Dat houdt de spanning er wel in idd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Beregd het volgende:
het zou eigenlijk best wel leuk zijn als di luca nu menchov weer voorbijgaat en het een secondenspel wordt in Rome.
Even geduld, later zal er vast een slimme tactische zet komen van Jean Paul, dan zal hij door Karl, van Toppel genoemd worden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zullen we in ieder geval nog vaak voorbij horen komen denk ik.
(van Rabosport)quote:Meer zorgen zijn er momenteel niet, want Denis Menchov gaf donderdag aan, dat hij zich weer ouderwets voelde na zijn iets mindere dag in de rit naar de Blockhaus. "Denis heeft het goed verteerd. Hij is vandaag heel rustig gebleven en voelde zich goed."
Drie klusjes...quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:41 schreef Szura het volgende:
Mooi zo![]()
Nog twee klusjes klaren en het is binnen
Ik denk dat als Di Luca of Menchov zich goed voelen ze het vooral niet gaan laten liggen om tijd te kunnen pakken nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:42 schreef Armstrong1984 het volgende:
Mijn hoop is dat het morgen vanaf de voet van de Vesuvius volledig los gaat. Of is dit ijdele hoop?![]()
Franco Pellizotti gaat opnieuw heersen
Di Luca gaat zeker proberen. En Menchov gaat in zijn wiel zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik denk dat als Di Luca of Menchov zich goed voelen ze het vooral niet gaan laten liggen om tijd te kunnen pakken nee.
Ik vind het steeds minder worden.quote:
Ja, iedere klassementsrenner die zich goed voelt, gaat hopelijk vol in de aanval en dan zien we op het eind hoeveel tijd er nou werkelijk gepakt is en door wie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik denk dat als Di Luca of Menchov zich goed voelen ze het vooral niet gaan laten liggen om tijd te kunnen pakken nee.
Ik denk dat Menchov lekker in zijn wiel gaat zitten en het Di Luca allemaal maar lekker laat uitzoeken. Laat die maar overal op reageren of het tempo maken, hij moet wel namelijk: hij moet de grote boni's pakken... Van Menchov mogen er best een aantal wegblijven...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef Szura het volgende:
Ik verwacht aanvallen van om en om Pellizotti en Basso. En Mentsjov kan echt niet alles parreren. Dus lijkt me dat er één van die twee vandoor gaat. Di Luca laat ie echt niet gaan
Ja, dat vind ik inderdaad wat schraalquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Ik vind het steeds minder worden.
Ze willen bijv niet de hele tijd over dat gedoe met die etappe van Cervelo spreken, maar doen dat toch.
De Belgquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:06 schreef FastFox91 het volgende:
Op welk net kijken jullie? Op Eurosport was tennis, terwijl de tvgids Giro aangaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |