Whehehehhehehehehhehehehehehehquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef SuperFruitig het volgende:
DEACON IK HEB HET GELE LAMPJE ONTDEKT!Gisteren deed hij PIEPPIEP en nu issie kaput
Iemand tips / suggesties, het apparaatje is 6 maanden (op de dag!) over de 1jarige fabrieksgarantie heen. Ik heb m gekocht bij de FRS, zouden die meer dan 1 jaar garantie leveren (of MOETEN leveren).
Ik ga even googlen
Na 150 euries gedokt te hebben (en 2 a 3 maanden gewacht te hebben, de 60gb is niet zoveel op voorraad) wel jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:18 schreef robbolo het volgende:
Krijg je wel gewoon die 60 gig versie terug?
iddquote:
Je hebt 2 jaar garantie, mijn ps3 is laatst ook vervangen door sony (in april 2007 gekocht).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef SuperFruitig het volgende:
DEACON IK HEB HET GELE LAMPJE ONTDEKT!Gisteren deed hij PIEPPIEP en nu issie kaput
Iemand tips / suggesties, het apparaatje is 6 maanden (op de dag!) over de 1jarige fabrieksgarantie heen. Ik heb m gekocht bij de FRS, zouden die meer dan 1 jaar garantie leveren (of MOETEN leveren).
Ik ga even googlen
Betalen voor een repair van een consolequote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:14 schreef delano.888 het volgende:
BTW:
Oftewel, 150 euries dokken![]()
Je verdient het, klootzak
Ik heb de aankoop bon in vorm van een afhaalbewijs en IDEAL transactie bij de Free Record Shop, dus dat zit wel goed (besteld op 17-11-09 en afgehaald op 19-11-09. Ik had op de consuwijzer site gelezen dat er inderdaad een minimale garantie vergeven moet worden van 2 jaar. Is het wijs om eerst de FRS te bellen om vervolgens naar Sony te gaan? Of zal ik meteen Sony helpdesk bellen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:48 schreef Vince22 het volgende:
@Fruit: Als je de bon nog hebt, heb je geluk, dan kun je met Playstation helpdesk contact opnemen waarna je hem op kunt sturen en kostenloos gefixt wordt. Mocht je geen bon (dus ook geen gerantie) hebben kost je dat 194 euro nogwat. Als je dat te duur vind kun je hiero naartoe. Dan repareren ze hem voor je vor 75 euri's. Heeft vriend van me vorige week nog gedaan, vandaar.
Succes
Vorig jaar had je die tifus update van Sony die je console brickte, toen heb ik de HDD eruit gehaald en probeerde die op mijn pc te zetten, lukte niet, maar het kan wel... Even zoek op interwebs Fruitjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb de aankoop bon in vorm van een afhaalbewijs en IDEAL transactie bij de Free Record Shop, dus dat zit wel goed (besteld op 17-11-09 en afgehaald op 19-11-09. Ik had op de consuwijzer site gelezen dat er inderdaad een minimale garantie vergeven moet worden van 2 jaar. Is het wijs om eerst de FRS te bellen om vervolgens naar Sony te gaan? Of zal ik meteen Sony helpdesk bellen?
Het gele lampje blijkt overigens een overheating probleem te zijn (of in ieder geval een gevolg van). Waarschijnlijk is mijn GPU of CPU losgekomen van het moederboard. Fucking raar want ik ben ultrazuinig op mn electronisch apparatuur en mn ps3 stond in mn kamer, niet overdekt en afgezonderd van andere apparatuur en muren?
Ik heb trouwens geen idee hoe ik mijn savegames van mn HDD af krijg? Ik heb gisteren geprobeerd om mijn disk aan de PC te hangen, maar daar kon ik er niet op komen (alleen via een format). Nu heb ik hem zojuist in een 40G Ps3 gestopt, maar omdat ik heb liggen kutten met de instellingen van de drive in winxp, pakt die PS3 hem dus niet meer zonder een format![]()
![]()
. Iemand daar een oplossing voor?
Ik ga de FRS en SONY even bellen. Tnx voor je reply!
Dat lijkt mij toch wel. Tegen die vriend van me zeiden ze dat wanneer hij gerepareerd wordt bij Sony dat ze dan een nieuw mobo in de ps3 zetten. Of je krijgt een gerefurbished ps3 weer, wat heel erg zou zuigen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En als ze hem fixxen, verloopt mijn garantie dan? Of krijg ik dan een aanvullende (zal wel niet, kutbedrijf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |