Inderdaad. Ik vind Been en Beenhakker goed bezig tot nu toe hoor. Relatief goedkope maar wel gerichte versterkingen. Moet natuurlijk nog maar zien hoe ze gaan presteren, maar zo op het eerste gezicht lijkt er weinig mis te zijn met deze versterkingen. Had Beenhakker maar het budget van Bosz gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens.
De aanvoerder van het Poolse elftal, de rechtsback van NEC en een spits die al jaren bij Roda te zien is exotisch noemen.
 .
 .

Idd, als B2 30 miljoen mocht uitgeven waren we gewoon kampioen geworden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind Been en Beenhakker goed bezig tot nu toe hoor. Relatief goedkope maar wel gerichte versterkingen. Moet natuurlijk nog maar zien hoe ze gaan presteren, maar zo op het eerste gezicht lijkt er weinig mis te zijn met deze versterkingen. Had Beenhakker maar het budget van Bosz gehad.

en veel heeft het niet geholpenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?Onze selectie is al volledig Nederlands, op Bahía na.

Feyenoord.nlquote:Ricky van Haaren is door KNVB-coach Wim van Zwam toegevoegd aan de selectie van het Nederlands elftal voor spelers onder de negentien jaar. De middenvelder van Feyenoord A1 vervangt tijdens de Eliteronde van het EK-kwalificatietoernooi in Slowakije de geblesseerde Spartaan Kevin Strootman. Feyenoord was met de eerder opgeroepen Georginio Wijnaldum, Leroy Fer, Kelvin Leerdam en Luís Pedro reeds hofleverancier van Oranje.
Het team van Van Zwam bijt het spits af tegen Wit-Rusland op 4 juni. Op 6 juni wacht gastland Slovenië, op 9 juni is Rusland de laatste tegenstander. Alle wedstrijden beginnen om 17.00 uur. Alleen de nummer één plaatst zich voor het EK onder 19, vanaf eind juli in Oekraïne.

Doe Darley en Lucky Luc erbij. Die kunnen ook wel wat tegenstand gebruiken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:58 schreef methodmich het volgende:
Op de nominatie voor Excelsior staan Luis Pedro, Jordão Pattinama, Norichio Nieveld, Hanne Hagary, Michal Janota en Kevin Wattamaleo, niet echt verrassend. Bekeken gaat worden of de selectie van Excelsior dan per linie wat gelijkmatig verdeeld is.

Castaignos gaat gewoon lekker in A1 ballen lijkt me. Lekker in de luwte beginnen.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Doe Darley en Lucky Luc erbij. Die kunnen ook wel wat tegenstand gebruiken.

denk het ook, maar denk dat die meer aan kan.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Castaignos gaat gewoon lekker in A1 ballen lijkt me. Lekker in de luwte beginnen.

En als Makaay dan de enige echte spits is die overblijft en weer niet voldoet of geblesseerd is, kan hij fijn een beetje ervaring oppikken. En wie weet volgt er wel een Kluivert-scenario uit, dat ie uit nood geboren ineens vol mee moet draaien in het eerste en daar ook meer dan goed presteert.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Castaignos gaat gewoon lekker in A1 ballen lijkt me. Lekker in de luwte beginnen.

Kun je beter die Zuid-Afrikaan opstellen, dat doet die ook wat voor dat niet-EU salaris.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En als Makaay dan de enige echte spits is die overblijft en weer niet voldoet of geblesseerd is, kan hij fijn een beetje ervaring oppikken. En wie weet volgt er wel een Kluivert-scenario uit, dat ie uit nood geboren ineens vol mee moet draaien in het eerste en daar ook meer dan goed presteert.

Die lijkt iedereen inderdaad te vergeten. Zal wel door zijn lengte komen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kun je beter die Zuid-Afrikaan opstellen, dat doet die ook wat voor dat niet-EU salaris.
quote:South Africa’s Amajita shine past Ghana’s Satellites
The South African U-20 national team, Amajita beat Ghana’s Black Satellites 5-3 in an international friendly match on Saturday at the Ohene Djan Stadium, Accra.
The clash which was organized to prepare both sides for the FIFA U-20 World Cup slated for Egypt in September was clearly dominated by the South Africans, who taught their hosts some soccer lessons.
The Satellites who beat the Amajita’s 4-3 in their semi-final clash at the African U-20 Championship in Rwanda last January, appeared an ordinary side despite being in camp for well over a month.
Parading a squad made up of only stand-in captain Daniel Addo and midfielder Gladson Awako as the only members of the team that claimed gold in the African championship in Rwanda, it was obvious the team will lack the expected cohesion needed to gel when it mattered most.
Right from the blast of FIFA referee Reginald Lathbridge’s whistle signaling the two sides into action it was the Amajita all the way with the Satellites labouring in search of their normal rhythm.
After four minutes, Dutch side Feyenoord’s striker Kermit Erasmus broke the deadlock by connecting home a cross from Njabulo Ntusi before Thulani Hlatshanayo authenticated the lead on 18 minutes.
The Ghanaian backline of Addo and Karim Alhassan of Hearts of Oak leaked terribly and were caught wanting anytime the South Africans attacked.
Three minutes on Sadat Karim pulled one back for the Satellites but their joy was cut short by Erasmus who restored his side’s two goal lead on 69 minutes after goalkeeper Robert Adabou failed to make a firm grab of the ball from an ensuing cross.
Four minutes later, Amajita’s captain Ramahlwe Mphalele scored the fourth goal for his side when he connected from the spot kick after Addo had fouled Erasmus in the penalty area.
The Satellites fought back and succeeded in reducing the deficit through Addo and Larbi Koomson in the 77th and 80th minutes respectively.
With an equalizer in sight, the hopes of the Satellites were dashed after four minutes from substitute Philane Khwela who sealed victory for the Amajita following a blunder by substitute Musah Inusah who failed to clear his lines.
Amajita’s will wrap up their Ghana tour with another test against Premier League leaders Accra Hearts of Oak on Monday, June 1 at the Ohene Djan Stadium.

Erasmus zie je niet voor niets nog niet terug in het eerste. Wat goed is komt snel, hij is bijna 19 en ik zie Castaignos nog eerder meedraaien dan hem/quote:Op zondag 31 mei 2009 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Die lijkt iedereen inderdaad te vergeten. Zal wel door zijn lengte komen.
Zowel hij als die andere Zuid-Afrikaan bij Feijenoord (Khwela) scoorden dit weekend.
[..]

Voor Castaignos is het belangrijk dat hij veel goals blijft maken. En in de A1 kan hij dat prima blijven doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Erasmus zie je niet voor niets nog niet terug in het eerste. Wat goed is komt snel, hij is bijna 19 en ik zie Castaignos nog eerder meedraaien dan hem/

Het is een gefrustreerd kneusje. Vorige week nog in de media zeggen dat alle haat tegen hem niks deed en nu dit. Lachwekkend gewoon, maar ja. Heel NAC is lachwekkend.quote:Op maandag 1 juni 2009 06:38 schreef Jasza het volgende:
Misschien is Lurling toch niet zon anti Ajax speler als we dachten:

Ik denk het ook, en ik hoop dat hij me dan beter weet te overtuigen dan Castaignos tot nu toe, die echt iets extra's lijkt te hebben, de bal aan een touwtje zeg maar.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:40 schreef Juk het volgende:
[..]
Voor Castaignos is het belangrijk dat hij veel goals blijft maken. En in de A1 kan hij dat prima blijven doen.
Vergeet ook niet dat je op je 16de lichamelijk nog lang niet volgroeid bent dus lekker rustig aan met die jongen.
En ik denk dat Erasmus komend seizoen gewoon bij de selectie zit als wisselspits.

Jaloers?quote:Op maandag 1 juni 2009 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is een gefrustreerd kneusje. Vorige week nog in de media zeggen dat alle haat tegen hem niks deed en nu dit. Lachwekkend gewoon, maar ja. Heel NAC is lachwekkend.

quote:
 .
.quote:Op maandag 1 juni 2009 06:38 schreef Jasza het volgende:
Misschien is Lurling toch niet zon anti Ajax speler als we dachten:

ik ga alleen maar harder fluiten.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Kopbal het volgende:
En volgend jaar natuurlijk weer uithuilen in de media dat hij er niks van snapt dat hij zo werd uitgefloten

Gast kijk zijn hele geschiedenis erop na, hij is juist de persoon die kinderachtig is en zich niet gedraagt als een prof op dit gebied.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:55 schreef F.M.D. het volgende:
Dat komt door het kinderachtige gedrag van Feyenoord fans.
Ik kan me wel verplaatsen in hem. Dit is zijn manier om de supporters terug te pakken die hem in zijn Feyenoord tijd zeer slecht hebben behandeld en nu nog doen.

quote:Glenn Kobussen gaat voor Go Ahead Eagles spelen. De club uit Deventer heeft de 19-jarige aanvoerder van Jong Feyenoord op amateurbasis vastgelegd, zo meldt RTV Oost.
Afgelopen seizoen was de jeugdinternational actief in het beloftenteam van de Rotterdamse club. Een maand nadat hij zijn debuut maakte in de hoofdmacht, kreeg hij te horen dat er geen toekomst meer voor hem was in De Kuip.

Een versteegrobjequote:Op maandag 1 juni 2009 16:42 schreef methodmich het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #482: De geruchtenmachine draait
Wel even bij blijven denthemen!
Ben benieuwd of hij door kan breken daar.

De haat is wel ergens op gebaseerd hoor. Onze schattige supporters hebben zich meermaals 'goed' gedragen in Breda.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb de haat van NAC naar Feyenoord nooit begrepen, al zullen ze wel gewoon geforceerd naar een rivaal hebben lopen zoeken, omdat ze te nietszeggend zijn om echte rivaliteit te kennen. Vanuit de spelers snap ik het dan nog een stuk minder.
Waarop als ik vragen mag?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |