strijenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:00 schreef djayzz het volgende:
Geen idee wat handig is in de buurt van rotterdam, ik kom met de auto, dus moet wel ergens kunnen parkeren.
Nu hou ik juist nóg minder verstand overquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je die allang geleden had laten trekken.
hmm ik ben uniek dus ik verwacht niet dat iemand op mij lijkt of ik op iemand lijkquote:
Is dat gezellig?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja gezellig gaan we met zn allen bij jannuk langs...
Is goed, ik kan je wel ergens bij een station oppikken ofzo ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
ik ben wel voor strijen... rijdt er een bus bij jou jannuk?
mijn PM doet raar, djayzz kan jij anders je mobiele nummer ff PMmen.
en jannuk: ik kom alleen als je ook thee in huis hebt. enkoekjes![]()
kan vandaag sowieso niet, vanmiddag komt mn mishandelaar fysiotherapeut, na 't revalideren lig ik wel ff doodquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
Das maar goed ook, want in een verkering moet je geen tweeling broer/zus zoekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:02 schreef Murmeli het volgende:
en kwaak is wel mn vriendje maar we lijken niet zo op elkaar geloof ik.... behalve dat we allebei druk en dominant zijn
we hebben hier wel een bus... 's avonds 1 keer per uur ofzoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kan vandaag sowieso niet, vanmiddag komt mn mishandelaar fysiotherapeut, na 't revalideren lig ik wel ff dood
ik mis je....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Das maar goed ook, want in een verkering moet je geen tweeling broer/zus zoeken
volgende week moet ik sowieso 2 keer naar rotterdam (andere fysio, psych), week erna naar de schoenenboer (yeahhh nieuwe schoenen), dus laat het je nog wel ff wetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
ow dan gaan we ergens anders meeten
maar als jij toch al daar in de buurt komt.... kan je net zo goed doorscheuren naar rotterdam en daar ergens wat komen borrelen(niet bij mij hoor, is een teringbende in mijn huis)
Hmm ik ken echt niemand die op mij lijktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:02 schreef Murmeli het volgende:
ff denken met wie heb ik het meeste gemeen?
KZ komt wel een heel eind in de richting denk ik.
en verder vind ik iedereen wel gewoon tof enzo.
en kwaak is wel mn vriendje maar we lijken niet zo op elkaar geloof ik.... behalve dat we allebei druk en dominant zijn
dan kun jij beter straks de auto hier meenemen, het is maar anderhalf uur met openbaar vervoer vanaf je werk namelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja gezellig gaan we met zn allen bij jannuk langs...
das maar goed ook!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:13 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ken echt niemand die op mij lijktook niet van mijn vrienden
TS begint?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
ow, ik heb geen stelling, maar wel een vraaag dan
Met welke single (m/v) denk je dat je het meeste gemeen hebt?
Een vrouw die kan koppen, wauwquote:
Makkelijk, doch vermakelijk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef kwaakvaak het volgende:
<gemeen mode>
De dokter heeft gezegd dat het beter voor mij is als ik niet teveel nadenk, en op basis van die uitspraak zou ik dan het meeste gemeen hebben met KF
</gemeen mode>
ow, jammer. En sterkte vanmiddag!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kan vandaag sowieso niet, vanmiddag komt mn mishandelaar fysiotherapeut, na 't revalideren lig ik wel ff dood
niet zo negatief... als je mazzel hebt, doe je er wel 2 uur over (lang leve de "overstapservice")quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:13 schreef kwaakvaak het volgende:
dan kun jij beter straks de auto hier meenemen, het is maar anderhalf uur met openbaar vervoer vanaf je werk namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |