nog nietquote:
Het zou kunnen dat ze haar telefoon uit heeft staan en nog in het ziekenhuis is, het kan ook dat ze gewoon even samen met haar lief aan het bijkomen is. Ik hoop het laatstequote:Op woensdag 27 mei 2009 18:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik heb haar toevallig net nog een sms gestuurd om iedereens wensen over te brengen enzo en te zeggen dat ik hoop dat alles goed is gegaan. Als ik wat hoor dan laat ik het wel weten![]()
Hopelijk zit ze nu gewoon thuis met haar lief van de schrik te bekomen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:19 schreef Tan het volgende:
Even snel een berichtje voor ik ga slapen![]()
Kom net terug van de VK- termijnecho:
Ik ben zwanger van een kuiken![]()
![]()
Kijk maar, links is kuiken, rechts is dooierzak:
[ afbeelding ]
Ik kan er alleen maar een kip-achtig ding in zienMaar het is een heuse baby met kloppend hartje (gezien en gehoord, gewoon met uitwendige echo)
Ik geloof dat ik dan toch liever eenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:22 schreef huuphuup het volgende:![]()
![]()
Mooi Tan! fijn dat het goed was. Het beeld heeft inderdaad wat weg van een kuikentje zograppig hoeveel dat kan schelen per hoek
ik had een garnaal aan een sleutelhanger
8 weken en 1 dag, ik dacht zelf 7 weken 6 dagen, dus dat scheelt weinig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en hoe oud schatten ze je kuikentje???![]()
en wat fijn dat je een kloppend hartje hebt kunnen horen en zien
echt hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:30 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan toch liever eenheb
![]()
[..]
idd dat scheelt maar heel weinig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:30 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan toch liever eenheb
![]()
[..]
8 weken en 1 dag, ik dacht zelf 7 weken 6 dagen, dus dat scheelt weinig.
Haha ja, het is inderdaad een garnaal aan een sleutelhangerquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
echt hoor![]()
![]()
eenis inderdaad een stuk aaibaarder
haha
Ik zat laatst nog helemaal emo te reminiscen bij die eerste echofoto's en de laatste die we ineens zomaar in 3d kregen. Wat een verschil, wat een wonder. Terwijl ik normaal helemaal niet zo van het "wonderige" ben, maar ik heb me echt zitten verbazen over het vermogen van de natuur, van klompje cellen tot hele echte baby
Dit was een inwendige inderdaad, bij de uitwendige zag ze twee hartjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef Tan het volgende:
[..]
Haha ja, het is inderdaad een garnaal aan een sleutelhangerWel een heel mooie echo trouwens. Deze was minder duidelijk, het was een uitwendige echo, dus ze kon maar één hoek pakken en moest hard drukken ook.
Maar het is inderdaad een prachtig wonder... Zelfs over Ayden heb ik me verbaasd, het is dan niet goed gegaan, maar zo compleet als het mannetje verder was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |