Ssssstttt, niet over staken beginnen...... nieuw management betekent niet meteen tevreden werknemersquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:49 schreef NikkelCobalt het volgende:
Zou bij de FOK!NMBS eerst een zorgen dat ze die geldverspillende non-technologie projecten staken, ipv te discussieren over welke cateringdiensten er aanwezig moeten zijn op de stations
Geld opent vele deurenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:24 schreef James1988 het volgende:
Nja, reken er maar niet op dat je makkelijk > 50% aandelen kunt krijgen... dan moet je de enige aandeelhouder (de Belgische overheid) wel hele mooie beloftes maken, willen ze dat doen. Als ze 6 miljard euro subsidie per jaar overhebben voor de spoorwegen, moet er voor hun wel heel wat te halen zijn wbt. rendement en inspraak. Helaas.
Wat is klein beginnen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Laten we eerst klein beginnen, net zoals bij Ebbsfleet United.
En een nieuw CAO, om te voorkomen dat het personeel in Vlaanderen elke aangelegenheid grijpt om grève te voeren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:54 schreef James1988 het volgende:
Dat is een heel goed punt. Sowieso zouden er een hele hoop dingen veranderen, waaronder een hele hoop management en ambtenarijlagen zouden moeten verdwijnen.
Uiteraard, beetje bij beetje. Wel in serieuze hoeveelheden, het is wel een genationaliseerd bedrijf. Het is dan niet interessant om 0,5% aandelen opeens uit handen te geven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laten we beginnen bij 0,5% van de aandelen.
En anders wat slachtoffers van de crisis (mensen die hun werk zijn kwijtgeraakt) door middel van een wurgcontract (werk = inkomen, dus ze moeten wel) aan het werk zetten. Moeten we wel snel zijn overigens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 03:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En een nieuw CAO, om te voorkomen dat het personeel in Vlaanderen elke aangelegenheid grijpt om grève te voeren.
Panos zit al op Station rijswijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:32 schreef bork het volgende:
ehm Panos in NL dan maar?
http://www.panos.be/nl/ar(...)os/marques/panos.cfm
Dat is 1 van de Plan U's uit Haarlem, die wordt in Amf verder opgeknapt na de grondige vernielingen van enkele weken geleden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:47 schreef bork het volgende:
Gisteren stond die ene OS VIRM die op Amersfoort CS bivakeert er 's middags niet meer (16.03 zag ik hem voorbijkomen) nu staat ie er weer braaf.
Maar wat veel leuker was en helaas was ik niet snel genoeg om iets te klikken stond er een rode mat'64 als ik het goed gezien heb, iemand meer info?
Kijk eens, dank u wel, hij zag er inderdaad niet zo puik uit, plastic op een raampje enzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is 1 van de Plan U's uit Haarlem, die wordt in Amf verder opgeknapt na de grondige vernielingen van enkele weken geleden.
Ze gaan ze opknappen! Tof!quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is 1 van de Plan U's uit Haarlem, die wordt in Amf verder opgeknapt na de grondige vernielingen van enkele weken geleden.
Gistermiddag stonden er een 1600-loc en ICM-III 4080quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:47 schreef bork het volgende:
Gisteren stond die ene OS VIRM die op Amersfoort CS bivakeert er 's middags niet meer (16.03 zag ik hem voorbijkomen) nu staat ie er weer braaf.
Die zag ik vorige week nog in Dortmund staanquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een mooie trein is een Br103 met TEE ook:
Jammer dat we in Nederland niet een dergelijke trein hebben, een 1200 mit een sleep bolkoppen o.i.d.
Een 1100 met een 6-tal Plan D rijtuigen moet wel lukken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef von_Preussen het volgende:
Jammer dat we in Nederland niet een dergelijke trein hebben, een 1200 mit een sleep bolkoppen o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |