vreemd jah. Er zijn nog zat teams zonder overwinningquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:24 schreef Beregd het volgende:
Ik had toch op een grotere ontsnapping gehoopt, je zou verwachten dat meerdere renners deze etappe hadden aangestipt
Er is nog weinig gebeurd. Twee man op kop. LPR koerst er achter.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:26 schreef Szura het volgende:
ben ik nog mooi op tijd thuis![]()
Zou er iemand zo vriendeljk willen zijn om het koersverloop globaal te beschrijven?![]()
Bij voorbaat dank
Menchov lekquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er is nog weinig gebeurd. Twee man op kop. LPR koerst er achter.
Armstrong was effe gevallen in een afdaling.
Thanks, heb dus niks gemistquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er is nog weinig gebeurd. Twee man op kop. LPR koerst er achter.
Armstrong was effe gevallen in een afdaling.
Tot de voet van de klim. Nog 35 tot de finish.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Thanks, heb dus niks gemist![]()
Nog 20 km dus hoor ik op Sporza
Nog 20 kilometer voor de beklimming begint.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Thanks, heb dus niks gemist![]()
Nog 20 km dus hoor ik op Sporza
ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog 20 kilometer voor de beklimming begint.
Goh die hebben we nog niet gehoord 1!1111!1quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Goh die hebben we nog niet gehoord 1!1111!1
Tsja, het heeft zijn problemen. Maar ik denk dat het beeld van maffiastad een beetje geromantiseerd is...quote:
Het is DE Vesuvius. Dus vrouwelijk.quote:
Hallo Jomandaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Mechov gaat er gewoon vol op knallen straks en rijd iedereen zoek
Ja ontploffende hersenen en zoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:47 schreef Terecht het volgende:
Op de Belg net: de commentator vertelt in geuren en kleuren hoe de mensen in Pompei een gruwelijke dood stierven door de uitbarsting van de Vesuvius.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |