Prima, maar dan géén vogelbekdiern, en géén 60% hogere prijzenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, ik gok op Brussel - Antwerpen - Breda - Tilburg - Eindhoven
Charleroi klinkt als shoarma en dat kunnen ze daar beter gaan doen ook. Opbokken met die wafelijzerpolitiek, ik investeer dan liever 100 M in ICE's ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wafeljzerpolitiek omdat er ook 100 M in de leefbaarheid van Charleroi gestopt moet worden
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef NordicBlue het volgende:
Mag ik dan de treindienstleider worden?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
en wie geven we t beheer over de seinen en wissels dan? :/
ja.. die zorgt dat de trein er normaal overheen kan stuiteren.. maar de vingerverf brigade moet ze wel vervangen / aansluitenquote:
en ik dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef James1988 het volgende:
Zouden wij als FOK!kers een hostile takeover van de hele NMBS kunnen doen? Dan word ik wel CEO, dan mag Dr_Flash reizigers nationaal doen, Zug-Chef zetten we op B-Cargo en NikkelCobalt wordt verantwoordelijk voor de afdeling Inrichting en Kleurtjes.
I like, de familie Bork is Leuven-fan, een jaarlijks terugkerend fenomeen.quote:Brussel - Leuven - Geel - Turnhout - Tilburg - Eindhoven, zoiets?
Gief me the papers!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:55 schreef James1988 het volgende:
bork: euhhm, jij en je zoon worden beheerders van alle stations, want dat brengen we allemaal onder bij NMBS Poort.
Hehe, dat lijkt je wel wat? Jullie krijgen alle zeggenschap dan, ook over inrichting, faciliteiten, en als je wilt kun je Sterfex erinstoppen.quote:
Kunnen we meteen de aanwezige Starbucks-vestigingen sluiten en nieuwe filialen verbieden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:09 schreef James1988 het volgende:
Het is België, daar hebben ze nog geen Sterfex. Misschien kunnen we alle Nederlandse Sterfex-vestigingen naar BE verplaatsen en hier goede zaken erinzetten. België als afvoerputje gebruiken zegmaar
Ik heb geen last van Smullers. Die willen mij namelijk toch niet als klant.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
opbokken met de smullers dan :w
Kees Kroket, McDonalds, Burger King en KFC.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
en define goede zaken dan ff ?
Nou ja zo ongeveer alles BEHALVE stervex misschien?quote:
Nee nee, veel beter nog: Taurussen met Viaggio-rijtuigen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:01 schreef James1988 het volgende:
ProRail België B.V.
[..]
Prima, maar dan géén vogelbekdiern, en géén 60% hogere prijzen
ik ben zostraks nog bij die zaak in Utrecht geweestquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef James1988 het volgende:
Ik zie liever een Bram Ladage in Rotterdam
Viaggio Comfort hoop ik wel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee nee, veel beter nog: Taurussen met Viaggio-rijtuigen.
éénmaal de martino hierquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:32 schreef bork het volgende:
ehm Panos in NL dan maar?
http://www.panos.be/nl/ar(...)os/marques/panos.cfm
Ssssstttt, niet over staken beginnen...... nieuw management betekent niet meteen tevreden werknemersquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:49 schreef NikkelCobalt het volgende:
Zou bij de FOK!NMBS eerst een zorgen dat ze die geldverspillende non-technologie projecten staken, ipv te discussieren over welke cateringdiensten er aanwezig moeten zijn op de stations
Geld opent vele deurenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:24 schreef James1988 het volgende:
Nja, reken er maar niet op dat je makkelijk > 50% aandelen kunt krijgen... dan moet je de enige aandeelhouder (de Belgische overheid) wel hele mooie beloftes maken, willen ze dat doen. Als ze 6 miljard euro subsidie per jaar overhebben voor de spoorwegen, moet er voor hun wel heel wat te halen zijn wbt. rendement en inspraak. Helaas.
Wat is klein beginnen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Laten we eerst klein beginnen, net zoals bij Ebbsfleet United.
En een nieuw CAO, om te voorkomen dat het personeel in Vlaanderen elke aangelegenheid grijpt om grève te voeren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:54 schreef James1988 het volgende:
Dat is een heel goed punt. Sowieso zouden er een hele hoop dingen veranderen, waaronder een hele hoop management en ambtenarijlagen zouden moeten verdwijnen.
Uiteraard, beetje bij beetje. Wel in serieuze hoeveelheden, het is wel een genationaliseerd bedrijf. Het is dan niet interessant om 0,5% aandelen opeens uit handen te geven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laten we beginnen bij 0,5% van de aandelen.
En anders wat slachtoffers van de crisis (mensen die hun werk zijn kwijtgeraakt) door middel van een wurgcontract (werk = inkomen, dus ze moeten wel) aan het werk zetten. Moeten we wel snel zijn overigens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 03:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En een nieuw CAO, om te voorkomen dat het personeel in Vlaanderen elke aangelegenheid grijpt om grève te voeren.
Panos zit al op Station rijswijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:32 schreef bork het volgende:
ehm Panos in NL dan maar?
http://www.panos.be/nl/ar(...)os/marques/panos.cfm
Dat is 1 van de Plan U's uit Haarlem, die wordt in Amf verder opgeknapt na de grondige vernielingen van enkele weken geleden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:47 schreef bork het volgende:
Gisteren stond die ene OS VIRM die op Amersfoort CS bivakeert er 's middags niet meer (16.03 zag ik hem voorbijkomen) nu staat ie er weer braaf.
Maar wat veel leuker was en helaas was ik niet snel genoeg om iets te klikken stond er een rode mat'64 als ik het goed gezien heb, iemand meer info?
Kijk eens, dank u wel, hij zag er inderdaad niet zo puik uit, plastic op een raampje enzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is 1 van de Plan U's uit Haarlem, die wordt in Amf verder opgeknapt na de grondige vernielingen van enkele weken geleden.
Ze gaan ze opknappen! Tof!quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is 1 van de Plan U's uit Haarlem, die wordt in Amf verder opgeknapt na de grondige vernielingen van enkele weken geleden.
Gistermiddag stonden er een 1600-loc en ICM-III 4080quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:47 schreef bork het volgende:
Gisteren stond die ene OS VIRM die op Amersfoort CS bivakeert er 's middags niet meer (16.03 zag ik hem voorbijkomen) nu staat ie er weer braaf.
Die zag ik vorige week nog in Dortmund staanquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een mooie trein is een Br103 met TEE ook:
Jammer dat we in Nederland niet een dergelijke trein hebben, een 1200 mit een sleep bolkoppen o.i.d.
Een 1100 met een 6-tal Plan D rijtuigen moet wel lukken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef von_Preussen het volgende:
Jammer dat we in Nederland niet een dergelijke trein hebben, een 1200 mit een sleep bolkoppen o.i.d.
Ja. Ik lees ook dat het allemaal niet zo gek veel boeitquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Arriva de treintjes op het nog aan te leggen traject Groningen - Heerenveen niet wil rijden als het de concessie voor het busvervoer in Groningen en Drenthe verliest
Chantage = pech voor Arriva.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Arriva de treintjes op het nog aan te leggen traject Groningen - Heerenveen niet wil rijden als het de concessie voor het busvervoer in Groningen en Drenthe verliest
Bron: http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=82050quote:Trein maakt onverwachte stop in Onnen
GRONINGEN - De stoptrein van Assen naar Groningen heeft woensdagavond een merkwaardige afslag genomen. Ter hoogte van Onnen boog de trein plotseling af.
De machinist ging boven op de rem en de trein kwam tot stilstand op het grote rangeerterrein van Onnen. Het bleek dat er een wissel verkeerd stond. Het plotseling uitstapje wekte op de lachspieren van de meeste passagiers.
Nadat er wat wissels waren omgegooid kon de trein weer verder op het juiste spoor. De reis duurde door deze onverwachte pitstop een uur langer.
Het zou mischien mogelijk zijn, maar ik zie het voorlopig nog niet gebeuren dat er een rondrit komt met een 1200 en 3 of 4 historisch verantwoorde rijtuigen, die ook netjes opgeknapt zijn (een trein van 8 rijtuigen zul je in Nederland nooit vol krijgen).quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef Cothen het volgende:
[..]
Een 1100 met een 6-tal Plan D rijtuigen moet wel lukken.
Een 1200 met een 8-tal Plan E rijtuigen lukt ook nog wel
Huh? Dus omdat de trein per ongeluk Onnen opgestuurd is, duurde het een uur langer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zijn lekker bezig hier in het noorden:
[..]
Bron: http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=82050
Het spoorwegmuseum zegt wel zo'n trein van de zomer in te willen zetten als Heimwee-express. Echt een rondrit kan je dat niet noemen maar ben toch benieuwd wat voor moois dit op zal leveren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zou mischien mogelijk zijn, maar ik zie het voorlopig nog niet gebeuren dat er een rondrit komt met een 1200 en 3 of 4 historisch verantwoorde rijtuigen
precies.. gewoon een aanbesteding uitschrijven voor dat spoorquote:
Of RegioNS.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
precies.. gewoon een aanbesteding uitschrijven voor dat spoor
mischien is het wat voor veolia of CXX
of NMBSquote:
quote:Dre op somda
Vanwege een stroomstoring tussen Amf en Hvs reed de 1530 maar tot Amf, en is daarna op de (30)1633 gekeerd richting Es. Aan het einde van de middag stond de stam nog in de tuin van Es, met elocs 1741 (Gronause zijde) en 1858 (Hengelose zijde).
Bovendien is elke link met een dienstregelingfolder zo goed als dood. Je kunt er geen pindakaas van maken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:26 schreef Fixers het volgende:
@Ofyles: Moet je de site van het MIVB/STIB eens proberen. Eérst zoeken naar welke taal je begrijpt, het zijn twee compleet aparte sites voor Nederlands en Frans. Daarna is in het ondoenbaar om even te kijken welke metro in welke richting je moet hebben om ergens te komen. Het is nog erger dan bij Veolivla.
Ik heb een beetje met CSS geëxperimenteerd, ik ga maar een belang in VVM De Lijn kopen om die apentoestanden weg te werken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu ruikt een gat in de markt voor 9292ov.be
Echte faalhazen daar bij Arriva. Ze zijn in de 10 jaar dat ze hier rijden nog geen spat veranderd. Alleen maar omzet maken, maar niet aan de passagiers denken. Het wordt tijd dat infrastructuur en materieel door de OV-autoriteit zelf worden geregeld, net zoals in Zweden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Arriva de treintjes op het nog aan te leggen traject Groningen - Heerenveen niet wil rijden als het de concessie voor het busvervoer in Groningen en Drenthe verliest
En nu in normaal begrijpbare taal ?quote:Dre op somda
Vanwege een stroomstoring tussen Amf en Hvs reed de 1530 maar tot Amf, en is daarna op de (30)1633 gekeerd richting Es. Aan het einde van de middag stond de stam nog in de tuin van Es, met elocs 1741 (Gronause zijde) en 1858 (Hengelose zijde).
Per direct. Ik heb veel meer vertrouwen in Transdev, omdat deze in Frankrijk en Engeland al bewezen heeft respect te hebben voor de regionale tradities en in samenspraak met verschillende gemeenten/regio's nog aan innovatie doet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
precies.. gewoon een aanbesteding uitschrijven voor dat spoor
mischien is het wat voor veolia of CXX
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef dennistd het volgende:
Vanwege een stroomstoring tussen Amersfoort en Hilversum reed trein 1530 (Deventer-Amsterdam) maar tot Amersfoort, en is daarna op de (30)1633 (trein Schiphol-Enschede) gekeerd richting Enschede. Aan het einde van de middag stond de stam nog in Enschede, met elocs 1741 (aan de oostzijde van de stam) en 1858 (aan de westzijde).
Volgens mij eerst alleen de 121 (deze staat te Amf).quote:
Jammer voor Arriva, maar Qbuzz gaat rijden in Groningen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Arriva de treintjes op het nog aan te leggen traject Groningen - Heerenveen niet wil rijden als het de concessie voor het busvervoer in Groningen en Drenthe verliest
Gefelicteerdquote:
Goed zo, prijs jezelf lekker de markt uitquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:48 schreef dennistd het volgende:
Het gaat om de busconsessie, niet de trein. Die loopt nog gewoon door, en Arriva zal die ook gewoon moeten blijven rijden. Ze willen alleen niet meer meebetalen aan nieuw spoor.
Ik hoop ook dat beiden failliet raken, evenals Stagecoach (quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo, prijs jezelf lekker de markt uitMisschien kan Veolia ook wat van Arriva leren
Oprotten met die kutfalers.
Ik vind het echt gezeik van Arriva. Het zijn verschillende concessies, niet janken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:48 schreef dennistd het volgende:
Het gaat om de busconsessie, niet de trein. Die loopt nog gewoon door, en Arriva zal die ook gewoon moeten blijven rijden. Ze willen alleen niet meer meebetalen aan nieuw spoor.
Tijd voor een nieuwe ontwerpafdeling.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:50 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hier alvast een impressie van uw ontwerpafdeling:
[ afbeelding ]
Roze, dat kun je toch niet menen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:50 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hier alvast een impressie van uw ontwerpafdeling:
[ afbeelding ]
COC!Rail bedoel je natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:50 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hier alvast een impressie van uw ontwerpafdeling:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |