en zo fucking nutteloosquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:32 schreef Jannuk het volgende:
meer in de trant van... als ik toen, zou het dan, erg frustrerend
Inderdaad...quote:
Oh beterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:32 schreef Jannuk het volgende:
[..]
niet echt "over" iets (nou ja, beetje dan), meer in de trant van... als ik toen, zou het dan, erg frustrerend
Maaaaaar.. heb wel mn belastingcentjes teruggekregen vandaag, dus heb iig een zorg minder!
Ik vroeg me laatst af, wat zal over 30 / 40 jaar de muziek zijn die nu gemaakt is, maar dan nog als legendarisch gezien wordt ?quote:
Ik denk dat de Beatles van een heel ander kaliber is dan de muziek die nu gemaakt wordt. Dus nee, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst af, wat zal over 30 / 40 jaar de muziek zijn die nu gemaakt is, maar dan nog als legendarisch gezien wordt ?
Zoals bijvoorbeeld de Beatles vroeger dik waren, maar nu nog steeds als legendarisch gezien worden
Wat denken jullie?
Ik moest bijbetalen, krijg heul niks terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh beterIk zit ook nog steeds op mijn belastinggeld te wachten
Irritant!!!!!!
En dat nadenken over dat soort dingen is nutteloos, kun je toch niks meer aan veranderen
Ik krijg ook niet veel terug hoor, iets van 300 euro, maar ik vraag me wel af waar het blijftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik moest bijbetalen, krijg heul niks terug
Damn, ik dacht tot 1 juniquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:38 schreef Pien85 het volgende:
En ja, ze mogen er tot 1 juli over doen, maar toch
Nja ik nam een voorbeeld hoor, je zou ook bijvoorbeeld Michael Jackson / Madonna kunnen pakenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Beatles van een heel ander kaliber is dan de muziek die nu gemaakt wordt. Dus nee, ik denk het niet.
Je hebt nog de hele dagquote:
Heb ik mazzel... 2k!! Maar ja, moest nog het één en ander terugbetalen. Kan wel eindelijk een nieuw flaptoppie kopen!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Ik krijg ook niet veel terug hoor, iets van 300 euro, maar ik vraag me wel af waar het blijftHeb 'm keurig netjes eind februari al ingestuurd, en heb nog steeds niks
En ja, ze mogen er tot 1 juli over doen, maar toch
Nog een reden waarom ik en nouk elkaar goed liggen dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat nummer van he he gabbertje had ik gisteren aanstaan in de autovond ze niet zo leuk..
Hardcorequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een reden waarom ik en nouk elkaar goed liggen dus
Een vriend van me heeft ooit een thunderdome cd in mijn autoradio gepropt. Ik zei tegen hem dat hij hem er direct uit moest halen. Hij zei kom op man doe neit zo flauw. De cd is gaan vliegen met 120 km/u.
Beter! Ik ga maar 's aan 't werkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb ik mazzel... 2k!! Maar ja, moest nog het één en ander terugbetalen. Kan wel eindelijk een nieuw flaptoppie kopen!!!
Haha,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een reden waarom ik en nouk elkaar goed liggen dus
Een vriend van me heeft ooit een thunderdome cd in mijn autoradio gepropt. Ik zei tegen hem dat hij hem er direct uit moest halen. Hij zei kom op man doe neit zo flauw. De cd is gaan vliegen met 120 km/u.
Dat had ik vorig jaar!... dit jaar 200 terug betalenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb ik mazzel... 2k!! Maar ja, moest nog het één en ander terugbetalen. Kan wel eindelijk een nieuw flaptoppie kopen!!!
Werk zequote:
Ik zou zelf nooit zo lomp zijn om de cd uit het raam te gooien. Maar ik vind het een goede actie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
Dat is lachenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha,
Ach, ik vind het wel grappig af en toe
Had wat foute nummers op mijn mp3 gezetgewoon voor de lol.
TLC waterfalls, vengaboys. dat soort troep
een vriend van me zette een keer een DVD van Wolter Kroes (zo heet hij tochquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit zo lomp zijn om de cd uit het raam te gooien. Maar ik vind het een goede actie.
OMG, misschien denkt ze: kan beter te vroeg sms-en ben ik tenminste van die gast afquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef KudFokker het volgende:
Wtf, ze heeft me 1 uur en 15 minuten te vroeg gesmst!!
Smsde haar om 8 uur, en smst nu al terug
En daarom vraagt ze of ik vandaag tijd hebquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
OMG, misschien denkt ze: kan beter te vroeg sms-en ben ik tenminste van die gast af![]()
Precies, die jongen word langzaam afgedaan. Ik geef hem nog 2 dagen dan horen we niks meerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
OMG, misschien denkt ze: kan beter te vroeg sms-en ben ik tenminste van die gast af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |