quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef NordicBlue het volgende:
Mag ik dan de treindienstleider worden?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
en wie geven we t beheer over de seinen en wissels dan? :/
ja.. die zorgt dat de trein er normaal overheen kan stuiteren.. maar de vingerverf brigade moet ze wel vervangen / aansluitenquote:
en ik dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef James1988 het volgende:
Zouden wij als FOK!kers een hostile takeover van de hele NMBS kunnen doen? Dan word ik wel CEO, dan mag Dr_Flash reizigers nationaal doen, Zug-Chef zetten we op B-Cargo en NikkelCobalt wordt verantwoordelijk voor de afdeling Inrichting en Kleurtjes.
I like, de familie Bork is Leuven-fan, een jaarlijks terugkerend fenomeen.quote:Brussel - Leuven - Geel - Turnhout - Tilburg - Eindhoven, zoiets?
Gief me the papers!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:55 schreef James1988 het volgende:
bork: euhhm, jij en je zoon worden beheerders van alle stations, want dat brengen we allemaal onder bij NMBS Poort.
Hehe, dat lijkt je wel wat? Jullie krijgen alle zeggenschap dan, ook over inrichting, faciliteiten, en als je wilt kun je Sterfex erinstoppen.quote:
Kunnen we meteen de aanwezige Starbucks-vestigingen sluiten en nieuwe filialen verbieden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:09 schreef James1988 het volgende:
Het is België, daar hebben ze nog geen Sterfex. Misschien kunnen we alle Nederlandse Sterfex-vestigingen naar BE verplaatsen en hier goede zaken erinzetten. België als afvoerputje gebruiken zegmaar
Ik heb geen last van Smullers. Die willen mij namelijk toch niet als klant.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
opbokken met de smullers dan :w
Kees Kroket, McDonalds, Burger King en KFC.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
en define goede zaken dan ff ?
Nou ja zo ongeveer alles BEHALVE stervex misschien?quote:
Nee nee, veel beter nog: Taurussen met Viaggio-rijtuigen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:01 schreef James1988 het volgende:
ProRail België B.V.
[..]
Prima, maar dan géén vogelbekdiern, en géén 60% hogere prijzen
ik ben zostraks nog bij die zaak in Utrecht geweestquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef James1988 het volgende:
Ik zie liever een Bram Ladage in Rotterdam
Viaggio Comfort hoop ik wel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee nee, veel beter nog: Taurussen met Viaggio-rijtuigen.
éénmaal de martino hierquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:32 schreef bork het volgende:
ehm Panos in NL dan maar?
http://www.panos.be/nl/ar(...)os/marques/panos.cfm
Ssssstttt, niet over staken beginnen...... nieuw management betekent niet meteen tevreden werknemersquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:49 schreef NikkelCobalt het volgende:
Zou bij de FOK!NMBS eerst een zorgen dat ze die geldverspillende non-technologie projecten staken, ipv te discussieren over welke cateringdiensten er aanwezig moeten zijn op de stations
Geld opent vele deurenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:24 schreef James1988 het volgende:
Nja, reken er maar niet op dat je makkelijk > 50% aandelen kunt krijgen... dan moet je de enige aandeelhouder (de Belgische overheid) wel hele mooie beloftes maken, willen ze dat doen. Als ze 6 miljard euro subsidie per jaar overhebben voor de spoorwegen, moet er voor hun wel heel wat te halen zijn wbt. rendement en inspraak. Helaas.
Wat is klein beginnen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Laten we eerst klein beginnen, net zoals bij Ebbsfleet United.
En een nieuw CAO, om te voorkomen dat het personeel in Vlaanderen elke aangelegenheid grijpt om grève te voeren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:54 schreef James1988 het volgende:
Dat is een heel goed punt. Sowieso zouden er een hele hoop dingen veranderen, waaronder een hele hoop management en ambtenarijlagen zouden moeten verdwijnen.
Uiteraard, beetje bij beetje. Wel in serieuze hoeveelheden, het is wel een genationaliseerd bedrijf. Het is dan niet interessant om 0,5% aandelen opeens uit handen te geven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laten we beginnen bij 0,5% van de aandelen.
En anders wat slachtoffers van de crisis (mensen die hun werk zijn kwijtgeraakt) door middel van een wurgcontract (werk = inkomen, dus ze moeten wel) aan het werk zetten. Moeten we wel snel zijn overigens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 03:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En een nieuw CAO, om te voorkomen dat het personeel in Vlaanderen elke aangelegenheid grijpt om grève te voeren.
Panos zit al op Station rijswijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:32 schreef bork het volgende:
ehm Panos in NL dan maar?
http://www.panos.be/nl/ar(...)os/marques/panos.cfm
Dat is 1 van de Plan U's uit Haarlem, die wordt in Amf verder opgeknapt na de grondige vernielingen van enkele weken geleden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:47 schreef bork het volgende:
Gisteren stond die ene OS VIRM die op Amersfoort CS bivakeert er 's middags niet meer (16.03 zag ik hem voorbijkomen) nu staat ie er weer braaf.
Maar wat veel leuker was en helaas was ik niet snel genoeg om iets te klikken stond er een rode mat'64 als ik het goed gezien heb, iemand meer info?
Kijk eens, dank u wel, hij zag er inderdaad niet zo puik uit, plastic op een raampje enzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is 1 van de Plan U's uit Haarlem, die wordt in Amf verder opgeknapt na de grondige vernielingen van enkele weken geleden.
Ze gaan ze opknappen! Tof!quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is 1 van de Plan U's uit Haarlem, die wordt in Amf verder opgeknapt na de grondige vernielingen van enkele weken geleden.
Gistermiddag stonden er een 1600-loc en ICM-III 4080quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:47 schreef bork het volgende:
Gisteren stond die ene OS VIRM die op Amersfoort CS bivakeert er 's middags niet meer (16.03 zag ik hem voorbijkomen) nu staat ie er weer braaf.
Die zag ik vorige week nog in Dortmund staanquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een mooie trein is een Br103 met TEE ook:
Jammer dat we in Nederland niet een dergelijke trein hebben, een 1200 mit een sleep bolkoppen o.i.d.
Een 1100 met een 6-tal Plan D rijtuigen moet wel lukken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef von_Preussen het volgende:
Jammer dat we in Nederland niet een dergelijke trein hebben, een 1200 mit een sleep bolkoppen o.i.d.
Ja. Ik lees ook dat het allemaal niet zo gek veel boeitquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Arriva de treintjes op het nog aan te leggen traject Groningen - Heerenveen niet wil rijden als het de concessie voor het busvervoer in Groningen en Drenthe verliest
Chantage = pech voor Arriva.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Arriva de treintjes op het nog aan te leggen traject Groningen - Heerenveen niet wil rijden als het de concessie voor het busvervoer in Groningen en Drenthe verliest
Bron: http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=82050quote:Trein maakt onverwachte stop in Onnen
GRONINGEN - De stoptrein van Assen naar Groningen heeft woensdagavond een merkwaardige afslag genomen. Ter hoogte van Onnen boog de trein plotseling af.
De machinist ging boven op de rem en de trein kwam tot stilstand op het grote rangeerterrein van Onnen. Het bleek dat er een wissel verkeerd stond. Het plotseling uitstapje wekte op de lachspieren van de meeste passagiers.
Nadat er wat wissels waren omgegooid kon de trein weer verder op het juiste spoor. De reis duurde door deze onverwachte pitstop een uur langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |