http://twitter.com/jakesplace0quote:E3 UPDATE: Fresh New Title for PS3 @ E3, will keep you guys posted as soon as I can (Embargo might be lifting soon), STAY TUNED... ongeveer 3 uur ago
Dan doe ik dat even.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:59 schreef delano.888 het volgende:
Op = fail
Bij game in de spotlight he, staan tagjes, die moet je laten staan
quote:
Wachten is zonde toch? Een ding over het hoofd gezien, maar dat is al opgelost. Met dank aan de subtiele aanwijzing van delanoquote:
Even genuanceerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo kansloos die aankondigingen van aankondigingen op Twitter.
Nieuwe episode van Co-op!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo kansloos die aankondigingen van aankondigingen![]()
Volgende week met de E3 wordt het EPIC.quote:E3 2009 Predictions, Patapon 2 and the Punch-Out!! rebirth round out this week's show! Next week CO-OP will have THREE shows and THREE live shows from the floor of E3!
http://revision3.com/e3quote:Schedule of RevisionE3 live shows
* 6/2 Press conference coverage
* 6/2 Live show #1 - Live from the EA Booth, demos, interviews, reactions
* 6/3 Live show #2 - Live from TBD, demos, interviews, reactions
Huhquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
TVP
Nog maar een paar dagen tot White Knight Chronicles![]()
[ afbeelding ]
Alleen niet helemaal, ze horen naast elkaar te staanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wachten is zonde toch? Een ding over het hoofd gezien, maar dat is al opgelost. Met dank aan de subtiele aanwijzing van delano
Jij je zinquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alleen niet helemaal, ze horen naast elkaar te staan
Hoe moelijk is het, de wiki op kopieren en jou linkjes erin zetten![]()
Mja boeiend, niemand bekijkt ooit de op
Een 1080p is geen noodzaak om toffe games op de PS3 te kunnen spelen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef Pheno het volgende:
Ik moet eerst wachten op een PS3. En bijbehorende tv die 1080p wel aan kan
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
HuhMis ik iets? Oh wacht,... jij hebt het vast over de NTSC-J versie?
Een nonbreedbeeld crt van vroeger, toen de vissen nog liepen, maakt dat wel een noodzaakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een 1080p is geen noodzaak om toffe games op de PS3 te kunnen spelen...
Heb je het geld? Ja?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een nonbreedbeeld crt van vroeger, toen de vissen nog liepen, maakt dat wel een noodzaak
Daar baal ik van, want ik had best zin in een RPG voor de PS3. Ik zag even een sprankje hoop in de PS3 horizon voor mij,... maar ik moet nog even wachtenquote:
Ik heb wel even gekwijld hoor, de eerste keer dat ik met mijn PS3 gamede op mijn LCD TV na een paar maanden op een CRT te hebben gespeeld. Zoveel meer detail en contrast... Ik wil niet meer zonder!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:46 schreef Fallen het volgende:
Een 1080p is geen noodzaak om toffe games op de PS3 te kunnen spelen...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar baal ik van, want ik had best zin in een RPG voor de PS3. Ik zag even een sprankje hoop in de PS3 horizon voor mij,... maar ik moet nog even wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Waar de fuck was datquote:
Volgens Twitter (quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen hoeveel nachtjes slapen het nog is tot Red Dead Redemption uitkomt?
Om het nog wat erger te maken.quote:Just announced: Mafia II & Red Dead Redemption delays. Now slated for Nov 2009 - April 2010 ("first half of fiscal 2010")
quote:You will be returning to Rapture on November 3, gamers. Take-Two Interactive revealed the highly anticipated release date for BioShock 2 during a financial conference call this afternoon. European gamers will have a small head start, however, with BioShock 2 arriving overseas a little earlier: October 30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
Battlefield 1943 komt toch ook naar de PS3?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:31 schreef delano.888 het volgende:
Iemand een idee of er nog een flight game in de verwachting staat voor de PS3? Ik wil namelijk een vrij prijzige flightstick kopen maar vind t zo zonde voor alleen hawx...
Hmm, ik ben meer van de moderne games..quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Battlefield 1943 komt toch ook naar de PS3?
Soort MGS3, maar dan met de engine van MGS4 zou best tof zijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |