Hij heeft wel veel ledenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:44 schreef richbitch het volgende:
[..]
Nou ja zijn TURBO portefeuilles waren dus halverwege 08 bijna bankroet dus ja.. toen heeft die alles gewoon weer op nul gezet. Dit zet die natuurlijk niet op zijn website ^^.
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1C1CHMB_nlNL324NL324&ei=skggSpjqKsKw-AaasrXECQ&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=guy+boscart+oplichter&spell=1
Ik denk ik krijg vast geen hits.. toch wel.
Ouderwetse pegel vanaf 21:40. Heeft iets met margin te maken ofzo, die wordt na 21:45 vergroot waardoor shorters hun positie dus moeten sluiten. Heb dit al zeer vaak zien gebeuren sinds april.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:10 schreef LXIV het volgende:
Wat gebeurde er op de DOW in de laatste 30 minuten?
Soms heb ik wel eens bier op.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Nou Pberends, let op je taal!
Hoe moeten we deze grafiek nu interpreteren btw?
[ afbeelding ]
Doordat de koers de hele dag rond de nul schommelde lijkt het spectaculairder dan het is. Alhoewel, 1,2% in de plus is niet slecht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ouderwetse pegel vanaf 21:40. Heeft iets met margin te maken ofzo, die wordt na 21:45 vergroot waardoor shorters hun positie dus moeten sluiten. Heb dit al zeer vaak zien gebeuren sinds april.
Binnen 20minuten 100punten voor de dow zie ik zelden hoor. Ga maar eens grafieken bekijken vanaf april...zie je dit fenomeen veel vaker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Doordat de koers de hele dag rond de nul schommelde lijkt het spectaculairder dan het is. Alhoewel, 1,2% in de plus is niet slecht.
Wat zijn de verwachtingen voor volgende week? Dan mogen de financials weer geshort worden.
Vind ze soms niet, meestal wel interessant en klik altijd als ik ze ziequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik klik eigenlijk nooit op die youtubefilmpjes van jou. Wie eigenlijk wel
Vreemd, hoe heeft hij dat verkocht dan? Dan vond iedereen maar primaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:44 schreef richbitch het volgende:
[..]
Nou ja zijn TURBO portefeuilles waren dus halverwege 08 bijna bankroet dus ja.. toen heeft die alles gewoon weer op nul gezet. Dit zet die natuurlijk niet op zijn website ^^.
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1C1CHMB_nlNL324NL324&ei=skggSpjqKsKw-AaasrXECQ&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=guy+boscart+oplichter&spell=1
Ik denk ik krijg vast geen hits.. toch wel.
Ach, Falco is de zoveelste zeikmongool waarin deze topicreeks ten onder gaat de laatste tijd. Ik denk dat ik maar veel minder ga posten in deze reeks. Faber's adviezen hou ik wel voor mezelf dan voortaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Vind ze soms niet, meestal wel interessant en klik altijd als ik ze zie
Heb je BAM ook verkocht? Die gaat ook alweer aardig richting de 5 euro... whehe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:23 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig heb ik weer wat verkocht om rond de 6.80 op te pikken. Dat zijn leuke ritjes, tussen de 6,80 en de 8,35. Toch iedere keer 1,50 per aandeel.
Het shorten kan een positief of een negatief effect hebben. Misschien lijdt de koers onder allerlei speculanten die gaan shorten, misschien worden financials aantrekkelijker omdat je ze nu tenminste kunt afdekken met een put. Wie weet.
Moah, tegen het begin van de zomer loopt de beursvloer (letterlijk en figuurlijk) langzamer hand leeg. Dat is vrij normaal, volumes en dergelijke gaan ook immers naar beneden. Overigens is falco geen zeikmongool, je posts komen immers soms zelf ook wat spammerig over zoals je zelf zegtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, Falco is de zoveelste zeikmongool waarin deze topicreeks ten onder gaat de laatste tijd. Ik denk dat ik maar veel minder ga posten in deze reeks. Faber's adviezen hou ik wel voor mezelf dan voortaan.
Dat die het fout had.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:36 schreef Falco het volgende:
Hoe moeten we deze grafiek nu interpreteren btw?
[ afbeelding ]
Niet zo zwaar opvatten Pberends. Je linkjes naar je FP-berichten vind ik namelijk wel behoorlijk toegevoegde waarde hebben!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, Falco is de zoveelste zeikmongool waarin deze topicreeks ten onder gaat de laatste tijd. Ik denk dat ik maar veel minder ga posten in deze reeks. Faber's adviezen hou ik wel voor mezelf dan voortaan.
Ik heb het heel vaak fout en heb ook belabberde tips.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat die het fout had.
Net zoals alle voorspellingen dat het de afgelopen paar maanden down zou gaan. De beurzen lijken maar niet omlaag te willen.
1/8 Amerikanen betaalt hypotheek nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet zo zwaar opvatten Pberends. Je linkjes naar je FP-berichten vind ik namelijk wel behoorlijk toegevoegde waarde hebben!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef pberends het volgende:
Ik heb het heel vaak fout en heb ook belabberde tips.
Gigantische bearmarktrally op komst
quote:
quote:What Was THAT? (Friday Market Close)
Friday's close was "interesting", to put it mildly.
Here's a chart of Friday's price action in the /ES, the S&P 500 "Electronic" Futures:
Notice the huge volume spike (the blue underlay) on the chart at the close.
There were 146,083 contracts traded in that one-minute period between 14:59 and 15:00 (Central); the next minute, when the real dislocation hit, traded 91,774 - after the cash market bell had rung.
The closing bell is usually busy. But this sort of volume is absolutely unheard of. To put it in perspective yesterday the same time recorded 26,540 contracts, and 36,642 the minute after.
Volume was light all day, as is somewhat common in the summer on a Friday. The close started its usual increase, and was up to 23,000 contracts at 14:57 with two minutes remaining.
Then all hell broke loose.
"Paper", or institutional representation, was stalking the close; the pit audio feed so stated. Directly in front of the bell 1,000 contracts were bought - as near as I could tell at the market.
Those are "Big" contracts, each being 5 of the /ES minis; this was, in effect, a 5,000 contract /ES market order.
The reaction was instantaneous. The offer side of the market collapsed and the /ES rocketed higher. In the pit, trades went off as high as 925, but on the E-Mini trades were recorded as high as 927.75. As quickly as it got there, it collapsed back to 922 - a nearly six-handle (3/4 of one percent) straight-up and down spike.
Now here's the problem: Lees meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |