komt allemaal goed.. als ze er nu al naar vraagt en zegt wat ze wilt doen gaat ze dat ook geweldig vinden als ze het mag doen (Luna was wel jaartje ouder toen Jade kwam, maar ze vind het nog steeds geweldig om met haar zusje bezig te zijn)quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
babies van anderen vindt ze heel leuk en interessant.. maar misschien vindt ze haar eigen zusje helemaal niet leuk....we zien het wel
in de OP staat ie nu ook goed.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Martine, staat nu het juiste linkje ook al in de OP of moet er nog iets aangepast worden?
nounouquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Kersjes het volgende:
Memmel, hopelijk lig je nu lekker te![]()
Ik leef met je mee meid, die laatste loodjes zijn zo gruwelijk! De spanning, de vermoeidheid, de kwalen, het langverwachte bevallen dat maar niet van start wil gaan, al die tranen... het is zenuwslopend (althans: dat kan het zijn
)
Het klinkt niet erg opwekkend iigquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
nounouzo erg hoeft het nou ook weer niet te wezen hoor
U vraagt, wij bezorgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef miss_sly het volgende:
En ga je ons dan ook het ongetwijfeld mooie koppie van jullie meisje laten zien
mijn mams liep van mij ook bijna 2 weken overtijd, en had wel de nodige klachten enzo maar het enige wat ze vervelend vond was mn oma die iedere 10 minuten belde om te vragen of ze al wat voeldequote:Op woensdag 27 mei 2009 11:37 schreef snoopy het volgende:
Ik vond het wel een relaxte tijd toen met Morris. Beetje lezen onder een parasolletje
Heyheyhey...je kan toch niet zeggen dat mijn dochtertjes bovenbeen op een piemel lijkt...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:35 schreef huuphuup het volgende:ik dacht eerst van heuh! das wel een heule grote piemel zeg voor een buikbaby!!
![]()
maar toen zag ik het rondje in het midden pas![]()
Gefeliciteerd met je goede echoen met je buikdochtertje
![]()
Had jij het haar in en knotje o.i.d. en een wit t-shirt met zwarte opdrukken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:10 schreef Takkembah het volgende:
Ohwww Duchess dat is ook mooi klote.![]()
![]()
![]()
Aan de andere kant, die mutsen konden bij mij ook niet heel veel zien, want die van mij lag dus precies hetzelfde (lekker voor de blaas) als die van jou en was ook beweeglijk. Bovendien bleven de studenten heel lang met dat ding op één plek en dan ging zij er tegenaan schoppen, waardoor ze alles weer kwijt warenDe tweede kon wel wat zien, maar goed ik vind benen en armen ook wel cool.
![]()
Volgende week mag ik nog een keer, er waren veel plekken nog open en dan heb ik toch vrij ivm mijn trouwjurk passen...
Maar je weet nu wel waarom je niet lang op je rug kan liggen!!!!
Ik lag alleen niet bij de ingang, ik lag in het middenbed, rechts (achterste bed lag niks). Mijn schwester was erbij, dus er zal geheid wat gegiechel zijn geweest.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:40 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Heyheyhey...je kan toch niet zeggen dat mijn dochtertjes bovenbeen op een piemel lijkt...![]()
Dat is ook ongeveer mijn voorstelling van zakenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:37 schreef snoopy het volgende:
Ik vond het wel een relaxte tijd toen met Morris. Beetje lezen onder een parasolletje
`quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:35 schreef huuphuup het volgende:ik dacht eerst van heuh! das wel een heule grote piemel zeg voor een buikbaby!!
![]()
maar toen zag ik het rondje in het midden pas![]()
Ow, dat geloof ik meteen, maar ik vind 'gruwelijk' wel een erg zwaar woord. Ik kan me voorstellen dat het onder een parasolletje zitten op een gegeven moment ook niet meer leuk is, en ongetwijfeld ga ik ook klagen als het me te lang duurt en/of te zwaar wordt, maar gruwelijk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:03 schreef Kersjes het volgende:
Sorry, ik wilde geen onrust zaaien![]()
Ik begrijp gewoon dat Memmel er best doorheen zit nu en dan lijkt elk uur dat je moet wachten wel een eeuwigheid, zeker als je wat labiel bent en het allemaal zooooo zat bent, om wat voor reden dan ook. En natuuuuuuuurlijk zijn er ook genoeg vrouwen die nog relaxt kunnen genieten van de stilte voor de storm zoals Snoopy gedaan heeft![]()
Maar dat geldt helaas niet voor iedereen
Je hebt toch niet stiekem al weeën mag ik hopen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef innepin het volgende:
Miss sly, duchess, dankjeIk heb een paracetamolletje genomen, kijk het nog even aan, maar stond net met tranen in m'n ogen rondjes te lopen, want dat is lekkerder dan zitten op het moment
Is toch niet helemaal de bedoeling, me dunkt. Als ik over een half uur nog niet normaal kan zitten, ga ik naar huis, heb ik bedacht.
Er vanuitgaand dat ik weeën wel zou herkennne want dat staat in alle boekjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Tan het volgende:
[..]
Je hebt toch niet stiekem al weeën mag ik hopen?Ik denk dat je lichaam je anders toch aan terugfluiten is, dus waarom niet gewoon nu al ziek melden? Jij (en baby) bent nu wel belangrijker dan je werk.
Ik doe niet rustig, ik loop juist rondquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:19 schreef huuphuup het volgende:
huuuuu Tan daar zeg je wat
![]()
maar Innepin heb je ook geen idee waar je het aan kunt linken? Misschien slecht gelegen met slapen ofzo? En het gevoel bij je middenrif, hou dat in de gaten please. Voelt het als een riem ofzo dan moet je echt naar huis en de vk bellen hoor.
Doe je rustig?
riemgevoel of bandgevoel om je middenrif of ter hoogte daar, vlak onder je ribben ongeveer kan duiden (kan! hoeft niet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik doe niet rustig, ik loop juist rond![]()
Maar niet allemaal in paniek schieten hier johZal allemaal wel meevallen.
Ik ga zelf uit van de combinatie: iets te veel inspanning op de puflub + enkele nachten slecht slapen + zware borsten + scheef liggend kind. Niet van weeën, ben je mal![]()
Maar eh, riem om middenrif hè, is dat erg dan?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
riemgevoel of bandgevoel om je middenrif of ter hoogte daar, vlak onder je ribben ongeveer kan duiden (kan! hoeft niet!) op zwangerschapsvergiftiging of problemen met je lever. Maar als je dat gevoel hebt is het wel heel erg van belang dat je direct je vk belt.
Ik ga tentamen verpesten! Joy!![]()
en met rustig bedoelde ik ook meer algemeen rustig enzo you know
Ow, dat vind ik ook, hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef tessie het volgende:
Wij hebben zaterdag ook een parasol gekocht, maar ja, die kan ik mooi niet gebruiken nu met dit weerMaar gruwelijk zou ik de laatste loodjes ook niet noemen (al ben ik nog helemaal niet over de 40 weken en pas 36 weken, maar goed), maar ik had me mijn verlof toch wel wat anders voorgesteld dan alleen maar zitten en slapen. Zelfs te moe om aan mijn nesteldrang toe te geven. Beetje jammer wel, maar goed, ben blij dat het alleen vermoeidheid is (en me voelen als een aangespoelde walvis
)en niet allemaal andere vervelende dingen.
Ik las je post vanmorgen al en wilde er toen al iets van zeggen maar voel mezelf altijd zo'n paniekvogel dan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:49 schreef innepin het volgende:
Verloskundige gebeld, ik moet NU naar huis, gaan liggen, urinecontrole, checkup, de hele reutemeteut...![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef Memmel het volgende:
En ik snap Kersjes haar opmerking goed. Als iemand de term gruwelijk in de mond mag nemen, vind ik, is zij het wel.
Ja dat heb ik nu ook. Als mensen me vragen of ik tegen de bevalling op zie vind ik dat altijd zo lastig. Niet tegen die pijn enzo maar wel tegen de angst dat er met mij ook iets kan gaan gebeuren. En dan zit Mikael (en ook deze maar die is nog te klein) zonder een mama. Daar kan ik echt paniek van krijgen. Nu is die kans dat er iets gebeurd klein maar toch. Kna net zo goed straks onder de auto komen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef Memmel het volgende:
alle huismiddeltjes ten spijt, wil het niet op gang komen. Dus morgen even mee naar de ha. Zo zielig.
Wb de laatste loodjes: die zijn zwaar ja. Niet zozeer lichamelijk (afgezien van wat rugpijn en vermoeidheid, hoor je mij niet klagen), maar wel geestelijk en alles wat er bij komt kijken. Ik ben me nu veel meer dan bij Anna bewust van wat er gaat gebeuren en wat er fout zou kunnen gaan. En daar word ik nerveus van.
En er zijn mensen die het wel zo ervaren. Jeetje, wat een ophef over woordgebruik zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:05 schreef snoopy het volgende:
[..]
Volgens mij had Kersjes een heel erg naar eerste deel van haar zwangerschap als ik het goed begrepen heb. Maar om de laatste weken in z'n algemeenheid 'gruwelijk' te noemen lijkt me nogal afschrikwekkend voor nieuwe zwangeren. Volgens mij ervaart het overgrote deel die periode echt niet zo.
innepin, hopelijk valt het mee! Ik duim voor je.
ophef? Ik geef alleen aan dat die laatste periode over het algemeen niet gruwelijk is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:14 schreef Troel het volgende:
[..]
En er zijn mensen die het wel zo ervaren. Jeetje, wat een ophef over woordgebruik zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Innepin
.... met gevoel voor drama....
Iedereen ervaart het anders inderdaad, waarom zo'n oordeel in je post?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ach, er zijn ook vrouwen die enorm kicken op alles omtrent hun zwangerschap waardoor het effekes wat minder gaat en zodat ze weer wat te vertellen hebben en in de aandacht staan (ik doel hier op niemand specifiek mocht iemand dat denken!). Ik zie dat gewoon her en der om me heen.
En er zijn er trouwens ook die maar doorbikkelen ondanks grote pech.
Zwanger zijn is gewoon niet altijd leuk en voor sommigen is het vreselijk.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef tessie het volgende:
Mooi dat de bloeddruk en urine in elk geval goed waren, en ook dat ze ff gedoublechecked word!
Ik had net even een OMGmomentje.... Een kennis die mij serieus een mailtje stuurt over dat ik ook mezelf wel even kan strippen, gewoon even met m´n vinger langs mijn baarmoedermond gaan wrijven
Nee, serieus, stel dat je wel opvang had gehad, hadden zij die dan betaald? Zij kiezen ervoor om het op jouw vrije dag te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |