Je moet af en toe zeggen; Fiets! Ben je nog wakker?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:12 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dan leid ik je af dat is niet de bedoeling
We zullen zien schatjequote:
Met jou wil ik welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Film! Damn, nu heb ik dus zin om naar de film te gaan vanavond
Maar, maar, maar, ik moet naar school en ik wil nu al niet meer..quote:
Hoi!quote:
Ik weet een goede deal!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, ik moet naar school en ik wil nu al niet meer..
Ik heb nog steeds zo'n bon, gratis naar de film op ma t/m do maar vergeet 'm iedere keer..
Het probleem is dat Noord-Korea al meer dan 50 jaar klaarstaat om de Amerikanen met open arms te ontvangen. Die hebben zich goed ingegraven. Dus daar heeft de USA niet zo veel zin in. En de VN heeft nog veel minder zin in oorlog.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:06 schreef KudFokker het volgende:
Hmm denk je niet dat de wereld het zal gaan 'verplichten' aan Amerika?
Denk ook niet dat de VN dit in hun eentje willen opknappen...
Oke leuk heb ik er nog niks aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet af en toe zeggen; Fiets! Ben je nog wakker?
I got 99 problems but a bitch ain't onequote:
Is goed! welke film gaan we?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Film! Damn, nu heb ik dus zin om naar de film te gaan vanavond
Aardig dat dat mag hè?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oke leuk heb ik er nog niks aan
Hoi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
Noord-Korea doesn't give a fuck. En tegen dat soort mensen is het lastig opvechten
Je moet wel verder lezen hè... Ze mag nietquote:
Heullllll aardig jaquote:
Owquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet wel verder lezen hè... Ze mag niet
bepaal jij dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet wel verder lezen hè... Ze mag niet
quote:
Ik dacht ook dat dat wel duidelijk was?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
auto bepaald wat Nouk mag doen, en Nouk bepaald wat auto mag doen. wist je dat niet?
quote:
Nouk doet uiteindelijk echt wel wat ze zelf wiltquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
auto bepaald wat Nouk mag doen, en Nouk bepaald wat auto mag doen. wist je dat niet?
soms wel, maar dat komt omdat ze eigenwijs is...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Nouk doet uiteindelijk echt wel wat ze zelf wilt
Daar weet jij alles van hèquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nouk doet uiteindelijk echt wel wat ze zelf wilt
Dat geloof ik meteenquote:
ehm:quote:
Is goed, waar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
wie gaat er mee vanavond wat gezelligs doen? ff wat drinken ofzo
ik wil mn autoooooooquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
Oow Murm, je maakt het wel verleidelijk niet naar school te gaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
Net te ver uit de richtingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
ja gezellig, kom je naar amsterdam?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
den haag? rotterdam? waar woon jij ook alweer?
omdat steeds vaker de man de boodschappen doet en kutjes verkopen nou eenmaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:40 schreef Jannuk het volgende:waarom zit alles tegenwoordig in van die KUT verpakkingen
Pas op hè!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow Murm, je maakt het wel verleidelijk niet naar school te gaan
Boeiendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
Maandag van week 29 naar de kaakchirurg om verstandskiezen te laten trekken.
Dan week 30 en 31 vakantie!
en maandag en dinsdag van week 34 vrij, lappendag in Hoorn
Blijkbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
God, zijn er echt mensen die in die weeknummers spreken?
Van kwart voor 7 tot een uur of 10, in Amsterdamquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef Murmeli het volgende:
NouK: tot hoe laat en vanaf hoe laat is je school? (wat voor school ook alweer?)
daar zit kwaak ook vanavond hahahaa... kan het niet iets dichter deze kant op?quote:
hmm dat is wel een beetj kansloos om dan nog af te spreken. kan je school inhalen? of morgen extra huiswerk maken zodat het niet erg is dat je niet gaat? anders moet je gewoon gaan hoor! school is best leuk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van kwart voor 7 tot een uur of 10, in Amsterdam(HBO Communicatie
)
Bij mij op het kantoor maken ze er ook al een sport van.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
Van die mensen die je naar een agenda laten kijken om te zien welke datum ze bedoelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |