Hij zegt: jamaar schatje, je kan toch altijd nog kijken bij de Zeeman?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar lief van huup, op de sale zijn die shirtjes dus echt misschien nog wel goedkoper dan normaal de zeeman
Ahw, ik zou gewoon gaan hoor! Even rondneuzen, leuke dingen voor je meisje kopen, eventueel wat moois voor Schaap inslaan en achteraf jezelf trakteren op ijs (want dat moet, dat snap je wel he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:03 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, jouw lief lijkt niet op mijn lief
Die zit juist te pushen dat ik wel moet gaan, maar ik wil gewoon niet alleen...
Jammer huup, volgende keer meld ik het eerder
trouwens nog een toevoeging...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ahw, ik zou gewoon gaan hoor! Even rondneuzen, leuke dingen voor je meisje kopen, eventueel wat moois voor Schaap inslaan en achteraf jezelf trakteren op ijs (want dat moet, dat snap je wel he?)
En als het niets is ben je zo weer thuis toch?
Maar gaat Schaaps zusje dan niet? Of degene van wie je de uitnodiging had zeg maar?
zeurpindaquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:52 schreef huuphuup het volgende:
Haha ja Mouss en miss dat zei ik ook![]()
maar hij zei dat ie het zelfs voor de helft van die prijs heul duur vindt![]()
en hij heeft nu door dat er een pond-teken voor staatoooh echt veeg me op
hahaha
quote:
4 neusgaten zijn dan ook wel bedenkelijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef Stout het volgende:
pff horen bij dat virus ook bloedneuzen ? Ben nu al voor de 4e keer de pineut (en telkens uit een ander neusgat : dwz 2x links en 2x rechts maar dan om en om snapt u ?)
Hier nog niet geweest, maar het zet in ene flink door, nu doen mn schouders ook al pijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef Stout het volgende:
pff horen bij dat virus ook bloedneuzen ? Ben nu al voor de 4e keer de pineut (en telkens uit een ander neusgat : dwz 2x links en 2x rechts maar dan om en om snapt u ?)
Hier een curly wurlyquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:39 schreef _Bar_ het volgende:
jummy pannekoeken, ik zit aan de mars ice cream
dat past heul niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |