Jullie hebben de laatste dubbel te danken aan een "joods afdankertje"quote:
Ja, leuk. Lache. Blijft gewoon een jood.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jullie hebben de laatste dubbel te danken aan een "joods afdankertje".
Had je dat niet ff naar Marco kunnen sms'en aan het begin van het jaarquote:
Pfff alsjeblief niet zeg..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat het maar een Diego Biseswar II worden.
quote:Lensky duikt op bij FC Utrecht
Jacob Lensky heeft onlangs op uitnodiging van FC Utrecht een week meegetraind bij die club, zo bevestigt Edwin de Kruijff tegenover Voetbalprimeur.nl. De Canadees beëindigde een jaar geleden voortijdig zijn contract bij Feyenoord omdat hij stopte als actieve voetballer. Inmiddels wil hij zijn carrière toch weer hervatten. Volgende week wordt waarschijnlijk bepaald of hij een contract krijgt bij FC Utrecht.
Lensky bedoel je? Ik meen dat hij vond dat het profvoetballeven niks voor hem was en dat hij er daarom maar voorgoed mee kapte..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef Canisfire het volgende:
Waarom toch.
Ik schrok er van toen ik het op wikipedia las.
Familie omstandigheden ?
Was hij ziek ? Waarom
Helemaal mee eens! Goede spelers bij Feyenoord, wat moeten we er mee?quote:
Ah, een kenner. Vertel eens, wat zijn zijn sterke punten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Goede spelers bij Feyenoord, wat moeten we er mee?
Weet ik niet, maar dat was ook niet het punt als je even goed leest.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, een kenner. Vertel eens, wat zijn zijn sterke punten?
En joden zijn gewoon niet welkom, punt.
Hij is voor Feyenoord, heeft hij gezegd op Noord Holland Sport.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, een kenner. Vertel eens, wat zijn zijn sterke punten?
En joden zijn gewoon niet welkom, punt.
Ik lees goed. Diego komt ook uit de jeugd van Ajax.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dat was ook niet het punt als je even goed leest.
Zou ik ook zeggen in zijn situatiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord, heeft hij gezegd op Noord Holland Sport.
Die woorden vind ik weinig waarde hebben als je dat zegt terwijl je in dat shirt je wedstrijden speelt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord, heeft hij gezegd op Noord Holland Sport.
Klopt, maar jij vraagt aan mij wat er zo goed is aan die B1-speler, maar ik heb nooit gezegd dat hij goed is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik lees goed. Diego komt ook uit de jeugd van Ajax.
Als je op 13e o.i.d. kan kiezen tussen V.V. Purmerend-West en Ajax kies je logischerwijs voor de profclub, ook al ben je voor Feyenoord. Zou iedereen doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die woorden vind ik weinig waarde hebben als je dat zegt terwijl je in dat shirt je wedstrijden speelt.
Maar als je dat doet ben je geen echte.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je op 13e o.i.d. kan kiezen tussen V.V. Purmerend-West en Ajax kies je logischerwijs voor de profclub, ook al ben je voor Feyenoord. Zou iedereen doen.
quote:Mario Been heeft geen spijt van zijn overgang van NEC naar Feyenoord, dat liet hij weten in een reportage van RTV Rijnmond. De trainer, die volgend seizoen begint aan zijn klus bij de Rotterdamse club, is op dit moment dagelijks bezig om een nieuw elftal te formeren. 'En dat is heel moeilijk op basis van het feit dat we geen centen hebben,' vertelt Been. 'Ik loop er niet voor weg. Feyenoord is mijn club en ik wil er graag hoofdtrainer zijn.'
Dat Feyenoord zou gaan saneren door spelers met een hoog salaris te gaan verkopen, is volgens Been volledig uit de lucht gegrepen. 'We gaan geen afscheid nemen van spelers, contracten worden gerespecteerd en dat is logisch. De spelers die er nu zijn, zijn goed genoeg voor het eerste elftal. Er hoeft niemand weg van mij.'
Over de tot nu toe enige aankoop van de Stadionclub, Dani Fernandez (NEC), sprak de oefenmeester positief: 'Het is bijna 100% zeker dat hij komt. In mijn optiek is het een fantastische rechtsback. Ik weet dat we nog een keeper, centrale verdediger en een spits nodig hebben, maar we hebben snel moeten handelen. Er waren ook nog twee clubs uit Spanje geïnteresseerd,' aldus Been.
quote:Cissé heeft geduld met Feyenoord
ROTTERDAM - Sekou Cissé heeft zijn zinnen gezet op Feyenoord. De spits van Roda JC heeft een goed gesprek gehad met de nieuwe coach Been en hoopt nog deze maand een contract te tekenen in Rotterdam.
afbeelding vergroten FC Twente-middenvelder Wout Brama (rechts) in duel met Sekou Cissé. FOTO PICS UNITED
,,Ik zou graag voor Feyenoord spelen,’’ aldus Cissé.
Een overstap naar Rotterdam zou opmerkelijk zijn, aangezien FC Twente al een persoonlijk akkoord zegt te hebben met de Ivoriaan. ,,We zijn er met de speler zelf uit,’’ aldus FC Twente-voorzitter Joop Munsterman deze week. ,,Het gaat om een driejarig contract.’’
Cissé zou een overstap naar Enschede echter om persoonlijke redenen niet zien zitten en is bereid te wachten op Feyenoord. Die club is momenteel druk om de transfer met hulp van een externe geldschieter te financieren. De voetballer zelf heeft tegenover de Rotterdammers aangegeven geduld te hebben, mits de deal niet wekenlang uitblijft.
Feyenoord heeft goede hoop dat het op redelijke termijn zaken kan doen, nu Michel Perridon is afgehaakt als potentiële investeerder. Sinds de flamboyante Trust-eigenaar uit beeld is, hebben andere partijen zich bereid getoond de Rotterdamse club te helpen.
Cissé moet naar verluidt zo’n 2,5 miljoen euro kosten, een bedrag dat lager zou kunnen uitvallen indien Roda JC degradeert. Daarnaast zal ook voor zijn salaris een oplossing gevonden moeten worden, aangezien Feyenoord vooralsnog geen enkele ruimte heeft op de begroting voor komend seizoen.
De club is op alle mogelijke manieren bezig de selectie voor komend seizoen te kunnen versterken. Omdat de Rotterdamse club geen cent in kas heeft, tracht het via omwegen tot transfers te komen. Onlangs probeerde het met Vitesse tot een ruildeal te komen rondom Nicky Hofs en keeper Piet Velthuizen, maar de Arnhemse club gaf al snel aan daar absoluut geen oren naar te hebben. Wel hoopt Vitesse Hofs definitief over te nemen van Feyenoord.
Net als bij Cissé en Dani Fernandez, houdt Feyenoord hoop om via externe financiers de Poolse Braziliaan Roger Guerreiro van Legia Warschau te kunnen strikken. De voetballer speelt onder Leo Beenhakker bij de Poolse nationale ploeg en is relatief goedkoop, omdat zijn contract dit jaar afloopt. Ook Roger zou openstaan voor een transfer naar Rotterdam, maar ook in zijn geval is het de vraag of Feyenoord het benodigde geld op tijd bij elkaar krijgt.
Want?quote:
Vind het ook merkwaardig, maar Feyenoord heeft blijkbaar nog steeds uitstraling.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:10 schreef Ritmo het volgende:
Hij wil wel graag zeg.Kan me eigenlijk niet voorstellen waarom je als speler die geen binding met Rotterdam heeft Feyenoord boven Twente zou verkiezen op dit moment. Of een held of een geldwolf. Al lijkt het me niet dat Feyenoord tegenwoordig nog enorme salarissen biedt aan nieuwe spelers.
Dat idee heb ik juist met Cissé eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want?Is nog niet goed genoeg voor Feyenoord, en zal het misschien nooit worden ook.
Hij heeft dit jaar 9 goals gemaakt bij een degradatiekandidaat, best aardig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:29 schreef Ritmo het volgende:
Wat? Een laag rendement hebben? Daar hebben we Makaay al voor.
Wat dacht je van weinig concurrentie en dus veel kans op speelminuten?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:10 schreef Ritmo het volgende:
Hij wil wel graag zeg.Kan me eigenlijk niet voorstellen waarom je als speler die geen binding met Rotterdam heeft Feyenoord boven Twente zou verkiezen op dit moment. Of een held of een geldwolf. Al lijkt het me niet dat Feyenoord tegenwoordig nog enorme salarissen biedt aan nieuwe spelers.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:40 schreef buddyb het volgende:
op de youtubes moet afgaan
Precies. Al zullen de broertjes Kalou misschien ook wel een rol spelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat dacht je van weinig concurrentie en dus veel kans op speelminuten?
Het schiet al op, de vorige keer dat Been werd gevraagd naar Fernandez was de transfer voor 99% rond.quote:Over de tot nu toe enige aankoop van de Stadionclub, Dani Fernandez (NEC), sprak de oefenmeester positief: 'Het is bijna 100% zeker dat hij komt. In mijn optiek is het een fantastische rechtsback. Ik weet dat we nog een keeper, centrale verdediger en een spits nodig hebben, maar we hebben snel moeten handelen. Er waren ook nog twee clubs uit Spanje geïnteresseerd,' aldus Been.
Volgens mij heb 3/4 van de Kuip een klap van de molen gehad...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 07:30 schreef Happel het volgende:
Zeggen dat Makaay een laag rendement heeft.
Wat een zeikerd, die Nijland.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:44 schreef Prosac het volgende:
Nijland heeft gisteravond op een sponsorbijeenkomst gezegd dat Feyenoord zich gemeld heeft voor Luciano. Echter heeft hij de club gemeld dat ze terug mogen komen als ze geld kunnen bieden in plaats van vage constructies met spelers en verhuur.
Wat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vond het ook belachelijk hoor. Een club als Feyenoord moet je altijd tegemoet komen.
quote:'Feyenoord hoopt via financier op Braziliaanse Pool'
Feyenoord hoopt Roger Guerreiro aan te kunnen trekken. De tot Pool genaturaliseerde Braziliaan staat onder contract bij Legia Warschau, waar zijn contract eind dit jaar afloopt. Daarom is hij relatief goedkoop, meldt het Algemeen Dagblad.
Feyenoord werd over Guerreiro getipt door technisch adviseur Leo Beenhakker, bondscoach van Polen. Op verzoek van Beenhakker werd de Braziliaan genaturaliseerd, zodat hij hem op kon stellen tijdens interlands van Polen. Guerreiro zou openstaan voor een transfer.
De Stadionclub hoopt de transfer te financieren door middel van extere financiers. Deze constructie moet ook toegepast worden bij het binnenhalen van Dani Fernandez (NEC) en Sekou Cissé (Roda JC).
Kijk eens naar de selectie, azijnzeikerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:44 schreef Canisfire het volgende:
Oke en dan nu een NEDERLANDSE versterking graag
Pfoe, vals geboortedatum ofzo? Zo ver weggezakt..quote:Wrexham FC is niet geïnteresseerd in het langer aanblijven van Christian Gyan, de rechtsback werd de afgelopen maanden gehuurd van de Finse eredivisionist TPS Turku. Bij de Engelse club, spelende op het vijfde niveau, kwam hij slechts tot twee onofficiële wedstrijden.
Christian Gyan maakte in 1996 de overstap naar Feyenoord en werkte zich in in de daaropvolgende elf contractjaren op tot een clubicoon. In die termijn werd hij twee seizoenen verhuurd aan Excelsior, sinds 2008 staat hij onder contract bij TPS Turku.
Zijn jarenlange dienstverband bij Feyenoord resulteerde in een landstitel (1999) en een UEFA Cup-winst (2002) op zijn palmares.
Godver, geen bezoekje aan Wrexham. Klote-Engelsen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Exotische onbekende aankopen.![]()
![]()
Jammer dat ze 99 van de 100 keer dramatisch zijn maarja.
[..]
Pfoe, vals geboortedatum ofzo? Zo ver weggezakt..
Mee eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:00 schreef Happel het volgende:
Vind er weinig exotisch aan Fernandez, Cissé en Guerreiro.
Waarom in godsnaam?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:44 schreef Canisfire het volgende:
Oke en dan nu een NEDERLANDSE versterking graag
Ik had het niet over die drie, ik had het over in zijn algemeen, aangezien Canisfire graag Nederlanders ziet, zie ik liever Exotische verrassingen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens.
De aanvoerder van het Poolse elftal, de rechtsback van NEC en een spits die al jaren bij Roda te zien is exotisch noemen.
Inderdaad. Ik vind Been en Beenhakker goed bezig tot nu toe hoor. Relatief goedkope maar wel gerichte versterkingen. Moet natuurlijk nog maar zien hoe ze gaan presteren, maar zo op het eerste gezicht lijkt er weinig mis te zijn met deze versterkingen. Had Beenhakker maar het budget van Bosz gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens.
De aanvoerder van het Poolse elftal, de rechtsback van NEC en een spits die al jaren bij Roda te zien is exotisch noemen.
Idd, als B2 30 miljoen mocht uitgeven waren we gewoon kampioen geworden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind Been en Beenhakker goed bezig tot nu toe hoor. Relatief goedkope maar wel gerichte versterkingen. Moet natuurlijk nog maar zien hoe ze gaan presteren, maar zo op het eerste gezicht lijkt er weinig mis te zijn met deze versterkingen. Had Beenhakker maar het budget van Bosz gehad.
en veel heeft het niet geholpenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?Onze selectie is al volledig Nederlands, op Bahía na.
Feyenoord.nlquote:Ricky van Haaren is door KNVB-coach Wim van Zwam toegevoegd aan de selectie van het Nederlands elftal voor spelers onder de negentien jaar. De middenvelder van Feyenoord A1 vervangt tijdens de Eliteronde van het EK-kwalificatietoernooi in Slowakije de geblesseerde Spartaan Kevin Strootman. Feyenoord was met de eerder opgeroepen Georginio Wijnaldum, Leroy Fer, Kelvin Leerdam en Luís Pedro reeds hofleverancier van Oranje.
Het team van Van Zwam bijt het spits af tegen Wit-Rusland op 4 juni. Op 6 juni wacht gastland Slovenië, op 9 juni is Rusland de laatste tegenstander. Alle wedstrijden beginnen om 17.00 uur. Alleen de nummer één plaatst zich voor het EK onder 19, vanaf eind juli in Oekraïne.
Doe Darley en Lucky Luc erbij. Die kunnen ook wel wat tegenstand gebruiken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:58 schreef methodmich het volgende:
Op de nominatie voor Excelsior staan Luis Pedro, Jordão Pattinama, Norichio Nieveld, Hanne Hagary, Michal Janota en Kevin Wattamaleo, niet echt verrassend. Bekeken gaat worden of de selectie van Excelsior dan per linie wat gelijkmatig verdeeld is.
Castaignos gaat gewoon lekker in A1 ballen lijkt me. Lekker in de luwte beginnen.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Doe Darley en Lucky Luc erbij. Die kunnen ook wel wat tegenstand gebruiken.
denk het ook, maar denk dat die meer aan kan.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Castaignos gaat gewoon lekker in A1 ballen lijkt me. Lekker in de luwte beginnen.
En als Makaay dan de enige echte spits is die overblijft en weer niet voldoet of geblesseerd is, kan hij fijn een beetje ervaring oppikken. En wie weet volgt er wel een Kluivert-scenario uit, dat ie uit nood geboren ineens vol mee moet draaien in het eerste en daar ook meer dan goed presteert.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Castaignos gaat gewoon lekker in A1 ballen lijkt me. Lekker in de luwte beginnen.
Kun je beter die Zuid-Afrikaan opstellen, dat doet die ook wat voor dat niet-EU salaris.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En als Makaay dan de enige echte spits is die overblijft en weer niet voldoet of geblesseerd is, kan hij fijn een beetje ervaring oppikken. En wie weet volgt er wel een Kluivert-scenario uit, dat ie uit nood geboren ineens vol mee moet draaien in het eerste en daar ook meer dan goed presteert.
Die lijkt iedereen inderdaad te vergeten. Zal wel door zijn lengte komen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kun je beter die Zuid-Afrikaan opstellen, dat doet die ook wat voor dat niet-EU salaris.
quote:South Africa’s Amajita shine past Ghana’s Satellites
The South African U-20 national team, Amajita beat Ghana’s Black Satellites 5-3 in an international friendly match on Saturday at the Ohene Djan Stadium, Accra.
The clash which was organized to prepare both sides for the FIFA U-20 World Cup slated for Egypt in September was clearly dominated by the South Africans, who taught their hosts some soccer lessons.
The Satellites who beat the Amajita’s 4-3 in their semi-final clash at the African U-20 Championship in Rwanda last January, appeared an ordinary side despite being in camp for well over a month.
Parading a squad made up of only stand-in captain Daniel Addo and midfielder Gladson Awako as the only members of the team that claimed gold in the African championship in Rwanda, it was obvious the team will lack the expected cohesion needed to gel when it mattered most.
Right from the blast of FIFA referee Reginald Lathbridge’s whistle signaling the two sides into action it was the Amajita all the way with the Satellites labouring in search of their normal rhythm.
After four minutes, Dutch side Feyenoord’s striker Kermit Erasmus broke the deadlock by connecting home a cross from Njabulo Ntusi before Thulani Hlatshanayo authenticated the lead on 18 minutes.
The Ghanaian backline of Addo and Karim Alhassan of Hearts of Oak leaked terribly and were caught wanting anytime the South Africans attacked.
Three minutes on Sadat Karim pulled one back for the Satellites but their joy was cut short by Erasmus who restored his side’s two goal lead on 69 minutes after goalkeeper Robert Adabou failed to make a firm grab of the ball from an ensuing cross.
Four minutes later, Amajita’s captain Ramahlwe Mphalele scored the fourth goal for his side when he connected from the spot kick after Addo had fouled Erasmus in the penalty area.
The Satellites fought back and succeeded in reducing the deficit through Addo and Larbi Koomson in the 77th and 80th minutes respectively.
With an equalizer in sight, the hopes of the Satellites were dashed after four minutes from substitute Philane Khwela who sealed victory for the Amajita following a blunder by substitute Musah Inusah who failed to clear his lines.
Amajita’s will wrap up their Ghana tour with another test against Premier League leaders Accra Hearts of Oak on Monday, June 1 at the Ohene Djan Stadium.
Erasmus zie je niet voor niets nog niet terug in het eerste. Wat goed is komt snel, hij is bijna 19 en ik zie Castaignos nog eerder meedraaien dan hem/quote:Op zondag 31 mei 2009 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Die lijkt iedereen inderdaad te vergeten. Zal wel door zijn lengte komen.
Zowel hij als die andere Zuid-Afrikaan bij Feijenoord (Khwela) scoorden dit weekend.
[..]
Voor Castaignos is het belangrijk dat hij veel goals blijft maken. En in de A1 kan hij dat prima blijven doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Erasmus zie je niet voor niets nog niet terug in het eerste. Wat goed is komt snel, hij is bijna 19 en ik zie Castaignos nog eerder meedraaien dan hem/
Het is een gefrustreerd kneusje. Vorige week nog in de media zeggen dat alle haat tegen hem niks deed en nu dit. Lachwekkend gewoon, maar ja. Heel NAC is lachwekkend.quote:Op maandag 1 juni 2009 06:38 schreef Jasza het volgende:
Misschien is Lurling toch niet zon anti Ajax speler als we dachten:
Ik denk het ook, en ik hoop dat hij me dan beter weet te overtuigen dan Castaignos tot nu toe, die echt iets extra's lijkt te hebben, de bal aan een touwtje zeg maar.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:40 schreef Juk het volgende:
[..]
Voor Castaignos is het belangrijk dat hij veel goals blijft maken. En in de A1 kan hij dat prima blijven doen.
Vergeet ook niet dat je op je 16de lichamelijk nog lang niet volgroeid bent dus lekker rustig aan met die jongen.
En ik denk dat Erasmus komend seizoen gewoon bij de selectie zit als wisselspits.
Jaloers?quote:Op maandag 1 juni 2009 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is een gefrustreerd kneusje. Vorige week nog in de media zeggen dat alle haat tegen hem niks deed en nu dit. Lachwekkend gewoon, maar ja. Heel NAC is lachwekkend.
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 06:38 schreef Jasza het volgende:
Misschien is Lurling toch niet zon anti Ajax speler als we dachten:
ik ga alleen maar harder fluiten.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Kopbal het volgende:
En volgend jaar natuurlijk weer uithuilen in de media dat hij er niks van snapt dat hij zo werd uitgefloten
Gast kijk zijn hele geschiedenis erop na, hij is juist de persoon die kinderachtig is en zich niet gedraagt als een prof op dit gebied.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:55 schreef F.M.D. het volgende:
Dat komt door het kinderachtige gedrag van Feyenoord fans.
Ik kan me wel verplaatsen in hem. Dit is zijn manier om de supporters terug te pakken die hem in zijn Feyenoord tijd zeer slecht hebben behandeld en nu nog doen.
quote:Glenn Kobussen gaat voor Go Ahead Eagles spelen. De club uit Deventer heeft de 19-jarige aanvoerder van Jong Feyenoord op amateurbasis vastgelegd, zo meldt RTV Oost.
Afgelopen seizoen was de jeugdinternational actief in het beloftenteam van de Rotterdamse club. Een maand nadat hij zijn debuut maakte in de hoofdmacht, kreeg hij te horen dat er geen toekomst meer voor hem was in De Kuip.
Een versteegrobjequote:Op maandag 1 juni 2009 16:42 schreef methodmich het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #482: De geruchtenmachine draait
Wel even bij blijven denthemen!
Ben benieuwd of hij door kan breken daar.
De haat is wel ergens op gebaseerd hoor. Onze schattige supporters hebben zich meermaals 'goed' gedragen in Breda.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb de haat van NAC naar Feyenoord nooit begrepen, al zullen ze wel gewoon geforceerd naar een rivaal hebben lopen zoeken, omdat ze te nietszeggend zijn om echte rivaliteit te kennen. Vanuit de spelers snap ik het dan nog een stuk minder.
Waarop als ik vragen mag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |