Voor Castaignos is het belangrijk dat hij veel goals blijft maken. En in de A1 kan hij dat prima blijven doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Erasmus zie je niet voor niets nog niet terug in het eerste. Wat goed is komt snel, hij is bijna 19 en ik zie Castaignos nog eerder meedraaien dan hem/
Het is een gefrustreerd kneusje. Vorige week nog in de media zeggen dat alle haat tegen hem niks deed en nu dit. Lachwekkend gewoon, maar ja. Heel NAC is lachwekkend.quote:Op maandag 1 juni 2009 06:38 schreef Jasza het volgende:
Misschien is Lurling toch niet zon anti Ajax speler als we dachten:
Ik denk het ook, en ik hoop dat hij me dan beter weet te overtuigen dan Castaignos tot nu toe, die echt iets extra's lijkt te hebben, de bal aan een touwtje zeg maar.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:40 schreef Juk het volgende:
[..]
Voor Castaignos is het belangrijk dat hij veel goals blijft maken. En in de A1 kan hij dat prima blijven doen.
Vergeet ook niet dat je op je 16de lichamelijk nog lang niet volgroeid bent dus lekker rustig aan met die jongen.
En ik denk dat Erasmus komend seizoen gewoon bij de selectie zit als wisselspits.
Jaloers?quote:Op maandag 1 juni 2009 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is een gefrustreerd kneusje. Vorige week nog in de media zeggen dat alle haat tegen hem niks deed en nu dit. Lachwekkend gewoon, maar ja. Heel NAC is lachwekkend.
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 06:38 schreef Jasza het volgende:
Misschien is Lurling toch niet zon anti Ajax speler als we dachten:
ik ga alleen maar harder fluiten.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Kopbal het volgende:
En volgend jaar natuurlijk weer uithuilen in de media dat hij er niks van snapt dat hij zo werd uitgefloten
Gast kijk zijn hele geschiedenis erop na, hij is juist de persoon die kinderachtig is en zich niet gedraagt als een prof op dit gebied.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:55 schreef F.M.D. het volgende:
Dat komt door het kinderachtige gedrag van Feyenoord fans.
Ik kan me wel verplaatsen in hem. Dit is zijn manier om de supporters terug te pakken die hem in zijn Feyenoord tijd zeer slecht hebben behandeld en nu nog doen.
quote:Glenn Kobussen gaat voor Go Ahead Eagles spelen. De club uit Deventer heeft de 19-jarige aanvoerder van Jong Feyenoord op amateurbasis vastgelegd, zo meldt RTV Oost.
Afgelopen seizoen was de jeugdinternational actief in het beloftenteam van de Rotterdamse club. Een maand nadat hij zijn debuut maakte in de hoofdmacht, kreeg hij te horen dat er geen toekomst meer voor hem was in De Kuip.
Een versteegrobjequote:Op maandag 1 juni 2009 16:42 schreef methodmich het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #482: De geruchtenmachine draait
Wel even bij blijven denthemen!
Ben benieuwd of hij door kan breken daar.
De haat is wel ergens op gebaseerd hoor. Onze schattige supporters hebben zich meermaals 'goed' gedragen in Breda.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb de haat van NAC naar Feyenoord nooit begrepen, al zullen ze wel gewoon geforceerd naar een rivaal hebben lopen zoeken, omdat ze te nietszeggend zijn om echte rivaliteit te kennen. Vanuit de spelers snap ik het dan nog een stuk minder.
Waarop als ik vragen mag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |