Ach, dan pik ik wel een andere chick op met mijn Kofschipquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Precies, die jongen word langzaam afgedaan. Ik geef hem nog 2 dagen dan horen we niks meer
Maar dan wel pas om 3 uur vanmiddag iets terug sturen he! anders denkt ze dat je desperate bent!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En daarom vraagt ze of ik vandaag tijd heb
Om uit te leggen onder 4 ogen dat je haar met rust moet laten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En daarom vraagt ze of ik vandaag tijd heb
Colaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
iemand een idee om je ogen open te houden?
ik zit echt in een dromerige toestand hier.
Bier over je toetsenbord gieten, en daarna met een rietje eruit slurpen? ! ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Of nog erger, Jan Smit, Frans Bauer en André Hazes.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
Dat is lachenook Backstreetboys, Five en de Spiregirls
?
Neem een 'eye-tattoo'quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Nee, dat komt erbij mij echt niet inquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:54 schreef Howl het volgende:
[..]
Of nog erger, Jan Smit, Frans Bauer en André Hazes.
zet die foto ff in een spoiler!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Neem een 'eye-tattoo'![]()
[ afbeelding ]
Heel veel Koffie. Na 6 koppen blijven die oogjes wel open.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
goeiesmorgensquote:
Hij was goed boos. Maar de rest van de meerijders konden er hard om lachen omdat hij dacht dat ik bluftequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit zo lomp zijn om de cd uit het raam te gooien. Maar ik vind het een goede actie.
Hey!quote:
Mwah... Ik ben een uur wakker geweest ofzoquote:
morgen fietsquote:
Ow okquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!![]()
[..]
Mwah... Ik ben een uur wakker geweest ofzo
dat is een leuke even testenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bier over je toetsenbord gieten, en daarna met een rietje eruit slurpen? ! ?
hangt ervanaf hoe snel obama met sms-en is....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:00 schreef KudFokker het volgende:
Hoe lang zou het trouwens nog duren voordat Noord-Korea binnen gevallen wordt
Hoiquote:
Nee, morgen half 11 dermatoloog & 15.45 tentamen (die ik wel ga maken, maar niet voor ga leren... Ja, morgen middag even haha.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow okGoed bezig
![]()
vandaag niet naar school zeker?
Ik vind het wel echt brutaal hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
hangt ervanaf hoe snel obama met sms-en is....
"Ok guys, Nuke them"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |