Iedereen maakt fouten. Bobby is degene die dat uiteindelijk hier heeft gelekt. Hopelijk krijgt ie daarvoor geen boete oid.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef Bunker-Renate het volgende:
ik zeg. geen privacy gegevens naar buiten brengen over de mensen die je begeleid da's niet slim.
vind het wel jammer dat ze weg is ze was wel lief![]()
but that's life
edit: sorry Danny zag net dat jij dat ook al had gepost
Dat schreef ik ook al. Ik heb werkelijk nog nooit iets van haar gelezen over de Bunker.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig tot niets gelezen wat vanuit "de bunker"is gepost door Mariël. Of ik heb veel gemist.
zij heeft toen antwoord gegeven in dat topic met vragen aan de bunkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat schreef ik ook al. Ik heb werkelijk nog nooit iets van haar gelezen over de Bunker.
kandidaten hebben een geheimhoudingsclausule in hun contract.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:02 schreef Marrije het volgende:
Lijkt me haar verantwoordelijkheid en niet die van Bobby.
Nou tot morgen danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef evaxsis het volgende:
O hier zijn jullie, goede avond allemaal![]()
Ik ga me even inlezen prima smulvoer geloof ik
Vergadering afgelopen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef Bunker-Renate het volgende:
ik zeg. geen privacy gegevens naar buiten brengen over de mensen die je begeleid da's niet slim.
vind het wel jammer dat ze weg is ze was wel lief![]()
but that's life
edit: sorry Danny zag net dat jij dat ook al had gepost
Inderdaad mijn excuses hiervoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Eva, jou zien we dus het komende uur niet
Dat was toch vóórdat de Bunker daadwerkelijk begonnen was?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
zij heeft toen antwoord gegeven in dat topic met vragen aan de bunker
Nou ,erger dan wat Peter boven het hoofd hangt als hij de fout ingaat ,qua agressiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kandidaten hebben een geheimhoudingsclausule in hun contract.
voor wij streams konden zien, maar toen was zij natuurlijk al ff aan het werkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was toch vóórdat de Bunker daadwerkelijk begonnen was?
Nog net niet mooiiiiiiquote:
Tandjes poetsen nadien hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nog net niet mooiiiiii
Ik lijk wel een klein kind in een snoepwinkel zoveel ben ik hier en daar aan het smullen
ik mag niet quoten uit pm'squote:
strekking van PM's mag je wel uitleggen heurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
[..]
ik mag niet quoten uit pm's
Posts waarin ze doet alsof ze alleen maar ziek thuis zit zijn er wel in overvloed trouwens.
Hij heeft het gehoord toen hij er al uit lag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Maanvis het volgende:
kandidaten hebben een geheimhoudingsclausule in hun contract.
Is goed kind .ik heb er inmiddels zoveel dat ik niet meer weet wie ,wie isquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
strekking van PM's mag je wel uitleggen heur
quote:He danny,
[...]
Nu ben ik vorige week ziek naar huis gegaan
[...]
Met de redactie heb ik geen contact meer gehad sinds donderdag. Waarom weet ik ook niet, maar ik vertik het om zelf contact op te nemen, terwijl ik ziek naar huis ben gegaan.
[...]
Groetjes, Mariell
En je weet 100% zeker dat die info die Bram nu post toen al bekend was bij Mariell?quote:
die pm is van de 20e, dus ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En je weet 100% zeker dat die info die Bram nu post toen al bekend was bij Mariell?
pomdomdoooooooooooooooom.... The plot thickens!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:26 schreef Danny het volgende:
[..]
die pm is van de 20e, dus ja.
wat ik me vooral afvraag is waarom je haar zo verdedigt?
Als ik het verhaal zo lees is mariell gewoon ziek geworden en is naar huis gegaan... Wie zegt dat zij toen al ingelicht was over haar ontslag?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:26 schreef Danny het volgende:
[..]
die pm is van de 20e, dus ja.
wat ik me vooral afvraag is waarom je haar zo verdedigt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |