abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:32:52 #176
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69454676
Ach, er zijn ook vrouwen die enorm kicken op alles omtrent hun zwangerschap waardoor het effekes wat minder gaat en zodat ze weer wat te vertellen hebben en in de aandacht staan (ik doel hier op niemand specifiek mocht iemand dat denken!). Ik zie dat gewoon her en der om me heen.
En er zijn er trouwens ook die maar doorbikkelen ondanks grote pech.

Zwanger zijn is gewoon niet altijd leuk en voor sommigen is het vreselijk.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69454922
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ach, er zijn ook vrouwen die enorm kicken op alles omtrent hun zwangerschap waardoor het effekes wat minder gaat en zodat ze weer wat te vertellen hebben en in de aandacht staan (ik doel hier op niemand specifiek mocht iemand dat denken!). Ik zie dat gewoon her en der om me heen.
En er zijn er trouwens ook die maar doorbikkelen ondanks grote pech.

Zwanger zijn is gewoon niet altijd leuk en voor sommigen is het vreselijk.
Iedereen ervaart het anders inderdaad, waarom zo'n oordeel in je post?
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:45:17 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69455059
Ik zie geen oordeel hoor, meer een constatering.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:54:36 #179
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69455324
@ baby Linda een hamburgertje!

Ik zou het overigens niet omschrijven als gruwelijk. Eerder als spannend. Vooral bij de 1e. Je weet gewoon niet wat er gaat gebeuren. Hoe het gaat gebeuren, wanneer het gaat gebeuren. Spannend dus!

Innepin, ik hoop dat alles meevalt.

Memmel, hopelijk mag jij snel aan de slag!

Ik heb een hartje gehoord en morgen al direct de 12wk echo omdat ik al op 11,3 zit volgens de vk.
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 15:00:05 #180
5428 crew  miss_sly
pi_69455493
Jeu, wat een gedoe om niets.

Ik vond gruwelijk gewoon ietwat zwaar uitgedrukt. Zoals ik al zei geloof ik zeker dat de laatste loodjes heel naar kunnen zijn. Ik ben, ook al heb ik weinig to geen last van kwaaltjes, ook geen fan van zwanger zijn en zal blij zijn als het erop zit. Maar om zwanger zijn dan gruwelijk te noemen vind ik dan weer overdreven.
Bovendien vind ik de woordkeuze zeker in een topic met een hoop meidne die voor de eerste keer zwanger zijn, niet zo doordacht

En in Rocka's post zie ik ook geen oordeel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 15:02:44 #181
5428 crew  miss_sly
pi_69455566
innepin, goed dat je gebeld hebt! Hopelijk is het niets, maar de extra controle kan geen kwaad

Memmel, fijn dat je bijgeslapen hebt en je wat beter voelt. Wat vervelend van Anna, hoop dat ze zich ook gauw beter voelt.

Amaranta het hartje gehoord en morgen al echo dat is lekker snel
pi_69455612
Innepin
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:12:12 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69455840
Korte update; Innepin heeft net een smsje gestuurd, de vk is langsgeweest bloeddruk en urine waren in orde dus dat scheelt. Maar pijn is niet goed dus zijn ze toch even naar het ziekenhuis voor een double-check.

So far so good en hopelijk is er verder niets ernstigs aan de hand. Fijn in elk geval dat ze een vk heeft die geen risico neemt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69456041
Dat klinkt hoopvol huup. Hopelijk ben je snel weer thuis innepin
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_69456219
Mooi dat de bloeddruk en urine in elk geval goed waren, en ook dat ze ff gedoublechecked word!

Ik had net even een OMG momentje.... Een kennis die mij serieus een mailtje stuurt over dat ik ook mezelf wel even kan strippen, gewoon even met m´n vinger langs mijn baarmoedermond gaan wrijven
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 15:25:10 #186
5428 crew  miss_sly
pi_69456233
Fijn dat het allemaal in orde lijkt! Hopelijk kan ze straks gewoon naar huis.
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:27:52 #187
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69456325
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef tessie het volgende:
Mooi dat de bloeddruk en urine in elk geval goed waren, en ook dat ze ff gedoublechecked word!

Ik had net even een OMG momentje.... Een kennis die mij serieus een mailtje stuurt over dat ik ook mezelf wel even kan strippen, gewoon even met m´n vinger langs mijn baarmoedermond gaan wrijven
hahahhaa
wat mail je terug? ja is goed, kijken of mn kind aanhapt ofzo?

dit is nog de minst erge versie trouwens, ik heb ook wel eens dingen gelezen over vrouwen die zichzelf wel even dachten te strippen en met allerlei voorwerpen in de baarmoeder gingen zitten poken... als in... naar binnen ja.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:29:18 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69456373
Fijn dat er tot zover niks aan de hand lijkt, maar wat fijn om te horen dat de vk even goed doorpakt om alles even extra te checken!
pi_69456380
Ik mail maar even helemaal niks terug, lijkt me verstandiger
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:30:59 #190
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69456435
tessie

Ik vond de laatste loodjes niet vreselijk hoor. Maar ja Linde kwam ook 2 weken te vroeg dus ik was nog niet eens begonnen met aftellen Ik ga deze keer wel meer rust nemen tijdens mijn verlof (voor zover mogelijk dan) want ik ben toen nog de dag voor de bevalling de hele dag gaan shoppen, naar de kinderboerderij geweest en 's avonds op een terras blijven plakken. Iets uitgeruster de bevalling in gaan is toch handiger

O ja mag ik ook nog even want sinds mijn vakantie heb ik totaal geen last meer van mijn bekken Waarschijnlijk komt het dus door te veel zitten op mijn werk achter de pc en stress volgens de fysio dus daar ga ik nu gewoon rekening mee houden
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 15:32:21 #191
5428 crew  miss_sly
pi_69456477
Wat een rare kennis, tessie

Nou ja, mijn schoonmoeder blijft maar terugkomen op het slikken van wonderolie als het te lang duurt. Had zij ook bij een van de zwangerschappen gedaan, kan echt geen kwaad. Nou, ik dacht het niet!
Ik stop me wel vol met pannenkoeken en ananasharten, doe elke avond en ochtend wel progestangladingensen en ga desnoods naar accupuntuur, maar dat was het dan wel.
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:33:00 #192
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69456503
Acha ja, gelukkig zit elke vrouw weer anders in elkaar en heeft iedereen ook weer een andere zwangerschap. Zou toch een behoorlijk saaie bende worden hierzo als we allemaal exact hetzelfde zouden doormaken steeds! En dan of allemaal een heerlijke zwijmel - zwangerschap zonder kwalen, of allemaal vanaf week 6 al kotsend in een rolstoel
Dit topic is juist zo interessant omdat je kan meeleven en -juichen met anderen omdat je zelf net hetzelfde meemaakt, of hebt meegemaakt. En aan de andere kant lees en leer je weer over zaken die godzijdank ver-van-je-bed-show zijn en dat relativeert soms enorm.
Laat ons allemaal lekker verschillend zijn, ook in de manier waarop we met eventuele hindernissen omgaan, en dan is onze gezellige mini-maatschappij hier net het echte leven
.... met gevoel voor drama....
pi_69456878
Ik heb het eind van de zwangerschap van Meike ook niet als vervelend ervaren, eigenlijk de hele zwangerschap niet, ook al waren er de nodige hindernissen.

En ook dit keer vind ik het heel speciaal en geniet ik van het zwanger zijn.

Innepin, goed dat je toch naar de dames hier hebt geluisterd. Hopelijk valt het mee.
Goed dat de vk je doorstuurt.

Bar... ivm je opmerking over grote broers en zussen.....Thijs had het vast ook geweldig gevonden...

Wij kregen gister een proefexemplaar van een geboortekaartje....mwoah viel wat tegen. Dat wordt hem dus niet. We kijken rustig verder.
En een naam verzinnen ook zoiets. op zich zijn we eruit denk ik, nu de schrijfwijze nog...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69456979
Jeetje Innepin Hopelijk is er verder niets aan de hand. Al vraag ik me wel af waar dan toch die pijn vandaan komt zeg. Sterkte

Ik wilde nog ergens op reageren maar ik ben door al dat gruwelijke geslowchat mijn tekst kwijt
#geen
pi_69457891
Linda wat een mooie echo's van je meisje!
Innepin rustig aan doen jij!! Hopelijk is er niets aan de hand
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69458123
Pfff net een mail van mijn werk, ik MOET volgende week vrijdag komen opdraven voor een werkoverleg... Op mijn vrije dag. Ik word daar toch zo hormonsterig van he....
Plus ik heb natuurlijk geen opvang voor Meike op mijn vrije dag
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:18:17 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_69458160
Dan neem je Meike mee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:19:48 #198
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69458202
Innepin, gelukkig
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69458285
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:18 schreef Troel het volgende:
Dan neem je Meike mee.
ja dat zal ze leren
pi_69458286
Alles was goed met Sjakie en met mij. Bloeddruk was netjes. Sjakie is 3 weken 'te groot', maar dat kan nog bijtrekken (of niet).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')