Ik heb in het verleden paroxetine (en nog een riedeltje andere middelen) geprobeerd, dat deed niks voor me. Afbouwen heb ik in het verleden wel geprobeerd, maar toch weer terug aan de medicatie tot nu toe (misschien verkeerde timing of toch te snel geweest of wellicht doe ik het gewoon beter met...). Ben nu echt op mn dooie gemakje aan het afbouwen en kijken hoe het gaat. Lukt het niet dan toch maar weer slikken, maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd...quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik had Efexor en ben overgestapt op Paroxetine (Seroxat). In tegenstelling tot Fluoxetine gaat dit nauwelijks over in de moedermelk. Misschien is dat voor jou een optie, ik weet niet in hoeverre je zonder medicatie kunt (ik dus gewoon niet, zo simpel liggen de feiten).
Bij mij is Efexor dus het enige dat echt goed helpt, en ik hoop dan ook dat ik het de komende 15 weken (ongeveer) kan redden op een ander middel. Veel wilskracht en weten waar ik het voor doe is hopelijk genoeg. Maar ik wil niet ten koste van alles bv geven, dan word ik liever een blije moeder met fles.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:44 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden paroxetine (en nog een riedeltje andere middelen) geprobeerd, dat deed niks voor me.
Neeeee dat kan niet hoor, dan zak ik een plaatsquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef oeke het volgende:
Fijn Innepin, dat alles goed is!
En Tan, dat is een mooi kuikentje! Ik vind dat dooierzakje altijd zo grappig.![]()
Ehm, Modjes, ik ben een beetje laat, maar ik zou het toch wel heel erg leuk vinden om met mijn laatste loodjes nog in het lijstje te staan....![]()
Ik ben op 5 juni 2009 uitgerekend
leuk!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef oeke het volgende:
Fijn Innepin, dat alles goed is!
En Tan, dat is een mooi kuikentje! Ik vind dat dooierzakje altijd zo grappig.![]()
Ehm, Modjes, ik ben een beetje laat, maar ik zou het toch wel heel erg leuk vinden om met mijn laatste loodjes nog in het lijstje te staan....![]()
Ik ben op 5 juni 2009 uitgerekend
ja idd.. that's part of the deal..quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:55 schreef Memmel het volgende:
Dan hebben we een meldplichtige erbij! Haai Oeke, morgen ook weer melden he!!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:01 schreef oeke het volgende:Voor 9.00! Oeps!
Moet wel lukken hoor met die vroeg-wakker-schrikken-is-het-vandaag-zover-emoties die hier door het huis razen! Vooral bij mijn lief!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:07 schreef oeke het volgende:
@ Vicky: ik ben al best lang aan het meelezenen omdat jij het dichtst bij mij in de buurt zit wat datum betreft, was ik altijd een beetje aan het vergelijken...
Vind het nu al helemaal leuk dat ik nu over mijn schroom heen ben gestapt!
Hier idem. Maar ik wil het wel geprobeerd hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:50 schreef McLaura het volgende:
Maar ik wil niet ten koste van alles bv geven, dan word ik liever een blije moeder met fles.
AE en Memmel gaan eerst hoor, die wachten nu al het langstquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef oeke het volgende:
Dank jullie wel!![]()
En, Vicky, over dat snel bevallen, ik ga er wel vanuit dat jij eerst gaat, hoor! Dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |