En daar kom je nu mee!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:02 schreef miss_sly het volgende:
Eigenlijk kan ik naar de sample sale van Evisu dadelijk. NIet dat ik er iets van mijn gading kan vinden (positiekleding niet aanwezig), maar ze hebben wel vaak ook leuke kinderkleding. Ik heb alleen niet zo'n zin om alleen te gaan. En morgen als schaap terug is, is het mooiste natuurlijk al weg.
En ik moet bedenken wat ik zal eten, maar ik heb geen inspiratie
Ken jij Evisu? Het is nog niet zo heel bekend in Nederland, volgens mij.quote:
Volgens mijn vrienden die ervaren zijn in sample sales moet je alleen naar de VIP sale willen, tenzij je het gezellig vind om met zijn honderden aan hetzelfde kledingstuk te trekkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:17 schreef miss_sly het volgende:
Jammer. Ik zal er de volgende keer eerder over beginnen.
Ik kan je wel, als je wilt en tijd hebt, de uitnodiging voor morgen, vrijdag en zaterdag mailen. Vanavond is de VIP-sale, dus de pre-sample sale, zeg maar.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ken jij Evisu? Het is nog niet zo heel bekend in Nederland, volgens mij.
Het begint pas om 5 uur en duurt tot 21 uur...nog tijd genoeg eigenlijk, toch
Pannenkoeken...best een idee, maar voor een persoon is dat ook zoiets.
Ik hou niet van witlof.
Wat wordt er verder gegeten? Kan ik inspiratie opdoen!
Citroen-limoentaart niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Het klinkt helemaal niet light en verantwoord, buuv
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ken jij Evisu? Het is nog niet zo heel bekend in Nederland, volgens mij.
Het begint pas om 5 uur en duurt tot 21 uur...nog tijd genoeg eigenlijk, toch
Pannenkoeken...best een idee, maar voor een persoon is dat ook zoiets.
Ik hou niet van witlof.
Wat wordt er verder gegeten? Kan ik inspiratie opdoen!
Chinezen vervoegen niet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Chinese vervoeging zeker?Speaking of which; hoe ging je tentamen? Of wil je het er niet over hebben?
groentesoep en ik heb nog even hartige muffins gemaakt.quote:
jahquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef miss_sly het volgende:
Jammer huup. Waarom woon je dan ook zo ver weg
Jamaar...polen hebben we hier ook heul veulquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jahik wil ook in the place to be wonen!
dit is alleen the place to be als je kickt op komkommers en polenhihi
Jammer van die vervoeging, vond het zelf wel een goeiequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Chinezen vervoegen niet!geen verleden/heden/toekomst, geen verschil enkelvoud/meervoud, geen mannelijk/vrouwelijk. Heeeeeerlijk
daarom heb ik die taal gekozen, andere zijn niet aan mij besteed
![]()
Tentamen ging zowaar goedik kwam uit mn woorden het was begrijpelijk en te volgen en het was soort van op niveau dus jeuh!
Miss_sly als je eerder was geweest had ik wel met je mee gewild![]()
nu ook nog wel, maar we moeten nog eten enzo en als het tot 9 uur maar duurt dan ben k niet op tijd.
Ook dat nog, is mn mini-durp nie eens uniek daarinquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jamaar...polen hebben we hier ook heul veul
is dat lekker, hartige muffins?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:52 schreef moussy het volgende:
[..]
groentesoep en ik heb nog even hartige muffins gemaakt.
Tegen de tijd dat je hier bent, ben ik uitgegetenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ook dat nog, is mn mini-durp nie eens uniek daarin
Ik ben klaar met etenen nu wil ik eigk nog steeds Evisu kleertjes zien
mn geld braaahaahaaand
hahahhaquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:18 schreef lady-wrb het volgende:
wij hebben hier een heel reservaat vol polen.
otto heeft een heel hotel hier opgekocht en het volgestopt met polen.
schuin tegenover de aldi, die daardoor altijd zonder goedkoop bier zit
ooooh oeh ik ben nog nooit VIP geweestquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:28 schreef miss_sly het volgende:
Polen hier zijn niet lastiger en meer dronken dan de gemiddelde toerist of zelfs de mensen van buiten Amsterdam die een vrijgezellenfeestje hier houden:D
huup, klopt, vanavond is de VIP-sample sale!
Vriend van schaaps zus werkt er namelijk
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Saffier het volgende:
Hartige muffins? Klinkt goedMag ik het recept daarvan??
Wat begrijpt hij dan weer niet aan SALE!?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:44 schreef huuphuup het volgende:
*ahum* ik geloof dat ik mn lief een rolberoerte heb bezorgd
Ik liet dit shirtje zien, in de categorie, maar schatje kijk dan hoe leuk!!en hij s nu al 10 minuten de prijs aan het herhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |