SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, eergisterochtend 2 kleine bultjes, gisterochtend waren ze iets gegroeid en vanochtend waren ze zo. Ga straks even azaron halen, want hij wrijft er aan en ik vermoed dat dat de oorzaak is van de explosieve groeiquote:
hier meestal ook, soms en dagje laterquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:58 schreef Rottdog het volgende:
Ach gossie Leander![]()
Rare huisartsten hebben jullie, hier is het sóchtends bellen en gelijk die dag langskomen.
Dit is wat ik tot 3 keer aan toe lasquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:58 schreef Vicky het volgende:
weet iemand trouwens waar je kinderbadjas kan kopen die je niet of hoeft te blazen?
quote:
Ik vond het sowieso al raar dat bulten er 3 dagen over doen om zo groot te worden? Op zijn vingertje heeft hij ook zo'n grote, best sneu, kan niet echt soepel meer buigen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:00 schreef _evenstar_ het volgende:
ach gossie leanderfreecell hou je wel in de gaten dat het niet erger wordt? arwen had van die bulten maar nog 4 keer groter, zij is licht allergisch voor muggensteken..
ik zou iets milders halen voor inhet gezicht, in azaron zit amoniak. Ik dacht zelfs dat je dat niet mag gebruiken onder de 2 jaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Jep, eergisterochtend 2 kleine bultjes, gisterochtend waren ze iets gegroeid en vanochtend waren ze zo. Ga straks even azaron halen, want hij wrijft er aan en ik vermoed dat dat de oorzaak is van de explosieve groei
In Azaron?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:04 schreef moussy het volgende:
[..]
ik zou iets milders halen voor inhet gezicht, in azaron zit amoniak. Ik dacht zelfs dat je dat niet mag gebruiken onder de 2 jaar.
die psat niet op mijn balkonquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:04 schreef Memmel het volgende:
Morgen!
Vicky, ik heb voor Anna zo'n blauwe schelp. Half zandbak, half deksel, maar die fungeert ook als babybadje. 10 euro bij de Blokker.
Doseringquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:07 schreef freecell het volgende:
[..]
In Azaron?Wel in die sticks, maar ook gewoon in de azaroncrčme? Ik vraag sowieso wel even bij de apotheek!
te kleinquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:09 schreef Rottdog het volgende:
Een cement emmer zo'n zwarte ton is dat niet wat vicky.
Amber is ruim een meter.. maar papa en mama willen er soms ook bijquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen gebruikt hier gewoon de cementemmer, die heb ruimte zat hoor
is amber dan zoveel groter als arwen?
edit. scherm te lang open. deze is dan ook te kleinquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:20 schreef krijtlijk het volgende:
Of zoiets dan Vicky?
[ afbeelding ]
Wel de deksel er af laten dan![]()
Je hebt ze in allerlei verschillende maten, ik gebruik het hier ook als badje.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:19 schreef Rottdog het volgende:
Zou je niet aanraden te gaan googlen op zwembadjes hard
whaha isset zo erg?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:19 schreef Rottdog het volgende:
Zou je niet aanraden te gaan googlen op zwembadjes hard
Dat had mijn moeder vroeger ook altijd ja, het is alleen Prrrikweg met rrr ipv met drie k'squote:Op woensdag 27 mei 2009 09:07 schreef Troel het volgende:
Ik zou voor prikkkweg van VSM gaan, dat kon ik zelfs in mijn oog smeren zonder er last van te krijgen.
jaaa zoiets moet het zijn!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:28 schreef Rottdog het volgende:
Heb alleen deze gevonden
http://sjopper.nl/tuin/zw(...)and-152-x-25-cm.html
idd niet duur, maar dat gaat nooit passenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:29 schreef Ca.ra het volgende:
ik vind zo snel alleen deze, maar die is 2,44 meter doorsnee en denk ik te groot voor je balkon.
An sich niet zo duur, en ze rekenen geen verzendkosten.
Graag gedaan! Heppie het ook al geproefd? wij al wel, Lekker!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Buuf, ik riep gister al een bedankje naar je maar doe het hierbij nog esBEDANKT VOOR DE KNOFKIP!
Nee nog niet geproefdquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Graag gedaan! Heppie het ook al geproefd? wij al wel, Lekker!En je oven blijft zo mooi schoon!
Ik had het in de oven staan, komt vriendin haar dochter halen, die had ik ook zo'n zakje gegeven. Oh, ik ga gelijk drumsticks halen, dit ruikt lekker.
t strand natuurlijk!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:37 schreef pinquit het volgende:
Taartfee, t schaatsmuseum afgebrandwat moet ik nu komen bezichtigen dan
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en de tijd die ik sliep heb ik gedroomd over klonen. Iedereen had een andere naam aangenomen, en ik snapte er niets van, behalve Taartjesfee, want die heette miss_baksel.
dat hoorde ik jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t strand natuurlijk!![]()
eerste deel van tentamen ging prima, luistertoets. Op bejaardentempo. Precies mijn ding momenteel![]()
nou het mondeling nog later op de dag. Ben benieuwd
Ik kreeg een sms wanneer mn nieuwe contract in gegaan was. 'S morgens om 6:30quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Beterschap voor alle zieken
Veel succes Huup!!
Even een vraagje, we hebben vandaag voor Peaceman een nieuwe telefoon met onbeperkt internetten besteld en die krijgen we morgen. Gaat dan ook meteen het nieuwe contract met onbeperkt internetten in of moeten we wachten totdat het oude contract (juli) is afgelopen?
Hema?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:18 schreef Exoteria het volgende:
heeft iemand enig idee waar je leuke regenkleding kan kopen voor een betaalbare prijs?
bij kleertjes.com hebben ze hele leuke dingen, maar 33 euro per kind voor een regenjas is op dit moment net iets te veel van het goede.
(vooral omdat ik de bijpassende laarsjes, en pluutjes dan ook bij móet hebben![]()
.... wat het bedrag zo'n 60 euro per kind maakt
)
zeemanquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:18 schreef Exoteria het volgende:
heeft iemand enig idee waar je leuke regenkleding kan kopen voor een betaalbare prijs?
bij kleertjes.com hebben ze hele leuke dingen, maar 33 euro per kind voor een regenjas is op dit moment net iets te veel van het goede.
(vooral omdat ik de bijpassende laarsjes, en pluutjes dan ook bij móet hebben![]()
.... wat het bedrag zo'n 60 euro per kind maakt
)
das wel een erg fors verschil hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik Goodmood weer mailen gisteren, omdat ik ineens een piepklein egeltje had: 'ja, dat ligt aan de grootte van het lettertype'.
Eh ja, dat kan wel, maar ik kheb hier een pakje liggen in dat lettertype met een egeltje van 9cm groot, hoe zit dat dan?
Ben benieuwd...
Goedzo Mous!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef moussy het volgende:
Morgenochtend naar de huisarts, ik heb gewoon nog een keer gebeld, krijg nu ook megį oorpijn. Of het volgende week kon ..
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:04 schreef _evenstar_ het volgende:
zus wordt nu ingeleid.. ze laten me weten zodra er iets bekend is...
en ik loop rond half twaalf aan hier naar me moeke, daar nog ff bakkie thee leutendan de trein in
daan nog wat tijd vertoeven op schiphol![]()
kwart over 6 vlieg ik pas hehe... ik ben van het ruim op tijd zijn
Ja bij dezelfde provider: Hi. Okay... ga ik morgen even naar kijken als hij wordt bezorgd... morgen komen ook ook mn WII + WII Fitquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef huuphuup het volgende:
Spannend Evenstar!
Diaan heeft hij een abo bij dezelfde provider? Als dat zo is kan hij zn nieuwe telefoon wel al met zijn oude sim-kaart gebruiken. Wat je dan kunt doen is even bellen naar de provider en voor de resterende maand(en?) ook zo'n internet-dingetje erbij afsluiten.
Ik heb zelf Vodafone en daar gaat het erg makkelijk bij, zodra je dat blokje aanklikt op je mijnpagina op hun website gaat je internet-bundel in
Welja, jij ook al aan het dromenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en de tijd die ik sliep heb ik gedroomd over klonen. Iedereen had een andere naam aangenomen, en ik snapte er niets van, behalve Taartjesfee, want die heette miss_baksel.
Peaceman en het gaat om zijn nieuwe abonnement met onbeperkt internet blijft bij dezelfde provider... ikzelf wissel van provider... en ik heb gekozen voor nummerbehoud, dus als het goed is, hou ik hetzelfde nummer. Mijn abonnement was al afgelopen dus kon vrij overstappen. Ik had t-mobile en net op de valreep nog even wat dingen besteld van mn puntensaldo: een tijdschriftenhouder, sleutelhanger waarin 126 digitale foto's kunnen en nog maar 5 euro over laten maken naar WarChild, ja ik had nog 2400 punten.....quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:35 schreef dutchie het volgende:
Veel plezier Evenstar en succes met afwachten op je nieuwe nifje.
Diaan krijg je geen tijdelijk nummer van je nieuwe provider? Anders kun je gewoon je sim-kaart overzetten toch?
Alle zieken hier dikke
Vorige week lekker een weekje op de camping vertoefd met vrienden, heerlijk.
Ik heb een boot gekocht voor de oudste zijn verjaardag!
Rubber bootje hoor, maar ik vind het zo'n leuk kado al zeg ik het zelf.
Zo lastig als je het huis al vol hebt met speelgoed om nog wat nieuws te verzinnen, zonder alle brekebeen kado's als skeelers en skateboarden.
gewoon doen joh, aan de assistente vragen of er een alternatief is voor de prikwegspullekes. Het muggenseizoen is nog lang niet over en het duurt nog wel even voor ie twee isquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Welja, jij ook al aan het dromen
Net bij de apotheek geweest: geen enkel prikweg ding mag onder de 2ook prrrikweg niet
Ik moest de ha maar even bellen, maar dat vind ik een beetje maf voor 3 muggebulten
dat zou goed kunnen helpenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:42 schreef Ca.ra het volgende:
*zegt nog een keer heel zachtjes: azijn erop. echt waar*
je meeeeent het! en was dat dan niet te zien op het voorbeeld? ze mogen je nu langzamerhand toch wel eens tegemoetkomen hoor, vind ik. wat een boel pech bij elkaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik Goodmood weer mailen gisteren, omdat ik ineens een piepklein egeltje had: 'ja, dat ligt aan de grootte van het lettertype'.
Eh ja, dat kan wel, maar ik kheb hier een pakje liggen in dat lettertype met een egeltje van 9cm groot, hoe zit dat dan?
Ben benieuwd...
auquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Estrys het volgende:
over mobiel internetten gesproken, mijn schoonzusje heeft in haar studentenkamer geen internet en dus een dongel van KPN aangeschaft. Nou kreeg ze een rekening van 500 euromevrouw had even een serie zitten downloaden. Ze dacht dat het gewoon net zoals kabelinternet was, (redelijk) onbeperkt downloaden. Die gaat voorlopig nie op vakantie nie.
Dankjquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:42 schreef Ca.ra het volgende:
*zegt nog een keer heel zachtjes: azijn erop. echt waar*
dat dus...quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:47 schreef bixister het volgende:
[..]
je meeeeent het! en was dat dan niet te zien op het voorbeeld? ze mogen je nu langzamerhand toch wel eens tegemoetkomen hoor, vind ik. wat een boel pech bij elkaar.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:50 schreef Estrys het volgende:
nee joh doet geen zeer, paps springt wel bij. Want daar leren ze namelijk iets van.
Hey!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Freecell, slaapt Leander in een ledikantje? Want daar heb je wel ook speciale klamboetjes voor hoor, die trek je over het bedje heen en kan je zelfs onder de poten vast zetten. Dan kan hij zichzelf er niet in vast draaien.
ja trok ook naar mijn oren, dat is vaak zo bij keelontsteking, het hangt allemaal samen daar he...quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:51 schreef moussy het volgende:
[..]
dat dus...
op hoeveel pakjes zit je nu?
Belaan, had je er ook oorpijn bij? Mn hele linkerkant doet echt pijn, knalt nu ook door de paracetamol heen.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef Belana het volgende:
[..]
ja trok ook naar mijn oren, dat is vaak zo bij keelontsteking, het hangt allemaal samen daar he...
mij hielp ibu trouwens beter dan paracetamol.
Dat zijn wel de momenten dat je terugverlangt naar ziek zijn op de 16e met je mama die voor je zorgt inderdaad!quote:
Dan kan je straks weer mauwen zonder schor te zijn?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef moussy het volgende:
Ik zou haast de antibiotica van de kat pakken![]()
die heeft óók een keelontsteking..
jaaa nou ik moest bejewelen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:21 schreef _evenstar_ het volgende:
ja ik ging al helemaal huillie zijn omdat jullie heul nie met mij willen praten![]()
achter aansluiten in de rij plsquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef _evenstar_ het volgende:
ik zag het![]()
bejeweled > mijik ben diep verdrietig nu hoor
Breng haar dan maar bij mij de hele weekquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Naast de 4 en 5 dagen dat ik al oppas moet regelen, óók nog een keer voor de avond. Dan kan ik haar beter op maandagochtend bij mijn ouders brengen en de week er na weer ophalen.
Misschien kan ik haar al naar een internaat doen, dan ben ik gelijk van het oppas probleem af.
whahaaaquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:50 schreef k_i_m het volgende:
Daar komt ie vast wel van terug als ie straks nachtenlang niet geslapen heeft.
quote:
Ik weet er ook een voor mezelf : kookjufquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
whahaaaDat wordt m`n volgende nick
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:06 schreef k_i_m het volgende:
Kan iemand me even aan het huishouden schoppen? Ik heb helemaal geen zin meer, maar ik moet eigenlijk toch wel gebruik maken van de middag zonder kind.
Ja, dat leek mij ook. Zeker omdat ik in het eerste gesprek gelijk aangaf geen 5 dagen te willen werken omdat ik met een kind thuis zit. Maar misschien is was dit gesprek wel psychologische oorlogsvoering ofzo, ik weet het niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kim wat klote van dat gesprek! Lijkt me toch logisch met een kleine thuis en een vent met onregelmatige tijden dat dat niet kan?!
Ha! Da's leuk!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
whahaaaDat wordt m`n volgende nick
ja lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:45 schreef Stout het volgende:
* Stout gooit een zak lekkere gemengde drop neer voor alle zere keeltjes
Beterschap voor alle zieken !! Hier alleen nog heel verkouden en zere keel
Ben nu wel moe maar dat komt van het werken.
Huup hoe was het braadzak-geval dinges ?
nou die is uitgetelefoneerdquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
doe mij ook zo'n vader![]()
mijn vader zou het me hooguit lenen zodat ik geen notering bij het een of ander zou krijgen enzo, maar grote kans dat ie zelf niet in 1 keer zoveel geld kan missen
Which reminds me trouwens, lady_wrb, hoest met de telefonerende puber en de dakpannen bij jullie thuis?die had toch ook zo'n torenhoge rekening?
Ik wil jou sowieso wel effe schoppen enquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:06 schreef k_i_m het volgende:
Kan iemand me even aan het huishouden schoppen? Ik heb helemaal geen zin meer, maar ik moet eigenlijk toch wel gebruik maken van de middag zonder kind.
Ik haat balenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nja lijkt me stug..balen joh!
Ja, ik had idd een hele kip in de zak gedaan en daar de kruiden bij. Maar ook dat was gekruid genoeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja lekkerwel zoutig maar goed te eten
![]()
ik ga vanmiddag als ik thuis ben even een dingetje voor je tikken![]()
Tentamen gehad. Het ging wel okay ook nogwie had dat gedacht
Jawel hoor. Ik was alleen niet van plan nog eeuwen met al mijn zooi te blijven zitten. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiksquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik wil jou sowieso wel effe schoppen en![]()
Ondeugend ding dat u der bent!Nouja je snapt em wel...
Tnx! <3 (maar tellen kun je niet of wel?)
Is nog steeds geen reden om te gaan scheldenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik was alleen niet van plan nog eeuwen met al mijn zooi te blijven zitten. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
quote:
Zo, vind je jezelf belangrijk genoeg om ook aan de kloon te gaan?quote:
ik heb vrijstelling gekregen van aanwezigheidsplicht voor de normale lesuren enzo. Dus ik heb mn klasgenoten eigenlijk niet meer gezien sindsdien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, hoe ist eigenlijk met die klasgenoten van je? Hoor je nog wel es rare opmerkingen of ben je eens duidelijk geweest?
*smeuig verhaal verwacht*
Ja, ik hoop dat ik nu van iedereen aandacht krijg en een pmbox vol berichten met de vraag wie ik ben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo, vind je jezelf belangrijk genoeg om ook aan de kloon te gaan?
yayquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef k_i_m het volgende:
Jawel, ik doe het wel! Want mijn spijkerbroek past toch al weer, ondanks dat ik nog maar 5kg ben afgevallen.
Hehehequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
:d wheh
Eiersalade mag wat mij betreft wegrotten trouwens, *ril*
(en įls het wegrot ruik je het verschil toch niet)
nog maar 5 kilo zegt ze danquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef k_i_m het volgende:
Jawel, ik doe het wel! Want mijn spijkerbroek past toch al weer, ondanks dat ik nog maar 5kg ben afgevallen.
Maar 5 kilo is al lekker toch!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef k_i_m het volgende:
Niet gaan stofzuigenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hehehe
Ik ben even heel zielig.. Moet eigenlijk echt even stofzuigen maar ik heb weer zo'n gruwelijke pijn in mn rugKan amper Mila optillen, dus dat wordt nog wat vandaag.. Heb al een diclofenac genomen maar nog geen resultaat
Duw vanavond lief wel even de stofzuiger in zn handenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet gaan stofzuigen![]()
Dat stof ligt er morgen ook nog wel en als je met een zere rug gaat stofzuigen kan je een paar dagen niet meer stofzuigen.
Ja, want ik ben 11kg aangekomen door het stoppen met roken, en nu is de helft eraf, maar mijn broek past al wel weerquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
nog maar 5 kilo zegt ze dan
Ik weet het niet want mijn weegschaal is deaud
De mijne schreeuw *GET OFFFFFF! You are Hurting me!*quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
nog maar 5 kilo zegt ze dan
Ik weet het niet want mijn weegschaal is deaud
ohhh die zijn bij ons zo wegquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:24 schreef Jelief het volgende:
griebels krijg ik altijd van dat soort dingen.
Wij hebben hangjongeren
Ja, ik wil wel eens wat anders!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ha! Da's leuk!
Verder nog iemand een nieuwe nick nodig?
Ik zal er een nachtje over slapen.quote:
hey, maar 3× scheepsrecht enzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah, stress de pan uit
Wanneer moet jij?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef RockabeIIa het volgende:![]()
![]()
'Sjeeeeeeeezus jezelf, dikke!!!' had je moeten antwoorden
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik had wel iets terug willen roepen met loeder ofzogewoon omdat ik loeder zo'n grappig woord vindt
maar ik kon niets bijdehands bedenken zo snel
en om nou achteraf na tien minuten nog naar buiten te komen zo van nou...! nou...! jij... eh... LOEDER!! das ook weer zo wat
En daar kom je nu mee!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:02 schreef miss_sly het volgende:
Eigenlijk kan ik naar de sample sale van Evisu dadelijk. NIet dat ik er iets van mijn gading kan vinden (positiekleding niet aanwezig), maar ze hebben wel vaak ook leuke kinderkleding. Ik heb alleen niet zo'n zin om alleen te gaan. En morgen als schaap terug is, is het mooiste natuurlijk al weg.
En ik moet bedenken wat ik zal eten, maar ik heb geen inspiratie
Ken jij Evisu? Het is nog niet zo heel bekend in Nederland, volgens mij.quote:
Volgens mijn vrienden die ervaren zijn in sample sales moet je alleen naar de VIP sale willen, tenzij je het gezellig vind om met zijn honderden aan hetzelfde kledingstuk te trekkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:17 schreef miss_sly het volgende:
Jammer. Ik zal er de volgende keer eerder over beginnen.
Ik kan je wel, als je wilt en tijd hebt, de uitnodiging voor morgen, vrijdag en zaterdag mailen. Vanavond is de VIP-sale, dus de pre-sample sale, zeg maar.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ken jij Evisu? Het is nog niet zo heel bekend in Nederland, volgens mij.
Het begint pas om 5 uur en duurt tot 21 uur...nog tijd genoeg eigenlijk, toch
Pannenkoeken...best een idee, maar voor een persoon is dat ook zoiets.
Ik hou niet van witlof.
Wat wordt er verder gegeten? Kan ik inspiratie opdoen!
Citroen-limoentaart niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Het klinkt helemaal niet light en verantwoord, buuv
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ken jij Evisu? Het is nog niet zo heel bekend in Nederland, volgens mij.
Het begint pas om 5 uur en duurt tot 21 uur...nog tijd genoeg eigenlijk, toch
Pannenkoeken...best een idee, maar voor een persoon is dat ook zoiets.
Ik hou niet van witlof.
Wat wordt er verder gegeten? Kan ik inspiratie opdoen!
Chinezen vervoegen niet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Chinese vervoeging zeker?Speaking of which; hoe ging je tentamen? Of wil je het er niet over hebben?
groentesoep en ik heb nog even hartige muffins gemaakt.quote:
jahquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef miss_sly het volgende:
Jammer huup. Waarom woon je dan ook zo ver weg
Jamaar...polen hebben we hier ook heul veulquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jahik wil ook in the place to be wonen!
dit is alleen the place to be als je kickt op komkommers en polenhihi
Jammer van die vervoeging, vond het zelf wel een goeiequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Chinezen vervoegen niet!geen verleden/heden/toekomst, geen verschil enkelvoud/meervoud, geen mannelijk/vrouwelijk. Heeeeeerlijk
daarom heb ik die taal gekozen, andere zijn niet aan mij besteed
![]()
Tentamen ging zowaar goedik kwam uit mn woorden het was begrijpelijk en te volgen en het was soort van op niveau dus jeuh!
Miss_sly als je eerder was geweest had ik wel met je mee gewild![]()
nu ook nog wel, maar we moeten nog eten enzo en als het tot 9 uur maar duurt dan ben k niet op tijd.
Ook dat nog, is mn mini-durp nie eens uniek daarinquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jamaar...polen hebben we hier ook heul veul
is dat lekker, hartige muffins?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:52 schreef moussy het volgende:
[..]
groentesoep en ik heb nog even hartige muffins gemaakt.
Tegen de tijd dat je hier bent, ben ik uitgegetenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ook dat nog, is mn mini-durp nie eens uniek daarin
Ik ben klaar met etenen nu wil ik eigk nog steeds Evisu kleertjes zien
mn geld braaahaahaaand
hahahhaquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:18 schreef lady-wrb het volgende:
wij hebben hier een heel reservaat vol polen.
otto heeft een heel hotel hier opgekocht en het volgestopt met polen.
schuin tegenover de aldi, die daardoor altijd zonder goedkoop bier zit
ooooh oeh ik ben nog nooit VIP geweestquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:28 schreef miss_sly het volgende:
Polen hier zijn niet lastiger en meer dronken dan de gemiddelde toerist of zelfs de mensen van buiten Amsterdam die een vrijgezellenfeestje hier houden:D
huup, klopt, vanavond is de VIP-sample sale!
Vriend van schaaps zus werkt er namelijk
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Saffier het volgende:
Hartige muffins? Klinkt goedMag ik het recept daarvan??
Wat begrijpt hij dan weer niet aan SALE!?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:44 schreef huuphuup het volgende:
*ahum* ik geloof dat ik mn lief een rolberoerte heb bezorgd
Ik liet dit shirtje zien, in de categorie, maar schatje kijk dan hoe leuk!!en hij s nu al 10 minuten de prijs aan het herhalen
Hij zegt: jamaar schatje, je kan toch altijd nog kijken bij de Zeeman?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar lief van huup, op de sale zijn die shirtjes dus echt misschien nog wel goedkoper dan normaal de zeeman
Ahw, ik zou gewoon gaan hoor! Even rondneuzen, leuke dingen voor je meisje kopen, eventueel wat moois voor Schaap inslaan en achteraf jezelf trakteren op ijs (want dat moet, dat snap je wel he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:03 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, jouw lief lijkt niet op mijn lief
Die zit juist te pushen dat ik wel moet gaan, maar ik wil gewoon niet alleen...
Jammer huup, volgende keer meld ik het eerder
trouwens nog een toevoeging...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ahw, ik zou gewoon gaan hoor! Even rondneuzen, leuke dingen voor je meisje kopen, eventueel wat moois voor Schaap inslaan en achteraf jezelf trakteren op ijs (want dat moet, dat snap je wel he?)
En als het niets is ben je zo weer thuis toch?
Maar gaat Schaaps zusje dan niet? Of degene van wie je de uitnodiging had zeg maar?
zeurpindaquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:52 schreef huuphuup het volgende:
Haha ja Mouss en miss dat zei ik ook![]()
maar hij zei dat ie het zelfs voor de helft van die prijs heul duur vindt![]()
en hij heeft nu door dat er een pond-teken voor staatoooh echt veeg me op
hahaha
quote:
4 neusgaten zijn dan ook wel bedenkelijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef Stout het volgende:
pff horen bij dat virus ook bloedneuzen ? Ben nu al voor de 4e keer de pineut (en telkens uit een ander neusgat : dwz 2x links en 2x rechts maar dan om en om snapt u ?)
Hier nog niet geweest, maar het zet in ene flink door, nu doen mn schouders ook al pijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef Stout het volgende:
pff horen bij dat virus ook bloedneuzen ? Ben nu al voor de 4e keer de pineut (en telkens uit een ander neusgat : dwz 2x links en 2x rechts maar dan om en om snapt u ?)
Hier een curly wurlyquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:39 schreef _Bar_ het volgende:
jummy pannekoeken, ik zit aan de mars ice cream
dat past heul niet!quote:
jawel *nummer 6 pakt*quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat past heul niet!![]()
Stout kan ook van de benauwdheid komen van gister hoor. Ik had vroeger om de haverklap bloedneuzen als het benauwd is. Mn adertjes in mn neus zijn dichtgeschroeid ofzoiets omdat het te idioot voor woorden wasik bleef gaan.
Miss, als je nog leest en je gaat, mag je deze wel voor mij meenemen als je hem tegenkomt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jawel *nummer 6 pakt*
op mijn tiende heb ik bij een pannenkoekwedstrijdje 12 stuks naar binnen gewerkt zonder te kotsen.(en gewonnen)
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:20 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt gelijkik had geen zin om alleen te gaan en dat heb ik nog niet, maar dat linkje
nog een half uurtje geloof ikquote:
nu ik erover nadenk getuigd het inderdaad wel van een flinke onbeschoftheid om zoiets op de grond te zetten zodat een hoogzwangere vrouw moet bukken om een pakket op te pakkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef Vicky het volgende:
die lul had de doos gewoon meteen aan mij moeten geven, had ik 'm op de trap kunnen zetten en had ik 'm ook neit van de grond hoeven plukken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |