Gisteren heeft ze geprobeerd die verschrikkelijke herinneringen aan zoenen met jou weg te drinken, dus was ze weer dronken toen ze je dat sms-je stuurdequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren of ze nog wat wilde afspreken en dat leek haar leuk
Als je iets verstuurt moet je niks terug verwachten, dat werkt het bestequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
ja kom op, als ik een smsje krijg sms ik ook expres niet binnen een minuut terug, maar eigenlijk zo'n 30 tot 60 minuten laten, maar 4 uurcome on
!
Vind dat zo raar om meteen te antwoorden, desperate ofzo, ik weet nietquote:
Check de post van Tallyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
In 4 uur tijd moet je toch wel ergens 30 seconde vrij kunnen maken om even een smsje te sturen?
Nja zo ben ik dan misschien
Ze is best vaag, maar dat maakt haar wel leuk
Altijd vervelend hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
Het is ook best vervelend wanneer je wacht op een smsje, je hoort en sms toon: blijkt het een sms van iemand anders te zijn
Als ik je een tip mag geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
In 4 uur tijd moet je toch wel ergens 30 seconde vrij kunnen maken om even een smsje te sturen?
Ik vind consequent een uur later sms-en pas raarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vind dat zo raar om meteen te antwoorden, desperate ofzo, ik weet niet
Dus kan je dr maar beter "dumpen" geen gezeik, geen irritaties en dus helemaal niets.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven.
Als je je nu al vervelend vindt dat ze te langzaam terug sms-t, gaat je dat op den duur heel erg irriteren.
Kerel ik weet niet hoeveel je smst maar als ik een sms in elkaar bouw dan doe ik er toch minimaal 10 minuten over. Maar ja ik ben dan ook iemand die niet veel sms`t en 3 knopjes tegelijk in drukt op z`n telefoon.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja je hebt wel gelijkquote:
Ahh een echte Tally postquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus kan je dr maar beter "dumpen" geen gezeik, geen irritaties en dus helemaal niets.
Werkt prima hoor ditquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Kerel ik weet niet hoeveel je smst maar als ik een sms in elkaar bouw dan doe ik er toch minimaal 10 minuten over. Maar ja ik ben dan ook iemand die niet veel sms`t en 3 knopjes tegelijk in drukt op z`n telefoon.
Jij hebt nog nooit met mij heen en weer gesmstquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Als je iets verstuurt moet je niks terug verwachten, dat werkt het beste
en waarom zou je iemand expres laten wachten? dat zijn echt van die stomme kleuterdingen... als je bv in bed ligt te niksen, wacht je dan ook als je heen en weer smst?
maar als je bezig bent kan het gerust 4 uur of langer duren hoor ?!?!!?!?
Die mensen ken ik ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Kerel ik weet niet hoeveel je smst maar als ik een sms in elkaar bouw dan doe ik er toch minimaal 10 minuten over. Maar ja ik ben dan ook iemand die niet veel sms`t en 3 knopjes tegelijk in drukt op z`n telefoon.
beter 1 uur later dan 4 uur later imoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vind consequent een uur later sms-en pas raar
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Die mensen ken ik ookOf die smsjes sturen naar de verkeerde personen. Soms best lachen
Apart vrouwtjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
beter 1 uur later dan 4 uur later imo
Maar vind het zo raar, want zondag kon ze echt niet van me af blijven...
Ze moest op een gegeven moment naar de wc, toen vroeg ze: "vind je het goed als ik even weg ga ? "
Aan de ene kant echt vreemd, maar toch wel weer heel netjes en beleefd
Kf.. je analyseert veeeeeeeels te veeel!!! Niet doen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze moest op een gegeven moment naar de wc, toen vroeg ze: "vind je het goed als ik even weg ga ? "
Misschien wilt ze niet al te opdringerig overkomenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je bent toch ICT-er?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kf.. je analyseert veeeeeeeels te veeel!!! Niet doen...
Misschien denkt ze, als ik nu binnen een uur terug sms, lijk ik wel desperate. ik wacht liever nog even een paar uurtjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Misschien wilt ze niet al te opdringerig overkomen
Nee, maar het valt gewoon op, niet alleen mij maar ook de vrienden die erbij warenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kf.. je analyseert veeeeeeeels te veeel!!! Niet doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Nee, ik doe alleen ICT werkquote:
Ik ken alleen de silly variantquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik wil ook een sms terug van crazy girl
bedoel je dat je snel bent of traag?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit met mij heen en weer gesmst
Hmm vond dit wel een leuk onderwerpquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:43 schreef Pien85 het volgende:
Ik zag dat KF de lapo had in t vorige topic en dacht: 's kijken offie nu weer zn eigen naamtopic opent
Als je zo iemand dan ook zie kutten met een berichtje tikkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
helemaal niet vaak bel ik dan liever want dan heb ik die 4 regels binnen een minuut gezegd
maar als je dan sms krijgt met sms me maar terug is het lastig
echt een KF postquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Werkt prima hoor dit:
[ afbeelding ]
Je hebt dr gesmst?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik wil ook een sms terug van crazy girl
Ja dat dacht ik dus ook, dat ze het gewoon expres doetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien denkt ze, als ik nu binnen een uur terug sms, lijk ik wel desperate. ik wacht liever nog even een paar uurtjes.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, maar het valt gewoon op, niet alleen mij maar ook de vrienden die erbij waren
En vind het sowieso ook wel leuk om naar het gedrag van vrouwen te kijken, want ze zijn echt apart meestalHet gedrag van vrouwen? Alsof je het over een of andere inheemse diersoort hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast vind ik je post nogal generaliserend.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik bedoel dat je dus geen psycholoog bentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
Nee, ik doe alleen ICT werk
Vind je me dan zo'n standaard ICT-er?
En hoezo vraag je dat
Ik heb dat serieus nog nooit gebruikt...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
echt een KF post
want iedereen die dat gebruikt beseft dat hij met T9 sneller was
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
Nee, maar het valt gewoon op, niet alleen mij maar ook de vrienden die erbij waren
En vind het sowieso ook wel leuk om naar het gedrag van vrouwen te kijken, want ze zijn echt apart meestalWaarom zo ik je flamen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed.. een zinnetje die iemand zegt als "vind je het goed dat ik naar de wc ga" moet je niet overanalyseren. Zeg ik ook wel eens als ik met iemand in gesprek ben.
"ze smste gisteren nog continue" Dat zegt niks over haar smsgedrag de dag erna of wanneer ze druk is.
Heel simpelNet als dat ik de ene keer ontzettend veel en lange smsjes verstuur en de volgende dag heel kortaf ben.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ze maken die klote toetsen gewoon veelste kleinquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je zo iemand dan ook zie kutten met een berichtje tikken
Hij/zij doet er in ieder geval moeite voor danIs al heel wat.
Ik kan redelijk rap smsen en kan ook hele verhalen tikken op zo'n kutmobieltje.
En ik kreeg dan ook de vraag verleden keer of ik een keyboard had ofzo
Sorry, was weer aan het uitlokkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het gedrag van vrouwen? Alsof je het over een of andere inheemse diersoort hebtDaarnaast vind ik je post nogal generaliserend.
Ik kan er niet tegen als mensen dit erbij zeggen! Net of dat je argument sterker maaktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom zo ik je flamen?
Maargoed.. een zinnetje die iemand zegt als "vind je het goed dat ik naar de wc ga" moet je niet overanalyseren. Zeg ik ook wel eens als ik met iemand in gesprek ben.
"ze smste gisteren nog continue" Dat zegt niks over haar smsgedrag de dag erna of wanneer ze druk is.
Heel simpelNet als dat ik de ene keer ontzettend veel en lange smsjes verstuur en de volgende dag heel kortaf ben.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze maken die klote toetsen gewoon veelste klein
Eerder dat jij mij nog nooit gesmst hebtquote:
O oke. Jammer. Maar misschien krijg je nog wat terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gebeld, geen antwoord, dus toen maar een sms
Ow die ken ik niet.. maar gezelligquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, nee, die complete gek van afgelopen weekendtof mens dat zij is
Mars/venus verhaal. Vrouwen vinden mannen vaak net zo onduidelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sorry, was weer aan het uitlokken
Ik vind gewoon dat mannen veel duidelijker zijn in de signalen die ze afgeven dan dat vrouwen dat doen...
Hmm jullie hebben wel gelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom zo ik je flamen?
Dat dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Wat een onzin, ik sluit AL mijn smsjes af met kus of kusje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm jullie hebben wel gelijk eigenlijk
Als ik een smsje krijg van een meisje kijk ik bijvoorbeeld of ze hem afsluit met: x / xXx / kus of kusje![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het gedrag van vrouwen? Alsof je het over een of andere inheemse diersoort hebtDaarnaast vind ik je post nogal generaliserend.
In de generatie van tegenwoordig boeit het lang niet meer hoe men afsluitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
Hmm jullie hebben wel gelijk eigenlijk
Als ik een smsje krijg van een meisje kijk ik bijvoorbeeld of ze hem afsluit met: x / xXx / kus of kusje![]()
ook als je KF zou sms-en?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik sluit AL mijn smsjes af met kus of kusje.
Zelfs smsjes aan mn baasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het per persoon...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stuur maar door via pmquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ken je niet? damn, heb nog wel een uitgebreid verslag hier getypt!
Ik wil gewoon een spraakrecorder die het omzet naar smsquote:
Dat zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eerder dat jij mij nog nooit gesmst hebt
Dat heb ik thuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een spraakrecorder die het omzet naar sms
damn, die zet ik er soms bij vrienden per ongeluk al bijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
Dat zou handig zijn in de auto. Ik word ALTIJD gesmst als ik in de auto zit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een spraakrecorder die het omzet naar sms
Hoe laat zit je weer in de auto vanmiddag?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn in de auto. Ik word ALTIJD gesmst als ik in de auto zit.
En dat vind ik best irritant omdat ik nieuwsgierig ben naar wie smst
Inderdaad handige functie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn in de auto. Ik word ALTIJD gesmst als ik in de auto zit.
En dat vind ik best irritant omdat ik nieuwsgierig ben naar wie smst
ik heb hem altijd in mijn dashboard liggen.. kijk ook altijd wie wat stuurt en stuur meestal ook wat terug, maar ik kan dan ook zo goed als blind smsen..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Inderdaad handige functie.
Ik heb mijn telefoon trouwens in de tom-tom houder staan, dus kijk altijd wie er sms-t en stuur vaak ook wat terug
Ik ben gister gespot in mijn auto door een FOK!kerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe laat zit je weer in de auto vanmiddag?
Als ik in mijn eigen auto zit dan heb ik zo'n handig laatje waar ik hem altijd in leg. En dan kijk en sms ik ook terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Inderdaad handige functie.
Ik heb mijn telefoon trouwens in de tom-tom houder staan, dus kijk altijd wie er sms-t en stuur vaak ook wat terug
Hehe bij mij vrienden zet ik er ook altijd kus bijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
damn, die zet ik er soms bij vrienden per ongeluk al bij
hij ligt bij mij gewoon op de stoel, ik bel en sms alsof ik niet in de auto zitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb hem altijd in mijn dashboard liggen.. kijk ook altijd wie wat stuurt en stuur meestal ook wat terug, maar ik kan dan ook zo goed als blind smsen..
Das idd best heel sneu ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hehe bij mij vrienden zet ik er ook altijd kus bij
Maar ik bedoel meer dan wanneer een meisje afsluit met 'x' ze minder interesse lijkt te hebben dan wanneer ze afsluit met 'kusje'best zielig ja, en ik analyseer te veel ja
Doe eens een keer alsof je 21 bent!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
Maar ik bedoel meer dan wanneer een meisje afsluit met 'x' ze minder interesse lijkt te hebben dan wanneer ze afsluit met 'kusje'best zielig ja, en ik analyseer te veel ja
Klopt en de rest heeft ook allemaal gelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In de generatie van tegenwoordig boeit het lang niet meer hoe men afsluit
mweh, ik weet hoeveel straling zo een foon kan geven, bellen/smsen met de foon tussen je ballen vind ik het minst fijne wat er isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
hij ligt bij mij gewoon op de stoel, ik bel en sms alsof ik niet in de auto zit![]()
Dudequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
Idd, moet daar echt mee kappenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Dude![]()
Wat ze voor je voelt haal je niet uit een smsje, of uit een gebaar, of uit wat ze eens zegt...
Hehe, door wie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben gister gespot in mijn auto door een FOK!ker
Vandaag rond half 5 zit ik weer in de auto
[..]
Als ik in mijn eigen auto zit dan heb ik zo'n handig laatje waar ik hem altijd in leg. En dan kijk en sms ik ook terug
anders zit hij in mijn broekzak, im fucked anywayquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mweh, ik weet hoeveel straling zo een foon kan geven, bellen/smsen met de foon tussen je ballen vind ik het minst fijne wat er is
Omg, als dat waar zou zijn, hebben heel veel vrouwen meer interesse in me dan ik dacht, en veel ook minder interesse dan ik dacht...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Inderdaad, anders blijf je op en neer smsenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien denkt ze, als ik nu binnen een uur terug sms, lijk ik wel desperate. ik wacht liever nog even een paar uurtjes.
een X of kusje, het is allemaal 1 pot natquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef Jannuk het volgende:
Mogguh
lame raaien, tt gaat weeeeeer over KF?
Een natte potquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Inderdaad, anders blijf je op en neer smsen![]()
Dan kan je beter haar bellen KF![]()
[..]
een X of kusje, het is allemaal 1 pot nat![]()
Maak je toch niet zo druk om een smsje
Dat doen toch alleen kindjes van een jaar of 6?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
Hmm die mensen van Venco zijn echt slim
Er zitten weer van die kleine chocolade figuurtjes in de hagelslag...
Maar als je er op let zie je echt dat je meer hagel op je boterham strooit in de hoop nog een extra chocolaatje uit het pak te schudden
Vencoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
Hmm die mensen van Venco zijn echt slim
Maar als je er op let zie je echt dat je meer hagel op je boterham strooit in de hoop nog een extra chocolaatje uit het pak te schudden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
De uitdaging voor gevorderde hagelslag eters is om zoveel mogelijk chocolaatjes en zo weinig mogelijk hagels uit het pak te schuddenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat doen toch alleen kindjes van een jaar of 6?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
VencoHad het al ge-edit, ik bedoel VenzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De uitdaging voor gevorderde hagelslag eters Kindertjes van 21 is om zoveel mogelijk chocolaatjes en zo weinig mogelijk hagels uit het pak te schudden
Een Oldbiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, door wie?
Ahh ok, om kwart voor vijf Tally smsen dus
quote:
Altijd zo serieus hehquote:
Ahh ok.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Altijd zo serieus heh
"Hoe kan ik ooit volwassen worden als ik het kind in me nog steeds voel geen goede zinnen kan schrijven"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Klein beetje.. toen ik eindelijk sliep ging ut onweren en zat ik rond 4 uur van een doodklap rechtop in mn bedquote:
Ik heb heerlijk geslapen, met de rare hond naast m'n bedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Klein beetje.. toen ik eindelijk sliep ging ut onweren en zat ik rond 4 uur van een doodklap rechtop in mn bed
Jij lekker geslapen?
Das echte liefde!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen, met de rare hond naast m'n bedElke keer als ik me omdraaide dacht ze dat ik wakker was en kwam ze helemaal blij naar me toe
Dat is hetzelfde toch?quote:
Probeer hakkuhbar!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
Ik kan maar niet op gang komen vandaag
Zelfs mee bewegen op MC Hammer met Cant touch this wilt niet helpen
Echte liefde voor mij komt inderdaad aardig in de buurt van gektequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde toch?
[..]
Probeer hakkuhbar!
Prettig gestoord is een leuke combi met echte liefdequote:
Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Prettig gestoord is een leuke combi met echte liefde
Absoluut de meest foute muziek voor mij. Ik heb afgelopen zondag nog alle verhalen aan moeten horen van vrienden die naar Thunderdome waren geweest afgelopen zaterdagquote:
Dat dansje is zo vet hehquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
Ik kan maar niet op gang komen vandaag
Zelfs mee bewegen op MC Hammer met Cant touch this wilt niet helpen
Mn lijf stuitert niet meer, mn hersens wel...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef Pien85 het volgende:
Heb je gelijk inNiet meer aant stuiteren trouwens?
Jezus, daar had je vast nét zin inquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:25 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mn lijf stuitert niet meer, mn hersens wel...
Krijg ik klusje van de thuiszorg: sokken sorteren
Dan heb je zeker nog niet met Nouk gesprokenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Absoluut de meest foute muziek voor mij. Ik heb afgelopen zondag nog alle verhalen aan moeten horen van vrienden die naar Thunderdome waren geweest afgelopen zaterdag
ik pak minder vaak hagelslag omdat die irritante figuurtjes het gaatje dichthoudenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
Hmm die mensen van Venz zijn echt slim
Heel veel zin... zuchtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef Pien85 het volgende:
Jezus, daar had je vast nét zin inWaarom stuiteren je hersens? Pas maar op voor een hersenschudding
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok.
Die krijg je zeker weten stuk!
Waar denk je over na dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:27 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heel veel zin... zucht
Ben een beetje veel aan het nadenken... hersenschudding zal wel meevallen, ben wel bang voor rook uit mn oren
Met de drollenvanger broekenquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog niet met Nouk gesproken
quote:
Dat nummer van he he gabbertje had ik gisteren aanstaan in de autoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met de drollenvanger broeken
[..]
Hoezo?
[..]
Nu eens verzinnen wat ik je ga sturen
niet echt "over" iets (nou ja, beetje dan), meer in de trant van... als ik toen, zou het dan, erg frustrerendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef Pien85 het volgende:
Waar denk je over na dan?Of vraag ik nu te veel?
en zo fucking nutteloosquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:32 schreef Jannuk het volgende:
meer in de trant van... als ik toen, zou het dan, erg frustrerend
Inderdaad...quote:
Oh beterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:32 schreef Jannuk het volgende:
[..]
niet echt "over" iets (nou ja, beetje dan), meer in de trant van... als ik toen, zou het dan, erg frustrerend
Maaaaaar.. heb wel mn belastingcentjes teruggekregen vandaag, dus heb iig een zorg minder!
Ik vroeg me laatst af, wat zal over 30 / 40 jaar de muziek zijn die nu gemaakt is, maar dan nog als legendarisch gezien wordt ?quote:
Ik denk dat de Beatles van een heel ander kaliber is dan de muziek die nu gemaakt wordt. Dus nee, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst af, wat zal over 30 / 40 jaar de muziek zijn die nu gemaakt is, maar dan nog als legendarisch gezien wordt ?
Zoals bijvoorbeeld de Beatles vroeger dik waren, maar nu nog steeds als legendarisch gezien worden
Wat denken jullie?
Ik moest bijbetalen, krijg heul niks terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh beterIk zit ook nog steeds op mijn belastinggeld te wachten
Irritant!!!!!!
En dat nadenken over dat soort dingen is nutteloos, kun je toch niks meer aan veranderen
Ik krijg ook niet veel terug hoor, iets van 300 euro, maar ik vraag me wel af waar het blijftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik moest bijbetalen, krijg heul niks terug
Damn, ik dacht tot 1 juniquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:38 schreef Pien85 het volgende:
En ja, ze mogen er tot 1 juli over doen, maar toch
Nja ik nam een voorbeeld hoor, je zou ook bijvoorbeeld Michael Jackson / Madonna kunnen pakenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Beatles van een heel ander kaliber is dan de muziek die nu gemaakt wordt. Dus nee, ik denk het niet.
Je hebt nog de hele dagquote:
Heb ik mazzel... 2k!! Maar ja, moest nog het één en ander terugbetalen. Kan wel eindelijk een nieuw flaptoppie kopen!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Ik krijg ook niet veel terug hoor, iets van 300 euro, maar ik vraag me wel af waar het blijftHeb 'm keurig netjes eind februari al ingestuurd, en heb nog steeds niks
En ja, ze mogen er tot 1 juli over doen, maar toch
Nog een reden waarom ik en nouk elkaar goed liggen dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat nummer van he he gabbertje had ik gisteren aanstaan in de autovond ze niet zo leuk..
Hardcorequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een reden waarom ik en nouk elkaar goed liggen dus
Een vriend van me heeft ooit een thunderdome cd in mijn autoradio gepropt. Ik zei tegen hem dat hij hem er direct uit moest halen. Hij zei kom op man doe neit zo flauw. De cd is gaan vliegen met 120 km/u.
Beter! Ik ga maar 's aan 't werkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb ik mazzel... 2k!! Maar ja, moest nog het één en ander terugbetalen. Kan wel eindelijk een nieuw flaptoppie kopen!!!
Haha,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een reden waarom ik en nouk elkaar goed liggen dus
Een vriend van me heeft ooit een thunderdome cd in mijn autoradio gepropt. Ik zei tegen hem dat hij hem er direct uit moest halen. Hij zei kom op man doe neit zo flauw. De cd is gaan vliegen met 120 km/u.
Dat had ik vorig jaar!... dit jaar 200 terug betalenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb ik mazzel... 2k!! Maar ja, moest nog het één en ander terugbetalen. Kan wel eindelijk een nieuw flaptoppie kopen!!!
Werk zequote:
Ik zou zelf nooit zo lomp zijn om de cd uit het raam te gooien. Maar ik vind het een goede actie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
Dat is lachenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha,
Ach, ik vind het wel grappig af en toe
Had wat foute nummers op mijn mp3 gezetgewoon voor de lol.
TLC waterfalls, vengaboys. dat soort troep
een vriend van me zette een keer een DVD van Wolter Kroes (zo heet hij tochquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit zo lomp zijn om de cd uit het raam te gooien. Maar ik vind het een goede actie.
OMG, misschien denkt ze: kan beter te vroeg sms-en ben ik tenminste van die gast afquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef KudFokker het volgende:
Wtf, ze heeft me 1 uur en 15 minuten te vroeg gesmst!!
Smsde haar om 8 uur, en smst nu al terug
En daarom vraagt ze of ik vandaag tijd hebquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
OMG, misschien denkt ze: kan beter te vroeg sms-en ben ik tenminste van die gast af![]()
Precies, die jongen word langzaam afgedaan. Ik geef hem nog 2 dagen dan horen we niks meerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
OMG, misschien denkt ze: kan beter te vroeg sms-en ben ik tenminste van die gast af![]()
Ach, dan pik ik wel een andere chick op met mijn Kofschipquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Precies, die jongen word langzaam afgedaan. Ik geef hem nog 2 dagen dan horen we niks meer
Maar dan wel pas om 3 uur vanmiddag iets terug sturen he! anders denkt ze dat je desperate bent!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En daarom vraagt ze of ik vandaag tijd heb
Om uit te leggen onder 4 ogen dat je haar met rust moet laten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En daarom vraagt ze of ik vandaag tijd heb
Colaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
iemand een idee om je ogen open te houden?
ik zit echt in een dromerige toestand hier.
Bier over je toetsenbord gieten, en daarna met een rietje eruit slurpen? ! ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Of nog erger, Jan Smit, Frans Bauer en André Hazes.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
Dat is lachenook Backstreetboys, Five en de Spiregirls
?
Neem een 'eye-tattoo'quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Nee, dat komt erbij mij echt niet inquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:54 schreef Howl het volgende:
[..]
Of nog erger, Jan Smit, Frans Bauer en André Hazes.
zet die foto ff in een spoiler!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Neem een 'eye-tattoo'![]()
[ afbeelding ]
Heel veel Koffie. Na 6 koppen blijven die oogjes wel open.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
goeiesmorgensquote:
Hij was goed boos. Maar de rest van de meerijders konden er hard om lachen omdat hij dacht dat ik bluftequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit zo lomp zijn om de cd uit het raam te gooien. Maar ik vind het een goede actie.
Hey!quote:
Mwah... Ik ben een uur wakker geweest ofzoquote:
morgen fietsquote:
Ow okquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!![]()
[..]
Mwah... Ik ben een uur wakker geweest ofzo
dat is een leuke even testenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bier over je toetsenbord gieten, en daarna met een rietje eruit slurpen? ! ?
hangt ervanaf hoe snel obama met sms-en is....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:00 schreef KudFokker het volgende:
Hoe lang zou het trouwens nog duren voordat Noord-Korea binnen gevallen wordt
Hoiquote:
Nee, morgen half 11 dermatoloog & 15.45 tentamen (die ik wel ga maken, maar niet voor ga leren... Ja, morgen middag even haha.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow okGoed bezig
![]()
vandaag niet naar school zeker?
Ik vind het wel echt brutaal hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
hangt ervanaf hoe snel obama met sms-en is....
"Ok guys, Nuke them"
Heel lang. De USA heeft geen behoefte om Seoul in een krater te laten veranderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:00 schreef KudFokker het volgende:
Hoe lang zou het trouwens nog duren voordat Noord-Korea binnen gevallen wordt
Ik lees mee hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef automatic_ het volgende:
Nee, morgen half 11 dermatoloog & 15.45 tentamen (die ik wel ga maken, maar niet voor ga leren... Ja, morgen middag even haha.
Het is een neger hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
hangt ervanaf hoe snel obama met sms-en is....
"Ok guys, Nuke them"
Hihihihihihihihihih. Verdorie! Nu let Big Sis op mij!quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een neger he
Dus dan is het: yo dawg let them punks feel our street power!
waarom kwam hier een klein evil lachje naarboven?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een neger he
buiten omdat, ze hebben korea al een keer eerder geprobeerd, was toen ook niet echt een success. Je kunt een volk wat niets te verliezen heeft niet verslaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Heel lang. De USA heeft geen behoefte om Seoul in een krater te laten veranderen.
Is het dan niet: Yo kutmuts let them punks feel our street power!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een neger he
Inderdaad! Kan niet hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:04 schreef automatic_ het volgende:
Hihihihihihihihihih. Verdorie! Nu let Big Sis op mij!
Goedemorgen liefje
Hmm denk je niet dat de wereld het zal gaan 'verplichten' aan Amerikaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Heel lang. De USA heeft geen behoefte om Seoul in een krater te laten veranderen.
Het kan Amerika weinig schelen wat de rest van de wereld denkt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm denk je niet dat de wereld het zal gaan 'verplichten' aan Amerika?
Denk ook niet dat de VN dit in hun eentje willen opknappen...
Het zou goeie propaganda voor Amerika zijn als ze nu een keer een land zouden binnen vallen omdat het een bedreiging is zonder enig winstoogmerk!
Het leek mij beter voor mijn humeur om iets te laten vallen... Alleen wat krijg je dan; Morgen één fout teveel halen en denken GVD GVD had ik nu maar wél wat gedaanquote:
Je kan ook naar de film gaan vanavond, heb je iig een goed excuusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het leek mij beter voor mijn humeur om iets te laten vallen... Alleen wat krijg je dan; Morgen één fout teveel halen en denken GVD GVD had ik nu maar wél wat gedaan
Grapjasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je kan ook naar de film gaan vanavond, heb je iig een goed excuus
ik wist niet dat dawg voor obama werktequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een neger he
Nee want nu duidde ik op de manier van uitsprekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is het dan niet: Yo kutmuts let them punks feel our street power!
quote:
Gewoon wel eventjes gaan lerenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het leek mij beter voor mijn humeur om iets te laten vallen... Alleen wat krijg je dan; Morgen één fout teveel halen en denken GVD GVD had ik nu maar wél wat gedaan
Mja... morgen na het ziekenhuis ga ik naar de uni en dan "leer" ik nog evenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gewoon wel eventjes gaan leren
Dan leid ik je af dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja... morgen na het ziekenhuis ga ik naar de uni en dan "leer" ik nog even
En morgennacht ga ik deels doorhalen, dus wie mij digitaal gezelschap gaat houden is welkom!
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:08 schreef automatic_ het volgende:
Film! Damn, nu heb ik dus zin om naar de film te gaan vanavondquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef djayzz het volgende:
Je kan ook naar de film gaan vanavond, heb je iig een goed excuus
Je moet af en toe zeggen; Fiets! Ben je nog wakker?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:12 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dan leid ik je af dat is niet de bedoeling
We zullen zien schatjequote:
Met jou wil ik welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Film! Damn, nu heb ik dus zin om naar de film te gaan vanavond
Maar, maar, maar, ik moet naar school en ik wil nu al niet meer..quote:
Hoi!quote:
Ik weet een goede deal!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, ik moet naar school en ik wil nu al niet meer..
Ik heb nog steeds zo'n bon, gratis naar de film op ma t/m do maar vergeet 'm iedere keer..
Het probleem is dat Noord-Korea al meer dan 50 jaar klaarstaat om de Amerikanen met open arms te ontvangen. Die hebben zich goed ingegraven. Dus daar heeft de USA niet zo veel zin in. En de VN heeft nog veel minder zin in oorlog.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:06 schreef KudFokker het volgende:
Hmm denk je niet dat de wereld het zal gaan 'verplichten' aan Amerika?
Denk ook niet dat de VN dit in hun eentje willen opknappen...
Oke leuk heb ik er nog niks aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet af en toe zeggen; Fiets! Ben je nog wakker?
I got 99 problems but a bitch ain't onequote:
Is goed! welke film gaan we?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Film! Damn, nu heb ik dus zin om naar de film te gaan vanavond
Aardig dat dat mag hè?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oke leuk heb ik er nog niks aan
Hoi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
Noord-Korea doesn't give a fuck. En tegen dat soort mensen is het lastig opvechten
Je moet wel verder lezen hè... Ze mag nietquote:
Heullllll aardig jaquote:
Owquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet wel verder lezen hè... Ze mag niet
bepaal jij dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet wel verder lezen hè... Ze mag niet
quote:
Ik dacht ook dat dat wel duidelijk was?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
auto bepaald wat Nouk mag doen, en Nouk bepaald wat auto mag doen. wist je dat niet?
quote:
Nouk doet uiteindelijk echt wel wat ze zelf wiltquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
auto bepaald wat Nouk mag doen, en Nouk bepaald wat auto mag doen. wist je dat niet?
soms wel, maar dat komt omdat ze eigenwijs is...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Nouk doet uiteindelijk echt wel wat ze zelf wilt
Daar weet jij alles van hèquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nouk doet uiteindelijk echt wel wat ze zelf wilt
Dat geloof ik meteenquote:
ehm:quote:
Is goed, waar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
wie gaat er mee vanavond wat gezelligs doen? ff wat drinken ofzo
ik wil mn autoooooooquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
Oow Murm, je maakt het wel verleidelijk niet naar school te gaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
Net te ver uit de richtingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
ja gezellig, kom je naar amsterdam?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
den haag? rotterdam? waar woon jij ook alweer?
omdat steeds vaker de man de boodschappen doet en kutjes verkopen nou eenmaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:40 schreef Jannuk het volgende:waarom zit alles tegenwoordig in van die KUT verpakkingen
Pas op hè!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow Murm, je maakt het wel verleidelijk niet naar school te gaan
Boeiendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
Maandag van week 29 naar de kaakchirurg om verstandskiezen te laten trekken.
Dan week 30 en 31 vakantie!
en maandag en dinsdag van week 34 vrij, lappendag in Hoorn
Blijkbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
God, zijn er echt mensen die in die weeknummers spreken?
Van kwart voor 7 tot een uur of 10, in Amsterdamquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef Murmeli het volgende:
NouK: tot hoe laat en vanaf hoe laat is je school? (wat voor school ook alweer?)
daar zit kwaak ook vanavond hahahaa... kan het niet iets dichter deze kant op?quote:
hmm dat is wel een beetj kansloos om dan nog af te spreken. kan je school inhalen? of morgen extra huiswerk maken zodat het niet erg is dat je niet gaat? anders moet je gewoon gaan hoor! school is best leuk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van kwart voor 7 tot een uur of 10, in Amsterdam(HBO Communicatie
)
Bij mij op het kantoor maken ze er ook al een sport van.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
Van die mensen die je naar een agenda laten kijken om te zien welke datum ze bedoelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
Morgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef mrbox het volgende:
goedemorgen![]()
nouk doe eens email beantwoorden
Ja , zo van "kun je dinsdag week 34?"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Van die mensen die je naar een agenda laten kijken om te zien welke datum ze bedoelen
Inderdaad.. Ik mis al teveel, moet nu echt..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef Murmeli het volgende:
hmm dat is wel een beetj kansloos om dan nog af te spreken. kan je school inhalen? of morgen extra huiswerk maken zodat het niet erg is dat je niet gaat? anders moet je gewoon gaan hoor! school is best leuk!
Oepsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef mrbox het volgende:
goedemorgen![]()
nouk doe eens email beantwoorden
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ik mis al teveel, moet nu echt..
iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja , zo van "kun je dinsdag week 34?"
Weet ik veel
Ja, ga ik ook nog doen. Maar eerst even klusje voor de directeur afmaken, die staat straks voor mijn neus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:47 schreef Murmeli het volgende:
NOUK: ga maar naar school dan
oh en je mag mij nog een PM antwoorden asl je zin hebthahahaha
Ik niet, iig niet helemaal daarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:47 schreef Murmeli het volgende:
djayzz, rival.... meeten of niet? doe anders ff PM wie wat leuks wil gaan doen...
NOUK: ga maar naar school dan
oh en je mag mij nog een PM antwoorden asl je zin hebthahahaha
ja dat gaat voor hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ga ik ook nog doen. Maar eerst even klusje voor de directeur afmaken, die staat straks voor mijn neus.
jij lijkt mij 1 van de gezelligste mensen hier, dat je het maar ff weetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]nou ik kan wel zien hoe graag jij mij wilt zien
Ik zou denken dat je die allang geleden had laten trekken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
Maandag van week 29 naar de kaakchirurg om verstandskiezen te laten trekken.
hey daar ben ik vanavond alquote:
heheh... hij is het wetenschappelijk bewijs dat verstandskiezen niet werkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je die allang geleden had laten trekken.
Ik woon in de buurt van Denbosch....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar zit kwaak ook vanavond hahahaa... kan het niet iets dichter deze kant op?
djayzz waar wil jij meeten?
Ja, das dan wel weer beetje jammer. Hoe moet je er dan nog grappen over maken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heheh... hij is het wetenschappelijk bewijs dat verstandskiezen niet werken
Je hebt nog niet gereageerd op mijn stellingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
ow, ik heb geen stelling, maar wel een vraaag dan
Met welke single (m/v) denk je dat je het meeste gemeen hebt?
quote:De openingszin: "Wat heb jij een mooi telefoonnummer, kan je het eens opschrijven voor me" is slecht!
euh iets meer uitleg?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
ah ok. wat is voor hou handig dan in de buurt van rotterdam. ik kan dan thuis ff eten en dan wel ergens heen....quote:
Da's niet eens een stelling, dat is een rethorische vraagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hebt nog niet gereageerd op mijn stelling![]()
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's niet eens een stelling, dat is een rethorische vraag
* Murmeli zich zeer gevleid voeltquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
jij lijkt mij 1 van de gezelligste mensen hier, dat je het maar ff weet
Geen idee wat handig is in de buurt van rotterdam, ik kom met de auto, dus moet wel ergens kunnen parkeren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok. wat is voor hou handig dan in de buurt van rotterdam. ik kan dan thuis ff eten en dan wel ergens heen....
strijenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:00 schreef djayzz het volgende:
Geen idee wat handig is in de buurt van rotterdam, ik kom met de auto, dus moet wel ergens kunnen parkeren.
Nu hou ik juist nóg minder verstand overquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je die allang geleden had laten trekken.
hmm ik ben uniek dus ik verwacht niet dat iemand op mij lijkt of ik op iemand lijkquote:
Is dat gezellig?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja gezellig gaan we met zn allen bij jannuk langs...
Is goed, ik kan je wel ergens bij een station oppikken ofzo ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
ik ben wel voor strijen... rijdt er een bus bij jou jannuk?
mijn PM doet raar, djayzz kan jij anders je mobiele nummer ff PMmen.
en jannuk: ik kom alleen als je ook thee in huis hebt. enkoekjes![]()
kan vandaag sowieso niet, vanmiddag komt mn mishandelaar fysiotherapeut, na 't revalideren lig ik wel ff doodquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
Das maar goed ook, want in een verkering moet je geen tweeling broer/zus zoekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:02 schreef Murmeli het volgende:
en kwaak is wel mn vriendje maar we lijken niet zo op elkaar geloof ik.... behalve dat we allebei druk en dominant zijn
we hebben hier wel een bus... 's avonds 1 keer per uur ofzoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kan vandaag sowieso niet, vanmiddag komt mn mishandelaar fysiotherapeut, na 't revalideren lig ik wel ff dood
ik mis je....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Das maar goed ook, want in een verkering moet je geen tweeling broer/zus zoeken
volgende week moet ik sowieso 2 keer naar rotterdam (andere fysio, psych), week erna naar de schoenenboer (yeahhh nieuwe schoenen), dus laat het je nog wel ff wetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
ow dan gaan we ergens anders meeten
maar als jij toch al daar in de buurt komt.... kan je net zo goed doorscheuren naar rotterdam en daar ergens wat komen borrelen(niet bij mij hoor, is een teringbende in mijn huis)
Hmm ik ken echt niemand die op mij lijktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:02 schreef Murmeli het volgende:
ff denken met wie heb ik het meeste gemeen?
KZ komt wel een heel eind in de richting denk ik.
en verder vind ik iedereen wel gewoon tof enzo.
en kwaak is wel mn vriendje maar we lijken niet zo op elkaar geloof ik.... behalve dat we allebei druk en dominant zijn
dan kun jij beter straks de auto hier meenemen, het is maar anderhalf uur met openbaar vervoer vanaf je werk namelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja gezellig gaan we met zn allen bij jannuk langs...
das maar goed ook!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:13 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ken echt niemand die op mij lijktook niet van mijn vrienden
TS begint?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
Een vrouw die kan koppen, wauwquote:
Makkelijk, doch vermakelijk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef kwaakvaak het volgende:
<gemeen mode>
De dokter heeft gezegd dat het beter voor mij is als ik niet teveel nadenk, en op basis van die uitspraak zou ik dan het meeste gemeen hebben met KF
</gemeen mode>
ow, jammer. En sterkte vanmiddag!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kan vandaag sowieso niet, vanmiddag komt mn mishandelaar fysiotherapeut, na 't revalideren lig ik wel ff dood
niet zo negatief... als je mazzel hebt, doe je er wel 2 uur over (lang leve de "overstapservice")quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:13 schreef kwaakvaak het volgende:
dan kun jij beter straks de auto hier meenemen, het is maar anderhalf uur met openbaar vervoer vanaf je werk namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |