Ja. Ik lees ook dat het allemaal niet zo gek veel boeitquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Arriva de treintjes op het nog aan te leggen traject Groningen - Heerenveen niet wil rijden als het de concessie voor het busvervoer in Groningen en Drenthe verliest
Chantage = pech voor Arriva.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Arriva de treintjes op het nog aan te leggen traject Groningen - Heerenveen niet wil rijden als het de concessie voor het busvervoer in Groningen en Drenthe verliest
Bron: http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=82050quote:Trein maakt onverwachte stop in Onnen
GRONINGEN - De stoptrein van Assen naar Groningen heeft woensdagavond een merkwaardige afslag genomen. Ter hoogte van Onnen boog de trein plotseling af.
De machinist ging boven op de rem en de trein kwam tot stilstand op het grote rangeerterrein van Onnen. Het bleek dat er een wissel verkeerd stond. Het plotseling uitstapje wekte op de lachspieren van de meeste passagiers.
Nadat er wat wissels waren omgegooid kon de trein weer verder op het juiste spoor. De reis duurde door deze onverwachte pitstop een uur langer.
Het zou mischien mogelijk zijn, maar ik zie het voorlopig nog niet gebeuren dat er een rondrit komt met een 1200 en 3 of 4 historisch verantwoorde rijtuigen, die ook netjes opgeknapt zijn (een trein van 8 rijtuigen zul je in Nederland nooit vol krijgen).quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef Cothen het volgende:
[..]
Een 1100 met een 6-tal Plan D rijtuigen moet wel lukken.
Een 1200 met een 8-tal Plan E rijtuigen lukt ook nog wel
Huh? Dus omdat de trein per ongeluk Onnen opgestuurd is, duurde het een uur langer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zijn lekker bezig hier in het noorden:
[..]
Bron: http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=82050
Het spoorwegmuseum zegt wel zo'n trein van de zomer in te willen zetten als Heimwee-express. Echt een rondrit kan je dat niet noemen maar ben toch benieuwd wat voor moois dit op zal leveren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zou mischien mogelijk zijn, maar ik zie het voorlopig nog niet gebeuren dat er een rondrit komt met een 1200 en 3 of 4 historisch verantwoorde rijtuigen
precies.. gewoon een aanbesteding uitschrijven voor dat spoorquote:
Of RegioNS.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
precies.. gewoon een aanbesteding uitschrijven voor dat spoor
mischien is het wat voor veolia of CXX
of NMBSquote:
quote:Dre op somda
Vanwege een stroomstoring tussen Amf en Hvs reed de 1530 maar tot Amf, en is daarna op de (30)1633 gekeerd richting Es. Aan het einde van de middag stond de stam nog in de tuin van Es, met elocs 1741 (Gronause zijde) en 1858 (Hengelose zijde).
Bovendien is elke link met een dienstregelingfolder zo goed als dood. Je kunt er geen pindakaas van maken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:26 schreef Fixers het volgende:
@Ofyles: Moet je de site van het MIVB/STIB eens proberen. Eérst zoeken naar welke taal je begrijpt, het zijn twee compleet aparte sites voor Nederlands en Frans. Daarna is in het ondoenbaar om even te kijken welke metro in welke richting je moet hebben om ergens te komen. Het is nog erger dan bij Veolivla.
Ik heb een beetje met CSS geëxperimenteerd, ik ga maar een belang in VVM De Lijn kopen om die apentoestanden weg te werken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu ruikt een gat in de markt voor 9292ov.be
Echte faalhazen daar bij Arriva. Ze zijn in de 10 jaar dat ze hier rijden nog geen spat veranderd. Alleen maar omzet maken, maar niet aan de passagiers denken. Het wordt tijd dat infrastructuur en materieel door de OV-autoriteit zelf worden geregeld, net zoals in Zweden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Arriva de treintjes op het nog aan te leggen traject Groningen - Heerenveen niet wil rijden als het de concessie voor het busvervoer in Groningen en Drenthe verliest
En nu in normaal begrijpbare taal ?quote:Dre op somda
Vanwege een stroomstoring tussen Amf en Hvs reed de 1530 maar tot Amf, en is daarna op de (30)1633 gekeerd richting Es. Aan het einde van de middag stond de stam nog in de tuin van Es, met elocs 1741 (Gronause zijde) en 1858 (Hengelose zijde).
Per direct. Ik heb veel meer vertrouwen in Transdev, omdat deze in Frankrijk en Engeland al bewezen heeft respect te hebben voor de regionale tradities en in samenspraak met verschillende gemeenten/regio's nog aan innovatie doet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
precies.. gewoon een aanbesteding uitschrijven voor dat spoor
mischien is het wat voor veolia of CXX
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef dennistd het volgende:
Vanwege een stroomstoring tussen Amersfoort en Hilversum reed trein 1530 (Deventer-Amsterdam) maar tot Amersfoort, en is daarna op de (30)1633 (trein Schiphol-Enschede) gekeerd richting Enschede. Aan het einde van de middag stond de stam nog in Enschede, met elocs 1741 (aan de oostzijde van de stam) en 1858 (aan de westzijde).
Volgens mij eerst alleen de 121 (deze staat te Amf).quote:
Jammer voor Arriva, maar Qbuzz gaat rijden in Groningen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Arriva de treintjes op het nog aan te leggen traject Groningen - Heerenveen niet wil rijden als het de concessie voor het busvervoer in Groningen en Drenthe verliest
Gefelicteerdquote:
Goed zo, prijs jezelf lekker de markt uitquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:48 schreef dennistd het volgende:
Het gaat om de busconsessie, niet de trein. Die loopt nog gewoon door, en Arriva zal die ook gewoon moeten blijven rijden. Ze willen alleen niet meer meebetalen aan nieuw spoor.
Ik hoop ook dat beiden failliet raken, evenals Stagecoach (quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo, prijs jezelf lekker de markt uitMisschien kan Veolia ook wat van Arriva leren
Oprotten met die kutfalers.
Ik vind het echt gezeik van Arriva. Het zijn verschillende concessies, niet janken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:48 schreef dennistd het volgende:
Het gaat om de busconsessie, niet de trein. Die loopt nog gewoon door, en Arriva zal die ook gewoon moeten blijven rijden. Ze willen alleen niet meer meebetalen aan nieuw spoor.
Tijd voor een nieuwe ontwerpafdeling.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:50 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hier alvast een impressie van uw ontwerpafdeling:
[ afbeelding ]
Roze, dat kun je toch niet menen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:50 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hier alvast een impressie van uw ontwerpafdeling:
[ afbeelding ]
COC!Rail bedoel je natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:50 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hier alvast een impressie van uw ontwerpafdeling:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |