abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69451553
Miss Sly, toen ik met verlof ging, hoopte ik nog dat ik dan de tijd die ik niet meer kwijt was aan werken/reistijd kon besteden aan leuke dingen en gewoon alles op orde brengen enzo... Maar dat was helaas niet zo, dat is wel een beetje een teleurstelling. Maar gelukkig heb ik wel een hele lieve man die ontzettend veel doet en handige schoonouders, die dit weekend al wéér komen behangen (en dan zijn we eindelijk klaar met behangen, moeten nog wel wat dingen geschilderd worden in ons huis, maar dat komt later wel)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69451603
Innepin, ik zou gewoon je vk even bellen en lekker naar huis gaan.

Linda, mooi! Een dametje
Fake it till you make it...
pi_69451670
Verloskundige gebeld, ik moet NU naar huis, gaan liggen, urinecontrole, checkup, de hele reutemeteut...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69451693
Goed dat je gebeld hebt Innepin. Ik hoop dat het niks ernstigs is en dat je je snel weer beter voelt!
pi_69451795
Goedzo Innepin, verstandig .
Hopelijk is er niks aan de hand, maar beter een keer teveel gebeld dan te weinig.
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:57:40 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69451874
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:49 schreef innepin het volgende:
Verloskundige gebeld, ik moet NU naar huis, gaan liggen, urinecontrole, checkup, de hele reutemeteut...
Ik las je post vanmorgen al en wilde er toen al iets van zeggen maar voel mezelf altijd zo'n paniekvogel dan.
Gelukkig waren er anderen en heb jij braaf geluisterd! Hopelijk valt het mee, maar goed dat ze even controleren hoor!

Ik heb net ook de vk gesproken over die pijn in mijn buik. Het kan geen kwaad, maar het is wel een teken dat ik het iets rustiger aan moet doen. Of dan iig die stukken lopen zo veel mogelijk maar moet laten.
En kijken voor versteviging van mijn buik, want dat is het wrsch, door het hangen.
Ik heb 1 echte zwangerschaps-onderbroek en die zit heerlijk dus daar ga ik maar eens naar op zoek, even het merk checken.
pi_69451914
Goedzo Innepin, hopelijk valt t mee en voel je je morgen weer beter
pi_69451986
BE, ik vind jou trouwens helemaal niet overkomen als een paniekvogel hoor....
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:08:09 #164
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69452171
Innepin
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:18:33 #165
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69452493
He Innepin
hopelijk is het vals alarm en fluit je lijf je gewoon even terug dat je het kalm aan moet doen. Anyway is het goed dat je gebeld hebt sterkte en ligse. Komt goed
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69452527
Huup, ik moet je de groeten doen van mn vriend...Doe de groeten aan Hoephoep zei 'ie...(Duitse oe = NL u, vandaar...)

en innepin, ga maar even lekker liggen inderdaad. Goed dat je gebeld hebt en hopelijk valt het allemaal mee!
Lotte!
Noah!
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:28:05 #167
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69452788
Innepin, ik ga duimen voor je!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:30:56 #168
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69452861
Oei Innepin da's wel even schrikken dan. Hopelijk valt het allemaal mee
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:54:33 #169
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69453544
Nou Innepin, dat is even schrikken, lekker naar huis en bijkomen.

Ik ben lekker bijgeslapen. Mijn moeder heeft alle strijk gedaan. Heerlijk!
Maar nu heeft Anna een beetje erg last van haar ontlasting. Het doet haar pijn en alle huismiddeltjes ten spijt, wil het niet op gang komen. Dus morgen even mee naar de ha. Zo zielig.

Wb de laatste loodjes: die zijn zwaar ja. Niet zozeer lichamelijk (afgezien van wat rugpijn en vermoeidheid, hoor je mij niet klagen), maar wel geestelijk en alles wat er bij komt kijken. Ik ben me nu veel meer dan bij Anna bewust van wat er gaat gebeuren en wat er fout zou kunnen gaan. En daar word ik nerveus van.

En ik snap Kersjes haar opmerking goed. Als iemand de term gruwelijk in de mond mag nemen, vind ik, is zij het wel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69453888
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef Memmel het volgende:

En ik snap Kersjes haar opmerking goed. Als iemand de term gruwelijk in de mond mag nemen, vind ik, is zij het wel.
Volgens mij had Kersjes een heel erg naar eerste deel van haar zwangerschap als ik het goed begrepen heb. Maar om de laatste weken in z'n algemeenheid 'gruwelijk' te noemen lijkt me nogal afschrikwekkend voor nieuwe zwangeren. Volgens mij ervaart het overgrote deel die periode echt niet zo.

innepin, hopelijk valt het mee! Ik duim voor je.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_69454087
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef Memmel het volgende:
alle huismiddeltjes ten spijt, wil het niet op gang komen. Dus morgen even mee naar de ha. Zo zielig.

Wb de laatste loodjes: die zijn zwaar ja. Niet zozeer lichamelijk (afgezien van wat rugpijn en vermoeidheid, hoor je mij niet klagen), maar wel geestelijk en alles wat er bij komt kijken. Ik ben me nu veel meer dan bij Anna bewust van wat er gaat gebeuren en wat er fout zou kunnen gaan. En daar word ik nerveus van.
Ja dat heb ik nu ook. Als mensen me vragen of ik tegen de bevalling op zie vind ik dat altijd zo lastig. Niet tegen die pijn enzo maar wel tegen de angst dat er met mij ook iets kan gaan gebeuren. En dan zit Mikael (en ook deze maar die is nog te klein) zonder een mama. Daar kan ik echt paniek van krijgen. Nu is die kans dat er iets gebeurd klein maar toch. Kna net zo goed straks onder de auto komen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:14:14 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_69454157
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:05 schreef snoopy het volgende:

[..]

Volgens mij had Kersjes een heel erg naar eerste deel van haar zwangerschap als ik het goed begrepen heb. Maar om de laatste weken in z'n algemeenheid 'gruwelijk' te noemen lijkt me nogal afschrikwekkend voor nieuwe zwangeren. Volgens mij ervaart het overgrote deel die periode echt niet zo.

innepin, hopelijk valt het mee! Ik duim voor je.
En er zijn mensen die het wel zo ervaren. Jeetje, wat een ophef over woordgebruik zeg.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69454360
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:14 schreef Troel het volgende:

[..]

En er zijn mensen die het wel zo ervaren. Jeetje, wat een ophef over woordgebruik zeg.
ophef? Ik geef alleen aan dat die laatste periode over het algemeen niet gruwelijk is.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:23:59 #174
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69454414
Hmmm, misschien dat ik het woord "gruwelijk" bij nader inzien niet had moeten gebruiken. Het is ook niet de bedoeling geweest anderen af te schrikken, ik wilde gewoon laten zien dat ik het begrijp. En toevallig had ik gisteravond met manlief nog herinneringen lopen ophalen aan die laatste paar dagen die ik zelf inderdaad als niet al te prettig ervaren heb. Net als de gehele zwangerschap eigenlijk, ik ben dan ook niet zo'n goed voorbeeld van "de stralend gelukkige zwangere vrouw"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Innepin
.... met gevoel voor drama....
pi_69454472
ah joh Kersjes, ik bedoelde het helemaal niet rot naar jou toe hoor. Ik vond de omschrijving alleen nogal, eh, gruwelijk
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:32:52 #176
190853 RockabeIIa
pi_69454676
Ach, er zijn ook vrouwen die enorm kicken op alles omtrent hun zwangerschap waardoor het effekes wat minder gaat en zodat ze weer wat te vertellen hebben en in de aandacht staan (ik doel hier op niemand specifiek mocht iemand dat denken!). Ik zie dat gewoon her en der om me heen.
En er zijn er trouwens ook die maar doorbikkelen ondanks grote pech.

Zwanger zijn is gewoon niet altijd leuk en voor sommigen is het vreselijk.
pi_69454922
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ach, er zijn ook vrouwen die enorm kicken op alles omtrent hun zwangerschap waardoor het effekes wat minder gaat en zodat ze weer wat te vertellen hebben en in de aandacht staan (ik doel hier op niemand specifiek mocht iemand dat denken!). Ik zie dat gewoon her en der om me heen.
En er zijn er trouwens ook die maar doorbikkelen ondanks grote pech.

Zwanger zijn is gewoon niet altijd leuk en voor sommigen is het vreselijk.
Iedereen ervaart het anders inderdaad, waarom zo'n oordeel in je post?
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:45:17 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69455059
Ik zie geen oordeel hoor, meer een constatering.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:54:36 #179
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69455324
@ baby Linda een hamburgertje!

Ik zou het overigens niet omschrijven als gruwelijk. Eerder als spannend. Vooral bij de 1e. Je weet gewoon niet wat er gaat gebeuren. Hoe het gaat gebeuren, wanneer het gaat gebeuren. Spannend dus!

Innepin, ik hoop dat alles meevalt.

Memmel, hopelijk mag jij snel aan de slag!

Ik heb een hartje gehoord en morgen al direct de 12wk echo omdat ik al op 11,3 zit volgens de vk.
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 15:00:05 #180
5428 crew  miss_sly
pi_69455493
Jeu, wat een gedoe om niets.

Ik vond gruwelijk gewoon ietwat zwaar uitgedrukt. Zoals ik al zei geloof ik zeker dat de laatste loodjes heel naar kunnen zijn. Ik ben, ook al heb ik weinig to geen last van kwaaltjes, ook geen fan van zwanger zijn en zal blij zijn als het erop zit. Maar om zwanger zijn dan gruwelijk te noemen vind ik dan weer overdreven.
Bovendien vind ik de woordkeuze zeker in een topic met een hoop meidne die voor de eerste keer zwanger zijn, niet zo doordacht

En in Rocka's post zie ik ook geen oordeel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 15:02:44 #181
5428 crew  miss_sly
pi_69455566
innepin, goed dat je gebeld hebt! Hopelijk is het niets, maar de extra controle kan geen kwaad

Memmel, fijn dat je bijgeslapen hebt en je wat beter voelt. Wat vervelend van Anna, hoop dat ze zich ook gauw beter voelt.

Amaranta het hartje gehoord en morgen al echo dat is lekker snel
pi_69455612
Innepin
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:12:12 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69455840
Korte update; Innepin heeft net een smsje gestuurd, de vk is langsgeweest bloeddruk en urine waren in orde dus dat scheelt. Maar pijn is niet goed dus zijn ze toch even naar het ziekenhuis voor een double-check.

So far so good en hopelijk is er verder niets ernstigs aan de hand. Fijn in elk geval dat ze een vk heeft die geen risico neemt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69456041
Dat klinkt hoopvol huup. Hopelijk ben je snel weer thuis innepin
pi_69456219
Mooi dat de bloeddruk en urine in elk geval goed waren, en ook dat ze ff gedoublechecked word!

Ik had net even een OMG momentje.... Een kennis die mij serieus een mailtje stuurt over dat ik ook mezelf wel even kan strippen, gewoon even met m´n vinger langs mijn baarmoedermond gaan wrijven
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 15:25:10 #186
5428 crew  miss_sly
pi_69456233
Fijn dat het allemaal in orde lijkt! Hopelijk kan ze straks gewoon naar huis.
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:27:52 #187
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69456325
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef tessie het volgende:
Mooi dat de bloeddruk en urine in elk geval goed waren, en ook dat ze ff gedoublechecked word!

Ik had net even een OMG momentje.... Een kennis die mij serieus een mailtje stuurt over dat ik ook mezelf wel even kan strippen, gewoon even met m´n vinger langs mijn baarmoedermond gaan wrijven
hahahhaa
wat mail je terug? ja is goed, kijken of mn kind aanhapt ofzo?

dit is nog de minst erge versie trouwens, ik heb ook wel eens dingen gelezen over vrouwen die zichzelf wel even dachten te strippen en met allerlei voorwerpen in de baarmoeder gingen zitten poken... als in... naar binnen ja.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:29:18 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69456373
Fijn dat er tot zover niks aan de hand lijkt, maar wat fijn om te horen dat de vk even goed doorpakt om alles even extra te checken!
pi_69456380
Ik mail maar even helemaal niks terug, lijkt me verstandiger
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:30:59 #190
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69456435
tessie

Ik vond de laatste loodjes niet vreselijk hoor. Maar ja Linde kwam ook 2 weken te vroeg dus ik was nog niet eens begonnen met aftellen Ik ga deze keer wel meer rust nemen tijdens mijn verlof (voor zover mogelijk dan) want ik ben toen nog de dag voor de bevalling de hele dag gaan shoppen, naar de kinderboerderij geweest en 's avonds op een terras blijven plakken. Iets uitgeruster de bevalling in gaan is toch handiger

O ja mag ik ook nog even want sinds mijn vakantie heb ik totaal geen last meer van mijn bekken Waarschijnlijk komt het dus door te veel zitten op mijn werk achter de pc en stress volgens de fysio dus daar ga ik nu gewoon rekening mee houden
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 15:32:21 #191
5428 crew  miss_sly
pi_69456477
Wat een rare kennis, tessie

Nou ja, mijn schoonmoeder blijft maar terugkomen op het slikken van wonderolie als het te lang duurt. Had zij ook bij een van de zwangerschappen gedaan, kan echt geen kwaad. Nou, ik dacht het niet!
Ik stop me wel vol met pannenkoeken en ananasharten, doe elke avond en ochtend wel progestangladingensen en ga desnoods naar accupuntuur, maar dat was het dan wel.
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:33:00 #192
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69456503
Acha ja, gelukkig zit elke vrouw weer anders in elkaar en heeft iedereen ook weer een andere zwangerschap. Zou toch een behoorlijk saaie bende worden hierzo als we allemaal exact hetzelfde zouden doormaken steeds! En dan of allemaal een heerlijke zwijmel - zwangerschap zonder kwalen, of allemaal vanaf week 6 al kotsend in een rolstoel
Dit topic is juist zo interessant omdat je kan meeleven en -juichen met anderen omdat je zelf net hetzelfde meemaakt, of hebt meegemaakt. En aan de andere kant lees en leer je weer over zaken die godzijdank ver-van-je-bed-show zijn en dat relativeert soms enorm.
Laat ons allemaal lekker verschillend zijn, ook in de manier waarop we met eventuele hindernissen omgaan, en dan is onze gezellige mini-maatschappij hier net het echte leven
.... met gevoel voor drama....
pi_69456878
Ik heb het eind van de zwangerschap van Meike ook niet als vervelend ervaren, eigenlijk de hele zwangerschap niet, ook al waren er de nodige hindernissen.

En ook dit keer vind ik het heel speciaal en geniet ik van het zwanger zijn.

Innepin, goed dat je toch naar de dames hier hebt geluisterd. Hopelijk valt het mee.
Goed dat de vk je doorstuurt.

Bar... ivm je opmerking over grote broers en zussen.....Thijs had het vast ook geweldig gevonden...

Wij kregen gister een proefexemplaar van een geboortekaartje....mwoah viel wat tegen. Dat wordt hem dus niet. We kijken rustig verder.
En een naam verzinnen ook zoiets. op zich zijn we eruit denk ik, nu de schrijfwijze nog...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69456979
Jeetje Innepin Hopelijk is er verder niets aan de hand. Al vraag ik me wel af waar dan toch die pijn vandaan komt zeg. Sterkte

Ik wilde nog ergens op reageren maar ik ben door al dat gruwelijke geslowchat mijn tekst kwijt
#geen
pi_69457891
Linda wat een mooie echo's van je meisje!
Innepin rustig aan doen jij!! Hopelijk is er niets aan de hand
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69458123
Pfff net een mail van mijn werk, ik MOET volgende week vrijdag komen opdraven voor een werkoverleg... Op mijn vrije dag. Ik word daar toch zo hormonsterig van he....
Plus ik heb natuurlijk geen opvang voor Meike op mijn vrije dag
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:18:17 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_69458160
Dan neem je Meike mee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:19:48 #198
190853 RockabeIIa
pi_69458202
Innepin, gelukkig
pi_69458285
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:18 schreef Troel het volgende:
Dan neem je Meike mee.
ja dat zal ze leren
pi_69458286
Alles was goed met Sjakie en met mij. Bloeddruk was netjes. Sjakie is 3 weken 'te groot', maar dat kan nog bijtrekken (of niet).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:23:27 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_69458341
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

ja dat zal ze leren
Nee, serieus, stel dat je wel opvang had gehad, hadden zij die dan betaald? Zij kiezen ervoor om het op jouw vrije dag te doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 16:24:39 #202
5428 crew  miss_sly
pi_69458380
Fijn dat met jullie ook weer alles goed was, McLaura!
En ook al te groot, 3 weken was het bij tessie toch ook? Had je een echo?
pi_69458418
Ja mijn beeb is ook 3 weken te groot, toevallig! Fijn dat verder wel alles goed was McLaura!
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:26:18 #204
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69458436
innepin fijn dat ze je toch nog even verder willen onderzoeken !!!
pi_69458606
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, serieus, stel dat je wel opvang had gehad, hadden zij die dan betaald? Zij kiezen ervoor om het op jouw vrije dag te doen.
De laatste keer was het onder werktijd, dus toen zat Meike gewoon bij oma.
Ik weet alleen precies wat ze zeggen: breng Meike maar naar de peutergroep! (ze komt daar nooit, dus ik doe dat echt niet. Mijn kind krijsend achterlaten omdat zij mij in mijn vrije tijd willen laten opdraven...als ze het nou leuk vond...)
Edit: heb ze net een mailtje gestuurd dat ik geen opvang heb en Meike absoluut niet naar een crechegroep breng....laat ze die maar opvreten op dat kantoor
Maar goed niet echt ontopic natuurlijk dit.
lalalalala

McLaura, Sjakie ook al 3 weken voor op schema.....wat zijn dat allemaal voor acties tegenwoordig?
Tessie ook al.....

[ Bericht 8% gewijzigd door XXXKarinXXX op 27-05-2009 16:42:17 ]
pi_69458768
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:24 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat met jullie ook weer alles goed was, McLaura!
En ook al te groot, 3 weken was het bij tessie toch ook? Had je een echo?
Jep....

AC (buik) is 34w1d
HC (hoofdomtrek) is 35w0d
BPD (volledige hoofdmaat) 34w1d
FL (full length, gebaseerd op bovenbeen) is 30w4d

Nu lijkt het of de lengte achterloopt, maar hij heeft in verhouding korte bovenbenen dus is de lengte gebaseerd op de lengte van het bovenbeen in dit geval niet correct.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_69458804
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

McLaura, Sjakie ook al 3 weken voor op schema.....wat zijn dat allemaal voor acties tegenwoordig?
Tessie ook al.....
Tessie en ik drinken Pokon, hebben we dat nooit verteld?
pi_69459084
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:36 schreef McLaura het volgende:

[..]

Tessie en ik drinken Pokon, hebben we dat nooit verteld?
koekje erbij?
pi_69459743
Oh Innepin, hoop dat alles goed blijkt in het ziekenhuis, kalm aan meissie!

We gaan morgen lekker 4 dagen naar Parijs! En ik heb er toch wel zo veel zin in!

Voor Tessie en McLaura, hoe 'erg' is dat, als je kindje te groot of te klein is?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69459864
Linda wat een mooi meisje heb je in je buik (ik moest ook 2 keer kijken naar de eerste echofoto )

McLaura fijn dat je weer goedgekeurd bent

Innepin hoe was het in het ziekenhuis? Hopelijk blijkt er niks aan de hand te zijn en moet je gewoon wat rustiger aan doen!

Vlindur heel veel plezier in Parijs (Mijn kindje is trouwens "te klein" maar dat is op zich helemaal niet erg, in veruit de meeste gevallen is een te klein kindje gewoon een ukkie zonder dat er wat aan de hand is. Bij te groot weet ik het dus niet.)

Verder nog geen baby's onderweg hier?

Ik ben weer een beetje tot leven gekomen, was helemaal kapot na die beroerde onweernacht en daarna een suffe vergadering 's ochtends vroeg. Morgen lekker een vrije dag en dan komen de meubeltjes voor de babykamer Verder gaat het hier best goed, ik kan alleen niet meer onderuit gezakt zitten want dan duwt er van alles tegen mn ribben aan en dat doet pijn En af en toe voelt het alsof hij zn voetje achter mijn onderste rib haakt en dan ineens lostrekt of zo...
pi_69460239
Innepin, rustig aan ik hoop dat alles gewoon goed is

Linda mooie echo's hoor

Ik heb verlof
Vandaag een afscheidslunch gehad bij onze manager thuis. Nog een mooie bos bloemen en een cadeaubon van de prenatal gehad
Gek idee hoor, maar wel heerlijk!
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:25:33 #212
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69460577
FTA al met verlof! wat spannend! Leuk zo'n afscheid met lunch en cadeautjes enzo.

McLaura ook goedgekeurd jeuh!
Maar FL betekent niet Full Length gebaseerd op het bovenbeentje ofzo hoor, FL betekent letterlijk Femur Length, dus idd lengte van de femur, het dijbeenbot. In verhouding korte bovenbeentjes dus idd! Maar krijg je nou nog een echo om te zien of het weer rechttrekt zeg maar, niet de bovenbeenverhouding, maar gewoon de groei an sich?

Vlindur veel plezier in Parijs
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69460736
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:00 schreef Vlindur het volgende:

Voor Tessie en McLaura, hoe 'erg' is dat, als je kindje te groot of te klein is?
Nou, eigenlijk niet erg, zeker nu nog niet, ik ben pas 31 weken. Als je kindje achterloopt moet je vaak rusten, maar hier kun je toch niks aan doen eigenlijk. Het wordt gewoon in de gaten gehouden, maar ik krijg geen extra controles ofzo.
pi_69460965
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:25 schreef huuphuup het volgende:
FTA al met verlof! wat spannend! Leuk zo'n afscheid met lunch en cadeautjes enzo.

McLaura ook goedgekeurd jeuh!
Maar FL betekent niet Full Length gebaseerd op het bovenbeentje ofzo hoor
Dat snap ik, dat zou wel een vreemde definitie zijn. Ik was in de war door al die termen, maar bedankt voor je correctie
quote:
FL betekent letterlijk Femur Length, dus idd lengte van de femur, het dijbeenbot. In verhouding korte bovenbeentjes dus idd!
Klopt, heeft mijn man ook!
quote:
Maar krijg je nou nog een echo om te zien of het weer rechttrekt zeg maar, niet de bovenbeenverhouding, maar gewoon de groei an sich?
Nee, er is toch niks tegen te doen....

----------------

Overigens ben ik vreselijk dwars en vervelend vandaag, ja alleen vandaag voor de lolbroeken. Ik ben de afgelopen weken aan het afbouwen geweest van mijn medicatie en dat ging allemaal voorspoedig, tot vandaag. Ik heb sinds gisteren 0 mg van mijn oude medicatie, en beste last van afkickverschijnselen (hartkloppingen, duizelig, boos, verdrietig). Het hoort erbij, maar lollig is het niet.

Het doel is in zicht : en dat is borstvoeding mogen geven ipv fles te MOETEN geven.
pi_69461008
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik heb verlof
Vandaag een afscheidslunch gehad bij onze manager thuis. Nog een mooie bos bloemen en een cadeaubon van de prenatal gehad
Heerlijk!!! Ik moet nog 6 dagen
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:42:42 #216
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69461182
FTA verlof lekker hoor!

En Vlindur, alvast veel plezier in Parijs, wat heerlijk zeg, geniet ervan!
No more games, no more drama...
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:46:50 #217
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69461294
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:37 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat snap ik, dat zou wel een vreemde definitie zijn. Ik was in de war door al die termen, maar bedankt voor je correctie
[..]

Klopt, heeft mijn man ook!
[..]

Nee, er is toch niks tegen te doen....

----------------

Overigens ben ik vreselijk dwars en vervelend vandaag, ja alleen vandaag voor de lolbroeken. Ik ben de afgelopen weken aan het afbouwen geweest van mijn medicatie en dat ging allemaal voorspoedig, tot vandaag. Ik heb sinds gisteren 0 mg van mijn oude medicatie, en beste last van afkickverschijnselen (hartkloppingen, duizelig, boos, verdrietig). Het hoort erbij, maar lollig is het niet.

Het doel is in zicht : en dat is borstvoeding mogen geven ipv fles te MOETEN geven.
oh nee ik bedoel niet of het bovenbeentje nog bijtrekt maar nog een echo om de groei in de gaten te houden zeg maar. Om te zien of de "3 weken voorlopen termijn" nog een beetje rechttrekt.

Vervelend van je medicijnen die bijwerkingen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69461772
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:46 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh nee ik bedoel niet of het bovenbeentje nog bijtrekt maar nog een echo om de groei in de gaten te houden zeg maar. Om te zien of de "3 weken voorlopen termijn" nog een beetje rechttrekt.

Vervelend van je medicijnen die bijwerkingen
Dat zal vast nog wel eens gecontroleerd worden idd. Als hij zo doorgroeit wordt hij namelijk behoorlijk groot en zeker 8 pond, dus dat moeten we tegen die tijd (40 weken) wel weten.... Maar goed, de gyn heeft ervoor geleerd dus komt vast goed

En dat bovenbeentje zal idd zo blijven, dat heeft mijn man ook. Wij dragen dezelfde lengtemaat broek (en hij is 12 cm langer)

[ Bericht 6% gewijzigd door McLaura op 27-05-2009 18:10:38 ]
pi_69462018
Lekker dat je verlof hebt FTA! En leuk zo´n afscheid. Mijn laaste dag was het zo van: ooh, ga je vandaag met verlof? Nou, succes he. Doei!

McLaura, vervelend dat je zo´n last hebt van het stoppen met je medicijnen. Hopelijk gaat het snel beter, en kan je straks BV geven.
pi_69462120
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:16 schreef tessie het volgende:
McLaura, vervelend dat je zo´n last hebt van het stoppen met je medicijnen. Hopelijk gaat het snel beter, en kan je straks BV geven.
Dankjewel, dat hoop ik ook. Ik wil het graag doen, maar niet tegen elke prijs. En me 1 dag zo voelen is het vast allemaal waard, maar dan moet het vrijdag toch wel over zijn vind ik
pi_69462519
Nog Innepin nieuws? Fijn dat urine enzo allemaal goed leek te zijn .

FTA, verlof lekker!

McLaura, wat voor medicatie heb je afgebouwd? Hopelijk zijn de afbouwverschijnselen gauw minder .

Als wij over zijn (anderhalve week) ga ik mn laatste kwartje medicatie stoppen (prozac). Wil toch kijken of ik zonder kan... ook ivm de BV die hopelijk deze keer wel lukt .

Ik heb mijn vorige zwangerschap helemaal niet als naar ofzo ervaren, ook de laatste loodjes niet echt. Al zat ik op een gegeven moment echt wel te wachten tot Mirte zich zou aandienen, want ik had er stiekum wat rekening mee gehouden dat ze wel eens te vroeg zou kunnen komen (40+4 werd het).
Het loopt nu wat minder soepeltjes dan ik zou willen (lichamelijk), kom mezelf vaker tegen, maar ik denk dat ik over het algemeen niet "mag" klagen. Alleen de combinatie met verhuizen doe ik never nooit weer als het even kan (en als ik ooit nog eens zwanger zou raken, maar ik vermoed dat het blij 2 zal blijven hier...).
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:38:16 #222
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69462714
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:31 schreef Nijna het volgende:
Nog Innepin nieuws? Fijn dat urine enzo allemaal goed leek te zijn .

Ik heb haar toevallig net nog een sms gestuurd om iedereens wensen over te brengen enzo en te zeggen dat ik hoop dat alles goed is gegaan. Als ik wat hoor dan laat ik het wel weten
Hopelijk zit ze nu gewoon thuis met haar lief van de schrik te bekomen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69462735
Ja huup lekker vroeg verlof, mijn scriptie is klaar en ik had er niks meer te doen. Lekker 7 weken voor de uitgerekende datum.
Tessie dat is ook jammer dan om zo met verlof te gaan, ik heb echt geboft met mijn collega's!
pi_69463057
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:31 schreef Nijna het volgende:
McLaura, wat voor medicatie heb je afgebouwd? Hopelijk zijn de afbouwverschijnselen gauw minder .

Als wij over zijn (anderhalve week) ga ik mn laatste kwartje medicatie stoppen (prozac). Wil toch kijken of ik zonder kan... ook ivm de BV die hopelijk deze keer wel lukt .
Ik had Efexor en ben overgestapt op Paroxetine (Seroxat). In tegenstelling tot Fluoxetine gaat dit nauwelijks over in de moedermelk. Misschien is dat voor jou een optie, ik weet niet in hoeverre je zonder medicatie kunt (ik dus gewoon niet, zo simpel liggen de feiten).
pi_69463200
hmm nog geen bericht van innepin?
#geen
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:03:05 #226
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69463555
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:51 schreef DuchessX het volgende:
hmm nog geen bericht van innepin?
nog niet
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik heb haar toevallig net nog een sms gestuurd om iedereens wensen over te brengen enzo en te zeggen dat ik hoop dat alles goed is gegaan. Als ik wat hoor dan laat ik het wel weten
Hopelijk zit ze nu gewoon thuis met haar lief van de schrik te bekomen
Het zou kunnen dat ze haar telefoon uit heeft staan en nog in het ziekenhuis is, het kan ook dat ze gewoon even samen met haar lief aan het bijkomen is. Ik hoop het laatste
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69464091
Hallo Wat zijn jullie allemaal lief
Ik ben net thuis na wat omwegen, wat gegeten, en openbaar vervoer enzo . Ze hebben alle mogelijke testen op me afgevuurd; urine, bloed, weeënmeter, hartfilmpje, bloeddruk, ontsluiting checken ( ) weetikveelwatnogmeer, en op zich was alles in orde. Waar de pijn vandaan komt weten ze dus niet, dus het advies is nu maar "heel rustig aan doen en als het over een paar dagen nog zo erg is, terugkomen".
In elk geval zijn alle ernstige dingen als HELLP, leverproblemen en zwangerschapsvergiftiging uitgesloten, gelukkig.

Ik ben wel erg blij dat m'n vk en de mensen in het ziekenhuis me zo serieus namen.
Oh en baby houdt niet van die riem voor het hartfilmpje. Schop! SCHOP!

Bedankt voor 't meeleven lieve dames!
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:23:41 #228
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69464205
Jaaaa ze doet het nog!!

nou idd rustig aan dan maar en even goed bijkomen van de schrik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69464217
Ah Innepin, wat een schrik! Gelukkig dat al die dingen uitgesloten zijn. Heb je nu nog zo´n last van de pijn?
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:24:24 #230
190853 RockabeIIa
pi_69464225
way to go inpin! en dat je pijn maar gauw weg is!
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:30:17 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69464436
Fta wat gaat het snel, geniet maar fijn van je verlof

Innepin gelukkig niks aan de hand, en nu lekker kalm aan doen.

Hier word ik niet goed van, urineverlies.....
heb nog wat naweeën van de verkoudheid, en hoest en nies nog aardig wat.
loop ook gewoon met maandverband in om het ergste tegen te houden.

ben maar gelijk beetje begonnen met oefeningen want dit word niet leuk meer
pi_69464825
Ondertussen nog even bijgelezen...
Laura, dus die van jou heeft een groot hoofd en kleine beentjes? hihi wij hebben het precies andersom, een smal hoofd met (te) lange benen hihi.

FTA, verlof Geniet ervan!

Bar, das echt niet leuk idd maar gauw bekkenoefeningen doen... vervelend zeg.

Tessie: pijn is niet minder, hoewel de harde buiken in frequentie afnemen, dat scheelt een hoop (want het was harde buik + bovenbuikpijn + die "strakke band" om m'n middenrif). Van de vk mag ik even he-le-maal niks doen voorlopig. Heb maar een troostdvd gekocht voor mezelf.
En verder maar hopen dat het morgen minder is! Maar dan is lief ook thuis (en ik dus ook want ik mag niet werken van de vk) dus dan kan ie mooi in vertroetelmodus Al was het alleen maar omdat ie nu na alle controles gewoon weer naar z'n werk gegaan is
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:40:27 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69464847
Je kan tegenwoordig in de supermarkt ook vrij eenvoudige incontinentie-verbandjes halen. Die werken net iets beter dan maandverband. Wel balen Bar.

Innepin, fijn dat alle enge dingen uitgesloten zijn! Pfew!
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:41:46 #234
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69464898
He Bar, dat is vervelend.
Innepin, goed dat alles gecontroleerd is. En toch een signaal dat je het rustig moet doen.
En een kusje voor McLaura
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:45:24 #235
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69465042
morgen maar eens naar kijken dan, dank je wel Be
pi_69465972
Innepin, gelukkig dat ze alle enge dingen hebben kunnen uitsluiten.
Lekker rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen! (en laten zorgen )
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:19:45 #237
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69466280
Even snel een berichtje voor ik ga slapen

Kom net terug van de VK- termijnecho:

Ik ben zwanger van een kuiken

Kijk maar, links is kuiken, rechts is dooierzak:

Ik kan er alleen maar een kip-achtig ding in zien Maar het is een heuse baby met kloppend hartje (gezien en gehoord, gewoon met uitwendige echo)
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:22:05 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69466371
Jeej! Wat heerlijk!
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:22:33 #239
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69466389

Mooi Tan! fijn dat het goed was. Het beeld heeft inderdaad wat weg van een kuikentje zo grappig hoeveel dat kan schelen per hoek ik had een garnaal aan een sleutelhanger
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:23:09 #240
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69466414
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:19 schreef Tan het volgende:
Even snel een berichtje voor ik ga slapen

Kom net terug van de VK- termijnecho:

Ik ben zwanger van een kuiken

Kijk maar, links is kuiken, rechts is dooierzak:
[ afbeelding ]
Ik kan er alleen maar een kip-achtig ding in zien Maar het is een heuse baby met kloppend hartje (gezien en gehoord, gewoon met uitwendige echo)

en hoe oud schatten ze je kuikentje???
en wat fijn dat je een kloppend hartje hebt kunnen horen en zien
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:30:07 #241
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69466673
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:22 schreef huuphuup het volgende:

Mooi Tan! fijn dat het goed was. Het beeld heeft inderdaad wat weg van een kuikentje zo grappig hoeveel dat kan schelen per hoek ik had een garnaal aan een sleutelhanger
Ik geloof dat ik dan toch liever een heb
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:23 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en hoe oud schatten ze je kuikentje???
en wat fijn dat je een kloppend hartje hebt kunnen horen en zien
8 weken en 1 dag, ik dacht zelf 7 weken 6 dagen, dus dat scheelt weinig.
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:33:47 #242
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69466826
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:30 schreef Tan het volgende:

[..]

[..]

echt hoor

een is inderdaad een stuk aaibaarder haha

Ik zat laatst nog helemaal emo te reminiscen bij die eerste echofoto's en de laatste die we ineens zomaar in 3d kregen. Wat een verschil, wat een wonder. Terwijl ik normaal helemaal niet zo van het "wonderige" ben, maar ik heb me echt zitten verbazen over het vermogen van de natuur, van klompje cellen tot hele echte baby
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69466907
FTA, lekker genieten van je verlof!
Linda, mooie echo
Fijn dat alles goed was Innepin!!
Tan ook een mooie echo!
McLaura, niet te veel pokon meer nemen hoor
Memmel

Heb eigenlijk niet veel te melden, ja ik heb een kind dat lekker ligt te duwen op mijn bmm en dat doet zeer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:36:37 #244
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69466956
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:30 schreef Tan het volgende:

[..]

[..]

8 weken en 1 dag, ik dacht zelf 7 weken 6 dagen, dus dat scheelt weinig.
idd dat scheelt maar heel weinig.
ik ben ook zo benieuwd naar onze echo volgende week... heb er echt zin in!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:36:43 #245
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69466959
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

echt hoor

een is inderdaad een stuk aaibaarder haha

Ik zat laatst nog helemaal emo te reminiscen bij die eerste echofoto's en de laatste die we ineens zomaar in 3d kregen. Wat een verschil, wat een wonder. Terwijl ik normaal helemaal niet zo van het "wonderige" ben, maar ik heb me echt zitten verbazen over het vermogen van de natuur, van klompje cellen tot hele echte baby
Haha ja, het is inderdaad een garnaal aan een sleutelhanger Wel een heel mooie echo trouwens. Deze was minder duidelijk, het was een uitwendige echo, dus ze kon maar één hoek pakken en moest hard drukken ook.

Maar het is inderdaad een prachtig wonder... Zelfs over Ayden heb ik me verbaasd, het is dan niet goed gegaan, maar zo compleet als het mannetje verder was...
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:38:43 #246
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69467047
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef Tan het volgende:

[..]

Haha ja, het is inderdaad een garnaal aan een sleutelhanger Wel een heel mooie echo trouwens. Deze was minder duidelijk, het was een uitwendige echo, dus ze kon maar één hoek pakken en moest hard drukken ook.

Maar het is inderdaad een prachtig wonder... Zelfs over Ayden heb ik me verbaasd, het is dan niet goed gegaan, maar zo compleet als het mannetje verder was...
Dit was een inwendige inderdaad, bij de uitwendige zag ze twee hartjes maar het bleek uiteindelijk een weerkaatsing van het beeld te zijn ofzo. Hartaanval op de vroege ochtend haha

ja, wonders
ik denk dat ik lekker slaap vanavond
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69467492
Tan, wat fijn, een goede echo! Go
  Jubileum moderator woensdag 27 mei 2009 @ 21:01:16 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69468114
nnepin ik lees het allemaal nu pas. Wat fijn dat de VK zo doortastend alles heeft gecontroleerd en alle enge dingen zijn uitgesloten Nu voetjes omhoog, en je de komende dagen even fijn op de bank installeren. Rustig aan doen hoor!

Tan wat een prachtige echo
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:08:50 #249
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69468466
Innepin, wat een schrik ineens meis. Goed luisteren he, en het echt rustig aan doen. Ik weet uit eigen ervaring hoe lastig dat kan zijn maar je kleintje verdient het, en jij ook!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:14:23 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69468670
Tan
pi_69469356
Fijn dat alles goed is met kleine Innepin!!!

Hopelijk voelt mama Innepin zeg ook snel beter!
pi_69469733
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik had Efexor en ben overgestapt op Paroxetine (Seroxat). In tegenstelling tot Fluoxetine gaat dit nauwelijks over in de moedermelk. Misschien is dat voor jou een optie, ik weet niet in hoeverre je zonder medicatie kunt (ik dus gewoon niet, zo simpel liggen de feiten).
Ik heb in het verleden paroxetine (en nog een riedeltje andere middelen) geprobeerd, dat deed niks voor me. Afbouwen heb ik in het verleden wel geprobeerd, maar toch weer terug aan de medicatie tot nu toe (misschien verkeerde timing of toch te snel geweest of wellicht doe ik het gewoon beter met...). Ben nu echt op mn dooie gemakje aan het afbouwen en kijken hoe het gaat. Lukt het niet dan toch maar weer slikken, maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd...

Innepin, wat fijn dat alles er goed uitzag en je weer lekker thuis bent!
pi_69469889
Fijn Innepin, dat alles goed is!

En Tan, dat is een mooi kuikentje! Ik vind dat dooierzakje altijd zo grappig.

Ehm, Modjes, ik ben een beetje laat, maar ik zou het toch wel heel erg leuk vinden om met mijn laatste loodjes nog in het lijstje te staan....
Ik ben op 5 juni 2009 uitgerekend
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69470013
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:44 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden paroxetine (en nog een riedeltje andere middelen) geprobeerd, dat deed niks voor me.
Bij mij is Efexor dus het enige dat echt goed helpt, en ik hoop dan ook dat ik het de komende 15 weken (ongeveer) kan redden op een ander middel. Veel wilskracht en weten waar ik het voor doe is hopelijk genoeg. Maar ik wil niet ten koste van alles bv geven, dan word ik liever een blije moeder met fles.
pi_69470030
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef oeke het volgende:

Ehm, Modjes, ik ben een beetje laat, maar ik zou het toch wel heel erg leuk vinden om met mijn laatste loodjes nog in het lijstje te staan....
Neeeee dat kan niet hoor, dan zak ik een plaats

woensdag 27 mei 2009 @ 21:55:31 #256
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69470261
Dan hebben we een meldplichtige erbij! Haai Oeke, morgen ook weer melden he!!
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:55:43 #257
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69470272
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef oeke het volgende:

leuk!

een verlaat welkom dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69470338
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:55 schreef Memmel het volgende:
Dan hebben we een meldplichtige erbij! Haai Oeke, morgen ook weer melden he!!
ja idd.. that's part of the deal..
elke ochtend voor 9.00 uur melden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69470429
Oeh, ik voelde me al een voorpiepert inderdaad! sorrie

He Memmel, dat zal ik doen! Lijkt me leuk om toch een beetje mee te kletsen, maar het voelde ook raar om niet in het lijstje te staan en wel te posten. ofzo
pi_69470579
Voor 9.00! Oeps!

Moet wel lukken hoor met die vroeg-wakker-schrikken-is-het-vandaag-zover-emoties die hier door het huis razen! Vooral bij mijn lief!
pi_69470623
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:01 schreef oeke het volgende:
Voor 9.00! Oeps!

Moet wel lukken hoor met die vroeg-wakker-schrikken-is-het-vandaag-zover-emoties die hier door het huis razen! Vooral bij mijn lief!

nee hoor, gewoon als je er zin in hebt, maar je moet je wel dagelijks melden hoor, anders gaan ze meteen denken dat je aan het bevallen bent
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:05:10 #262
100412 mefke79
komt goed!
pi_69470767
Innepin, gelukkig valt het mee. Goed rust houden nu!
Tan, dat is het mooiste kuiken in tijden, veel beter dan al die garnalen van de laatste tijd
*wijze raad modus aan* Bar (en alle anderen met ongewild urineverlies): 1) ga niet kloten met maandverband, het is er niet voor gemaakt, het werkt niet goed en je voelt je er alleen maar rotter door. 2) Bel je verzekering, bijna altijd krijg je verband vergoed. Meestal moet je dan wel even een soort van receptje halen bij huisarts of vk, maar dan hoef je er niet of heel weinig voor te betalen en (en dat is pas echt belangrijk) 3) kan de leverancier (apotheek, medisch speciaalzaak) je helpen om het juiste materiaal te kiezen. En 4) oefeningen kunnen inderdaad nooit kwaad.
*wijze raad modus weer uit*

Mijn ribben lijken klem te zitten. Lijkt me redelijk vroeg met 24 weken, of niet? Ik denk trouwens niet dat het Driekus zelf is, maar volgens mij heeft ie vakkundig mijn buikinhoud omhoog gewerkt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69470877
@ Vicky: ik ben al best lang aan het meelezen en omdat jij het dichtst bij mij in de buurt zit wat datum betreft, was ik altijd een beetje aan het vergelijken...
Vind het nu al helemaal leuk dat ik nu over mijn schroom heen ben gestapt!
pi_69470918
Oeke welkom
pi_69470994
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:07 schreef oeke het volgende:
@ Vicky: ik ben al best lang aan het meelezen en omdat jij het dichtst bij mij in de buurt zit wat datum betreft, was ik altijd een beetje aan het vergelijken...
Vind het nu al helemaal leuk dat ik nu over mijn schroom heen ben gestapt!

gezellig dat je nog ff mee komt kleppen!! Hoop dat je snel mag bevallen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69471025
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:50 schreef McLaura het volgende:
Maar ik wil niet ten koste van alles bv geven, dan word ik liever een blije moeder met fles.
Hier idem. Maar ik wil het wel geprobeerd hebben .
Ik duim dat je het red de komende tijd op de paroxetine

Tan, ik zag een kuikentje voorbij komen . Met kloppend hartje, fijn!
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:12:13 #267
100412 mefke79
komt goed!
pi_69471060
Oeke, welkom! (ik had mijn scherm te lang open...)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69471082
Oeke welkom dan maar voor de allerlaatste loodjes... maar zo kan je mooi mee in de race met een aantal anderen!

Tan, wat een pracht super zeg! En dus ook nog 2 dagen eerder uitgerekend? Of dat neit...?

Innepin, wat een schrik, maar gelukkig niets engs. Lekker rustig aan doen !
pi_69471307
Dank jullie wel!

En, Vicky, over dat snel bevallen, ik ga er wel vanuit dat jij eerst gaat, hoor! Dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben...
pi_69471342
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef oeke het volgende:
Dank jullie wel!

En, Vicky, over dat snel bevallen, ik ga er wel vanuit dat jij eerst gaat, hoor! Dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben...
AE en Memmel gaan eerst hoor, die wachten nu al het langst
Ik wacht wel zeer (on)geduldig af
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69471489
Ja, das waar, zit hier al even te wachten op de verse babietjes van AE en Memmel!
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:21:07 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69471594
Waar is AE eigenlijk sinds vanmorgen niet meer gezien toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69471834
nee volgens mij ook niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:28:21 #274
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69472033
joehoeeee mama van AE doe es update haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69472100
stuur d'r ff een pmmetje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69472142
AE, zou het?

Oeke, welkom-ook-al-was-je-er-al Foei, voordringen! En ik stond bijna in de top tien
je begrijpt dat je dat niet serieus moet nemen hè? voor het geval dat
pi_69472178
Oeh! spannend!, zou wel kunnen toch?
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 22:31:51 #278
5428 crew  miss_sly
pi_69472230
innepin, fijn dat het alleen maar een kwestie van rustig aan doen is en alle enge dingen uitgesloten zijn. NU dus maar rustig doen inderdaad en je laten vertroetelen
pi_69472451
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:30 schreef innepin het volgende:
je begrijpt dat je dat niet serieus moet nemen hè? voor het geval dat
hihi, nee hoor, en bovendien, als het goed is sta je heul snel in de top tien, tenminste dat hoop ik toch!
pi_69472665
Pfff Innepin is back Doe het idd maar eens even op super-seniorentempo. Ik hoop dat je snel van de pijnen verlost bent

Tan wat een kuikentje Fijn dat alles goed is!

Oeke welkom en meteen meldingsplicht!

Er is een naam voor hetgeen waar ik last van heb als ik op mijn rug lig, daarstraks geleerd van mijn pufjuf:
Het vena cava syndroom. Niks ernstigs overigens, alleen lastig.
#geen
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:16:54 #281
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69474403
Ow dames, ik had visite... mijn donor kwam eten voor me maken
En ik heb last van mijn hormonen Kon hem wel bespringen, maar ik heb me ingehouden
Daarbij bekende hij naar mijn opluchting dat hij het ook wel een beetje eng zou vinden

Maar ik ben er dus nog met baby in de buik, moeders zit vanavond niet achter de pc als het goed is

En morgen ben ik ook wat later met melden (dan 9.00 uur Vicky ), ik moet om 8 uur al in de auto zitten richting ziekenhuis. 10.10 uur afspraak met gyn, voor uitslagen en inwendig onderzoek. Spannend dus! Morgen hoor ik wat mijn uiterste bevaldatum zal worden
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:24:38 #282
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69474694
Ow ja...

Innepin, ben blij dat je even gecheckt bent. rustig aan doen dus

Tan, wat geweldig dat kuikentje van je

En Oeke, welkom!!! leuk dat je de laatste loodjes mee komt posten! En sterkte ook daarmee
pi_69474825
Oh spannend AE!

En (verlaat) welkom Oeke.

Ik heb ook al bijna meldplicht Kan echt niet geloven dat ik al zo ver ben.

Oh vergeet ik Tan bijna. Mooie echo, lief
  donderdag 28 mei 2009 @ 00:35:38 #284
190853 RockabeIIa
pi_69476723
Tan, wat enorm leuk Een kuikentje <3
Ik had een 'stompie'

Oeke welkom!

AE, wil je zo nog weer 9 maand zwanger zijn? Succes morgen!
pi_69476937
Dames:
quote:
Wat is nesteldrang?

De meeste vrouwen krijgen aan het eind van hun zwangerschap grote drang om hun huis klaar te maken voor hun kindje. Dat heet nesteldrang.

Het betekent dat ze hun huis willen schoonmaken, verbouwen, veranderen, en nieuwe dingen willen kopen. Daar kunnen ze niks aan doen.

Dieren hebben dat ook: veel dieren gaan hun nest schoonmaken vlak voor de bevalling.
Is nesteldrang goed?

Het is goed dat je heel veel kunt doen. En dat jullie huis er nog nooit zo goed uit heeft gezien.

Maar je kunt wel een beetje gek van jezelf worden. Je kunt vaak geen minuut stilzitten, en je moet elke keer van alles afmaken of nieuwe klussen doen. En je krijgt daarover misschien ook nog ruzie met je partner. Want hij of zij moet meedoen!
Wanneer gaat de nesteldrang over?

Na de bevalling is het opeens over.
Tips

* Geef je portemonnee aan je partner als je echt te veel koopt. Sommige vrouwen weten niet eens wat ze allemaal kopen.
Soms hebben ze daar na de bevalling heel veel spijt van. Bewaar dus voor de zekerheid alle bonnen. Misschien kun je de spullen terugbrengen als je er later spijt van hebt.
* Je kunt het beste gewoon doen wat je allemaal wilt doen. Je houdt waarschijnlijk toch niet op voordat het af is, of pas als je te moe bent.
* Probeer er wel op te letten of je lichaam het nog aan kan. Ben je moe? Stop dan, en ga de volgende dag verder. Leg je klusje weg, of ga ergens zitten waar je het niet kunt zien. Neem een douche of een bad, of ga lekker op de bank liggen met je benen omhoog. Dan stroomt het bloed door je lichaam. Je kindje en jij kunnen dan genieten van de rust.
* Word je echt heel erg moe, of kun je niet meer stoppen? Of heb je andere klachten, zoals buikpijn, rugpijn, of bekkenpijn? Bespreek dat dan met je partner en je verloskundige.

Je kunt te veel doen als je nesteldrang hebt. Dat is niet erg. Maar je kindje en jij moeten wel genoeg rust krijgen.

* Probeer ook te lachen om je nesteldrang. Je ziet meestal pas aan het eind van de dag hoe druk je bent geweest. Je lichaam reageert nu heel gek en grappig op je zwangerschap. Probeer dat ook te zien. En geniet van je opgeruimde huis!
pi_69477037
Juup, je bent dit stukje vergeten dik te maken:
* Je kunt het beste gewoon doen wat je allemaal wilt doen. Je houdt waarschijnlijk toch niet op voordat het af is, of pas als je te moe bent.

Vooral lekker doorshoppen dus
pi_69477056
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:49 schreef tessie het volgende:
Juup, je bent dit stukje vergeten dik te maken:

Vooral lekker doorshoppen dus
Heb ik bewust niet vet gemaakt
pi_69478665
AE dan meld je je maar voor die tijd

Ik meld me maar wel alvast.. ik zeg nooit meer dat ik een nacht goed geslapen heb hoor.. afgelopen nacht weer onwijs slecht geslapen, pijn in mijn buik rot darmen, harde buiken en voor het eerst in maanden steeds onwijze kramp in mijn kuiten..Vanmiddag maar proberen bij te slapen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Vicky op 28-05-2009 06:06:11 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 mei 2009 @ 06:20:58 #289
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69478705
* luistert braaf naar Vicky

Jammer dat jij ook zo slecht slaapt Vicky.

Ik meld me dus ook alvast, was helaas al om 5 uur wakker.. en kon niet meer in slaap komen
Eerste wat ik gedaan heb toen ik uit bed kwam, de afwas van gisteravond

@Rocka: nou ja ik heb een heerlijke zwangerschap hoor, maar nu meteen nog een keer 9 maanden erbij plakken? Laat deze er toch eerst maar eens uitkomen
pi_69478721
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 06:20 schreef Angel-Eyez het volgende:
* luistert braaf naar Vicky

Jammer dat jij ook zo slecht slaapt Vicky.

Ik meld me dus ook alvast, was helaas al om 5 uur wakker.. en kon niet meer in slaap komen
Eerste wat ik gedaan heb toen ik uit bed kwam, de afwas van gisteravond

@Rocka: nou ja ik heb een heerlijke zwangerschap hoor, maar nu meteen nog een keer 9 maanden erbij plakken? Laat deze er toch eerst maar eens uitkomen

gisternacht juis onwijs goed geslapen, maar afgelopen nacht was echt niet leuk...
Balen dat je ook zo vroeg wakker was.. en zo vroeg de afwas doen... pff tis maar waar je zin in hebt.. * Vicky heeft vaatwasser

Succes bij straks!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 mei 2009 @ 06:33:08 #291
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69478746
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 06:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

gisternacht juis onwijs goed geslapen, maar afgelopen nacht was echt niet leuk...
Balen dat je ook zo vroeg wakker was.. en zo vroeg de afwas doen... pff tis maar waar je zin in hebt.. * Vicky heeft vaatwasser

Succes bij straks!
Hm ik nu al 4 nachten slecht, maar heb ik nog mazzel volgens mij. Heb mijn zus wel anders gehoord over haar laatste loodjes-"weken". Ik probeer inderdaad vanmiddag ook maar een dutje

Een vaatwasser, sja dat is wel iets makkelijker

Dank je
  donderdag 28 mei 2009 @ 06:48:54 #292
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69478798
Goeiemorgen meiskes! En al meteen twee van de vier meldplightigen binnen, dar gaat snel.

Arme laatste loodjes-dames, met zulke slechte nachten... pak inderdaad vanmiddag nog maar wat uurtjes extra.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69478897
Innepin fijn dat alles goed was, en succes met rustig aan doen voorlopig

Tan wat een mooi lief heb je

Oeke welkom nog dan Enne neem maar een voorbeeld aan A-E en Vicky, die hebben zich lekker op tijd gemeld vandaag

Ik ben vandaag 200 dagen zwanger
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:18:35 #294
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69478922
Dan meld ik me ook maar lekker vroeg. Ook alleen wat rommelende darmen hier, kramp klinkt ook bekend.
En ik heb vannacht, dankzij Vicky, gedroomd van het Q-music geluid...

Zo met Anna naar de ha en dan naar huis, lekker hangen.
Ik zei toch al die tijd al dat ie de 29e pas zou komen.....
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:19:56 #295
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69478932
Zo, nou ook even bijgelezen

Innepin, hoe is het nu met de pijn? Heb je een beetje goed geslapen?

Bar wat vervelend, ik zou inderdaad iets van Tenalady indoen, en niet de deur uit zonder reserveonderbroek

Oeke, leuk dat je er bent, heb je mooie kamertje/box al gezien, dus je hoort hier nu wel eens een keertje thuis ja

Enne, het slaapt wel erg fijn met de gedachte dat er een levend zit. Weet niet meer wie het vroeg, maar ik kom inderdaad 2 dagen korter uit. Maar dat is een voorlopige conclusie, want ze kon het niet goed meten. Over drie weken krijg ik weer een echo en dan gaat ze beter meten. Volgens hun berekeningen was ik nu al bijna 9 weken, maar mijn eigen berekening (n.a.v. wanneer ik de eisprong had) zit er wel dichter bij in de buurt.
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 07:45:05 #296
5428 crew  miss_sly
pi_69479095
Zo, even bijgelezen, was ik gisteravond te moe voor.

Tan, een heus Ik geloof wel dat dat fijner slaapt!

oeke, welkom, voordringster

En al 3 van de 4 meldplichtigen aanwezig. Wat vervelend dat jullie zo slecht slapen.

Nijna, komt jouw lief ook niet vandaag thuis? Ik kan schaap vanavond om 20 uur weer ophalen op schiphol
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:45:42 #297
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69479104
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 07:18 schreef Memmel het volgende:
Dan meld ik me ook maar lekker vroeg. Ook alleen wat rommelende darmen hier, kramp klinkt ook bekend.
En ik heb vannacht, dankzij Vicky, gedroomd van het Q-music geluid...

Zo met Anna naar de ha en dan naar huis, lekker hangen.
Ik zei toch al die tijd al dat ie de 29e pas zou komen.....
Succes met Anna bij de ha.

En doe maar de 29e dan , ga ik daarna wel
Rommelende darmen kunnen tekens zijn toch dames?
Ik heb juist eerder last van obstipatie

En nu ben ik op naar het ziekenhuis, tot laters
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 07:46:53 #298
5428 crew  miss_sly
pi_69479116
Ow ja, succes met Anna bij de ha Memmel!

En AE succes in het ziekenhuis.
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:52:12 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69479160
voor de melders... jammer hoor...

Oeke, welkom!
pi_69479264
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:58 schreef oeke het volgende:
Oeh, ik voelde me al een voorpiepert inderdaad! sorrie

Eerlijk is eerlijk, je BENT nou eenmaal eerder
pi_69479328
En dicht

[ Bericht 71% gewijzigd door McLaura op 28-05-2009 08:12:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')