Ahh ok.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Altijd zo serieus heh
"Hoe kan ik ooit volwassen worden als ik het kind in me nog steeds voel geen goede zinnen kan schrijven"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Klein beetje.. toen ik eindelijk sliep ging ut onweren en zat ik rond 4 uur van een doodklap rechtop in mn bedquote:
Ik heb heerlijk geslapen, met de rare hond naast m'n bedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Klein beetje.. toen ik eindelijk sliep ging ut onweren en zat ik rond 4 uur van een doodklap rechtop in mn bed
Jij lekker geslapen?
Das echte liefde!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen, met de rare hond naast m'n bedElke keer als ik me omdraaide dacht ze dat ik wakker was en kwam ze helemaal blij naar me toe
Dat is hetzelfde toch?quote:
Probeer hakkuhbar!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
Ik kan maar niet op gang komen vandaag
Zelfs mee bewegen op MC Hammer met Cant touch this wilt niet helpen
Echte liefde voor mij komt inderdaad aardig in de buurt van gektequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde toch?
[..]
Probeer hakkuhbar!
Prettig gestoord is een leuke combi met echte liefdequote:
Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Prettig gestoord is een leuke combi met echte liefde
Absoluut de meest foute muziek voor mij. Ik heb afgelopen zondag nog alle verhalen aan moeten horen van vrienden die naar Thunderdome waren geweest afgelopen zaterdagquote:
Dat dansje is zo vet hehquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
Ik kan maar niet op gang komen vandaag
Zelfs mee bewegen op MC Hammer met Cant touch this wilt niet helpen
Mn lijf stuitert niet meer, mn hersens wel...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef Pien85 het volgende:
Heb je gelijk inNiet meer aant stuiteren trouwens?
Jezus, daar had je vast nét zin inquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:25 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mn lijf stuitert niet meer, mn hersens wel...
Krijg ik klusje van de thuiszorg: sokken sorteren
Dan heb je zeker nog niet met Nouk gesprokenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Absoluut de meest foute muziek voor mij. Ik heb afgelopen zondag nog alle verhalen aan moeten horen van vrienden die naar Thunderdome waren geweest afgelopen zaterdag
ik pak minder vaak hagelslag omdat die irritante figuurtjes het gaatje dichthoudenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
Hmm die mensen van Venz zijn echt slim
Er zitten weer van die kleine chocolade figuurtjes in de hagelslag...
Maar als je er op let zie je echt dat je meer hagel op je boterham strooit in de hoop nog een extra chocolaatje uit het pak te schudden
Heel veel zin... zuchtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef Pien85 het volgende:
Jezus, daar had je vast nét zin inWaarom stuiteren je hersens? Pas maar op voor een hersenschudding
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok.
Die krijg je zeker weten stuk!
Waar denk je over na dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:27 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heel veel zin... zucht
Ben een beetje veel aan het nadenken... hersenschudding zal wel meevallen, ben wel bang voor rook uit mn oren
Met de drollenvanger broekenquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog niet met Nouk gesproken
quote:
Dat nummer van he he gabbertje had ik gisteren aanstaan in de autoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met de drollenvanger broeken
[..]
Hoezo?
[..]
Nu eens verzinnen wat ik je ga sturen
niet echt "over" iets (nou ja, beetje dan), meer in de trant van... als ik toen, zou het dan, erg frustrerendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef Pien85 het volgende:
Waar denk je over na dan?Of vraag ik nu te veel?
en zo fucking nutteloosquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:32 schreef Jannuk het volgende:
meer in de trant van... als ik toen, zou het dan, erg frustrerend
Inderdaad...quote:
Oh beterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:32 schreef Jannuk het volgende:
[..]
niet echt "over" iets (nou ja, beetje dan), meer in de trant van... als ik toen, zou het dan, erg frustrerend
Maaaaaar.. heb wel mn belastingcentjes teruggekregen vandaag, dus heb iig een zorg minder!
Ik vroeg me laatst af, wat zal over 30 / 40 jaar de muziek zijn die nu gemaakt is, maar dan nog als legendarisch gezien wordt ?quote:
Ik denk dat de Beatles van een heel ander kaliber is dan de muziek die nu gemaakt wordt. Dus nee, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst af, wat zal over 30 / 40 jaar de muziek zijn die nu gemaakt is, maar dan nog als legendarisch gezien wordt ?
Zoals bijvoorbeeld de Beatles vroeger dik waren, maar nu nog steeds als legendarisch gezien worden
Wat denken jullie?
Ik moest bijbetalen, krijg heul niks terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh beterIk zit ook nog steeds op mijn belastinggeld te wachten
Irritant!!!!!!
En dat nadenken over dat soort dingen is nutteloos, kun je toch niks meer aan veranderen
Ik krijg ook niet veel terug hoor, iets van 300 euro, maar ik vraag me wel af waar het blijftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik moest bijbetalen, krijg heul niks terug
Damn, ik dacht tot 1 juniquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:38 schreef Pien85 het volgende:
En ja, ze mogen er tot 1 juli over doen, maar toch
Nja ik nam een voorbeeld hoor, je zou ook bijvoorbeeld Michael Jackson / Madonna kunnen pakenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Beatles van een heel ander kaliber is dan de muziek die nu gemaakt wordt. Dus nee, ik denk het niet.
Je hebt nog de hele dagquote:
Heb ik mazzel... 2k!! Maar ja, moest nog het één en ander terugbetalen. Kan wel eindelijk een nieuw flaptoppie kopen!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Ik krijg ook niet veel terug hoor, iets van 300 euro, maar ik vraag me wel af waar het blijftHeb 'm keurig netjes eind februari al ingestuurd, en heb nog steeds niks
En ja, ze mogen er tot 1 juli over doen, maar toch
Nog een reden waarom ik en nouk elkaar goed liggen dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat nummer van he he gabbertje had ik gisteren aanstaan in de autovond ze niet zo leuk..
Hardcorequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een reden waarom ik en nouk elkaar goed liggen dus
Een vriend van me heeft ooit een thunderdome cd in mijn autoradio gepropt. Ik zei tegen hem dat hij hem er direct uit moest halen. Hij zei kom op man doe neit zo flauw. De cd is gaan vliegen met 120 km/u.
Beter! Ik ga maar 's aan 't werkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb ik mazzel... 2k!! Maar ja, moest nog het één en ander terugbetalen. Kan wel eindelijk een nieuw flaptoppie kopen!!!
Haha,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een reden waarom ik en nouk elkaar goed liggen dus
Een vriend van me heeft ooit een thunderdome cd in mijn autoradio gepropt. Ik zei tegen hem dat hij hem er direct uit moest halen. Hij zei kom op man doe neit zo flauw. De cd is gaan vliegen met 120 km/u.
Dat had ik vorig jaar!... dit jaar 200 terug betalenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb ik mazzel... 2k!! Maar ja, moest nog het één en ander terugbetalen. Kan wel eindelijk een nieuw flaptoppie kopen!!!
Werk zequote:
Ik zou zelf nooit zo lomp zijn om de cd uit het raam te gooien. Maar ik vind het een goede actie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
Dat is lachenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha,
Ach, ik vind het wel grappig af en toe
Had wat foute nummers op mijn mp3 gezetgewoon voor de lol.
TLC waterfalls, vengaboys. dat soort troep
een vriend van me zette een keer een DVD van Wolter Kroes (zo heet hij tochquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit zo lomp zijn om de cd uit het raam te gooien. Maar ik vind het een goede actie.
OMG, misschien denkt ze: kan beter te vroeg sms-en ben ik tenminste van die gast afquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef KudFokker het volgende:
Wtf, ze heeft me 1 uur en 15 minuten te vroeg gesmst!!
Smsde haar om 8 uur, en smst nu al terug
En daarom vraagt ze of ik vandaag tijd hebquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
OMG, misschien denkt ze: kan beter te vroeg sms-en ben ik tenminste van die gast af![]()
Precies, die jongen word langzaam afgedaan. Ik geef hem nog 2 dagen dan horen we niks meerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
OMG, misschien denkt ze: kan beter te vroeg sms-en ben ik tenminste van die gast af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |