Als je tips of hints wil moet je het maar vragenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb er nu 43 met die puzzel![]()
Maar nu lukt het echt niet meer![]()
Ik denk dat ik maar stop en er nooit meer naar kijk want anders wordt het echt irritant
Ik ga het vanmiddag ook maar eens proberen denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb er nu 43 met die puzzel![]()
Maar nu lukt het echt niet meer![]()
Ik denk dat ik maar stop en er nooit meer naar kijk want anders wordt het echt irritant
Och nou ga ik er toch weer naar kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je tips of hints wil moet je het maar vragen
Wat zijn een rij rijdende auto's in het engels? (Film van Steven Soderbergh)quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:28 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Och nou ga ik er toch weer naar kijken
Oke hints please
- Die rij auto's
- Grafsteen
- Klavers ohneee ik snap die al
Op het zwembad:
- Sterrenbeeld ding
- Dat ding naast het sterrenbeeld ding
- Dat ding onder 3,14....
en het vliegtuig met empire
ooh van dat vliegtuig is echt dom, dat ik dat niet zagquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat zijn een rij rijdende auto's in het engels? (Film van Steven Soderbergh)
Het was de laatste van zijn soort en let op de vlag die erbij staat(Film met Gillian Anderson)
Sterrenbeelden kalender in het engels (film met Jake Gylenhaal)
Dat is een wiskundig fenomeen (Film met Cary-Ann Moss)
Dat ding onder pi is in kledinghaak....
En wat staan er op het vliegtuig getekend?
You're stuck in ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ooh van dat vliegtuig is echt dom, dat ik dat niet zag![]()
en van dat wiskunde fenomeen was ik nooit achtergekomen zonder je hint
Ik moet alleen nog en rij auto's
Rij rijdende auto's in engels? Keine Ahnung![]()
edit: kledinghaak heb ik
dus alleen die autos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., op z'n Nederlands dus zeg maar.. duurde echt even voor ik door had wat dan de bijbehorende film was
The rock candy's melted, only diamonds now remain
Helaas, pas als ik ook tijd heb om in de zon te zitten!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
mag het weer zomer worden in Nijmegen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas, pas als ik ook tijd heb om in de zon te zitten!
Nog ff wachten meis
Alleen als het dan ook zomer wordt in Zandvoort!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
mag het weer zomer worden in Nijmegen?
Ik heb van de week wel genoeg onweer gehad voor de rest van het jaar... het heeft maar een uur of 6 aangehouden, zij het met korte tussenpozenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
nee, da's randstad, daar mag 't blijven onweren
lekker lullig kon die niet ff wachten tot jij hem gepasseerd hadquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:38 schreef swarmahoer het volgende:
vandaag de auto weer ophalen als het lukt
werd ik godverdomme net afgesneden door een busje, ik reed vanaf de anac de brug op, linkerbaan
rechterbaan staat die mongool zet ie zn knipper aan gooit ie m er zomaar voor
naja voor kan je t niet noemen, ik zat er voor de helft nog tussen
gelukkig trapte ik keisnel op de rem, heeft mn zusje gelijk weer gezien dat ookal kan je nog zo goed rijden, anderen kunnen ook roet in t eten gooien voor je
wat een mongool
Dus je zegt nu dat je zelf heel goed kan rijden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:38 schreef swarmahoer het volgende:
vandaag de auto weer ophalen als het lukt
werd ik godverdomme net afgesneden door een busje, ik reed vanaf de anac de brug op, linkerbaan
rechterbaan staat die mongool zet ie zn knipper aan gooit ie m er zomaar voor
naja voor kan je t niet noemen, ik zat er voor de helft nog tussen
gelukkig trapte ik keisnel op de rem, heeft mn zusje gelijk weer gezien dat ookal kan je nog zo goed rijden, anderen kunnen ook roet in t eten gooien voor je
wat een mongool
wij zijn ook de enige die meer dan 3 uur in de auto zitten per maand, heb ik zo het ideequote:Op woensdag 27 mei 2009 12:45 schreef LastRequest het volgende:
En toch blijft het zo dat dit soort dingen voornamelijk jou, Mikkie en CP gebeuren.. als ik even naar dit topic kijk dan
Naja ik heb laatst ook een helrit naar IB gehad, maar ik heb nooit zo de behoefte om dat te postenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:45 schreef LastRequest het volgende:
En toch blijft het zo dat dit soort dingen voornamelijk jou, Mikkie en CP gebeuren.. als ik even naar dit topic kijk dan
Hoe vaak bericht ik over mensen die me afsnijden? Behalve dat topic van laatst danquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:45 schreef LastRequest het volgende:
Not true, ik rijd best wel veel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wij zijn ook de enige die meer dan 3 uur in de auto zitten per maand, heb ik zo het idee
en ib zit het ook niet mee trouwens
Nee, dat zou nogal krom zijn bij een eenzijdig ongeval met één persoon in de autoquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Not true, ik rijd best wel veel.
En IB gaf geen anderen de schuld he.
Jullie rijden zeker ook meer dan 4.000 km per jaar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wij zijn ook de enige die meer dan 3 uur in de auto zitten per maand, heb ik zo het idee
en ib zit het ook niet mee trouwens
2.000? Daar heb ik weer een half jaar over gedaan nuquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef IrishBastard het volgende:
Toen ik mijn autotje nog had deed ik ongeveer 2000 per maandWil echt weer een auto
Dat is idd zuurquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef LastRequest het volgende:
Overigens heel zuur:
Een vriend van me heeft laatst een nieuwe(!) auto gekocht.. een Saab nog wat, best mooi ding.. op de eerste dag dat ie em had, ging ie even cruisen met m'n vriendje en nog een vriend.. toen kreeg hij op een onoverzichtelijk kruispunt voorrang van iemand, maar lette net niet genoeg op, waardoor een andere auto (die echt voorrang had, maar achter de andere auto vandaan schoot en dus ook die Saab niet zag) vol op hem in reed.. Auto echt total loss, en niks vergoed omdat het natuurlijk zijn schuld was.. op de eerste dag!
Internet abonnementquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
hoe bedoel je ons abo ib?
en ik heb wel meer dan 4k gereden ja15 k in onze eigen auto, sinds de zomer, en dan de auto van mn stagebedrijf nog, ook zo'n 10 denk ik
jullie hebben allemaal een ander abonnementquote:
dank jequote:
Ja vet hequote:
Mja, desnoods kan ik nog een ander vak (bijvoorbeeld strafrecht) verplaatsen voor na dat ik terugkom uit Italie, Ik ga namelijk Economie tentamen ook niet maken, dat laat ik staan voor als ik terug kom, aangezien ik het vak amper gevolgd hebt en het dat dus toch niet gaat worden.. Is ook maar 4 EC... bij 160 mag ik aan mijn master beginnen.. Maar dan heb ik dus liever een 1e semester vak wat open blijft staan, dan een tweede semester vak.. Want stel dat ik niet genoeg punten zou hebben, zou ik dat dus wel kunnen hebben aan het begin van het tweede semester, en loop ik maar een half jaar studievertraging op, en anders een heel jaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:31 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat je al besloten hebt
En ik denk dat je er ook al over nagedacht hebt, en als jij denkt dat het niet verstandig is beide tentamens op deze manier te blijven leren, is het inderdaad misschien slim het anders aan te pakken.. Maar inderdaad, je moet je er wel op voorbereiden dat je dan in augustus waarschijnlijk weer met een probleem zit
De theorie hoef ik niet meer te blokken nee.. Als in het hele boek voor de tigste keer door te nemen.. Het gaat juist om oefententamens maken en werkgroepen, en dat kost lang niet zoveel tijd..quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lief dagboek,
het feit dat je 't 3x niet gehaald hebt en stug blijft volhouden dat je niet hoeft te blokken, geeft een foutje in je denkproces weer.
kusjes
Leuke foto'squote:Op woensdag 27 mei 2009 15:05 schreef LastRequest het volgende:
Haha wow dat doe je snel.. hoe kom je ook echt op de site? Staan niet op dezelfde site als vorige keer namelijk![]()
Ik sta met jc op pagina 3, ergens onderaan.. en met anderen op pagina 6 vanaf regel 8
She don't care man!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan je nou in een discussie een ongeïnteresseerde houding hebben?
Ja ik moest eerst voor de klas mijn betoog houden en daar later over discussieren en toen had ik en ongeinteresseerde houding volgens haar.. Achja het boeit me niet echtquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan je nou in een discussie een ongeïnteresseerde houding hebben?
Lezen is echt niet jouw sterkste kant he.. Al het meubilair wil ik verkopen.. Alles behalve de electrische apparatuur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:56 schreef swarmahoer het volgende:
je zei gister dat je de rest niet wilde verkopen
bank zei ik alquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef swarmahoer het volgende:
wat heb je dan voor meubilair, buro, kast, bed, bank?
Ligt eraan hoe klein.... Als winkelier wil je echt geen stapel 1 en 2 cent muntjes krijgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:56 schreef SLP_ het volgende:
200? haha vet ik hoop dat ik ooit ook zo ver kom![]()
maar zoveel past er bij mij waarschijnlijk niet eens in
volgens mij zijn winkels er wel blij mee met dat kleingeld. best lullig dat je daar dan weer 7 euro voor moet betalen bij de bank
het past gewoon in 2 (grote) handen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:56 schreef SLP_ het volgende:
200? haha vet ik hoop dat ik ooit ook zo ver kom![]()
maar zoveel past er bij mij waarschijnlijk niet eens in
volgens mij zijn winkels er wel blij mee met dat kleingeld. best lullig dat je daar dan weer 7 euro voor moet betalen bij de bank
die krijg je dan ook nergens meer in nederlandquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe klein.... Als winkelier wil je echt geen stapel 1 en 2 cent muntjes krijgen
what the fuckquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef Californium het volgende:
Echt...
ik was dus zaterdag even met mams aan het msn-en en altijd aan het einde zo van: Heb je nog iets nieuws... jah? En mijn moeder zo van: ik wel... maar heb je een kaart gestuurd en daar staat het in dus moet je maar even wachten...weet je dan volgende week wel....
Ik maak dus net die kaart open... Blijkt dat mij moeder een gebroken rug heeft
Ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En staat niet eens bij hoe, en wanneer en wa de dokter zei en of het pijn doet en en en en .....
Ja maar er zijn genoeg mensen die ze hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die krijg je dan ook nergens meer in nederland
die zijn toch niet meer in nl? Ik heb er alleen een paar over van berlijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe klein.... Als winkelier wil je echt geen stapel 1 en 2 cent muntjes krijgen
echt welquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
what the fuckraar bericht
t gaat wel goed met dr verder? dat ze nog kan msnnen...?
Ik maak net de kaart openquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:02 schreef SLP_ het volgende:
[..]
die zijn toch niet meer in nl? Ik heb er alleen een paar over van berlijn
en wat erg van je moeder zegheb je der al gebeld? wel vervelend dat jij helemaal niet weet van hoe en wat enz..
oh ok, ja want een gebroken rug is best wel ernstigquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik maak net de kaart openen ben eten aan het koken... denk dat ik dadelijk tijdens het eten wel even ga bellen ofzo
![]()
Teller staat nu op iets van 40.000 km sinds ik mijn rbw hebquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie rijden zeker ook meer dan 4.000 km per jaar?
/traumaquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:48 schreef SLP_ het volgende:
omg echt zo kut
ik bedenk me nu dat ik superblut ben
ik heb 2 euro![]()
maarrr ik had laatst een spaarpot [:P] gekocht en daar zit wel wat geld in
dus ik wil zo die spaarpot open maken
ZIT ER GEEN DOP IN
omg dit is zo'n kutspaarpot die je moet laten vallen wilt ie open gaan
maargoed dat ga ik niet doen
en nou willen die stomme muntjes niet uiit het gleufje vallen
Doe er een nulletje bij en dan kom je in de buurt van mij. De teller staat nu na 4 maanden op 22kquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie rijden zeker ook meer dan 4.000 km per jaar?
heb je een vla ijsje om aan te likkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver, kut koelkast van IB.. Het vriesvakje deed het laatst niet omdat ie wss uit gedraaid was perongeluk,.. Nu had IB hem op ICE gezet.. en nu is dus alles wat onder het vriesvakje stond bevroren.. inclusief mijn smeerkaas en mijn toetjenog een uur wachten met eten dus
ik zit hier nu ECHT heel hard te lachenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver, kut koelkast van IB.. Het vriesvakje deed het laatst niet omdat ie wss uit gedraaid was perongeluk,.. Nu had IB hem op ICE gezet.. en nu is dus alles wat onder het vriesvakje stond bevroren.. inclusief mijn smeerkaas en mijn toetjenog een uur wachten met eten dus
Nu kom je weer naar Fokmeets?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
24 was trouwens best ok Mikkie. Nu zijn Lost, Prison Break en 24 afgelopen, m'n leven wat ze
!
Daar had ik geen zin in, het was luchtige kwark met aardbei en minder dan 0.5% vetquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
wat was je toetje en waarom kon je het niet als een ijsje behandelen?
1 |
Maar jij pakt dan ook voor elke klapscheet de auto. Echt, volgens mij heb ik nog nooit iemand gezien die zó veel zinloze km's rijdt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
en de leenauto die we nu hebben staat ook al 1343 op de dagteller, door mij, in n week
Betalen om geld te storten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb gister mijn spaarvarken ff geteld, 200 euro aan kleingeld![]()
nu moet ik wel eerst naar de winkel, want anders moet ik 7 euro betalen om het te laten storten
nee joh, afgelopen weken 10x of nog meer naar eindhoven op en neer geweest, ga ik echt niet met de trein doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij pakt dan ook voor elke klapscheet de auto. Echt, volgens mij heb ik nog nooit iemand gezien die zó veel zinloze km's rijdt.
Tsja, da's een eigen keuze. Als je nou geen OV had zou ik het snappen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee joh, afgelopen weken 10x of nog meer naar eindhoven op en neer geweest, ga ik echt niet met de trein doen
en naar de super loop ik altijd
naar de stad ga ik wel met de auto om te werken, dat klopt
Zij had toch alle meuk bij zich, dus ze had wat last-minute dingen uitgewerkt. Kon prima, was acht uur ofzo toen ik daar die foto nam.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:47 schreef Mikkie het volgende:
Jullie zitten te studeren in een kroeg ofzo?
Ah, dawissikniehèquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:49 schreef Sander het volgende:
[..]
Zij had toch alle meuk bij zich, dus ze had wat last-minute dingen uitgewerkt. Kon prima, was acht uur ofzo toen ik daar die foto nam.
Ik heb 100K gereden in die rode subaru van mequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
hoe bedoel je ons abo ib?
en ik heb wel meer dan 4k gereden ja15 k in onze eigen auto, sinds de zomer, en dan de auto van mn stagebedrijf nog, ook zo'n 10 denk ik
wie ben jijquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Hé, daar mag je roken in de kroeg. Waar is dat?
wat voor nieuwe heb jequote:Op donderdag 28 mei 2009 01:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb 100K gereden in die rode subaru van me
En nu alweer een paar K in die nieuwe roestbak van me.
ik ken heel die kroeg nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Hoezo? Als je niet weet wie ik ben, mag ik niet in die kroeg komen?
Oh, dat is wat ik hoorde dan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 03:13 schreef Oom_Agent het volgende:
*BAAAMMMMM* en een constante stroom van sirenes hoorde ik 15 minuten geleden. En nu staat er iets heel groots in de brand richting Nijmegen West.
http://www.omroepgelderla(...)elijk-aangstoken.htmquote:Op donderdag 28 mei 2009 03:13 schreef Oom_Agent het volgende:
*BAAAMMMMM* en een constante stroom van sirenes hoorde ik 15 minuten geleden. En nu staat er iets heel groots in de brand richting Nijmegen West.
Da's de Barron in Arnhem. Daar mag je idd roken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Hé, daar mag je roken in de kroeg. Waar is dat?
Aha, dank. Maar om nou elke keer naar Arnhem te fietsen om te mogen roken gaat me ook weer wat ver...quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:00 schreef Sander het volgende:
Da's de Barron in Arnhem. Daar mag je idd roken.
Mijne ook.... Ik heb veuls te veel werkquote:
niet doenquote:
wat morgane zegt.... en verder ben ik gewoon tegen dat mensen hun haren blond vervenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom niet
Ik kan het niet zelf kleuren en ga anders dus in Italie met een mega uitgroei lopen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm nevermindheb op mijn hyves zitten kijken naar alle fotos die er staan.. En vind mezelf toch mooier met mijn bruine haar
Dan moet mijn moeder maar 1 keerin de 6 weken op bezoek komen om me te verven
![]()
Naja ik vind mezelf nog mooier met mijn zomerblonde haar, maar goed dan zou ik het dus iedere keer blond moeten verven..
Als in dat je het niet geloofde?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef morgane het volgende:
Ik moest hardop lachenik ben nou eenmaal fan van woordgrappen
En ik viel bijna van mn stoel toen je zei dat je van nature blond bent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een beetje maarquote:
*Meldtquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:14 schreef morgane het volgende:
Niet spotten met een broodjeszaak he![]()
![]()
Heb een hele tijd op de bakkerij gewerkt bij AH, daarom lijkt dit me ook leukhet is niet superintelligent werk, maar dat is toch al lastig te vinden als bijbaantje.
jij met je Java crapquote:
quote:
ja maar Javaquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Fucking handig om dat te leren, een bijbaan waarbij je je skillz kan gebruiken waarvoor je studeert. Wat wil je nog meer
IK ga liever een paar uur per week betaald 'wetenschap uitoefenen' dan in een winkel staan heurquote:
En Carlin is mijn fucking heldquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:47 schreef IrishBastard het volgende:
Javaquote:
lekker burgers gefliptquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:39 schreef Mikkie het volgende:
Maar gelukkig is het lekker weer en had ik een productieve en gezellige dag op 't werk vandaag
Peugeot 306 XS 1.6quote:
Nooit van gehoord! Naja, moet toch nog aan die bachelorscriptie knutselen dus kan er niks van zien.quote:
Dat is niet zo slim danquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is een maand huur, en ik heb de huur net betaald voor juni..
Aangezien IB en ik nu ook al praktisch samenwonen vind ik dat een beetje onzinquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:03 schreef Mikkie het volgende:
Dus je gaat weer een nieuwe kamer zoeken bij terugkomst in Nijmegen?Kun je niet een jaartje onderverhuren?
Dan trekt ze bij IB in, like duuhquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:03 schreef Mikkie het volgende:
Dus je gaat weer een nieuwe kamer zoeken bij terugkomst in Nijmegen?Kun je niet een jaartje onderverhuren?
Gaat automatisch.. Maar ik heb een beetje haast jongensquote:
Als ie idd **** heet wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gaat automatisch.. Maar ik heb een beetje haast jongensgeen zin om de stroom erin te pluggen en mijn laptop is bijna leeg.. maar klopt dit wel zo dan?
Dat is eigenlijk best wel een beetje domquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:59 schreef SLP_ het volgende:
ben ik net tv aan het kijken hoor ik dat de vaatwasser afgelopen is
dus ik doe dat ding open en pak een glas, is dat glas vet heet!
ik liet hem vallen en toen viel het kapot
dus ik buk om die stukjes te pakken, maar ik heb best wel slechte ogen
dus ik wilde zo leunen op een hand door hem plat op de grond te leggen
maar ik zag niet dat daar een stuk glas lag
nu heb ik een snee in mn hand en het bloed best erg
ja ik weet hetquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel een beetje dom.
Ik kijk nu vooral dom uit m'n ogen, omdat ik probeer uit te puzzelen hoe ik in een uur een nieuwe inleiding en een gehele, goed onderbouwde discussie en conclusie ga schrijvenquote:
Hoe vaak is die deadline al opgeschoven? Volgens mij moest je em al een paar keer eerder ingeleverd hebben toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kijk nu vooral dom uit m'n ogen, omdat ik probeer uit te puzzelen hoe ik in een uur een nieuwe inleiding en een gehele, goed onderbouwde discussie en conclusie ga schrijven.
gewoon beginnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kijk nu vooral dom uit m'n ogen, omdat ik probeer uit te puzzelen hoe ik in een uur een nieuwe inleiding en een gehele, goed onderbouwde discussie en conclusie ga schrijven.
Daar hebben studenten vaak moeite mee, maar het is wel het gemakkelijkstquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben studenten vaak moeite mee, maar het is wel het gemakkelijkst
Ach, in mijn werk wil ik ook liever beginnen met het oplossen van een probleem, maar ja, eerst een offerte schrijven, inclusief impact analyse en de hele zut. Om daarna een goedkeuringstraject in te gaan, dus het duurt altijd evenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:18 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb er eerlijk gezegd ook welleens moeite mee... maar vaak is het na het begin best leuk
en ga ik lekker door
Hoewel verslagen maken ECHT zuigt
IK weet gewoon niet waar te beginnen... Officieel is het eerst lezen; dan schrijven... Maar lezen is zo saai... Dus schrijf ik eerst maar wat
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, in mijn werk wil ik ook liever beginnen met het oplossen van een probleem, maar ja, eerst een offerte schrijven, inclusief impact analyse en de hele zut. Om daarna een goedkeuringstraject in te gaan, dus het duurt altijd even
Je raakt er aan gewend.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:25 schreef SLP_ het volgende:
hahaha
mijn zusje hoort op de radio van dr mp3 speler
de babyfoon van de buren![]()
horen we echt zo de buren praten tegen zon baby en nu zijn de buren beneden
en horen we die baby allemaal geluidjes maken
vet grappig
Die artikelen maak je ook aan de hand van bevindingen die je in verslagen hebt vastgelegdquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik niet mijn hele carriere lang verslag na verslag hoef te schijven... gewoon geniaal (
) artikel na geniaal artikel
![]()
nahquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die artikelen maak je ook aan de hand van bevindingen die je in verslagen hebt vastgelegd
Bij mij valt het gelukkig mee en ik mag binnenkort weer eens een leuke opleiding erbij doen. Ik ben al een tijdje van het programmeren aan het wegdrijven, wat ik ook wil. Vier jaar java en aanverwante zaken gedoceerd o.a. ook eens wat anders dan een toetsenbord mishandelen
Je verslaat niets?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
nahna wat ik zelf heb uitgevoerd
ik schrijf op wat ik gedaan heb... verslaan is een groot woordquote:
Nou ja, dat is ook een verslagquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Californium het volgende:
[..]
ik schrijf op wat ik gedaan heb... verslaan is een groot woord![]()
quote:
Het zijn telkens tussentijdse deadlines voor losse stukken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoe vaak is die deadline al opgeschoven? Volgens mij moest je em al een paar keer eerder ingeleverd hebben toch?
vre se lijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:25 schreef SLP_ het volgende:
hahaha
mijn zusje hoort op de radio van dr mp3 speler
de babyfoon van de buren![]()
horen we echt zo de buren praten tegen zon baby en nu zijn de buren beneden
en horen we die baby allemaal geluidjes maken
vet grappig
haha ik vind het wel lachenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
vre se lijk
dat had ik ook met motorlessen, rijd je door een wijk, hoor je ineens alleen maar babygekrijs !
zo gezellig dat je achter de pc zitquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het was een hoi
Kzit gezellig bij mjn ouders.. en het is ook nog es echt gezelligover van alles en nog wat aant kletsen enzo
Dat was netquote:
dan is je inbox weer leeg en dus netjes opgeruimdquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het voordeel is van het archiveren van je gmail.. of alles nu in je inbox staat of alles in All Mail.. ik zie het verschil niet zo
Ik ga nu nog even naar Piecken, daar zijn wat bekenden op de PitcherParty. Maar bijtijds weer naar huis, morgen half zeven de wekkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef swarmahoer het volgende:
wie gaan dr naar van buren vanavond... house feestje, ik ga wel ff kijken denk ik
ja t is eigenlijk wel vrij nutteloos ;pquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik heb nu twee gmailadressen.. en bij de een ga ik het wel proberen, bij de ander vind ik het eik onzin.. werk al jaren met alles gewoon in de inbox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er net... heb J-Heronimus wel nog even gezienquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef swarmahoer het volgende:
wie gaan dr naar van buren vanavond... house feestje, ik ga wel ff kijken denk ik
Gast, ga aan je fucking verslag werkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga nu nog even naar Piecken, daar zijn wat bekenden op de PitcherParty. Maar bijtijds weer naar huis, morgen half zeven de wekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |