t strand natuurlijk!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:37 schreef pinquit het volgende:
Taartfee, t schaatsmuseum afgebrandwat moet ik nu komen bezichtigen dan
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en de tijd die ik sliep heb ik gedroomd over klonen. Iedereen had een andere naam aangenomen, en ik snapte er niets van, behalve Taartjesfee, want die heette miss_baksel.
dat hoorde ik jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t strand natuurlijk!![]()
eerste deel van tentamen ging prima, luistertoets. Op bejaardentempo. Precies mijn ding momenteel![]()
nou het mondeling nog later op de dag. Ben benieuwd
Ik kreeg een sms wanneer mn nieuwe contract in gegaan was. 'S morgens om 6:30quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Beterschap voor alle zieken
Veel succes Huup!!
Even een vraagje, we hebben vandaag voor Peaceman een nieuwe telefoon met onbeperkt internetten besteld en die krijgen we morgen. Gaat dan ook meteen het nieuwe contract met onbeperkt internetten in of moeten we wachten totdat het oude contract (juli) is afgelopen?
Hema?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:18 schreef Exoteria het volgende:
heeft iemand enig idee waar je leuke regenkleding kan kopen voor een betaalbare prijs?
bij kleertjes.com hebben ze hele leuke dingen, maar 33 euro per kind voor een regenjas is op dit moment net iets te veel van het goede.
(vooral omdat ik de bijpassende laarsjes, en pluutjes dan ook bij móet hebben![]()
.... wat het bedrag zo'n 60 euro per kind maakt
)
zeemanquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:18 schreef Exoteria het volgende:
heeft iemand enig idee waar je leuke regenkleding kan kopen voor een betaalbare prijs?
bij kleertjes.com hebben ze hele leuke dingen, maar 33 euro per kind voor een regenjas is op dit moment net iets te veel van het goede.
(vooral omdat ik de bijpassende laarsjes, en pluutjes dan ook bij móet hebben![]()
.... wat het bedrag zo'n 60 euro per kind maakt
)
das wel een erg fors verschil hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik Goodmood weer mailen gisteren, omdat ik ineens een piepklein egeltje had: 'ja, dat ligt aan de grootte van het lettertype'.
Eh ja, dat kan wel, maar ik kheb hier een pakje liggen in dat lettertype met een egeltje van 9cm groot, hoe zit dat dan?
Ben benieuwd...
Goedzo Mous!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef moussy het volgende:
Morgenochtend naar de huisarts, ik heb gewoon nog een keer gebeld, krijg nu ook megá oorpijn. Of het volgende week kon ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |