quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:35 schreef pberends het volgende:
edit: blaat
200MA ligt op 928,60, dus de futures zijn daar ook niet doorheen gekomen op 927.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:09 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Waarom heeft niemand het eigenlijk over die bizarre S&P spike gister, in de laatste paar minuten? Niemand die dit enigzins vreemd vindt?
Hier een leuk stukje erover:
[..]
volgens het artikel was die 927,75 de hoogste stoploss die gedelete werd in de E-Mini tradesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:43 schreef pberends het volgende:
[..]
200MA ligt op 928,60, dus de futures zijn daar ook niet doorheen gekomen op 927.
In deze gemanipuleerde markt kan het altijd beide kanten opquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:38 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we zelfs een spike zien tot 999 komende week. Ik hoop zelf van niet, maar na zo'n actie van vrijdag....
Tis een gemanipuleerde wijze om uiteindelijk weer veel geld naar de markt te trekken, terwijl het dag/maand/jaar totaal aan transacties in de VS heel erg gedaald is 2009quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:53 schreef pberends het volgende:
[..]
In deze gemanipuleerde markt kan het altijd beide kanten op.
Dit waren hoogst waarschijnlijk shorters die al op het hoogte punt 930, 2 weken geleden, hebben ingezet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:38 schreef TeringHenkie het volgende:
Waarom liggen er stops hoger in de markt? Zodat de shorters niet helemaal arm worden?
KPN al aan de 11?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb het heel vaak fout en heb ook belabberde tips.
Gigantische bearmarktrally op komst
Hoe kom je aan deze info?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:57 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
terwijl het dag/maand/jaar totaal aan transacties in de VS heel erg gedaald is 2009
DFT Beurspoule al klaar voor maandag? hahaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Moah, tegen het begin van de zomer loopt de beursvloer (letterlijk en figuurlijk) langzamer hand leeg. Dat is vrij normaal, volumes en dergelijke gaan ook immers naar beneden. Overigens is falco geen zeikmongool, je posts komen immers soms zelf ook wat spammerig over zoals je zelf zegtMaar ik vind dat geen probleem verder. Daar lijkt me dit topic immers prima geschikt voor. Vol gooien met nieuws, feitjes, (loze) grafieken etc. en voor degene die willen lezen, maken daar gebruik van. Prima toch?
Overigens ga ik vanaf maandag eindelijk wéér bezig en zal me dan ook weer vol spammen hiero : > Er moet weer geld binnen komen![]()
Overigens @ LXIV, ik dacht dat je puur alleen of cash of aandelen zat. Wist niet dat je afdekte qua opties.
quote:
Wat een coole blog!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:10 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Is die blog van jou? Handel jezelf ook S&P fut?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:48 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Dit waren hoogst waarschijnlijk shorters die al op het hoogte punt 930, 2 weken geleden, hebben ingezet.
Een kwartier voordat S&P sloot, noteerde we 903.56, voldoende ruimte dus om als shorter je sl aan te passen indien s&p omhoog begint te kruipen. Maar een spike zoals deze in de laatste 2 minuten, kan niemand tegenop
Nu hebben ze dus minimale winst gemaakt
Ik handel zelf ook ja, maar die blog is niet van mij. Heb al 2 andere websites waar ik enorm veel tijd aan moet bestedenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:10 schreef richbitch het volgende:
[..]
Is die blog van jou? Handel jezelf ook S&P fut?
Bekijk de hele video wordt interessant na ca 2 minuten (hebben ze het over die spike van vrijdag)quote:“Something strange happened during the last 7 or 8 weeks. Doreen you probably can concur on this -- there was a power underneath the market that kept holding it up and trading the futures. I watch the futures every day and every tick, and a tremendous amount of volume came in a several points during the last few weeks, when the market was just about ready to break, and it shot right up again. Usually toward the end of the day – it happened a week ago Friday, at 7 minutes to 4 o’clock, almost 100,000 S&P futures contracts were traded, and then in the last 5 minutes, up to 4 o’clock, another 100,000 contracts were traded, and lifted the Dow from being down 18 to up over 44 or 50 points in 7 minutes. That is 10 to 20 billion dollars to be able to move the market in such a way. Who has that kind of money to move this market?
On top of that, the market has rallied up during the stress test uncertainty and moved the bank stocks up, and the bank stocks issued secondaries – they issues stock – they raised capital into this rally. It was perfect text book setup of controlling the markets – now that the stock has been issued…”
Dus eigenlijk word de boel gemanipuleerd en is er dus een aannemelijke kans dat de beurs alsnog instort?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Ik handel zelf ook ja, maar die blog is niet van mij. Heb al 2 andere websites waar ik enorm veel tijd aan moet besteden![]()
Wat hopen jullie voor volgende week Up of Down?
[..]
Bekijk de hele video wordt interessant na ca 2 minuten (hebben ze het over die spike van vrijdag)
als je in dit soort komplotten gelooft, kan de markt nooit omlaag. Waarom issie eigenlijk gecrashed?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:49 schreef hrrick het volgende:
[..]
Dus eigenlijk word de boel gemanipuleerd en is er dus een aannemelijke kans dat de beurs alsnog instort?
Die kans is redelijk aanwezig icm dalende volumes. Komende maandag verwacht ik ook lage volumes ivm 2e pinksterdag. En dan de grote druk die er momenteel op de markten is.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:49 schreef hrrick het volgende:
[..]
Dus eigenlijk word de boel gemanipuleerd en is er dus een aannemelijke kans dat de beurs alsnog instort?
Maak eens reclame danquote:Op zondag 31 mei 2009 10:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Ik handel zelf ook ja, maar die blog is niet van mij. Heb al 2 andere websites waar ik enorm veel tijd aan moet besteden![]()
Wat hopen jullie voor volgende week Up of Down?
[..]
Bekijk de hele video wordt interessant na ca 2 minuten (hebben ze het over die spike van vrijdag)
Pfiuew, een filmpje van 20 minuten.. Beetje lang bij zo'n mooie zomeravondquote:
Hehe, readyquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:56 schreef richbitch het volgende:
[..]
DFT Beurspoule al klaar voor maandag? haha
Ouch, GM als grote index mover voor S&Pquote:
Dan nog. Met S&P in de laatste minuten ineens eindigend op 919+ : wat denk jij voor komende Maandag?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hehe, ready(waarschijnlijk plug ik er nog wel een tig tal accounts bij
) Eens even kijken of ik met dit spelletje in de top 10 kan komen.
[..]
Ouch, GM als grote index mover voor S&P? 20 - daagse moving average zo maar plots als support optreden? En toen ging hij er plots uit? Iets teveel 'achteraf' gepraat en gebabbel
. Het aantonen van bepaalde patronen wat afgelopen dagen gebeurde kunnen de meeste hier. Hij gebruikt relatief veel dingen op korte termijn terwijl ze qua lange termijn vaak vrij kansloos zijn gebleken. Al toch een plus voor z'n poging
![]()
Nu ik dit verhaal zo lees, klinkt het toch wel heel triest and scary. het gaat dus letterlijk om honderd-duizenden werknemers + pensioengerechtigde die dus al een ondergewaardeerd pensioen hebben.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:35 schreef pberends het volgende:
General Motors on the brink
Storied automaker suffering huge losses and plummeting market share expected to announce bankruptcy. Obama set to address nation Monday.
http://money.cnn.com/2009(...)stversion=2009053113
Gelukkig krijgen ze weer een bailout.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:50 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Nu ik dit verhaal zo lees, klinkt het toch wel heel triest and scary. het gaat dus letterlijk om honderd-duizenden werknemers + pensioengerechtigde die dus al een ondergewaardeerd pensioen hebben.
Van het weekend kwam ik een CNN sectie tegen die gericht was op "Ouderen die werken in de VS is heel gewoon"
Ik vraag me af hoe China reageert als blijkt dat Amerika uiteindelijk NIET aan haar verplichtingen kan voldoenquote:
Door de Fed kan Amerika altijd aan hun verplichtingen voldoenquote:Op maandag 1 juni 2009 09:23 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe China reageert als blijkt dat Amerika uiteindelijk NIET aan haar verplichtingen kan voldoen
zal wel enige spanningen geven![]()
Mja, maar als ze nu gaan printen, ontstaat er hyperinflatiequote:Op maandag 1 juni 2009 09:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Door de Fed kan Amerika altijd aan hun verplichtingen voldoen.
quote:AMSTERDAM VANDAAG: AEX opent hoger
01-06-2009 08:36:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX opent maandag, tweede pinksterdag, naar verwachting hoger, in navolging van de beurzen in de Verenigde Staten en het Verre Oosten.
De AEX-index sloot vrijdag 0,56% lager op 259,45 punten, de Midkap won 0,04% op 364,36 punten en de Smallcap eindigde 0,46% lager op 380,59 punten.
"Alle indicatoren wijzen omhoog. De AEX zal zo'n 3 punten hoger openen", verwacht handelaar Cees Smit van Today's Beheer.
Belangrijkste nieuws van de dag is wellicht het aanstaande faillissement van General Motors, de Amerikaanse autoproducent. "Hoewel de Geithner (minister van Financien, red.) uitgaat van een positief effect, heb ik toch zo mijn twijfels", aldus Smit. "GM heeft veel financiele producten en het is nog onduidelijk wat de gevolgen zijn voor andere partijen nu het concern 'Chapter 11' ingaat."
Een ander punt van zorg is volgens Smit het artikel in Het Financieele Dagblad van zaterdag, waarin de bestuursvoorzitter van Rabobank haar zorgen uitspreekt over de bankensector en aangeeft dat het zijn buffers heeft versterkt.
Bestuurder Bert Bruggink verwacht dat er meer afboekingen zullen moeten worden gedaan op slechte kredieten. "Als een partij die zo diep in de markt zit zijn eigen buffers versterkt, geeft dat aan dat de dikke dame nog niet gezongen heeft", aldus Cees Smit.
Verder belooft het een zeer rustige handelsdag te worden. De bedrijfsnieuwsagenda is leeg, op macroniveau staat de Europese inkoopmanagersindex voor de productiesector in mei op de rol voor 10.00 uur. 's Middags zullen in de VS onder meer data over de bouwuitgaven in april bekend worden gemaakt.
De Amerikaanse beurzen zijn vrijdag met winst gesloten, vooral gestuwd door grondstofwaarden.
De Dow Jones-index eindigde 1,15% hoger op 8.500,57 punten. De S&P 500 steeg 1,36% tot 919,16 punten, terwijl de Nasdaq 1,29% won tot 1.774,33 punten.
De Nikkei-225 sloot 1,6% hoger op 9.677,75 punten.
De euro noteert 0,05% lager ten opzichte van de dollar op $1,4146.
Dat is ook precies de bedoeling van Geithner en co. Zo komt de VS van hun schulden af.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:42 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Mja, maar als ze nu gaan printen, ontstaat er hyperinflatie
haha dan moet het wel een zimbawetje wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 09:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is ook precies de bedoeling van Geithner en co. Zo komt de VS van hun schulden af.
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:09 schreef edwinh het volgende:
[..]
haha dan moet het wel een zimbawetje worden
Ik denk dat we 12 juni op 14.23 uur weer naar beneden gaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef hrrick het volgende:
Ik zit al een paar weken te wachten op een flinke terug val van de aex, maar hij komt maar niet.
Wie verwacht nog dat de aex nog (flink) naar beneden gaat en in welke termijn moeten we dan kijken? (1,5 maand, half jaar?)
Stap in, stap in!!!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef hrrick het volgende:
Ik zit al een paar weken te wachten op een flinke terug val van de aex, maar hij komt maar niet.
Wie verwacht nog dat de aex nog (flink) naar beneden gaat en in welke termijn moeten we dan kijken? (1,5 maand, half jaar?)
Dollar gaat nog wel een poosje omlaag nu ze ook nog steeds flink met QE bezig zijn in Amerika, een stuk excessiever als ten tijde van Japan in 2000. QE affects de currency en inflatie. Ik ga zo ook even kijken wat de beste opties zijn om te shorten voor de dollar. Zo ook maar even wat long grondstoffen extra oppakken.quote:
Goed bezig Labour.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:17 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Het financiële hart van Europa is een bananenrepubliek geworden, klagen bankiers.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |