Hmm jullie hebben wel gelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom zo ik je flamen?
Maargoed.. een zinnetje die iemand zegt als "vind je het goed dat ik naar de wc ga" moet je niet overanalyseren. Zeg ik ook wel eens als ik met iemand in gesprek ben.
"ze smste gisteren nog continue" Dat zegt niks over haar smsgedrag de dag erna of wanneer ze druk is.
Heel simpelNet als dat ik de ene keer ontzettend veel en lange smsjes verstuur en de volgende dag heel kortaf ben.
Dat dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Wat een onzin, ik sluit AL mijn smsjes af met kus of kusje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm jullie hebben wel gelijk eigenlijk
Als ik een smsje krijg van een meisje kijk ik bijvoorbeeld of ze hem afsluit met: x / xXx / kus of kusje![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het gedrag van vrouwen? Alsof je het over een of andere inheemse diersoort hebtDaarnaast vind ik je post nogal generaliserend.
In de generatie van tegenwoordig boeit het lang niet meer hoe men afsluitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
Hmm jullie hebben wel gelijk eigenlijk
Als ik een smsje krijg van een meisje kijk ik bijvoorbeeld of ze hem afsluit met: x / xXx / kus of kusje![]()
ook als je KF zou sms-en?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik sluit AL mijn smsjes af met kus of kusje.
Zelfs smsjes aan mn baasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het per persoon...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stuur maar door via pmquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ken je niet? damn, heb nog wel een uitgebreid verslag hier getypt!
Ik wil gewoon een spraakrecorder die het omzet naar smsquote:
Dat zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eerder dat jij mij nog nooit gesmst hebt
Dat heb ik thuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een spraakrecorder die het omzet naar sms
damn, die zet ik er soms bij vrienden per ongeluk al bijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
Dat zou handig zijn in de auto. Ik word ALTIJD gesmst als ik in de auto zit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een spraakrecorder die het omzet naar sms
Hoe laat zit je weer in de auto vanmiddag?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn in de auto. Ik word ALTIJD gesmst als ik in de auto zit.
En dat vind ik best irritant omdat ik nieuwsgierig ben naar wie smst
Inderdaad handige functie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn in de auto. Ik word ALTIJD gesmst als ik in de auto zit.
En dat vind ik best irritant omdat ik nieuwsgierig ben naar wie smst
ik heb hem altijd in mijn dashboard liggen.. kijk ook altijd wie wat stuurt en stuur meestal ook wat terug, maar ik kan dan ook zo goed als blind smsen..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Inderdaad handige functie.
Ik heb mijn telefoon trouwens in de tom-tom houder staan, dus kijk altijd wie er sms-t en stuur vaak ook wat terug
Ik ben gister gespot in mijn auto door een FOK!kerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe laat zit je weer in de auto vanmiddag?
Als ik in mijn eigen auto zit dan heb ik zo'n handig laatje waar ik hem altijd in leg. En dan kijk en sms ik ook terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Inderdaad handige functie.
Ik heb mijn telefoon trouwens in de tom-tom houder staan, dus kijk altijd wie er sms-t en stuur vaak ook wat terug
Hehe bij mij vrienden zet ik er ook altijd kus bijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
damn, die zet ik er soms bij vrienden per ongeluk al bij
hij ligt bij mij gewoon op de stoel, ik bel en sms alsof ik niet in de auto zitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb hem altijd in mijn dashboard liggen.. kijk ook altijd wie wat stuurt en stuur meestal ook wat terug, maar ik kan dan ook zo goed als blind smsen..
Das idd best heel sneu ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hehe bij mij vrienden zet ik er ook altijd kus bij
Maar ik bedoel meer dan wanneer een meisje afsluit met 'x' ze minder interesse lijkt te hebben dan wanneer ze afsluit met 'kusje'best zielig ja, en ik analyseer te veel ja
Doe eens een keer alsof je 21 bent!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
Maar ik bedoel meer dan wanneer een meisje afsluit met 'x' ze minder interesse lijkt te hebben dan wanneer ze afsluit met 'kusje'best zielig ja, en ik analyseer te veel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |