We weten het nu pas. En jij lijkt er ook helemaal niet mee te zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanaf 15 mei al, ik geloof dat we een beetje laat zijn.
oud nieuwsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:
Hey die gelhuilie is er weer : Peter vs. Danny Part V featuring Huubke
Knappe conclusie uit die postquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:07 schreef Maanvis het volgende:
We weten het nu pas. En jij lijkt er ook helemaal niet mee te zitten.
En wat precies hebben wij met die aftiteling te makenquote:Dat vind ik nogal vreemd eigenlijk, aangezien die meid gewoon een maand als het niet langer is, van haar persoonlijke leven heeft geïnvesteerd in de bunker. De eerste weken sliep ze in een bed waarvan je kan zeggen dat de bunkerbewoners nog beter sliepen en ze was dag en nacht in touw om de bunker tot een succes te laten worden. Dan is het vreemd dat er ondanks alles ineens zo'n actie komt waarbij Mariell uit de crew gekicked wordt, terug naar huis gaat, ontzettend ziek wordt en dan nog via de aftiteling een trap na krijgt. Dat heeft ze toch allemaal niet verdiend.
Hoe cru het ook klinkt, Mariell is niet de intellectueel eigenaar van deze foto's, maar dat is de fotograaf die ze gemaakt heeft. Ik kan me best voorstellen dat ze achteraf, dus nadat ze zelf die toestemming gaf (wat ze wettelijk gezien niet mag) toch begon te twijfelen en met de fotograaf contact op heeft genomen. Dus ze was misschien stom bezig (alhoewel de auteurswet natuurlijk ook onlogisch in elkaar zit dus zo gek is dat niet) maar dat ze doelbewust FOK! of jou een hak heeft proberen te zetten geloof ik niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:46 schreef Danny het volgende:
[..]
behalve zeggen dat ik verder moest zoeken in haar verleden, dat ze geen problemen had dat die foto's hier stonden, maar dat er vervolgens wel berichten kwamen dat haar fotograaf de foto's in het topic gevonden had en geld wilde eisen (alsof die gast TOEVALLIG in dat topic terecht komt een uur nadat ik de foto's vind en online zet) en dat ze alsnog weg moeten? Dat terwijl de link naar die foto's al vier jaar op de neptieten-discussie tijd stond. EN de foto's op een mijnalbum pagina stonden waar je er bij het kijken meteen bekers, petjes, shirtjes en stickers van kon laten maken?
Verder niks
ik welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:12 schreef Maanvis het volgende:
Hoe cru het ook klinkt, Mariell is niet de intellectueel eigenaar van deze foto's, maar dat is de fotograaf die ze gemaakt heeft. Ik kan me best voorstellen dat ze achteraf, dus nadat ze zelf die toestemming gaf (wat ze wettelijk gezien niet mag) toch begon te twijfelen en met de fotograaf contact op heeft genomen. Dus ze was misschien stom bezig (alhoewel de auteurswet natuurlijk ook onlogisch in elkaar zit dus zo gek is dat niet) maar dat ze doelbewust FOK! of jou een hak heeft proberen te zetten geloof ik niet.
Noum, Ik had wel een genuanceerde post van jou verwacht waarin je zei dat het jammer is dat het zo gelopen is etc etc.. Da's echt pietjepukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Knappe conclusie uit die post.
[..]
Niets, maar dat was ook niet mijn punt. Ze krijgt een trap na en niemand van de FOK!bunkeraars zegt 'hey dit is raar'. Dat vind ik vreemd.quote:En wat precies hebben wij met die aftiteling te maken?
Ik kan me overal wel druk om makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef Maanvis het volgende:
Noum, Ik had wel een genuanceerde post van jou verwacht waarin je zei dat het jammer is dat het zo gelopen is etc etc.. Da's echt pietjepuk. En die post bleef uit!
En waarop baseer je deze conclusie?quote:
Euh, als mijn geheugen me niet in de steek laat (lastig te concroleren want ik ben gebanned van NL) was het Bram die zei dat ze de stream embedded konden weergeven heur..?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
Misschien heel simpel, maar zouden ze er gewoon achter gekomen zijn dat Mariell toestemming heeft gegeven aan NL om te embedden en hierna over aan het liegen gegaan tegen Bram ofzo?
Andere reden: Danny heeft uitleg gevraagd aan Bram over een gebeurtenis op de streams, Bram doet in alle eerlijkheid verslag en zegt daarbij dat er nog acties op gaan volgen omdat het not done was.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik doe maar een slag![]()
Danny is van invloed geweest op het ontslag van Mariell. Dat is dan ook de reden dat hij het eerder hoorde dan Danny. Zo van "Danny, maak je geen zorgen, ze is weg!".
Anders kan ik mij geen enkele reden voorstellen dat a) Danny, als buitenstaander en niet gaande over het personeel van de Bunker meer weet, b) hij het eerder hoort dan Mariell en c) Bram dit feit juist op Fok! plaatst terwijl hij verder al wekenlang de grote afwezige is.
Het was een mogelijkheid zei hij daar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh, als mijn geheugen me niet in de steek laat (lastig te concroleren want ik ben gebanned van NL) was het Bram die zei dat ze de stream embedded konden weergeven heur..?
dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sla maar een slag![]()
Danny is van invloed geweest op het ontslag van Mariell. Dat is dan ook de reden dat hij het eerder hoorde dan Danny. Zo van "Danny, maak je geen zorgen, ze is weg!".
Anders kan ik mij geen enkele reden voorstellen dat a) Danny, als buitenstaander en niet gaande over het personeel van de Bunker meer weet, b) hij het eerder hoort dan Mariell en c) Bram dit feit juist op Fok! plaatst terwijl hij verder al wekenlang de grote afwezige is.
Kan jij nog op NL en in dat topic? Misschien wat hier quoten voor het nageslacht daarover?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het was een mogelijkheid zei hij daar.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan me overal wel druk om maken, deze is voor Gert
.
O wacht.. 15 mei...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanaf 15 mei al, ik geloof dat we een beetje laat zijn.
Was dit de reden Danny?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:01 schreef Danny het volgende:
Mariëll (doet pr en kandidatenbegeleiding) die uit de school klapt over privézaken van deelnemers, zoals Pim's vermeende drankprobleem en dat hij om die reden de bunker ingezet zou zijn.
Daar denk je dan als deelnemer een soort van vertrouwensband mee te hebben. Niet netjes. Voor zoiets zouden wij een crewlid eruit gooien.
Dat is al ooit ergens gequoted en helaas, mijn gebruikersnaam bestaat niet meer binnen 2 minuten ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kan jij nog op NL en in dat topic? Misschien wat hier quoten voor het nageslacht daarover?
Dat zal er vast ook mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
O wacht.. 15 mei...
[..]
Was dit de reden Danny?
het was de reden dat ik het te HOREN kreeg, maar niet de reden dat ze weg moest. Al zal het ongetwijfeld wel bij de rest van het stapeltje gegaan zijn.quote:
Goedenavond en welkom, speurder!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef evaxsis het volgende:
O hier zijn jullie, goede avond allemaal![]()
Ik ga me even inlezen prima smulvoer geloof ik
Ik neem het nog eens voor je op, hypocriete lul.quote:
Trek lering uit de soap rond marco van basten! Je moet iemand naast je hebben die je bekritiseert, niet iemand die met je meelult!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik neem het nog eens voor je op, hypocriete lul.
Hoi Eva, jou zien we dus het komende uur nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef evaxsis het volgende:
Jij weet het en jij mag het vertellen. Wat let jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef Danny het volgende:
nou kom op met die sappige nieuwtjes.
Wie doet het met wie, waarom en wanneer zoal?
Wie heeft de sleutel van de jukebox gezien?
Wie schoot op jr ewing?
Ze was er al uit op dat moment. Al ruim een week zelfs. Zij komt melden dat ze ziek thuis is, dus ik probeer te kijken waarom ze doet alsof ze nog steeds bij het project betrokken is. Waarom zou je doen alsof je alleen maar ziek thuis zit als je eruit geflikkerd bent? Als zij gaat zitten liegen dan wil ik wel weten waaromquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef sunny16947 het volgende:
Danny
I'm no superman [ Admin ] zondag 24 mei 2009 @ 07:59 (#151)
quote: Op zaterdag 23 mei 2009 12:54 schreef mariell het volgende:
Weggemoffeld idd, maar ben ziek thuis. Al een week
Toch niets ernstigs?
Je hebt iig nog een maand of 3/4 om weer aan te sterken voor The Bunker 2
Beetje hypocriete post als je wist dat ze er uit zou vliegen.
Alles wat Mariell hier postte was uit naam van de bunker natuurlijk, ze representeerde 't. Haar teksten nu doen dat niet meer, dus hoe dan ook moesten ze iets naar buiten brengen. Of ze moeten Mariell monddood hebben gemaakt, maar dat lijkt me praktisch onmogelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
Geef een verklaring of zeg niks, dit bericht laat alleen maar ruimte voor suggesties.
Quote 1 post waar ze liegt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze was er al uit op dat moment. Al ruim een week zelfs. Zij komt melden dat ze ziek thuis is, dus ik probeer te kijken waarom ze doet alsof ze nog steeds bij het project betrokken is. Waarom zou je doen alsof je alleen maar ziek thuis zit als je eruit geflikkerd bent? Als zij gaat zitten liegen dan wil ik wel weten waarom
Ik heb maar weinig tot niets gelezen wat vanuit "de bunker"is gepost door Mariël. Of ik heb veel gemist.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alles wat Mariell hier postte was uit naam van de bunker natuurlijk, ze representeerde 't. Haar teksten nu doen dat niet meer, dus hoe dan ook moesten ze iets naar buiten brengen. Of ze moeten Mariell monddood hebben gemaakt, maar dat lijkt me praktisch onmogelijk.
Iedereen maakt fouten. Bobby is degene die dat uiteindelijk hier heeft gelekt. Hopelijk krijgt ie daarvoor geen boete oid.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef Bunker-Renate het volgende:
ik zeg. geen privacy gegevens naar buiten brengen over de mensen die je begeleid da's niet slim.
vind het wel jammer dat ze weg is ze was wel lief![]()
but that's life
edit: sorry Danny zag net dat jij dat ook al had gepost
Dat schreef ik ook al. Ik heb werkelijk nog nooit iets van haar gelezen over de Bunker.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig tot niets gelezen wat vanuit "de bunker"is gepost door Mariël. Of ik heb veel gemist.
zij heeft toen antwoord gegeven in dat topic met vragen aan de bunkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat schreef ik ook al. Ik heb werkelijk nog nooit iets van haar gelezen over de Bunker.
kandidaten hebben een geheimhoudingsclausule in hun contract.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:02 schreef Marrije het volgende:
Lijkt me haar verantwoordelijkheid en niet die van Bobby.
Nou tot morgen danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef evaxsis het volgende:
Vergadering afgelopen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef Bunker-Renate het volgende:
ik zeg. geen privacy gegevens naar buiten brengen over de mensen die je begeleid da's niet slim.
vind het wel jammer dat ze weg is ze was wel lief![]()
but that's life
edit: sorry Danny zag net dat jij dat ook al had gepost
Inderdaad mijn excuses hiervoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Eva, jou zien we dus het komende uur niet
Dat was toch vóórdat de Bunker daadwerkelijk begonnen was?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
zij heeft toen antwoord gegeven in dat topic met vragen aan de bunker
Nou ,erger dan wat Peter boven het hoofd hangt als hij de fout ingaat ,qua agressiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kandidaten hebben een geheimhoudingsclausule in hun contract.
voor wij streams konden zien, maar toen was zij natuurlijk al ff aan het werkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was toch vóórdat de Bunker daadwerkelijk begonnen was?
Nog net niet mooiiiiiiquote:
Tandjes poetsen nadien hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nog net niet mooiiiiii
Ik lijk wel een klein kind in een snoepwinkel zoveel ben ik hier en daar aan het smullen
ik mag niet quoten uit pm'squote:
strekking van PM's mag je wel uitleggen heurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
[..]
ik mag niet quoten uit pm's
Posts waarin ze doet alsof ze alleen maar ziek thuis zit zijn er wel in overvloed trouwens.
Hij heeft het gehoord toen hij er al uit lag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Maanvis het volgende:
kandidaten hebben een geheimhoudingsclausule in hun contract.
Is goed kind .ik heb er inmiddels zoveel dat ik niet meer weet wie ,wie isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |