Not.quote:
Stoer WC-papier, zodra de dollar geklapt isquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef pberends het volgende:
Toch blijven die dollarbiljetten stoer.
Toch is de stijging op de AEX nagenoeg verticaal... Het laatste kwartier iig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef lammegiraf het volgende:
weinig reactie op de beurs...lamme bedoening
Klopt niet.quote:
nu gaan we weer ff kwakkelen tot 16:00...quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch is de stijging op de AEX nagenoeg verticaal... Het laatste kwartier iig.
Nee...die ging even hard onderuit, zeg.quote:
heb ze nog zonder verlies kunnen dumpen...alleen de transactiekosten verloren dan....quote:
meer auw:quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef RvLaak het volgende:
New Home Sales Cijfer: 352K Verwachting: 363K Vorig cijfer: 351K
Uhm.. auw?. Vorige cijfer is ook naar beneden bijgesteld (van 356k).
quote:Mortgage delinquencies and foreclosures rose to records in the first quarter as mounting job losses caused more Americans to fall behind on home loans.
The U.S. delinquency rate jumped to a seasonally adjusted 9.12 percent and the share of loans entering foreclosure rose to 1.37 percent, the Mortgage Bankers Association said today. Both figures are the highest in records going back to 1972.
Prime fixed-rate mortgages given to the most creditworthy borrowers accounted for the biggest share of new foreclosures at 29 percent, and prime adjustable-rate mortgages were 24 percent, Brinkmann said.
Dat probleem had ik dinsdagquote:
Nou, kopen op 4,35 en verkopen op 4,50 is toch 3,5% wist.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Not.
AMG op 4,35, terwijl de AEX op 260 staat. Hoeveel staat ie wel niet als de AEX weer teruggaat naar de 230?
Ligt eraan wat je transactiekosten zijn...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:57 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nou, kopen op 4,35 en verkopen op 4,50 is toch 3,5% wist.
Mooi toch? Kan ik mooi mijn long positie van vandaag morgenvroeg ff goedmakenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:32 schreef lammegiraf het volgende:
Amerika denkt weer eens dat het vreselijk goed gaat met de economie!
Denk je dat we morgen positief starten op de aex ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi toch? Kan ik mooi mijn long positie van vandaag morgenvroeg ff goedmaken
Denk het wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk je dat we morgen positief starten op de aex ?
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Mwoah. Weet het niet. Denk wel dat we eind volgende week lager staan dan nu. Als een stijging niet doorzet komt er meestal een daling (ipv gelijkblijvende koersen)quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Vandaag zijn wij gesloten met - 1,25% de Dow met + 1,25%. 9 van de 10 keer heb je dan hier een hogere opening.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mwoah. Weet het niet. Denk wel dat we eind volgende week lager staan dan nu. Als een stijging niet doorzet komt er meestal een daling (ipv gelijkblijvende koersen)
Ah, Fibonnaci, de nieuwe CEO van Randstandquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:15 schreef hrrick het volgende:
[..]
Denk het wel.
ben wel benieuwd of de koers van Randstad verder omhoog gaat, of eerst omlaag. Iemand verstand van fibonnaci en kan een screen posten?
Dat zou best kunnen hoor. Ik heb het over eind volgende week.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vandaag zijn wij gesloten met - 1,25% de Dow met + 1,25%. 9 van de 10 keer heb je dan hier een hogere opening.
Persoonlijk denk ik dat we toch nog verder gaan stijgen tot eind augustus. Een grote dip komt misschien daarna.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef lammegiraf het volgende:
als we weer onder de 264 komen knal ik de LONGS eruit....dan gaan we daar vandaag vast weer niet boven sluiten
zou zo kunnen maar ik kijk niet verder dan vandaag. lange termijn ben ik momenteel helemaal uitgestapt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef Oizno het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat we toch nog verder gaan stijgen tot eind augustus. Een grote dip komt misschien daarna.
Gistermiddag gekocht, vanmorgen verkocht: 56 euro, da's makkelijk en snel geld verdienen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je transactiekosten zijn...
Dat is precies wat ik heb gedaan en 330 euro's verdiend . en nu weer naar de 260 graagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef lammegiraf het volgende:
als we weer onder de 264 komen knal ik de LONGS eruit....dan gaan we daar vandaag vast weer niet boven sluiten
Yep....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:47 schreef capricia het volgende:
Wat een ongekend saaie dag op de beurs...
sta even langs de zijlijn maar ik heb de indruk dat de yanks de boel straks wel weer omhoog stuwenquote:
wat zou betekenen dat we nog doorgaan tot rond de 280? of mag ik dat zo niet lezen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat ik eigenlijk erg opvallend is dat de AEX nog steeds erg in deze trend lijkt te zitten, al voor een vrij lang poosje.
[ afbeelding ]
ow ja, ondanks 5,7% krimp:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
*plop* 5,7% krimp in god's own(ed) country in Q1.
Red shoots.
Buy Smith & Wesson
Dat is heel opvallend inderdaad. De markt is al vele maanden zeer technisch gedreven. Toch is de kans groot dat de AEX volgende week uit het stijgende trendkanaal gaat zakken. Elke dag verder betekent automatisch dat de AEX eigenlijk verder omhoog zou moeten om niet uit het kanaal te vallen. En zo'n kanaal is ook niet eeuwig vol te houden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat ik eigenlijk erg opvallend is dat de AEX nog steeds erg in deze trend lijkt te zitten, al voor een vrij lang poosje.
[ afbeelding ]
Welke koers zal het sluiten? Amper bied.....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:35 schreef Queued het volgende:
GM gaat door het putje
0.955
-0.165 (-14.72%)
Real-time: 10:34AM EDT
Laatste dag ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |