abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69469356
Fijn dat alles goed is met kleine Innepin!!!

Hopelijk voelt mama Innepin zeg ook snel beter!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69469733
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik had Efexor en ben overgestapt op Paroxetine (Seroxat). In tegenstelling tot Fluoxetine gaat dit nauwelijks over in de moedermelk. Misschien is dat voor jou een optie, ik weet niet in hoeverre je zonder medicatie kunt (ik dus gewoon niet, zo simpel liggen de feiten).
Ik heb in het verleden paroxetine (en nog een riedeltje andere middelen) geprobeerd, dat deed niks voor me. Afbouwen heb ik in het verleden wel geprobeerd, maar toch weer terug aan de medicatie tot nu toe (misschien verkeerde timing of toch te snel geweest of wellicht doe ik het gewoon beter met...). Ben nu echt op mn dooie gemakje aan het afbouwen en kijken hoe het gaat. Lukt het niet dan toch maar weer slikken, maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd...

Innepin, wat fijn dat alles er goed uitzag en je weer lekker thuis bent!
Fake it till you make it...
pi_69469889
Fijn Innepin, dat alles goed is!

En Tan, dat is een mooi kuikentje! Ik vind dat dooierzakje altijd zo grappig.

Ehm, Modjes, ik ben een beetje laat, maar ik zou het toch wel heel erg leuk vinden om met mijn laatste loodjes nog in het lijstje te staan....
Ik ben op 5 juni 2009 uitgerekend
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69470013
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:44 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden paroxetine (en nog een riedeltje andere middelen) geprobeerd, dat deed niks voor me.
Bij mij is Efexor dus het enige dat echt goed helpt, en ik hoop dan ook dat ik het de komende 15 weken (ongeveer) kan redden op een ander middel. Veel wilskracht en weten waar ik het voor doe is hopelijk genoeg. Maar ik wil niet ten koste van alles bv geven, dan word ik liever een blije moeder met fles.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_69470030
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef oeke het volgende:

Ehm, Modjes, ik ben een beetje laat, maar ik zou het toch wel heel erg leuk vinden om met mijn laatste loodjes nog in het lijstje te staan....
Neeeee dat kan niet hoor, dan zak ik een plaats

woensdag 27 mei 2009 @ 21:55:31 #256
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69470261
Dan hebben we een meldplichtige erbij! Haai Oeke, morgen ook weer melden he!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:55:43 #257
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69470272
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef oeke het volgende:

leuk!

een verlaat welkom dan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69470338
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:55 schreef Memmel het volgende:
Dan hebben we een meldplichtige erbij! Haai Oeke, morgen ook weer melden he!!
ja idd.. that's part of the deal..
elke ochtend voor 9.00 uur melden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69470429
Oeh, ik voelde me al een voorpiepert inderdaad! sorrie

He Memmel, dat zal ik doen! Lijkt me leuk om toch een beetje mee te kletsen, maar het voelde ook raar om niet in het lijstje te staan en wel te posten. ofzo
pi_69470579
Voor 9.00! Oeps!

Moet wel lukken hoor met die vroeg-wakker-schrikken-is-het-vandaag-zover-emoties die hier door het huis razen! Vooral bij mijn lief!
pi_69470623
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:01 schreef oeke het volgende:
Voor 9.00! Oeps!

Moet wel lukken hoor met die vroeg-wakker-schrikken-is-het-vandaag-zover-emoties die hier door het huis razen! Vooral bij mijn lief!

nee hoor, gewoon als je er zin in hebt, maar je moet je wel dagelijks melden hoor, anders gaan ze meteen denken dat je aan het bevallen bent
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:05:10 #262
100412 mefke79
komt goed!
pi_69470767
Innepin, gelukkig valt het mee. Goed rust houden nu!
Tan, dat is het mooiste kuiken in tijden, veel beter dan al die garnalen van de laatste tijd
*wijze raad modus aan* Bar (en alle anderen met ongewild urineverlies): 1) ga niet kloten met maandverband, het is er niet voor gemaakt, het werkt niet goed en je voelt je er alleen maar rotter door. 2) Bel je verzekering, bijna altijd krijg je verband vergoed. Meestal moet je dan wel even een soort van receptje halen bij huisarts of vk, maar dan hoef je er niet of heel weinig voor te betalen en (en dat is pas echt belangrijk) 3) kan de leverancier (apotheek, medisch speciaalzaak) je helpen om het juiste materiaal te kiezen. En 4) oefeningen kunnen inderdaad nooit kwaad.
*wijze raad modus weer uit*

Mijn ribben lijken klem te zitten. Lijkt me redelijk vroeg met 24 weken, of niet? Ik denk trouwens niet dat het Driekus zelf is, maar volgens mij heeft ie vakkundig mijn buikinhoud omhoog gewerkt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69470877
@ Vicky: ik ben al best lang aan het meelezen en omdat jij het dichtst bij mij in de buurt zit wat datum betreft, was ik altijd een beetje aan het vergelijken...
Vind het nu al helemaal leuk dat ik nu over mijn schroom heen ben gestapt!
pi_69470918
Oeke welkom
pi_69470994
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:07 schreef oeke het volgende:
@ Vicky: ik ben al best lang aan het meelezen en omdat jij het dichtst bij mij in de buurt zit wat datum betreft, was ik altijd een beetje aan het vergelijken...
Vind het nu al helemaal leuk dat ik nu over mijn schroom heen ben gestapt!

gezellig dat je nog ff mee komt kleppen!! Hoop dat je snel mag bevallen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69471025
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:50 schreef McLaura het volgende:
Maar ik wil niet ten koste van alles bv geven, dan word ik liever een blije moeder met fles.
Hier idem. Maar ik wil het wel geprobeerd hebben .
Ik duim dat je het red de komende tijd op de paroxetine

Tan, ik zag een kuikentje voorbij komen . Met kloppend hartje, fijn!
Fake it till you make it...
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:12:13 #267
100412 mefke79
komt goed!
pi_69471060
Oeke, welkom! (ik had mijn scherm te lang open...)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69471082
Oeke welkom dan maar voor de allerlaatste loodjes... maar zo kan je mooi mee in de race met een aantal anderen!

Tan, wat een pracht super zeg! En dus ook nog 2 dagen eerder uitgerekend? Of dat neit...?

Innepin, wat een schrik, maar gelukkig niets engs. Lekker rustig aan doen !
pi_69471307
Dank jullie wel!

En, Vicky, over dat snel bevallen, ik ga er wel vanuit dat jij eerst gaat, hoor! Dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben...
pi_69471342
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef oeke het volgende:
Dank jullie wel!

En, Vicky, over dat snel bevallen, ik ga er wel vanuit dat jij eerst gaat, hoor! Dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben...
AE en Memmel gaan eerst hoor, die wachten nu al het langst
Ik wacht wel zeer (on)geduldig af
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69471489
Ja, das waar, zit hier al even te wachten op de verse babietjes van AE en Memmel!
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:21:07 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69471594
Waar is AE eigenlijk sinds vanmorgen niet meer gezien toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69471834
nee volgens mij ook niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:28:21 #274
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69472033
joehoeeee mama van AE doe es update haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69472100
stuur d'r ff een pmmetje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')