Not.quote:
Stoer WC-papier, zodra de dollar geklapt isquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef pberends het volgende:
Toch blijven die dollarbiljetten stoer.
Toch is de stijging op de AEX nagenoeg verticaal... Het laatste kwartier iig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef lammegiraf het volgende:
weinig reactie op de beurs...lamme bedoening
Klopt niet.quote:
nu gaan we weer ff kwakkelen tot 16:00...quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch is de stijging op de AEX nagenoeg verticaal... Het laatste kwartier iig.
Nee...die ging even hard onderuit, zeg.quote:
heb ze nog zonder verlies kunnen dumpen...alleen de transactiekosten verloren dan....quote:
meer auw:quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef RvLaak het volgende:
New Home Sales Cijfer: 352K Verwachting: 363K Vorig cijfer: 351K
Uhm.. auw?. Vorige cijfer is ook naar beneden bijgesteld (van 356k).
quote:Mortgage delinquencies and foreclosures rose to records in the first quarter as mounting job losses caused more Americans to fall behind on home loans.
The U.S. delinquency rate jumped to a seasonally adjusted 9.12 percent and the share of loans entering foreclosure rose to 1.37 percent, the Mortgage Bankers Association said today. Both figures are the highest in records going back to 1972.
Prime fixed-rate mortgages given to the most creditworthy borrowers accounted for the biggest share of new foreclosures at 29 percent, and prime adjustable-rate mortgages were 24 percent, Brinkmann said.
Dat probleem had ik dinsdagquote:
Nou, kopen op 4,35 en verkopen op 4,50 is toch 3,5% wist.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Not.
AMG op 4,35, terwijl de AEX op 260 staat. Hoeveel staat ie wel niet als de AEX weer teruggaat naar de 230?
Ligt eraan wat je transactiekosten zijn...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:57 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nou, kopen op 4,35 en verkopen op 4,50 is toch 3,5% wist.
Mooi toch? Kan ik mooi mijn long positie van vandaag morgenvroeg ff goedmakenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:32 schreef lammegiraf het volgende:
Amerika denkt weer eens dat het vreselijk goed gaat met de economie!
Denk je dat we morgen positief starten op de aex ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi toch? Kan ik mooi mijn long positie van vandaag morgenvroeg ff goedmaken
Denk het wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk je dat we morgen positief starten op de aex ?
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Mwoah. Weet het niet. Denk wel dat we eind volgende week lager staan dan nu. Als een stijging niet doorzet komt er meestal een daling (ipv gelijkblijvende koersen)quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Vandaag zijn wij gesloten met - 1,25% de Dow met + 1,25%. 9 van de 10 keer heb je dan hier een hogere opening.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mwoah. Weet het niet. Denk wel dat we eind volgende week lager staan dan nu. Als een stijging niet doorzet komt er meestal een daling (ipv gelijkblijvende koersen)
Ah, Fibonnaci, de nieuwe CEO van Randstandquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:15 schreef hrrick het volgende:
[..]
Denk het wel.
ben wel benieuwd of de koers van Randstad verder omhoog gaat, of eerst omlaag. Iemand verstand van fibonnaci en kan een screen posten?
Dat zou best kunnen hoor. Ik heb het over eind volgende week.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vandaag zijn wij gesloten met - 1,25% de Dow met + 1,25%. 9 van de 10 keer heb je dan hier een hogere opening.
Persoonlijk denk ik dat we toch nog verder gaan stijgen tot eind augustus. Een grote dip komt misschien daarna.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef lammegiraf het volgende:
als we weer onder de 264 komen knal ik de LONGS eruit....dan gaan we daar vandaag vast weer niet boven sluiten
zou zo kunnen maar ik kijk niet verder dan vandaag. lange termijn ben ik momenteel helemaal uitgestapt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef Oizno het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat we toch nog verder gaan stijgen tot eind augustus. Een grote dip komt misschien daarna.
Gistermiddag gekocht, vanmorgen verkocht: 56 euro, da's makkelijk en snel geld verdienen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je transactiekosten zijn...
Dat is precies wat ik heb gedaan en 330 euro's verdiend . en nu weer naar de 260 graagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef lammegiraf het volgende:
als we weer onder de 264 komen knal ik de LONGS eruit....dan gaan we daar vandaag vast weer niet boven sluiten
Yep....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:47 schreef capricia het volgende:
Wat een ongekend saaie dag op de beurs...
sta even langs de zijlijn maar ik heb de indruk dat de yanks de boel straks wel weer omhoog stuwenquote:
wat zou betekenen dat we nog doorgaan tot rond de 280? of mag ik dat zo niet lezen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat ik eigenlijk erg opvallend is dat de AEX nog steeds erg in deze trend lijkt te zitten, al voor een vrij lang poosje.
[ afbeelding ]
ow ja, ondanks 5,7% krimp:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
*plop* 5,7% krimp in god's own(ed) country in Q1.
Red shoots.
Buy Smith & Wesson
Dat is heel opvallend inderdaad. De markt is al vele maanden zeer technisch gedreven. Toch is de kans groot dat de AEX volgende week uit het stijgende trendkanaal gaat zakken. Elke dag verder betekent automatisch dat de AEX eigenlijk verder omhoog zou moeten om niet uit het kanaal te vallen. En zo'n kanaal is ook niet eeuwig vol te houden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat ik eigenlijk erg opvallend is dat de AEX nog steeds erg in deze trend lijkt te zitten, al voor een vrij lang poosje.
[ afbeelding ]
Welke koers zal het sluiten? Amper bied.....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:35 schreef Queued het volgende:
GM gaat door het putje
0.955
-0.165 (-14.72%)
Real-time: 10:34AM EDT
Laatste dag ook...
Heeft iemand niet toevallig verstand van fibonacci analyse? Ben wel benieuwd en vind het wel interessant wat er gaat gebeuren en hoe ver hij eventueel terug zou kunnen gaan zakken als zo'n analyse klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is heel opvallend inderdaad. De markt is al vele maanden zeer technisch gedreven. Toch is de kans groot dat de AEX volgende week uit het stijgende trendkanaal gaat zakken. Elke dag verder betekent automatisch dat de AEX eigenlijk verder omhoog zou moeten om niet uit het kanaal te vallen. En zo'n kanaal is ook niet eeuwig vol te houden.
Ik snap het ook echt niet. Zelfs een steekproef van Maurice de Hond heeft minder kans op bias terwijl je jezelf kunt aanmelden bij zijn enquetes.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ah, we hebben een steekproef onder maar liefst 500300 Amerikaanse gezinnen gehouden, en die zijn gradueel minder negatief geworden, dus we kunnen wel weer enkele tientallen miljarden plussen.
Rare wereld dit
/edit/ sorry, het zijn zowaar 300 (!) gezinnen.![]()
Ik heb daar weleens een en ander op gebacktest maar geen voorspellende waarde gevonden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:19 schreef hrrick het volgende:
[..]
Heeft iemand niet toevallig verstand van fibonacci analyse? Ben wel benieuwd en vind het wel interessant wat er gaat gebeuren en hoe ver hij eventueel terug zou kunnen gaan zakken als zo'n analyse klopt.
Reed en KPN vind ik wel ondergewaardeerd, maar veel rally-fondsen zijn niet erg goedkoop meer nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:19 schreef capricia het volgende:
Ik vind alles in de AEX best wel duur op dit moment.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:33 schreef pberends het volgende:
http://www.usmarkets.nl/modules.php?name=Abonnementen&id=1&file=abonnement
http://spreadsheets.google.com/pub?key=pd_G9_kg5dST1ntnhxC1LbA
Iemand nog geïnteresseerd in dit abo? Stuur maar een PM.
Leegquote:
guy profitleert zich altijd met verlbuffende resultaten.....achteraf..... niet zo netjes....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:06 schreef edwinh het volgende:
[..]
je kan vanalles van guy zeggen maar dit zijn verbluffende resultaten. netjes
Ja ik doe het altijd ook er goed op 'n simulator.. in de praktijk is handelen een stukkie andersquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:38 schreef janvks het volgende:
Zijn er hier eigenlijk meer mensen die handelen op technische analyse? Ik heb vandaag best veel geld verdiend met technische analyse in mijn sim-account.
Ook niet gewoon als weerstand niveaus en dus een trade laten gaan omdat ie tegen een fib niveau aanzit?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb daar weleens een en ander op gebacktest maar geen voorspellende waarde gevonden.
Dat is absoluut NIET netjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:06 schreef edwinh het volgende:
[..]
je kan vanalles van guy zeggen maar dit zijn verbluffende resultaten. netjes
Maar in het geval van Guy Boscart zou ik willen stellen dat er wel sprake is van een sponsored lunchquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:05 schreef richbitch het volgende:
There Ain't No Such Thing As A Free Lunch
hoho ik heb niks tegen de beste man, ik lees alleen wel eens wat in diverse forums.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:05 schreef richbitch het volgende:
[..]
Dat is absoluut NIET netjes.
Als je snel een drawdown wilt maken moet je 'm vooral volgen..
Halverwege zijn 2008 heeft hij doodleuk gewoon zijn portefeuilles gereset, meer hoef ik niet te zeggen.
Ohja, kijk ook even naar de spreiding.Hij gaat op DOW, DAX en AEX op dezelfde dagen short/long..
Lekker nuttig die signalen dan. Guy..![]()
![]()
Overigens durf ik te beweren dat de wat ervaren traders die hier zitten al meer verstand van zaken hebben.
Je kunt dus bijna nog beter hier om advies vragen dan daar.
En waarom zou je zijn advies willen hebben? Dan weet je nog steeds niet WAAROM je een trade doet zodoende ga je NOOIT van je fouten leren en zul je dus eigenlijk NOOIT een goede belegger worden![]()
Voor 50euro per maand.. meer geld maken.. dom weg signalen volgen..
Je gaat zeggen dat zijn resultaten uit zijn duim gezogen zijn?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:05 schreef richbitch het volgende:
[..]
Dat is absoluut NIET netjes.
Als je snel een drawdown wilt maken moet je 'm vooral volgen..
Halverwege zijn 2008 heeft hij doodleuk gewoon zijn portefeuilles gereset, meer hoef ik niet te zeggen.
Ohja, kijk ook even naar de spreiding.Hij gaat op DOW, DAX en AEX op dezelfde dagen short/long..
Lekker nuttig die signalen dan. Guy..![]()
![]()
Overigens durf ik te beweren dat de wat ervaren traders die hier zitten al meer verstand van zaken hebben.
Je kunt dus bijna nog beter hier om advies vragen dan daar.
En waarom zou je zijn advies willen hebben? Dan weet je nog steeds niet WAAROM je een trade doet zodoende ga je NOOIT van je fouten leren en zul je dus eigenlijk NOOIT een goede belegger worden![]()
Voor 50euro per maand.. meer geld maken.. dom weg signalen volgen..
Wat begreep je er niet aan?quote:
Nee dat zeg ik niet, maar lees maar eens even op IEX oid, veel mensen haten hem (om het zo maar te zeggen).quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Je gaat zeggen dat zijn resultaten uit zijn duim gezogen zijn?
Ik klik eigenlijk nooit op die youtubefilmpjes van jouquote:
Wat ben jij voor achterlijke mongool?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik klik eigenlijk nooit op die youtubefilmpjes van jou. Wie eigenlijk wel
Ik heb hem een aantal maanden gevolgd, maar zijn resultaten klopten precies.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:28 schreef richbitch het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar lees maar eens even op IEX oid, veel mensen haten hem (om het zo maar te zeggen).
Ja die resultaten van 2008 moeten nog even gecorrigeerd worden voor zeg 8000 euro.
Nou Pberends, let op je taalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ben jij voor achterlijke mongool?
Nou ja zijn TURBO portefeuilles waren dus halverwege 08 bijna bankroet dus ja.. toen heeft die alles gewoon weer op nul gezet. Dit zet die natuurlijk niet op zijn website ^^.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb hem een aantal maanden gevolgd, maar zijn resultaten klopten precies.
Hoe leukt hij de resultaten dan op?
Hij heeft wel veel ledenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:44 schreef richbitch het volgende:
[..]
Nou ja zijn TURBO portefeuilles waren dus halverwege 08 bijna bankroet dus ja.. toen heeft die alles gewoon weer op nul gezet. Dit zet die natuurlijk niet op zijn website ^^.
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1C1CHMB_nlNL324NL324&ei=skggSpjqKsKw-AaasrXECQ&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=guy+boscart+oplichter&spell=1
Ik denk ik krijg vast geen hits.. toch wel.
Ouderwetse pegel vanaf 21:40. Heeft iets met margin te maken ofzo, die wordt na 21:45 vergroot waardoor shorters hun positie dus moeten sluiten. Heb dit al zeer vaak zien gebeuren sinds april.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:10 schreef LXIV het volgende:
Wat gebeurde er op de DOW in de laatste 30 minuten?
Soms heb ik wel eens bier op.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Nou Pberends, let op je taal!
Hoe moeten we deze grafiek nu interpreteren btw?
[ afbeelding ]
Doordat de koers de hele dag rond de nul schommelde lijkt het spectaculairder dan het is. Alhoewel, 1,2% in de plus is niet slecht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ouderwetse pegel vanaf 21:40. Heeft iets met margin te maken ofzo, die wordt na 21:45 vergroot waardoor shorters hun positie dus moeten sluiten. Heb dit al zeer vaak zien gebeuren sinds april.
Binnen 20minuten 100punten voor de dow zie ik zelden hoor. Ga maar eens grafieken bekijken vanaf april...zie je dit fenomeen veel vaker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Doordat de koers de hele dag rond de nul schommelde lijkt het spectaculairder dan het is. Alhoewel, 1,2% in de plus is niet slecht.
Wat zijn de verwachtingen voor volgende week? Dan mogen de financials weer geshort worden.
Vind ze soms niet, meestal wel interessant en klik altijd als ik ze ziequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik klik eigenlijk nooit op die youtubefilmpjes van jou. Wie eigenlijk wel
Vreemd, hoe heeft hij dat verkocht dan? Dan vond iedereen maar primaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:44 schreef richbitch het volgende:
[..]
Nou ja zijn TURBO portefeuilles waren dus halverwege 08 bijna bankroet dus ja.. toen heeft die alles gewoon weer op nul gezet. Dit zet die natuurlijk niet op zijn website ^^.
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1C1CHMB_nlNL324NL324&ei=skggSpjqKsKw-AaasrXECQ&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=guy+boscart+oplichter&spell=1
Ik denk ik krijg vast geen hits.. toch wel.
Ach, Falco is de zoveelste zeikmongool waarin deze topicreeks ten onder gaat de laatste tijd. Ik denk dat ik maar veel minder ga posten in deze reeks. Faber's adviezen hou ik wel voor mezelf dan voortaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Vind ze soms niet, meestal wel interessant en klik altijd als ik ze zie
Heb je BAM ook verkocht? Die gaat ook alweer aardig richting de 5 euro... whehe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:23 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig heb ik weer wat verkocht om rond de 6.80 op te pikken. Dat zijn leuke ritjes, tussen de 6,80 en de 8,35. Toch iedere keer 1,50 per aandeel.
Het shorten kan een positief of een negatief effect hebben. Misschien lijdt de koers onder allerlei speculanten die gaan shorten, misschien worden financials aantrekkelijker omdat je ze nu tenminste kunt afdekken met een put. Wie weet.
Moah, tegen het begin van de zomer loopt de beursvloer (letterlijk en figuurlijk) langzamer hand leeg. Dat is vrij normaal, volumes en dergelijke gaan ook immers naar beneden. Overigens is falco geen zeikmongool, je posts komen immers soms zelf ook wat spammerig over zoals je zelf zegtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, Falco is de zoveelste zeikmongool waarin deze topicreeks ten onder gaat de laatste tijd. Ik denk dat ik maar veel minder ga posten in deze reeks. Faber's adviezen hou ik wel voor mezelf dan voortaan.
Dat die het fout had.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:36 schreef Falco het volgende:
Hoe moeten we deze grafiek nu interpreteren btw?
[ afbeelding ]
Niet zo zwaar opvatten Pberends. Je linkjes naar je FP-berichten vind ik namelijk wel behoorlijk toegevoegde waarde hebben!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, Falco is de zoveelste zeikmongool waarin deze topicreeks ten onder gaat de laatste tijd. Ik denk dat ik maar veel minder ga posten in deze reeks. Faber's adviezen hou ik wel voor mezelf dan voortaan.
Ik heb het heel vaak fout en heb ook belabberde tips.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat die het fout had.
Net zoals alle voorspellingen dat het de afgelopen paar maanden down zou gaan. De beurzen lijken maar niet omlaag te willen.
1/8 Amerikanen betaalt hypotheek nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet zo zwaar opvatten Pberends. Je linkjes naar je FP-berichten vind ik namelijk wel behoorlijk toegevoegde waarde hebben!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef pberends het volgende:
Ik heb het heel vaak fout en heb ook belabberde tips.
Gigantische bearmarktrally op komst
quote:
quote:What Was THAT? (Friday Market Close)
Friday's close was "interesting", to put it mildly.
Here's a chart of Friday's price action in the /ES, the S&P 500 "Electronic" Futures:
Notice the huge volume spike (the blue underlay) on the chart at the close.
There were 146,083 contracts traded in that one-minute period between 14:59 and 15:00 (Central); the next minute, when the real dislocation hit, traded 91,774 - after the cash market bell had rung.
The closing bell is usually busy. But this sort of volume is absolutely unheard of. To put it in perspective yesterday the same time recorded 26,540 contracts, and 36,642 the minute after.
Volume was light all day, as is somewhat common in the summer on a Friday. The close started its usual increase, and was up to 23,000 contracts at 14:57 with two minutes remaining.
Then all hell broke loose.
"Paper", or institutional representation, was stalking the close; the pit audio feed so stated. Directly in front of the bell 1,000 contracts were bought - as near as I could tell at the market.
Those are "Big" contracts, each being 5 of the /ES minis; this was, in effect, a 5,000 contract /ES market order.
The reaction was instantaneous. The offer side of the market collapsed and the /ES rocketed higher. In the pit, trades went off as high as 925, but on the E-Mini trades were recorded as high as 927.75. As quickly as it got there, it collapsed back to 922 - a nearly six-handle (3/4 of one percent) straight-up and down spike.
Now here's the problem: Lees meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |