Als je tips of hints wil moet je het maar vragenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb er nu 43 met die puzzel![]()
Maar nu lukt het echt niet meer![]()
Ik denk dat ik maar stop en er nooit meer naar kijk want anders wordt het echt irritant
Ik ga het vanmiddag ook maar eens proberen denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb er nu 43 met die puzzel![]()
Maar nu lukt het echt niet meer![]()
Ik denk dat ik maar stop en er nooit meer naar kijk want anders wordt het echt irritant
Och nou ga ik er toch weer naar kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je tips of hints wil moet je het maar vragen
Wat zijn een rij rijdende auto's in het engels? (Film van Steven Soderbergh)quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:28 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Och nou ga ik er toch weer naar kijken
Oke hints please
- Die rij auto's
- Grafsteen
- Klavers ohneee ik snap die al
Op het zwembad:
- Sterrenbeeld ding
- Dat ding naast het sterrenbeeld ding
- Dat ding onder 3,14....
en het vliegtuig met empire
ooh van dat vliegtuig is echt dom, dat ik dat niet zagquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat zijn een rij rijdende auto's in het engels? (Film van Steven Soderbergh)
Het was de laatste van zijn soort en let op de vlag die erbij staat(Film met Gillian Anderson)
Sterrenbeelden kalender in het engels (film met Jake Gylenhaal)
Dat is een wiskundig fenomeen (Film met Cary-Ann Moss)
Dat ding onder pi is in kledinghaak....
En wat staan er op het vliegtuig getekend?
You're stuck in ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ooh van dat vliegtuig is echt dom, dat ik dat niet zag![]()
en van dat wiskunde fenomeen was ik nooit achtergekomen zonder je hint
Ik moet alleen nog en rij auto's
Rij rijdende auto's in engels? Keine Ahnung![]()
edit: kledinghaak heb ik
dus alleen die autos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., op z'n Nederlands dus zeg maar.. duurde echt even voor ik door had wat dan de bijbehorende film was
The rock candy's melted, only diamonds now remain
Helaas, pas als ik ook tijd heb om in de zon te zitten!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
mag het weer zomer worden in Nijmegen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas, pas als ik ook tijd heb om in de zon te zitten!
Nog ff wachten meis
Alleen als het dan ook zomer wordt in Zandvoort!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
mag het weer zomer worden in Nijmegen?
Ik heb van de week wel genoeg onweer gehad voor de rest van het jaar... het heeft maar een uur of 6 aangehouden, zij het met korte tussenpozenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
nee, da's randstad, daar mag 't blijven onweren
lekker lullig kon die niet ff wachten tot jij hem gepasseerd hadquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:38 schreef swarmahoer het volgende:
vandaag de auto weer ophalen als het lukt
werd ik godverdomme net afgesneden door een busje, ik reed vanaf de anac de brug op, linkerbaan
rechterbaan staat die mongool zet ie zn knipper aan gooit ie m er zomaar voor
naja voor kan je t niet noemen, ik zat er voor de helft nog tussen
gelukkig trapte ik keisnel op de rem, heeft mn zusje gelijk weer gezien dat ookal kan je nog zo goed rijden, anderen kunnen ook roet in t eten gooien voor je
wat een mongool
Dus je zegt nu dat je zelf heel goed kan rijden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:38 schreef swarmahoer het volgende:
vandaag de auto weer ophalen als het lukt
werd ik godverdomme net afgesneden door een busje, ik reed vanaf de anac de brug op, linkerbaan
rechterbaan staat die mongool zet ie zn knipper aan gooit ie m er zomaar voor
naja voor kan je t niet noemen, ik zat er voor de helft nog tussen
gelukkig trapte ik keisnel op de rem, heeft mn zusje gelijk weer gezien dat ookal kan je nog zo goed rijden, anderen kunnen ook roet in t eten gooien voor je
wat een mongool
wij zijn ook de enige die meer dan 3 uur in de auto zitten per maand, heb ik zo het ideequote:Op woensdag 27 mei 2009 12:45 schreef LastRequest het volgende:
En toch blijft het zo dat dit soort dingen voornamelijk jou, Mikkie en CP gebeuren.. als ik even naar dit topic kijk dan
Naja ik heb laatst ook een helrit naar IB gehad, maar ik heb nooit zo de behoefte om dat te postenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:45 schreef LastRequest het volgende:
En toch blijft het zo dat dit soort dingen voornamelijk jou, Mikkie en CP gebeuren.. als ik even naar dit topic kijk dan
Hoe vaak bericht ik over mensen die me afsnijden? Behalve dat topic van laatst danquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:45 schreef LastRequest het volgende:
Not true, ik rijd best wel veel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wij zijn ook de enige die meer dan 3 uur in de auto zitten per maand, heb ik zo het idee
en ib zit het ook niet mee trouwens
Nee, dat zou nogal krom zijn bij een eenzijdig ongeval met één persoon in de autoquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Not true, ik rijd best wel veel.
En IB gaf geen anderen de schuld he.
Jullie rijden zeker ook meer dan 4.000 km per jaar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wij zijn ook de enige die meer dan 3 uur in de auto zitten per maand, heb ik zo het idee
en ib zit het ook niet mee trouwens
2.000? Daar heb ik weer een half jaar over gedaan nuquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef IrishBastard het volgende:
Toen ik mijn autotje nog had deed ik ongeveer 2000 per maandWil echt weer een auto
Dat is idd zuurquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef LastRequest het volgende:
Overigens heel zuur:
Een vriend van me heeft laatst een nieuwe(!) auto gekocht.. een Saab nog wat, best mooi ding.. op de eerste dag dat ie em had, ging ie even cruisen met m'n vriendje en nog een vriend.. toen kreeg hij op een onoverzichtelijk kruispunt voorrang van iemand, maar lette net niet genoeg op, waardoor een andere auto (die echt voorrang had, maar achter de andere auto vandaan schoot en dus ook die Saab niet zag) vol op hem in reed.. Auto echt total loss, en niks vergoed omdat het natuurlijk zijn schuld was.. op de eerste dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |