Zo'n iemand ken ik ook. Er niet zo veel kijk op hebben en enorm Lance Armstrong fan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Het irritantste vind ik dan nog wel dat er allerlei mensen zijn die hun mening willen geven en er de ballen verstand van hebben
Iedereen kent wel dat soort mensen ja tijdens de tour. Heel vervelend. Zeker als ze gaan voorspellen en ze hebben een keer een gelukstreffer...quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zo'n iemand ken ik ook. Er niet zo veel kijk op hebben en enorm Lance Armstrong fan.
Ze vind de rest eigenlijk maar prutsers en ze is er heilig van overtuigd dat Lance als enige clean rondreed
Nu wil ik niets zeggen, maar heilig van overtuigd zijn dat Armstrong clean is is haar goed recht... net zoals jij er heilig van overtuigd bent dat Armstrong pakte. Voor beide te valideren is er geen enkel bewijsmateriaal dus er heilig van overtuigd zijn dat hij gebruikt is ook eenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zo'n iemand ken ik ook. Er niet zo veel kijk op hebben en enorm Lance Armstrong fan.
Ze vind de rest eigenlijk maar prutsers en ze is er heilig van overtuigd dat Lance als enige clean rondreed
Het gaat erom dat zij denkt dat Lance als enige clean rijdt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Nu wil ik niets zeggen, maar heilig van overtuigd zijn dat Armstrong clean is is haar goed recht... net zoals jij er heilig van overtuigd bent dat Armstrong pakte. Voor beide te valideren is er geen enkel bewijsmateriaal dus er heilig van overtuigd zijn dat hij gebruikt is ook eenwaard.
quote:(Giro) Laurens: ´Italiaanse combine zit er niet in´
In tegenstelling tot zijn kopman had Laurens ten Dam wel goede benen. "Het leek de eerste week wel."
De ploeg rond Denis Menchov blijft goed draaien. Ook luitenant Laurens ten Dam is nog steeds prima in orde. Woensdag op de Blockhaus voelde hij zich zelfs 'super'. Het gevoel van de eerste week was er weer, maar in de laatste vijf kilometer nam hij gas terug. "Dat had ik met de ploegleiders afgesproken. Tot dat punt zo kort mogelijk bij Denis proberen te blijven en daarna krachten sparen. Maar goed ook, want we zullen het nog nodig hebben."
Je maakte een goede indruk vandaag. De rustdag heeft jou wel goed gedaan?
"Ik voelde me in elk geval prima. Vandaag was ik heel erg goed. Ik had bijna weer de benen van de eerste week toen ik echt super was. Op het steile stuk onderaan ging Sastre even aan, dat ging me toen te hard. Later kwam ik terug en kon ik nog even kopwerk doen voor Denis, maar toen gingen de grote mannen al met elkaar in de slag en was het voor die positie over. Maar het bleef toch goed gaan. Ik kwam in een groepje met Arroyo. Die heb ik op vijf kilometer laten gaan. Vlak voor de finish kwam Seeldraeyers me nog voorbij. Ik drong niet meer aan. Het was een kwestie van krachten sparen."
Wanneer je voor eigen klassement had gereden, had er vandaag dus veel meer ingezeten?
"Oh ja. Zeer zeker. Dan was ik echt een heel stuk korter geëindigd. In het groepje van Arroyo had ik nog overschot. Maar mijn eigen klassement is totaal niet belangrijk meer. Daar heb ik ook geen enkele moeite mee. De tactiek van vandaag was vooraf met de ploegleiders afgesproken. Tot dat punt zo kort mogelijk bij Denis proberen te blijven en daarna krachten sparen. Maar goed ook, want we zullen het nog nodig hebben. Het is vreselijk spannend. Geweldig voor de televisiekijkers, iets minder voor ons."
Hoe ben je de rustdag eigenlijk doorgekomen?
"Met een verkenning van de Blockhaus. Samen met Denis. Om elf uur vertrokken we uit ons hotel. Om vier uur waren we weer terug. En dat was de rustdag. We zijn met een auto naar de voet van de klim gereden en zijn vervolgens naar de aankomst gefietst. Daar had de ploeg een hotelletje geregeld en hebben we gedoucht en wat gegeten. De verkenning was wel heel erg nuttig. We wisten nu precies waar de steilste stukken lagen en waar vermoedelijk aanvallen zouden komen. Dit is de trainingsberg van Di Luca, dus die kent hem als zijn broekzak. Dan is het zinvol om ook even te gaan kijken."
Je zei al dat de spanning wel heel erg groot wordt. Waar wordt het nu nog gevaarlijk?
"Ik heb net het routeboek bekeken. Eerst vreesde ik de etappe van donderdag met dat verraderlijke begin het meeste, maar nu heb ik toch een andere mening. De bonificatieseconden gaan misschien een zeer grote rol spelen. Vrijdag de Vesuvius. Lijkt me een col voor Di Luca. Zaterdag is ook al een aankomst die er speciaal voor hem lijkt neergelegd. Een klim van drie kilometer naar de aankomst. Die heeft hij besteld, lijkt het wel. Het wordt een klus om Denis voor zondag in het roze te houden."
Denis is ooit in de Vuelta geflikt door een Spaanse combine. Hij won toen alsnog die ronde. Maar ben je bang voor een Italiaanse variant?
"Voor geen meter. Die Italianen staan elkaar naar het leven. Garzelli sprint vandaag nog even vier seconden bonificatie voor de neus van Di Luca weg en daar waren ze niet blij mee. Op het podium voor de bergtrui werd Garzelli toch even een partij uitgefloten door de Italiaanse fans. Zo is de stemming onder elkaar. Di Luca zal het zelf moeten doen."
Meer een vakantiegevoel en niet een gevoel voor de koers op zich. De Giro is pas een echt gevoel, vooral bij de Italianen. De Tour wordt geassocieerd met vakantie en brengt op die manier een gevoel op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:36 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Iedereen kent wel dat soort mensen ja tijdens de tour. Heel vervelend. Zeker als ze gaan voorspellen en ze hebben een keer een gelukstreffer...
Ik denk trouwens dat ook Radio Tour en de avondetappe + vakantie mee helpt. De tour is echt een gevoel.
Al zit er in die korte ritten in de Tour vaak meer spektakel dan die uitputtingsslagen. Maar dat kan ook komen omdat ze dan eerder aan de laatste beklimming beginnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:55 schreef Unstoppable het volgende:
Giro is ook zwaarder imo en leuker om te kijken. Tour heeft dit jaar bv als langste etappe 224km. Verder is er alleen nog een etappe van 207km, de rest is 200 of korter. Giro heeft 7 200+ etappes, waarvan de langste 262km. Tour ook veel meer saaie vlakke sprint etappes, itt de Giro waar er eigenlijk altijd wel wat te klimmen valt.
Dat dus. Ik zei haar dat zowat al zijn concurrenten gepakt of flink in opspraak geraakt zijn. Hetzelfde geld voor een rijtje ploeggenoten. Haar argument was dat Armstrong z'n lichaam niet met doping kapot zou maken omdat hij zo'n zware ziekte overleefd heeftquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat zij denkt dat Lance als enige clean rijdt.
De Tour is na een middagje lekker zwemmen en zeilen nog even de finale zien. Of op een Franse camping via radio Tour de France luisteren terwijl je het verslag van de vorige dag in de Telegraaf leest. Of in een Frans café/bar met andere Nederlanders/Fransen kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Meer een vakantiegevoel en niet een gevoel voor de koers op zich. De Giro is pas een echt gevoel, vooral bij de Italianen. De Tour wordt geassocieerd met vakantie en brengt op die manier een gevoel op.
Of na een middagje zuipen op vakantie met zn allen snel even in een bar kijken naar de ontknoping van de etappe en dan weer verder gaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De Tour is na een middagje lekker zwemmen en zeilen nog even de finale zien. Of op een Franse camping via radio Tour de France luisteren terwijl je het verslag van de vorige dag in de Telegraaf leest. Of in een Frans café/bar met andere Nederlanders/Fransen kijken.
Dat maakt de Tour zo mooi. qua koers is de Giro mooier vind ik.
ach, 4 of 25, das geen verschilquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef wimderon het volgende:
25 man vooruit, 2 minuut 20 voorsprong op het peloton.
Popovych, Pate, Bosisio, Scarponi, Masciarelli, Zeits, Cardenas, Voeckler, Lopez Garcia, Deignan, Dean, Visconti, Grabovskyy, Gavazzi, Quinziato, Devenyns, Seeldraeyers, Bertolini, Ljungblad, Lövkvist, Siutsou, Petrov, McCartney, Bak en Vorganov.
luie dondersquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef TheArt het volgende:
Gavazzi en Zeits gaan erbij liggen in de kopgroep.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:09 schreef franklop het volgende:
[..]
In België kunnen ze het geval Pauwels nog steeds niet verkroppen. Hadden het erover tijdens de Ronde van België en toen noemde een commentator de ploegleider Jean-Paul van Floppel
Karl
Die zullen we in ieder geval nog vaak voorbij horen komen denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou wow, wat een grap. Hoe komt 'ie er op
Morgen zal het weer anders zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Minder stormlooptopic dan de afgelopen dagen
Leuke finale nochtans
Dat houdt de spanning er wel in idd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Beregd het volgende:
het zou eigenlijk best wel leuk zijn als di luca nu menchov weer voorbijgaat en het een secondenspel wordt in Rome.
Even geduld, later zal er vast een slimme tactische zet komen van Jean Paul, dan zal hij door Karl, van Toppel genoemd worden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zullen we in ieder geval nog vaak voorbij horen komen denk ik.
(van Rabosport)quote:Meer zorgen zijn er momenteel niet, want Denis Menchov gaf donderdag aan, dat hij zich weer ouderwets voelde na zijn iets mindere dag in de rit naar de Blockhaus. "Denis heeft het goed verteerd. Hij is vandaag heel rustig gebleven en voelde zich goed."
Drie klusjes...quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:41 schreef Szura het volgende:
Mooi zo![]()
Nog twee klusjes klaren en het is binnen
Ik denk dat als Di Luca of Menchov zich goed voelen ze het vooral niet gaan laten liggen om tijd te kunnen pakken nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:42 schreef Armstrong1984 het volgende:
Mijn hoop is dat het morgen vanaf de voet van de Vesuvius volledig los gaat. Of is dit ijdele hoop?![]()
Franco Pellizotti gaat opnieuw heersen
Di Luca gaat zeker proberen. En Menchov gaat in zijn wiel zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik denk dat als Di Luca of Menchov zich goed voelen ze het vooral niet gaan laten liggen om tijd te kunnen pakken nee.
Ik vind het steeds minder worden.quote:
Ja, iedere klassementsrenner die zich goed voelt, gaat hopelijk vol in de aanval en dan zien we op het eind hoeveel tijd er nou werkelijk gepakt is en door wie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik denk dat als Di Luca of Menchov zich goed voelen ze het vooral niet gaan laten liggen om tijd te kunnen pakken nee.
Ik denk dat Menchov lekker in zijn wiel gaat zitten en het Di Luca allemaal maar lekker laat uitzoeken. Laat die maar overal op reageren of het tempo maken, hij moet wel namelijk: hij moet de grote boni's pakken... Van Menchov mogen er best een aantal wegblijven...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef Szura het volgende:
Ik verwacht aanvallen van om en om Pellizotti en Basso. En Mentsjov kan echt niet alles parreren. Dus lijkt me dat er één van die twee vandoor gaat. Di Luca laat ie echt niet gaan
Ja, dat vind ik inderdaad wat schraalquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Ik vind het steeds minder worden.
Ze willen bijv niet de hele tijd over dat gedoe met die etappe van Cervelo spreken, maar doen dat toch.
De Belgquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:06 schreef FastFox91 het volgende:
Op welk net kijken jullie? Op Eurosport was tennis, terwijl de tvgids Giro aangaf.
Wat een leven heb jij!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef knep het volgende:
Morgen dan eindelijk de Vesuvius op.
Ga hem zelf ook oprijden, tiep dit namelijk vanaf een balkon met zicht op Napels en de Vesuvius.
Sastre of Pellizotti zal de etappe wel winnen denk ik.
Ik heb dat al geregeldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:36 schreef Reya het volgende:
Tvp voor vanmiddag, ik denk dat ik wat eerder van mijn werk kom.
Rabo gaat een waaier trekken met Quick Step en Silence! En di Luca mist de slagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Iemand een idee hoe het met de wind daar staat? Want als ik die kilometers langs de kust zie, kan dat ook nog parten spelen.
sporza en Eurosport zoals de hele Giro al...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:56 schreef neggix het volgende:
Is het nog ergens te bekijken? Ik heb wel op internet een site maar op tv ergens??
Ik ben er bang voor....in mijn ogen dan --> menchov die er langzaam doorheen zakt, in het wiel van laurens bengelendquote:
Ik doel meer op bijvoorbeeld helicoptershots van ploeterende renners op een kale berg met krater op de voorgrond en Napoli op de achtergrondquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:19 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor....in mijn ogen dan --> menchov die er langzaam doorheen zakt, in het wiel van laurens bengelend
Was dus echt een rustdag dipje eergisterquote:Meer zorgen zijn er momenteel niet, want Denis Menchov gaf donderdag aan, dat hij zich weer ouderwets voelde na zijn iets mindere dag in de rit naar de Blockhaus. "Denis heeft het goed verteerd. Hij is vandaag heel rustig gebleven en voelde zich goed."
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef franklop het volgende:
Van de Rabosite:
[..]
Was dus echt een rustdag dipje eergister
Zelf fietsen kan morgen ook......ontknoping van de Giro is maar 1x per jaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:38 schreef marcodej het volgende:
Zit in een kutdilemma... Ik kan mijn eigen racefiets na 17:00 bij de fietsenmaker ophalen en ik wil per sé vanavond nog zelf fietsen. Maar ik wil ook graag de finale van deze rit zien....
Je kan nu alvast naar de fietsenmaker gaan, en hem een slot geven. Als die klaar is zet die 'm buiten neer, met het slot erop. Vervolgens gebruik jij de reservesleutel 'm ophalen, en de originele sleutel later ophalen. Enige nadeel is dat je risico loopt dat die gestolen wordt oid.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:38 schreef marcodej het volgende:
Zit in een kutdilemma... Ik kan mijn eigen racefiets na 17:00 bij de fietsenmaker ophalen en ik wil per sé vanavond nog zelf fietsen. Maar ik wil ook graag de finale van deze rit zien....
quote:
geniaal altijd met dat no?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:13 schreef franklop het volgende:
Rome is still far, no?
of
All ways lead to Rome, no?
chansard!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:11 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zou vandaag naar de Vesuvius gaan maar ik zit thuis (in Rome) met een oorontsteking. Zondag hoef ik gelukkig niet zo ver te reizen om een mooi spektakel te zien.
Tot hoelaat is de fietsenmaker open?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:38 schreef marcodej het volgende:
Zit nog wel te twijfelen waar ik zal gaan staan. Finish en start zijn volgens mij bij het Colosseum voor.quote:
als ik de kaart zo bezie is de piazza del populo een leuk plaatsje, komen de renners twee keer langs.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zit nog wel te twijfelen waar ik zal gaan staan. Finish en start zijn volgens mij bij het Colosseum voor.
Heb ik inderdaad ook aan gedacht. Is ook nog eens een heel mooi plein. Ze komen echter ook vlak voor de Sint Pieter langs, en ik dacht eraan een kaartje te kopen voor het Castel Sant'Angelo wat daar dichtbij is en waarvandaan je het echt prachtig zou kunnen zien.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef Beregd het volgende:
[..]
als ik de kaart zo bezie is de piazza del populo een leuk plaatsje, komen de renners twee keer langs.
Had ik daarboven al gepost (gisteren)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef franklop het volgende:
Van de Rabosite:
[..]
Was dus echt een rustdag dipje eergister
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:57 schreef franklop het volgende:
Volgens het snelste schema finishen ze om 17:05 en uiterlijk 17:30. Even Rabo bellen of ze de rem erop laten in het begin? :p
Da's weer een leuk verhaal voor tijdens de Tour, als het verhaal van de vader van Voeckler een paar keer vertelt is, kan Dijkstra er nog een extra anekdote aan vastknopen.quote:
vreemd jah. Er zijn nog zat teams zonder overwinningquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:24 schreef Beregd het volgende:
Ik had toch op een grotere ontsnapping gehoopt, je zou verwachten dat meerdere renners deze etappe hadden aangestipt
Er is nog weinig gebeurd. Twee man op kop. LPR koerst er achter.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:26 schreef Szura het volgende:
ben ik nog mooi op tijd thuis![]()
Zou er iemand zo vriendeljk willen zijn om het koersverloop globaal te beschrijven?![]()
Bij voorbaat dank
Menchov lekquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er is nog weinig gebeurd. Twee man op kop. LPR koerst er achter.
Armstrong was effe gevallen in een afdaling.
Thanks, heb dus niks gemistquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er is nog weinig gebeurd. Twee man op kop. LPR koerst er achter.
Armstrong was effe gevallen in een afdaling.
Tot de voet van de klim. Nog 35 tot de finish.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Thanks, heb dus niks gemist![]()
Nog 20 km dus hoor ik op Sporza
Nog 20 kilometer voor de beklimming begint.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Thanks, heb dus niks gemist![]()
Nog 20 km dus hoor ik op Sporza
ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog 20 kilometer voor de beklimming begint.
Goh die hebben we nog niet gehoord 1!1111!1quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Goh die hebben we nog niet gehoord 1!1111!1
Tsja, het heeft zijn problemen. Maar ik denk dat het beeld van maffiastad een beetje geromantiseerd is...quote:
Het is DE Vesuvius. Dus vrouwelijk.quote:
Hallo Jomandaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Mechov gaat er gewoon vol op knallen straks en rijd iedereen zoek
Ja ontploffende hersenen en zoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:47 schreef Terecht het volgende:
Op de Belg net: de commentator vertelt in geuren en kleuren hoe de mensen in Pompei een gruwelijke dood stierven door de uitbarsting van de Vesuvius.
Ze zijn sowieso wel in vorm vandaag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:47 schreef Terecht het volgende:
Op de Belg net: de commentator vertelt in geuren en kleuren hoe de mensen in Pompei een gruwelijke dood stierven door de uitbarsting van de Vesuvius.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is DE Vesuvius. Dus vrouwelijk.
En vrouwen zie ik niet graag met vuur spugen.
Sowieso de conclusie dat bij "de" een woord vrouwelijk isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Il Vesuvio, in het Frans Le Vésuve. Mannelijk dus.
Ik moet er wel om lachen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso wel in vorm vandaag.
Dat verhaal over die Zwitserse Franken, dat je beter in Franken uitbetaald kan worden, want dan zijn het er meer
En met die hond: "En 15 seconden voorsprong op de hond."
dat gaan ze dus niet meer reddenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:57 schreef franklop het volgende:
Volgens het snelste schema finishen ze om 17:05 en uiterlijk 17:30. Even Rabo bellen of ze de rem erop laten in het begin? :p
Hehe ze waren weer op dreefquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:47 schreef Terecht het volgende:
Eurosportquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:04 schreef Rumille het volgende:
Idioten bij EurosportErcolano, Pompeii en Herculaneum
Ercolano en Herculaneum zijn hetzelfde!
Eurosport zit hier op 5, Sporza op 65. En ik ijk ook nog RG, dus dan is switchen naar ES makkelijker.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:11 schreef Rumille het volgende:
Als di Luca maar niks wint op Menchov vind ik alles best
Zit toch naast Menchov?quote:
of Armstrong heeft opdracht gegeven om één bepaalde renner te verkloten. Deed die vroeger iig wel vaker (zie o.a. Boogerd)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach gut, Astana gaat rijden voor het plaatsje van Leipheimer.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
of Armstrong heeft opdracht gegeven om één bepaalde renner te verkloten. Deed die vroeger iig wel vaker (zie o.a. Boogerd)
Astana gat ermee stoppen dacht ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef Klonk het volgende:
hoe zit het eigenlijk met astana ?
ik zie de naam nog steeds niet op de shirtjes
40 secondenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:26 schreef marcodej het volgende:
Zo, gefixte fiets staat in de schuur, ik ben er bij.
Wat is het verschil tussen de leiders en groepje Menchov?
'Wat een vuurwerk'quote:
Niet te hopen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:30 schreef Reya het volgende:
De nieuwe Wim van Huffel.
Waarom zou die?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Komaan Menchov, in godsnaam, counter dan toch eens, ook al is het maar bluf.
idd hij kan makkelijk weg rijdenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom zouquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
En vervolgens blaast hij zichzelf op en gooit hij de Giro weg. Waarom zou hij in hemelsnaam die risico's nemen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een mininum aan eergevoel?quote:
Eensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:34 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
En vervolgens blaast hij zichzelf op en gooit hij de Giro weg. Waarom zou hij in hemelsnaam die risico's nemen?
hij bijft bijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Menchov kraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |