abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69472142
AE, zou het?

Oeke, welkom-ook-al-was-je-er-al Foei, voordringen! En ik stond bijna in de top tien
je begrijpt dat je dat niet serieus moet nemen hè? voor het geval dat
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69472178
Oeh! spannend!, zou wel kunnen toch?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 22:31:51 #278
5428 crew  miss_sly
pi_69472230
innepin, fijn dat het alleen maar een kwestie van rustig aan doen is en alle enge dingen uitgesloten zijn. NU dus maar rustig doen inderdaad en je laten vertroetelen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69472451
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:30 schreef innepin het volgende:
je begrijpt dat je dat niet serieus moet nemen hè? voor het geval dat
hihi, nee hoor, en bovendien, als het goed is sta je heul snel in de top tien, tenminste dat hoop ik toch!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69472665
Pfff Innepin is back Doe het idd maar eens even op super-seniorentempo. Ik hoop dat je snel van de pijnen verlost bent

Tan wat een kuikentje Fijn dat alles goed is!

Oeke welkom en meteen meldingsplicht!

Er is een naam voor hetgeen waar ik last van heb als ik op mijn rug lig, daarstraks geleerd van mijn pufjuf:
Het vena cava syndroom. Niks ernstigs overigens, alleen lastig.
#geen
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:16:54 #281
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69474403
Ow dames, ik had visite... mijn donor kwam eten voor me maken
En ik heb last van mijn hormonen Kon hem wel bespringen, maar ik heb me ingehouden
Daarbij bekende hij naar mijn opluchting dat hij het ook wel een beetje eng zou vinden

Maar ik ben er dus nog met baby in de buik, moeders zit vanavond niet achter de pc als het goed is

En morgen ben ik ook wat later met melden (dan 9.00 uur Vicky ), ik moet om 8 uur al in de auto zitten richting ziekenhuis. 10.10 uur afspraak met gyn, voor uitslagen en inwendig onderzoek. Spannend dus! Morgen hoor ik wat mijn uiterste bevaldatum zal worden
No more games, no more drama...
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:24:38 #282
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69474694
Ow ja...

Innepin, ben blij dat je even gecheckt bent. rustig aan doen dus

Tan, wat geweldig dat kuikentje van je

En Oeke, welkom!!! leuk dat je de laatste loodjes mee komt posten! En sterkte ook daarmee
pi_69474825
Oh spannend AE!

En (verlaat) welkom Oeke.

Ik heb ook al bijna meldplicht Kan echt niet geloven dat ik al zo ver ben.

Oh vergeet ik Tan bijna. Mooie echo, lief
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 28 mei 2009 @ 00:35:38 #284
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69476723
Tan, wat enorm leuk Een kuikentje <3
Ik had een 'stompie'

Oeke welkom!

AE, wil je zo nog weer 9 maand zwanger zijn? Succes morgen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69476937
Dames:
quote:
Wat is nesteldrang?

De meeste vrouwen krijgen aan het eind van hun zwangerschap grote drang om hun huis klaar te maken voor hun kindje. Dat heet nesteldrang.

Het betekent dat ze hun huis willen schoonmaken, verbouwen, veranderen, en nieuwe dingen willen kopen. Daar kunnen ze niks aan doen.

Dieren hebben dat ook: veel dieren gaan hun nest schoonmaken vlak voor de bevalling.
Is nesteldrang goed?

Het is goed dat je heel veel kunt doen. En dat jullie huis er nog nooit zo goed uit heeft gezien.

Maar je kunt wel een beetje gek van jezelf worden. Je kunt vaak geen minuut stilzitten, en je moet elke keer van alles afmaken of nieuwe klussen doen. En je krijgt daarover misschien ook nog ruzie met je partner. Want hij of zij moet meedoen!
Wanneer gaat de nesteldrang over?

Na de bevalling is het opeens over.
Tips

* Geef je portemonnee aan je partner als je echt te veel koopt. Sommige vrouwen weten niet eens wat ze allemaal kopen.
Soms hebben ze daar na de bevalling heel veel spijt van. Bewaar dus voor de zekerheid alle bonnen. Misschien kun je de spullen terugbrengen als je er later spijt van hebt.
* Je kunt het beste gewoon doen wat je allemaal wilt doen. Je houdt waarschijnlijk toch niet op voordat het af is, of pas als je te moe bent.
* Probeer er wel op te letten of je lichaam het nog aan kan. Ben je moe? Stop dan, en ga de volgende dag verder. Leg je klusje weg, of ga ergens zitten waar je het niet kunt zien. Neem een douche of een bad, of ga lekker op de bank liggen met je benen omhoog. Dan stroomt het bloed door je lichaam. Je kindje en jij kunnen dan genieten van de rust.
* Word je echt heel erg moe, of kun je niet meer stoppen? Of heb je andere klachten, zoals buikpijn, rugpijn, of bekkenpijn? Bespreek dat dan met je partner en je verloskundige.

Je kunt te veel doen als je nesteldrang hebt. Dat is niet erg. Maar je kindje en jij moeten wel genoeg rust krijgen.

* Probeer ook te lachen om je nesteldrang. Je ziet meestal pas aan het eind van de dag hoe druk je bent geweest. Je lichaam reageert nu heel gek en grappig op je zwangerschap. Probeer dat ook te zien. En geniet van je opgeruimde huis!
pi_69477037
Juup, je bent dit stukje vergeten dik te maken:
* Je kunt het beste gewoon doen wat je allemaal wilt doen. Je houdt waarschijnlijk toch niet op voordat het af is, of pas als je te moe bent.

Vooral lekker doorshoppen dus
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69477056
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:49 schreef tessie het volgende:
Juup, je bent dit stukje vergeten dik te maken:

Vooral lekker doorshoppen dus
Heb ik bewust niet vet gemaakt
pi_69478665
AE dan meld je je maar voor die tijd

Ik meld me maar wel alvast.. ik zeg nooit meer dat ik een nacht goed geslapen heb hoor.. afgelopen nacht weer onwijs slecht geslapen, pijn in mijn buik rot darmen, harde buiken en voor het eerst in maanden steeds onwijze kramp in mijn kuiten..Vanmiddag maar proberen bij te slapen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Vicky op 28-05-2009 06:06:11 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 mei 2009 @ 06:20:58 #289
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69478705
* luistert braaf naar Vicky

Jammer dat jij ook zo slecht slaapt Vicky.

Ik meld me dus ook alvast, was helaas al om 5 uur wakker.. en kon niet meer in slaap komen
Eerste wat ik gedaan heb toen ik uit bed kwam, de afwas van gisteravond

@Rocka: nou ja ik heb een heerlijke zwangerschap hoor, maar nu meteen nog een keer 9 maanden erbij plakken? Laat deze er toch eerst maar eens uitkomen
pi_69478721
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 06:20 schreef Angel-Eyez het volgende:
* luistert braaf naar Vicky

Jammer dat jij ook zo slecht slaapt Vicky.

Ik meld me dus ook alvast, was helaas al om 5 uur wakker.. en kon niet meer in slaap komen
Eerste wat ik gedaan heb toen ik uit bed kwam, de afwas van gisteravond

@Rocka: nou ja ik heb een heerlijke zwangerschap hoor, maar nu meteen nog een keer 9 maanden erbij plakken? Laat deze er toch eerst maar eens uitkomen

gisternacht juis onwijs goed geslapen, maar afgelopen nacht was echt niet leuk...
Balen dat je ook zo vroeg wakker was.. en zo vroeg de afwas doen... pff tis maar waar je zin in hebt.. * Vicky heeft vaatwasser

Succes bij straks!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 mei 2009 @ 06:33:08 #291
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69478746
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 06:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

gisternacht juis onwijs goed geslapen, maar afgelopen nacht was echt niet leuk...
Balen dat je ook zo vroeg wakker was.. en zo vroeg de afwas doen... pff tis maar waar je zin in hebt.. * Vicky heeft vaatwasser

Succes bij straks!
Hm ik nu al 4 nachten slecht, maar heb ik nog mazzel volgens mij. Heb mijn zus wel anders gehoord over haar laatste loodjes-"weken". Ik probeer inderdaad vanmiddag ook maar een dutje

Een vaatwasser, sja dat is wel iets makkelijker

Dank je
  donderdag 28 mei 2009 @ 06:48:54 #292
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69478798
Goeiemorgen meiskes! En al meteen twee van de vier meldplightigen binnen, dar gaat snel.

Arme laatste loodjes-dames, met zulke slechte nachten... pak inderdaad vanmiddag nog maar wat uurtjes extra.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69478897
Innepin fijn dat alles goed was, en succes met rustig aan doen voorlopig

Tan wat een mooi lief heb je

Oeke welkom nog dan Enne neem maar een voorbeeld aan A-E en Vicky, die hebben zich lekker op tijd gemeld vandaag

Ik ben vandaag 200 dagen zwanger
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:18:35 #294
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69478922
Dan meld ik me ook maar lekker vroeg. Ook alleen wat rommelende darmen hier, kramp klinkt ook bekend.
En ik heb vannacht, dankzij Vicky, gedroomd van het Q-music geluid...

Zo met Anna naar de ha en dan naar huis, lekker hangen.
Ik zei toch al die tijd al dat ie de 29e pas zou komen.....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:19:56 #295
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69478932
Zo, nou ook even bijgelezen

Innepin, hoe is het nu met de pijn? Heb je een beetje goed geslapen?

Bar wat vervelend, ik zou inderdaad iets van Tenalady indoen, en niet de deur uit zonder reserveonderbroek

Oeke, leuk dat je er bent, heb je mooie kamertje/box al gezien, dus je hoort hier nu wel eens een keertje thuis ja

Enne, het slaapt wel erg fijn met de gedachte dat er een levend zit. Weet niet meer wie het vroeg, maar ik kom inderdaad 2 dagen korter uit. Maar dat is een voorlopige conclusie, want ze kon het niet goed meten. Over drie weken krijg ik weer een echo en dan gaat ze beter meten. Volgens hun berekeningen was ik nu al bijna 9 weken, maar mijn eigen berekening (n.a.v. wanneer ik de eisprong had) zit er wel dichter bij in de buurt.
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 07:45:05 #296
5428 crew  miss_sly
pi_69479095
Zo, even bijgelezen, was ik gisteravond te moe voor.

Tan, een heus Ik geloof wel dat dat fijner slaapt!

oeke, welkom, voordringster

En al 3 van de 4 meldplichtigen aanwezig. Wat vervelend dat jullie zo slecht slapen.

Nijna, komt jouw lief ook niet vandaag thuis? Ik kan schaap vanavond om 20 uur weer ophalen op schiphol
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:45:42 #297
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69479104
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 07:18 schreef Memmel het volgende:
Dan meld ik me ook maar lekker vroeg. Ook alleen wat rommelende darmen hier, kramp klinkt ook bekend.
En ik heb vannacht, dankzij Vicky, gedroomd van het Q-music geluid...

Zo met Anna naar de ha en dan naar huis, lekker hangen.
Ik zei toch al die tijd al dat ie de 29e pas zou komen.....
Succes met Anna bij de ha.

En doe maar de 29e dan , ga ik daarna wel
Rommelende darmen kunnen tekens zijn toch dames?
Ik heb juist eerder last van obstipatie

En nu ben ik op naar het ziekenhuis, tot laters
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 07:46:53 #298
5428 crew  miss_sly
pi_69479116
Ow ja, succes met Anna bij de ha Memmel!

En AE succes in het ziekenhuis.
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:52:12 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69479160
voor de melders... jammer hoor...

Oeke, welkom!
pi_69479264
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:58 schreef oeke het volgende:
Oeh, ik voelde me al een voorpiepert inderdaad! sorrie

Eerlijk is eerlijk, je BENT nou eenmaal eerder
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')