Ze zijn sowieso wel in vorm vandaag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:47 schreef Terecht het volgende:
Op de Belg net: de commentator vertelt in geuren en kleuren hoe de mensen in Pompei een gruwelijke dood stierven door de uitbarsting van de Vesuvius.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is DE Vesuvius. Dus vrouwelijk.
En vrouwen zie ik niet graag met vuur spugen.
Sowieso de conclusie dat bij "de" een woord vrouwelijk isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Il Vesuvio, in het Frans Le Vésuve. Mannelijk dus.
Ik moet er wel om lachen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso wel in vorm vandaag.
Dat verhaal over die Zwitserse Franken, dat je beter in Franken uitbetaald kan worden, want dan zijn het er meer
En met die hond: "En 15 seconden voorsprong op de hond."
dat gaan ze dus niet meer reddenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:57 schreef franklop het volgende:
Volgens het snelste schema finishen ze om 17:05 en uiterlijk 17:30. Even Rabo bellen of ze de rem erop laten in het begin? :p
Hehe ze waren weer op dreefquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:47 schreef Terecht het volgende:
Op de Belg net: de commentator vertelt in geuren en kleuren hoe de mensen in Pompei een gruwelijke dood stierven door de uitbarsting van de Vesuvius.
Eurosportquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:04 schreef Rumille het volgende:
Idioten bij EurosportErcolano, Pompeii en Herculaneum
Ercolano en Herculaneum zijn hetzelfde!
Eurosport zit hier op 5, Sporza op 65. En ik ijk ook nog RG, dus dan is switchen naar ES makkelijker.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:11 schreef Rumille het volgende:
Als di Luca maar niks wint op Menchov vind ik alles best
Zit toch naast Menchov?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |