Iedereen maakt fouten. Bobby is degene die dat uiteindelijk hier heeft gelekt. Hopelijk krijgt ie daarvoor geen boete oid.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef Bunker-Renate het volgende:
ik zeg. geen privacy gegevens naar buiten brengen over de mensen die je begeleid da's niet slim.
vind het wel jammer dat ze weg is ze was wel lief![]()
but that's life
edit: sorry Danny zag net dat jij dat ook al had gepost
Dat schreef ik ook al. Ik heb werkelijk nog nooit iets van haar gelezen over de Bunker.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig tot niets gelezen wat vanuit "de bunker"is gepost door Mariël. Of ik heb veel gemist.
zij heeft toen antwoord gegeven in dat topic met vragen aan de bunkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat schreef ik ook al. Ik heb werkelijk nog nooit iets van haar gelezen over de Bunker.
kandidaten hebben een geheimhoudingsclausule in hun contract.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:02 schreef Marrije het volgende:
Lijkt me haar verantwoordelijkheid en niet die van Bobby.
Nou tot morgen danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef evaxsis het volgende:
O hier zijn jullie, goede avond allemaal![]()
Ik ga me even inlezen prima smulvoer geloof ik
Vergadering afgelopen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef Bunker-Renate het volgende:
ik zeg. geen privacy gegevens naar buiten brengen over de mensen die je begeleid da's niet slim.
vind het wel jammer dat ze weg is ze was wel lief![]()
but that's life
edit: sorry Danny zag net dat jij dat ook al had gepost
Inderdaad mijn excuses hiervoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Eva, jou zien we dus het komende uur niet
Dat was toch vóórdat de Bunker daadwerkelijk begonnen was?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
zij heeft toen antwoord gegeven in dat topic met vragen aan de bunker
Nou ,erger dan wat Peter boven het hoofd hangt als hij de fout ingaat ,qua agressiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kandidaten hebben een geheimhoudingsclausule in hun contract.
voor wij streams konden zien, maar toen was zij natuurlijk al ff aan het werkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was toch vóórdat de Bunker daadwerkelijk begonnen was?
Nog net niet mooiiiiiiquote:
Tandjes poetsen nadien hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nog net niet mooiiiiii
Ik lijk wel een klein kind in een snoepwinkel zoveel ben ik hier en daar aan het smullen
ik mag niet quoten uit pm'squote:
strekking van PM's mag je wel uitleggen heurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
[..]
ik mag niet quoten uit pm's
Posts waarin ze doet alsof ze alleen maar ziek thuis zit zijn er wel in overvloed trouwens.
Hij heeft het gehoord toen hij er al uit lag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Maanvis het volgende:
kandidaten hebben een geheimhoudingsclausule in hun contract.
Is goed kind .ik heb er inmiddels zoveel dat ik niet meer weet wie ,wie isquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
strekking van PM's mag je wel uitleggen heur
quote:He danny,
[...]
Nu ben ik vorige week ziek naar huis gegaan
[...]
Met de redactie heb ik geen contact meer gehad sinds donderdag. Waarom weet ik ook niet, maar ik vertik het om zelf contact op te nemen, terwijl ik ziek naar huis ben gegaan.
[...]
Groetjes, Mariell
En je weet 100% zeker dat die info die Bram nu post toen al bekend was bij Mariell?quote:
die pm is van de 20e, dus ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En je weet 100% zeker dat die info die Bram nu post toen al bekend was bij Mariell?
pomdomdoooooooooooooooom.... The plot thickens!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:26 schreef Danny het volgende:
[..]
die pm is van de 20e, dus ja.
wat ik me vooral afvraag is waarom je haar zo verdedigt?
Als ik het verhaal zo lees is mariell gewoon ziek geworden en is naar huis gegaan... Wie zegt dat zij toen al ingelicht was over haar ontslag?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:26 schreef Danny het volgende:
[..]
die pm is van de 20e, dus ja.
wat ik me vooral afvraag is waarom je haar zo verdedigt?
pm plaatsen vind ik niet kunnen danny, en wie zegt dat ze dit de 20e al wistquote:
Behandel dit topic alsof het in SHO staatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pm plaatsen vind ik niet kunnen danny
mag je daar wel pms plaatsenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Behandel dit topic alsof het in SHO staat
Ik vind het ook niet kunnen, maar uhh "keep 'em coming'quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pm plaatsen vind ik niet kunnen danny, en wie zegt dat ze dit de 20e al wist
ik plaats de pm ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pm plaatsen vind ik niet kunnen danny, en wie zegt dat ze dit de 20e al wist
ik. de 15e wist ik dat ze eruit gezet zou worden en later die dag hoorde ik dat ze eruit gezet was. Dat is vijf dagen voor deze pm. No way dat ze het toen nog niet gehoord had.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik het verhaal zo lees is mariell gewoon ziek geworden en is naar huis gegaan... Wie zegt dat zij toen al ingelicht was over haar ontslag?
Ik snap jou ook.het kwam een beetje out of the blue dit over Marielle ,en snap er niks van en weet niet of ik het wel wil snappen.maar transparantie is tof.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:36 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind het toch allemaal een beetje vaag. Als er van Mariël een post was geweest vanuit haar PR functie had ik de post van de mail van Bram kunnen begrijpen. Ik zag op dit moment eigenlijk helemaal geen noodzaak om dat te posten.
klopt en dat was gewoon via Fok! news te lezen o.i.d. annyway we wisten het al langer. en het blijft jammer want ze was nogmaals verder een lieve meid.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Rica het volgende:
Was dat over Pim zijn alcoholmisbruik ook niet via Mariell naar buiten gekomen trouwens?
Dat was ook al vrij dodelijk.
Zou wel saaier zijn dan...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:42 schreef sunny16947 het volgende:
Bram had kunnen volstaan met de mededeling dat Mariël niet betrokken zou zijn bij TBO 2.
Dan had hij daar aan toe kunnen voegen wegens het schenden van privacy gevoelige informatie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:42 schreef sunny16947 het volgende:
Bram had kunnen volstaan met de mededeling dat Mariël niet betrokken zou zijn bij TBO 2.
Ja het schoot me weer te binnen omdat je hierboven schreef "geen privacy gegevens naar buiten brengen over de mensen die je begeleid"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:46 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
klopt en dat was gewoon via Fok! news te lezen o.i.d. annyway we wisten het al langer. en het blijft jammer want ze was nogmaals verder een lieve meid.
Hoe ernstig was het "alcohol-verleden" van Pim nou eigenlijk helemaal... weet jij dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:46 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
klopt en dat was gewoon via Fok! news te lezen o.i.d. annyway we wisten het al langer. en het blijft jammer want ze was nogmaals verder een lieve meid.
om eerlijk te zijn Gert, volgens mij is het dikke bullshit, Pim kennendequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe ernstig was het "alcohol-verleden" van Pim nou eigenlijk helemaal... weet jij dat?
Ach, als de bunker twee weken langer had geduurt, had Pim dat zelf wel verteld in een dronken bui.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Rica het volgende:
Was dat over Pim zijn alcoholmisbruik ook niet via Mariell naar buiten gekomen trouwens?
wat het des te kwalijker maakt imo dat mariell dit gerucht de wereld in helpt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn Gert, volgens mij is het dikke bullshit, Pim kennende
Juist. Pim ontkende het namelijk. Ik was benieuwd of jij er meer van weet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn Gert, volgens mij is het dikke bullshit, Pim kennende
eensch, het is een beetje Wilma Nanninga niveauquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef Danny het volgende:
[..]
wat het des te kwalijker maakt imo dat mariell dit gerucht de wereld in helpt.
Ja, dat vond ik ook op zijn minst niet netjesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Rica het volgende:
Misschien moet ze dan eens stoppen met denken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:02 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien dacht Mariël de saaie Pim zo wat meer push te geven.
Pim en zijn alcoholmisbruik.ga de tele vaag bellen "zucht" [b]of klaag Huub aan die toch de grootste alcohol nuttiger allertijden van een RLS is ook al had ie een alcoholverbod voor maanden in de DGK[/b pp]fffquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef Rica het volgende:
je hebt de rest van die pm niet gelezenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:03 schreef Stefan het volgende:
Hmmm. Mariell lekte dus privegegevens? Sja, dat kan niet.
Enne. Drankprobleem PimPim? Niet Jeroen?
@Danny, dat ze doet alsof ze zioek is en niet uit de schookl klapt siert Mariell. Zeker omdat hubby nog wel gewoon werkt voor Enjoy.
en dat dit soort crab verkopen? enige discretie is wel gewenst als je als vertrouwenspersoon opereertquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:02 schreef sunny16947 het volgende:
huh?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef sunny16947 het volgende:
Nou ja de mannen van Recourt zijn geloof ik niet zo goed in hoe ze dingen naar buiten brengen.
Krantenartikel over een misbruikte dochter
Hummer
SMS actie
Does eens een FOK! Platinum Gold Abo introduceren dat je in alle PM boxen kanquote:
Ja die "crab" mag ze niet verkopen, niet te eten die rommel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en dat dit soort crab verkopen? enige discretie is wel gewenst als je als vertrouwenspersoon opereert
en als het waar zou zijn wat er over Pim of wie dan ook zou/is gezegd dan al helemaal niet
doe een gokquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:08 schreef Stefan het volgende:
Overigens Danny, waarom moet Mariell naar info bij JOU hengelen als manlief gewoon in de bunker werkt?
Ik verwacht elk moment een reactie van haar man in dit topicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:08 schreef Stefan het volgende:
Overigens Danny, waarom moet Mariell naar info bij JOU hengelen als manlief gewoon in de bunker werkt?
quote:Betreft Mariell
Er is geen relatie meer tussen hubby en Mariell ze heeft geen enkele zeggenschap over het huwelijk Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.
Vriendelijke groeten en op met Fok naar The Bunker II
Enjoy Media Entertainment
Hubby
www.thebunkeronline.tv
Ja ik heb het niet bedacht.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pim en zijn alcoholmisbruik.ga de tele vaag bellen "zucht" of klaag Huub aan die toch de grootste alcohol nuttiger allertijden van een RLS is ook al had ie een alcoholverbod voor maanden in de DGK pp]fff
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Nou goed... Omdat iedereen het zo lief vraagt dan...
Pim is onder andere in The Bunker gezet, omdat hij een historie van overmatig alcohol gebruik heeft.
Z'n ouders hebben nog een keer contact gezocht met de redactie om te vragen of ze een oogje in het zeil willen houden.
Goed, het is eruit.
Manlief is er vandoor met Bart?quote:
HULDE!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment een reactie van haar man in dit topic
[..]
O ja, dat is dat stuk waarin ze vertelde dat ze eerst opgeleid is tot productieleider en daarna tot producer. Dat is een hele vreemde volgorde, toen vermoedde ik al dat er iets niet klopte aan haar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef Maanvis het volgende:
Het is wel ontzettend zielig van jullie om net te doen alsof ze niet ziek is...
Moet ie dan ook in een legerpakje?quote:
Wist je trouwens dat Mariell open en bloot toegaf dat het hele format puur jatwerk was?quote:
Maar Eend, stelen mag toch niet? En hoe wat waar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Mariell open en bloot toegaf dat het hele format puur jatwerk was?
volgens mij lopen er alleen maar verdwaalde alcoholisten bij de marine!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:23 schreef Stefan het volgende:
Is dat ook de reden van Pims ontslag uit de Marine?
Mariell zei dat John de Mol vergaande plannen had met een Bunker. Of dat zo is weet ik niet. Dat zou wmb niet rijmen met dat Huub redactiewerk deed voor Bram.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Mariell open en bloot toegaf dat het hele format puur jatwerk was?
niemand zegt dat ze niet ziek is hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef Maanvis het volgende:
Het is wel ontzettend zielig van jullie om net te doen alsof ze niet ziek is...
Dat soort geruchten breng je niet door de goedheid van je hart de wereld in.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:02 schreef sunny16947 het volgende:
Reinout Oerlemans staat er mee in de Quote vijfhonderd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar Eend, stelen mag toch niet? En hoe wat waar?
kun je dit bewijzen ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Reinout Oerlemans staat er mee in de Quote vijfhonderd.
Net zoals de LOI opleiding van Bart tot Hoofdredacteur?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, dat is dat stuk waarin ze vertelde dat ze eerst opgeleid is tot productieleider en daarna tot producer. Dat is een hele vreemde volgorde, toen vermoedde ik al dat er iets niet klopte aan haar.
In een chat op een cam in de bunkert vertelde ze dat via inside info wisten dat andere producenten ook met zoiets wilde komen, maar dat zou pas eind 2009 worden, enjoy was ze een stap voorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar Eend, stelen mag toch niet? En hoe wat waar?
tara singh farmaquote:
Sterren dansen op het ijsquote:
Oe dat is niet zo netjes, zou Danny dit al weten ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
In een chat op een cam in de bunkert vertelde ze dat via inside info wisten dat andere producenten ook met zoiets wilde komen, maar dat zou pas eind 2009 worden, enjoy was ze een stap voor![]()
Dat zou wel de haast verklaren waarmee ze deze productie uit de grond stampte
Ik weet ook niet wat er van waar is, maar het leek me sowieso niet slim om te vertellenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mariell zei dat John de Mol vergaande plannen had met een Bunker. Of dat zo is weet ik niet. Dat zou wmb niet rijmen met dat Huub redactiewerk deed voor Bram.
isda allemaal niet verzonnen door Arnie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sterren dansen op het ijs
Typisch 80
Typisch 90
Verrek ja, dat was die nacht dat Loedertje de log in een topic zette en Mariell ineens zei dat het copyrightschendig was en dat je aangeklaagd kon worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
In een chat op een cam in de bunkert vertelde ze dat via inside info wisten dat andere producenten ook met zoiets wilde komen,
Denk het wel, maar hij zegt het toch nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe dat is niet zo netjes, zou Danny dit al weten ?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Verrek ja, dat was die nacht dat Loedertje de log in een topic zette en Mariell ineens zei dat het copyrightschendig was en dat je aangeklaagd kon worden.
en later gaf ze alsnog toestemmingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Verrek ja, dat was die nacht dat Loedertje de log in een topic zette en Mariell ineens zei dat het copyrightschendig was en dat je aangeklaagd kon worden.
Maar toen ging ze danny pm'en met gezeik over de rechtenquote:
Ik denk dat Brat en Bam hem er goed onder hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Denk het wel, maar hij zegt het toch niet![]()
Wat preciesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
hahaha spuit elf, ik heb nu eindelijk die hele nowlive sly dingus affaire ontdekt... lekker vlot he
Ja, dat is hier andere koek dan Lowlife.eu hequote:
Zeker weten.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dat is hier andere koek dan Lowlife.eu he
ja nu maak je me in de war, waren er meer nowlive gates?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat preciesof gewoon sly in het algemeen?
Log jij alles? Kijk eens dan wat Mariel zei over dat anderen t concept wilden doenquote:
maar als je deze gate hebt doorgelezen vanaf het begin heb je 10 pagina's over neptieten moeten lezenquote:
Heb je die bedreigingen niet gezien?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat Brat en Bam hem er goed onder hebben
En Danny zwicht, ik neem het hem niet kwalijk, tis natuurlijk niet niets!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je die bedreigingen niet gezien?![]()
Dat hele enjoy is pure maffia![]()
Die heb ik lichtjes en vluchtig getoucheerdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar als je deze gate hebt doorgelezen vanaf het begin heb je 10 pagina's over neptieten moeten lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |