quote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-05-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-05-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 26-05-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 26-05-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
quote:Voorgemeld en gescand op rit 26-05-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
I know, ik hem me ook voorgenomen om nu echt niet meer bij te bestellenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:02 schreef Daph_ het volgende:
Haha dan gaat je bestelling weer onder aan de lijst![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:39 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
I know, ik hem me ook voorgenomen om nu echt niet meer bij te bestellenMaar ik zag nog een leuk shirtje voor 2,90!
Volgens mij kun je je post nog editten en er de OP in plakkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:39 schreef dieske87 het volgende:
Ik zie alleen dat ik iets goed fout heb gedaan met het starten van een nieuw topic ik ben vergeten de links en het plaatje erin te zetten
Nou heeeeel leuk is een groot woordquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
On the other hand, wie zou een shirtje voor 2,90 laten liggen als dat heel leuk is!
En hoe doe ik dat???quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je post nog editten en er de OP in plakkenNo biggy trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:32 schreef liefie_ het volgende:
ik ben echt verliefd op deze nu
Helaas was mijn maat al weg
Morgen nog even snel proberen
[ afbeelding ]
Dat is nieuw geloof ik, zodat je je pakketje nog beter kan volgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:06 schreef Daph_ het volgende:
Hee, deze ken ik nog niet, die staat er nu ook bij:
[..]
Nice!quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef Starlie het volgende:
Van mij mogen ze die shop trouwens wel weer vol gooien met wat nieuwe dingen... Wat nu bij nieuw staat is niet echt aan mij besteed...
Sterkte met je nek danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
Mijn plan was eigenlijk om vanmorgen vroeg de sale te plunderen, maar toen ik vannacht mn kussen omdraaide schoot het in mn nekZit nu lekker aan de naproxen & valium
![]()
![]()
Maargoed, morgenochtend wellicht een nieuwe poging. Als ik niet te suf ben
![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sterkte met je nek dan
Pakket is er nog niet, Track en Trace geeft aan dat ie onderweg is en mijn zusje heeft ook nog niet gesmst dat het pakket er is, dus ik wacht in spanning af..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!
ik wacht ook met spanning af, haha!Ben benieuwd!
Omdat ik gisteren een nieuwe bestelling heb geplaatst, maar mijne was nog niet in behandeling genomen. Volgens berichten uit het vorige topic ben ik nu onderaan de stapel gegooidquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:49 schreef Daph_ het volgende:
Een nieuwe? Een dag nádat mijn bestelling in behandeling was genomen heb ik een jurkje bij mijn nalevering gedaan. Die kwam toch pas eind juni, dus dat kon bestEen echt nieuwe eind april, die komt dus nu
Why?
Nee ik heb bewust gewacht tot de eerste in behandeling was genomen want anders duurde het me te langquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren een nieuwe bestelling heb geplaatst, maar mijne was nog niet in behandeling genomen. Volgens berichten uit het vorige topic ben ik nu onderaan de stapel gegooid
Dus was even nieuwsgierig of jij ook een nieuwe bestelling pas had geplaatst
Ja, maar het wordt telkens verschoven ofzoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:27 schreef liefie_ het volgende:serieus?
Dan zou ik er toch ff achteraan gaan bellen en zo
Oooh zonde dat je daarvoor je bestelling laat verschuiven, ik vond die ook geweldig en had hem bij mn vorige bestelling zitten. Dat is echt het allerdoorzichtigste shirtje wat H&M ooit gemaakt heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:50 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Nou heeeeel leuk is een groot woordMaar toch, 2,90
[ afbeelding ]
Maar hij staat nog op begin juni, dus ik klamp me wel vast aan de illusie dat ze hem ook daadwerkelijk dan leveren.
En Daph is je pakketje eral??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]Het duurt wel erg lang nu, normaal komt de pakketjesman altijd om kwart voor 12 maar hij is nog niet geweest.. *tromgeroffel*
Lijkt me slim weet alleen niet hoe...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:24 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, even een ideetje; is het niet handig om een fok wiki pagina voor dit topic te maken zodat iedereen altijd een nieuw topic aan kan maken?Ik heb zelf alleen geen idee hoe je dat maakt, magoed..
Het leek me wel een goed idee
volgens de h en m site 5 tot 10 dagennormaal gesproken is dit ook altijd zo. Ben bang alleen bij mij deze keer niet staat al ruim 5 dagen op mancoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Smart_ass het volgende:
Hoelang duurt het normaal gesproken voordat je bestelling er is wanneer op de site staat aangegeven dat ie in behandeling is?
Uhu dat had ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:22 schreef Joels het volgende:
Dat twijfel shirtje vind ik ook een beetje twijfelachtig denk ik. Dat gestreepte blousje is leuk! Is die er nog?
Leuk al die foto's
Thanks!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik vind het twijfelgevalletje leukKleur staat je inderdaad goed en ik vind het zeker niet onflatteus, ik heb niet het idee dat het je buik accentueert ofzo. Leuke foto's allemaal!
Dat zwarte vest van 4,90 staat je onwijs leuk! Ik krijg hem ook van vriendlief, maar dan in turquoise.
Oh, en volgens mij heb jij in de zon gelegen met een singlet aan
Dezequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:40 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
En welke jurk was dat dan? Ik herken hem helemaal niet..
Hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:22 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die is inderdaad wel heel anders dan op het plaatje! Zonde..
Ja ben blij dat dat vestje flatteus valt, ik ben ook eh, nogal breed op de heupen![]()
Zenkjoeeequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh Daph leuke dingetjes hoor!En die jurk is inderdaad verschrikkelijk... Wat ziet die er in het echt anders uit dan in de shop man!
![]()
Maarre, dat blauwe shirtje vind ik echt stoer staan bij je!Zeker met zo'n mooi bruin huidje
![]()
Leukleuk!
Ik bedoel dat lichtblauwe rimpelshirtje, die vind ik je echt goed staan! En dat overhemd achtige ding, met die vouwen op je rug vind ik ook superquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zenkjoeee![]()
Bedoel je het donkerblauwe singletje of dat twijfeltruitje?De kleur is idd leuk, dat viel me alles mee
Ik had verwacht dat het me heel bleek zou maken
Ah ja het twijfelgevalletje!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik bedoel dat lichtblauwe rimpelshirtje, die vind ik je echt goed staan! En dat overhemd achtige ding, met die vouwen op je rug vind ik ook super
Haha, nou nu je zo bruin bent echt niet hoor![]()
Oh ohww nu is wel je levertijd weer met een week opgeschoven he want die orderpickers daar hebben een week extra nodig voor dat ene mutsje!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
En een muts erbij gegooid voor 2 euro ("handig voor straks in de winter")![]()
En nu hou ik echt op (want alles wat heel goedkoop en echt leuk is heb ik nu)
Nicequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah ja het twijfelgevalletje!
Dat overhemdding heeft mijn hart gestolenVolgens mij stond ie in de sale een keer (weet ik niet zeker) en toen heb ik 'm besteld zo van 'nwah, volgens mij istie wel leuk' maar hij is dus veeel leuker dan ik dacht
*is heppie met haar bestelling*
Whehe stiekem ben ik nog steeds een beetje rood ipv bruin, maar het is mooi dat het overkomt alsof ik al een mooi kleurtje heb![]()
Hihi, ik vind juist dat topje helemaal niets, en dat vest heel leukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef Kleintje19 het volgende:
daph_
ik vind dit shirtje:
http://i43.tinypic.com/ibe1yb.jpg
je serieus echt geweldig staan, dat zwarte 4,90 vest daarintegen echt nietheb hem bij niemand nog gezien waarvan ik zeg goh leuk, vind t een fout vest.
Jammer ik heb hem vanmorgen besteld en had er enorm zin inquote:
Ik had gewaarschuwdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Psych-case het volgende:
Oehoe Daph je blazertjessss! Die heb ik ook!Helemaal leuk dat ding!
Moest wel lachen om die vlek-spiegel-foto's want ik dacht huh wat is mijn beeldscherm vies en begon te wrijven met mijn mouw!
Oh grappig haha.. Die paarse vind ik juist niet leuk staan omdat het lijkt alsof mijn borsten nog 2 cupmaten groter zijn ofzo (en ze zijn normaal al niet aan de kleine kant)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef Kleintje19 het volgende:
daph_
ik vind dit shirtje:
http://i43.tinypic.com/ibe1yb.jpg
je serieus echt geweldig staan, dat zwarte 4,90 vest daarintegen echt nietheb hem bij niemand nog gezien waarvan ik zeg goh leuk, vind t een fout vest.
Ja dat was weer een meevallerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NiceDas idd ff geluk hebben! Soms kunnen dingen echt enorm leuk zijn terwijl je in eerste instantie denkt van niet
Haha jaa mooi tochwel voorzichtig he, volgende keer goed insmeren! Ben momenteel ook met een opdracht voor school bezig, onderzoek naar het zongedrag van mensen en de kans op huidkanker enzo
![]()
True, hoewel ik wel blij ben dat ze een maatje kleiner zijn dan toen ik 20 kg zwaarder was. Maakt het allemaal wat makkelijker (met kleding kopen en sporten)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:34 schreef liefie_ het volgende:
Grote borsten zijn goed ben ik zelf altijd van mening
Ik zit nu heeel erg te twijfelen of ik ook zo'n vest wil
als ze nog te scoren zijn
Dat vind ik niet zo brutaal hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Daph mag ik brutaal zijn en vragen hoe lang jij bent en in welke maat je dat vest hebt besteld?Duurt nog een weekje voordat mijn vriend hierheen komt (en mijn vestje meeneemt) en ik ben zoooo benieuwd hoe hij gaat vallen
Hihi een beetjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo brutaal hoorIk ben 1.75 lang en heb maat M besteld (normaal gesproken heb ik in confectiemaat maat 40). Does this help?
Ik bestel altijd alles in dezelfde maat, das ook een beetje zelf (en bankrekening)beschermingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:45 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Hihi een beetjeIk ben precies evenlang en heb dezelfde maat, maar had hem voor de zekerheid in L besteld omdat ik bang was dat ie klein zou vallen (ik heb dat soms bij H&M, dat ik ineens L moet
) Dan zal hij wel iets te groot zijn
Ik zit nu te twijfelen of ie nog in M bij mijn bestelling gaat
Dan lig ik wel weer onderop, maar dan heb ik em in 2 maten want die van mn vriend kan niet meer terug.
Ach fuck it, ik zie wel hoe ie valt bij me
Ooooh ja ik denk dat ik wel geluk moet hebben bij dat jurkje. Hij moet echt overal goed zitten, anders is het geen gezicht. Wel goed nieuws dat die wat wijder is aan de bovenkant, want normaal gesproken zit het daar altijd te strakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:04 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die top heb ik gepast, die is fijn!
Oh en jojoortje? Jij kwam toch met dat geruite strapless jurkje dat je besteld hebt? Ik herinnerde me vanmiddag dat ik die al kende, namelijk van in de winkel! Ik heb hem toen gepast en hij viel in mijn eigen maat veel te groot (als in, ik kon het hele bovenstuk tot op mn middel omklappen) en bij een maat kleiner zat ie bij mijn taile en heupen goed, maar bovenaan nog steeds behoorlijk wijd. Ik herinnerde het me vanmiddag pas weer, dus ik hoop voor je dat hij jou bij toeval wel in je eigen maat past en dat je enorme tieten hebt
die topjes die je in het het mintgroen, donkerblauw, roze etc hebt die had ik ook besteld, had een xs maar die waren echt veels te groot bij mij. echt superkut, want ik had er eentje bij hollister gekocht in amerika, en die zit echt heerlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:09 schreef Daph_ het volgende:
Jaaaa daar issie dan, het langverwachte pakket! Let asjeblieft niet op de rommel en de vieze spiegel.. Ik zal zeggen dat het een keer schoongemaakt moet wordenDit is niet mijn eigen kamer!!! Just so you know
[ afbeelding ]
Iemand anders had duidelijk ook zitten wachten op dit pakket
[ afbeelding ]
De inhoud
[ afbeelding ]
Uitgestald op het bed![]()
[ afbeelding ]
Ik vind ze heel mooi, maar ze doen pijn aan mijn voeten en bovendien zakt het bandje af. Die zou ik dus nooit dragen. Jammer, want ze zien er weluit. Helaas, deze gaat retour
[ afbeelding ]
Mooi truitje, fijn stofje ook, alleen een niet flatterend model voor mijn figuur.. Helaas, deze gaat retour
Een rijtje singlets die ik hou:
[ afbeelding ]
Donkerbruin
[ afbeelding ]
Mistgroen
[ afbeelding ]
Donkerblauw
(en ook nog een lichtroze, maar die schijnt een beetje door op de fotoDie draag ik dan in combi met de donkerblauwe
)
[ afbeelding ]
De paarse sporttop uit de sale is gemaakt van een heeeeerlijk stofje, maar het flatteert niet echt (understatement). Helaas, deze gaat retour
[ afbeelding ]
Het zwarte vest van 4,90 is echt![]()
![]()
Zit echt lekker, fijn stofje enzo
Riempje eromheen en ik ben helemaal
(deze hou ik dus
)
[ afbeelding ]
Zwart blazertje, deze blijft!!
[ afbeelding ]
Wit blazertje, ook deze blijft![]()
[ afbeelding ]
Twijfelgevalletje.. Ik vind de kleur leuk en volgens mij kan ik de kleur ook goed hebben.. Alleen vraag ik me af of het wel zo flatterend is bij mijn buik? Jullie mening graag over dit shirtje van 4,90!
[ afbeelding ]
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
Deze vind ik heel erg leukIk had verwacht dat ik 'm niet zou vinden staan ofzo, maar hij staat best leuk
Ook deze blijft!
[ afbeelding ]
De jurk die ik al maanden wilde hebben, blijkt de flater van de bestelling te zijn. De kleuren zijn flets en het model is ook niet bepaald je van het (zie foto). Deze gaat retour.
Tot slot:
[ afbeelding ]
Ik wist dus niet dat dit een taillerok wasWat een vreselijk ding. Op de heup is ie echt
maar in de taille ziet het er echt niet uit. Nee, deze gaat retour.
[ afbeelding ]
Deze is een stukje langer dan op de plaatjes en dat maakt het weer zo'n onflatteus gevalOp zich zit ie best lekker, maar ik voel me er niet fijn in. Deze gaat ook retour.
Deze laatste plaatjes heb ik maar even gepost ipv de foto's, die zijn echt zooooo oncharmant dat ik ze zelfs niet wil plaatsen
De uiteindelijke schade is ¤ 106,20 (ex twijfelgevalletje) op een totale bestelling van ¤ 237,92. Ik ga alleen nog wel even vragen of ik de 25% korting op een artikel naar keuze op een ander artikel mag toepassen, want die zat nu op de schoenen en die gaan retour.
Ik kan me nog net inhoudenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef liefie_ het volgende:
Sorry jojoortje voor het posten van de jurkhaha
Ik heb een bestelling met 5 jurkjes liggen nu en ik wil die ene die ik poste nog er bij
moest alleen de helft van mezel terug leggen want ik zat zo'n 100 euro boven mn budget haha
Kleiner dan maat 34 is er nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef Linnie20v het volgende:
Die heb ik in het wit, zit prima
Volgens mij is dat linnen...dus bestel een maatje kleiner..hij gaat bij de kont anders zo zakken na een tijdje
Neequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Oh kut
Nouja, hij staat nog op begin juni, en uhhh ik kan hem altijd met een zwart topje/hemdje eronder aantrekken![]()
als ze op je knieen hadden gehangen oke, maar ze zijn mooi rondquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had gewaarschuwd!
[..]
Oh grappig haha.. Die paarse vind ik juist niet leuk staan omdat het lijkt alsof mijn borsten nog 2 cupmaten groter zijn ofzo (en ze zijn normaal al niet aan de kleine kant)Misschien is het op deze foto duidelijker te zien: http://i40.tinypic.com/2hd4lef.jpg
Whehe grappig dat je dat zegt over dat vest, daar voel ik me namelijk echt geweldig inIk hou hem lekker toch
Hihi het klinkt wel een beetje vreemd ook als iemand anders het gezegd zou hebben hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als ze op je knieen hadden gehangen oke, maar ze zijn mooi rond(dat klinkt raar he uit mijn mond
)
Ik vind hem leuk, maar ik zou echt niet weten wanneer ik zo'n jurkje aan zou doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:43 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Lol er staat een jurk in van de kerstcollectie die toen al van 40 naar 30 euro was gegaan en nu nog maar 20 is, maar die heb ik al lang. Issie zo lelijk dan, dat ze hem niet kwijtraken
[ afbeelding ]
Ik bestel die steeds niet omdat ik denk dat er wel wat mis mee zal zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:43 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Lol er staat een jurk in van de kerstcollectie die toen al van 40 naar 30 euro was gegaan en nu nog maar 20 is, maar die heb ik al lang. Issie zo lelijk dan, dat ze hem niet kwijtraken
[ afbeelding ]
Nou, met kerst!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:45 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind hem leuk, maar ik zou echt niet weten wanneer ik zo'n jurkje aan zou doen
quote:
I know, was eigenlijk superblij dat mijn bestelling in behandeling was genomenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef liefie_ het volgende:
Nou ik net vroeg op om nog zo'n jurkje te scoren
hebben ze hem nog niet (of weer niet)
maar ik heb wel 4 andere dingen bijgevoegddit is killing!!
rna echt zo terug naar bed waar mn lief nog wasquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:51 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
I know, was eigenlijk superblij dat mijn bestelling in behandeling was genomenAnders had ik er van alles bijgedaan vanochtend..
Bij mij staat hij ook nog steeds manco al 6 dagen!!!!! hoelang is dat bij jou al?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:29 schreef Starlie het volgende:
Nou die van mij staat NOG STEEDS op manco....![]()
Begrijp niet waarom dat zo lang moet duren...![]()
Ga tussen de middag maar even shoppen bij Vero Moda zag net in de etalage heel wat leuke dingen!
Bij mij ook 6 dagen, en daarvoor stond hij al een tijdje op in behandeling genomen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:28 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook nog steeds manco al 6 dagen!!!!! hoelang is dat bij jou al?
Heeft iemand anders dit nog meegemaakt?????
Is die niet erg kort? Ik vind em verder wel leuk, maar ik heb het idee dat ik in mn blote kont sta wanneer ik zou bukken...quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Deliah het volgende:
Heb je maat 38 of meer en wil je het idee geven dat je hoogzwanger bent van ten minste tweelingen, draag dan deze jurk:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Deliah het volgende:
Heb je maat 38 of meer en wil je het idee geven dat je hoogzwanger bent van ten minste tweelingen, draag dan deze jurk:
[ afbeelding ]
Jeujjjj!!! Gefeliiii!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Even offtopic, voor de mensen die toen meegeleefd hebben. Ik ben vanochtend geslaagd voor mijn bromfietsexamen.
JOEHOEHOE!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Even offtopic, voor de mensen die toen meegeleefd hebben. Ik ben vanochtend geslaagd voor mijn bromfietsexamen.
Lucy Liu's truitje of dat er niks leuks in de shop staat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:46 schreef Enfermera het volgende:
Tis stom man. Als ik ziek ben wil ik gewoon leuk online shoppen, maar er staat gewoon totaal niks leuks nu!Pft.
Goed bezig!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
CBR?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
CBS? Hm. Hoe heten die lui nou ook al weer? Ik heb nooit boetes
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik dacht ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Smart_ass het volgende:
Pfff, ik wacht nou ook al super lang op mijn bestelling. Maargoed, ben benieuwd. Heb onder andere deze besteld.
[ afbeelding ]
Ik zie nu ook dat ie in deze kleur niet meer verkrijgbaar is, dus hopelijk pas ik 'm.
Als ik 'm niet pas zal ik het even zeggen, misschien dat iemand anders dan interesse heeft.
Boetes krijg je trouwens niet van het CBR, maar van het CJIBquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
CBS? Hm. Hoe heten die lui nou ook al weer? Ik heb nooit boetes
Omdat ie zo wijd was? Of..?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:00 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
Ik dacht ook![]()
.. Maar eenmaal in de winkel toen ik hem aanhad
. ik heb maat 34 maar vond hem zegmaar, uh ja hoe zeg je dat, een beetje vuilniszakachtig staan
![]()
[ afbeelding ]
In het wit en roze in 34.. Gelukkig komt die roze half juni, dan ben ik terug van vakantie dus komt allemaal mooi uit. Hopen dat ik centjes overhou zit ik me nu te bedenken
Oh.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Daph_ het volgende:
Boetes krijg je trouwens niet van het CBR, maar van het CJIB
ja die pijpen zegmaar, bij mij stond ie igg zwaar niet. Maar het is wel vaker bij de h&m het geval dat het ene bij de ander wel, en bij de ander niet staatquote:
Whehequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh.Dan weet ik dat vast, voor als ik ooit de schrik van mn enige rijles ooit te boven kom.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef Daph_ het volgende:
WheheIk heb 2 weken geleden mijn eerste bekeuring gekregen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe zit het met lingerie? Kun je dat ook terugsturen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:51 schreef Jojoortje het volgende:
Staat ook gewoon op de site:
Mag ik ondergoed en badkleding die ik bij Shop online heb besteld ruilen?
Antwoord
Ja, het herroepingsrecht geldt ook voor badkleding en ondergoed. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je het kledingstuk niet hebt gebruikt.
Dat er niks leuks in de shop staatquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lucy Liu's truitje of dat er niks leuks in de shop staat?![]()
[..]
YWquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]![]()
. Nou goed, weet ik dat. Die slips passen vast wel, maar met bh's weet je het nooit. Bedankt.
6 km te hard binnen de bebouwde komquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
te hard gereden of wilden ze gewoon een plaatje schieten van je Zogenaamd Enorme Borsten?
![]()
Mmm. Ja ik vind bh-maten altijd zo raar. Ik heb 2 verschillende bh's, verschillende maten ook, terwijl ze gewoon even groot zijn. Maargoed, als ze te klein zijn stuur ik ze gewoon terug.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:13 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind H&M BH's zo smal vallen. Niet dat de cup te klein is, maar te smal, waardoor de beugels in de zijkant van mn tieten prikken. Als ik een maat groter neem sluit de cup weer niet mooi aan dus daar ligt het niet aan...
Gewoon in de doos naar het postkantoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:43 schreef dutchdevil het volgende:
Vraagje over retourneren:
Ik heb al redelijk vaak wat bij H&M besteld maar eigenlijk nooit wat terug hoeven sturen. Mijn man heeft vorige week een MW pak besteld waarbij hij de blouse in 2 maten heeft besteld aangezien hij niet wist welke hij moest hebben.
Afgelopen zaterdag de bestelling ontvangen en we moeten dus 1 blouse retourneren. Kan ik nu gewoon die blouse in de zak in de doos stoppen, tape eromheen, retoursticker erop en afgeven bij het postkantoor? Of moet ik dit dan afgeven bij het KIALA punt hier in de buurt? (de bestelling hebben we thuis ontvangen). Dat is me namelijk niet helemaal duidelijk
Nou inderdaad of dat ze wat normaler vallen, ik heb D maar ze floepen bij de H&M bh's er altijd uit!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:06 schreef liefie_ het volgende:
Ik wou dat ik de bh's van de h&m tot grotere maten gingen want ze zijn leuk en goedkoop!
Idd...quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:06 schreef liefie_ het volgende:
Ik wou dat ik de bh's van de h&m tot grotere maten gingen want ze zijn leuk en goedkoop!
Ja en die C is dan soms stiekum ook nog niet echt een Cquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
Idd...Af en toe kan ik nog wel een leuke vinden, maar het gaat meestal tot C
Ik heb nu al spijt dat ik ze heb gekocht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja en die C is dan soms stiekum ook nog niet echt een Cbij bijv. hunkemoller kan ik blind alles in C kopen want het zit in 95% van de gevallen goed. Dat moet je bij H&M dus níet doen... Er kunnen soms succesnummers tussen zitten maar soms oogt het ook alsof ik me in een A-cup heb gewurmd...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
gefeliciflapssquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
linnen zit zooo lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:00 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
Ik dacht ook![]()
.. Maar eenmaal in de winkel toen ik hem aanhad
. ik heb maat 34 maar vond hem zegmaar, uh ja hoe zeg je dat, een beetje vuilniszakachtig staan
![]()
[ afbeelding ]
In het wit en roze in 34.. Gelukkig komt die roze half juni, dan ben ik terug van vakantie dus komt allemaal mooi uit. Hopen dat ik centjes overhou zit ik me nu te bedenken
mwah ligt niet alleen aan de h&m hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja en die C is dan soms stiekum ook nog niet echt een Cbij bijv. hunkemoller kan ik blind alles in C kopen want het zit in 95% van de gevallen goed. Dat moet je bij H&M dus níet doen... Er kunnen soms succesnummers tussen zitten maar soms oogt het ook alsof ik me in een A-cup heb gewurmd...
Hmm hoe ben je dan aan die grote tieten gekomen? Vochtophoping?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja over tieten gesproken, voor degenen die het gelezen hadden eerder, geen broodje in de oven hooren de dames zijn ook weer hun normale maat gelukkig. Ik kreeg zelfs opmerkingen van een vriendin, of ik soms wat had laten doen want die vond het gek, we hadden elkaar (toevallig!) 3 maanden niet gezien en 'ineens zitten ze onder je kin'
Gefeliciteerd!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
De lengte gaat wel als je niet langer dan 1,60m bent, maar verder is het hooguit als pyjama te gebruikenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:46 schreef alors het volgende:
[..]
Is die niet erg kort? Ik vind em verder wel leuk, maar ik heb het idee dat ik in mn blote kont sta wanneer ik zou bukken...
Bij mij nog steeds manco....quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:51 schreef Starlie het volgende:
Jeeheee er zit beweging in mijn bestelling! Hij is gesorteerd!
Dan sla ik maar overquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:12 schreef Deliah het volgende:
[..]
De lengte gaat wel als je niet langer dan 1,60m bent, maar verder is het hooguit als pyjama te gebruiken.
Haha dankje...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou ja misschien dat er morgen wat gebeurd met jou bestelling, ik help het je hopen!
Volgens mij is mijn bestelling op 21 mei in behandling genomen... ik weet het niet meer precies, kan het ook niet terug vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Haha dankje...
Jij zult je pakketje morgen wel in de brievenbus kunnen verwachten spannend!! Heb je veel spulletjes besteld?????
Wanneer is jou bestelling in behandeling genomen bij mij 19 mei
Omg, waar staat die?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:43 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee! Ik ben 25 dus lijkt me dat ik uitgegroeid ben. Misschien was het een naleveringquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:56 schreef Psych-case het volgende:
Hmm hoe ben je dan aan die grote tieten gekomen? Vochtophoping?
Hmm, hij staat er niet meer. Moet je denk ik 's ochtends kijken. Gewoon bij Sale - jurken stond hijquote:
LEuke dingen die broek voor je vriend vind ik ook egt leuk!!! Dat witte shirtje kan best kei leuk staan met dat gevlochte randjequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn bestelling op 21 mei in behandling genomen... ik weet het niet meer precies, kan het ook niet terug vinden.
Maar dit heb ik besteld:
Voor mijn vriend
[ afbeelding ]
Voor mijn moeder kan ze handdoekjes / gastendoekjes in doen en op het toilet zetten
[ afbeelding ]
En voor mezelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (nu ik hem zo weer zie vindt ik hem toch niet zo heel leuk....Nou ja dat gaat hij gewoon retour!
Heb ook nog een wit tuniek besteld, die er ook in het blauw gebloemd was... kan ze nu niet meer vinden!
Dank je! Ja die broek is echtquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef dieske87 het volgende:
[..]
LEuke dingen die broek voor je vriend vind ik ook egt leuk!!! Dat witte shirtje kan best kei leuk staan met dat gevlochte randje
HAHA past goed bij elkaar dan!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dank je! Ja die broek is echtMijn vriend is trouwens ook
![]()
Ja he deze keer duurt het wel erug langquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef Debsterr het volgende:
Lalala.. en we wachten weer verder tot die spullen eindelijk eens komen!
nee lushforumdipkipje! ik heb nog niet gemaild. Ik ben wel boos, heel boos.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:44 schreef Dipkip het volgende:
Carnivorous, wat een rotstreek... Heb je al gemailt??
[..]
Geen idee! Ik ben 25 dus lijkt me dat ik uitgegroeid ben. Misschien was het een nalevering_!
Maar nu zijn ze weer uit mn mandje gegooid dusontopic he, jaha
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:44 schreef Dipkip het volgende:
Carnivorous, wat een rotstreek... Heb je al gemailt??
[..]
Geen idee! Ik ben 25 dus lijkt me dat ik uitgegroeid ben. Misschien was het een nalevering_!
Maar nu zijn ze weer uit mn mandje gegooid dusontopic he, jaha
Moet je even in het vorige topic van de H&M kijken, daar staan in de OP de links naar de andere topicposts waar je de plaatjes kan vinden!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:29 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik hoorde dat iemand de herfst/winter catalogus heeft ingescand en op fok heeft gezet. maar ik kan em niet vinden
Omdat ze de zogenaamde mooie 'site' moeten 'onderhouden'. Ik vraag me ook echt af wat ze nou doen in die uren dat je niet kan inloggen, want je ziet niet iets veranderen ofzo...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Waarom
is
er
alweer
onderhoud
aan
de
website
waardoor
je
niet
kunt
inloggen
![]()
![]()
Hoe kan ik nou vredig slapen als ik niet nog nét even kan kijken of niet heul toevallig plotseling spontaan de status van mijn bestelling is veranderd
Ja Bedankt ik heb ze gevonden. Nu is er nog een vraag; een meisje vraagt om de artikelen-codes van de volgende items. de-code voor de 'heide-paarse' trui was zichtbaar maar de rest van de codes niet. De armband en de ring staan op paginas die niet zijn ingescand. Alvast bedankt !quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:55 schreef Enfermera het volgende:
Moet je even in het vorige topic van de H&M kijken
I know. Ik ook altijdquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:29 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Nee precies, en het is altijd van 23.00-0.00, precies de tijden dat ik nog net even wil kijken
Ze zijn dan bezig met het verwerken van betalingen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:Waarom
is
er
alweer
onderhoud
aan
de
website
waardoor
je
niet
kunt
inloggen
![]()
![]()
Hoe kan ik nou vredig slapen als ik niet nog nét even kan kijken of niet heul toevallig plotseling spontaan de status van mijn bestelling is veranderd
Laat ze mijn bestelling eens verwerkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef C.herry het volgende:
[..]
Ze zijn dan bezig met het verwerken van betalingen.
Balen zeg... misschien kun je het beter zelf gaan halen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:14 schreef dieske87 het volgende:
Voor de verandering is mijn bestellling nog steeds manco!!![]()
![]()
Die lichte spijkerbroek met die zakken erop zit echt heerlijk ik heb hem ook!
O ja!!!! Dank je!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:52 schreef Linnie20v het volgende:
Kijken bij Divided...daar staan ze gewoon
quote:Nog niet geleverde artikelen
Hier kun je het tijdstip van levering, het aantal, de betalingswijze en het bezorgadres wijzigen van de artikelen die nog niet zijn geleverd.
Je bestelling wordt behandeld, probeer het binnenkort opnieuw a.u.b.
Die onderste spijkerbroek heb ik ook, fijn dingquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:56 schreef Kleintje19 het volgende:
HAHA! gevangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2de is uitverkocht zie ik nu netdus die niet
GRRRRR > ik mis ineens wat artikelen, is het in behandeling genomen, ik had duidelijk alles op half juli gezet *stuurt mail* want nu mis ik t jurkje van me moeder en krijg ik wéér 2 leveringen..
Dat rokje heb ik juist in mijn 'gewone' maat besteldquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:52 schreef Starlie het volgende:
Nou ik heb maar weer wat nieuwe dingen besteld...
Deze heb ik maar in een maatje kleiner besteld want volgens mij valt hij wel groot...
[ afbeelding ]
Deze wilde ik eigenlijk in Taupe hebben.. maar die is opperdepop in mijn maat... dus die komt later nog wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mijn vriend:
[ afbeelding ]
Hmm... gezellige kleurtjes he!!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef alors het volgende:Zet er eens wat nieuws op zeg, en dan bedoel ik niet 2 bikini's en een zonnebril
Hahahahahahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Deliah het volgende:
[..]
Het is wel een hele harige bikini [ afbeelding ].
Volgens mij heb je daar borsthaar effect mee, maarja daarom hebben ze hem waarschijnlijk ook zo liggen en niet bij een model aangedaan...quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Deliah het volgende:
[..]
Het is wel een hele harige bikini [ afbeelding ].
Ik ben dol op die kleur... staat goed bij zwart en wit, en op een spijkerbroek!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:04 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zo leuk.Twijfel alleen aan de kleur.
Ja ik vind de kleur zelf ook erg mooi. Die wittige leek me ook leuk, maar die is uitverkocht, dus dat maakt de keuze wat makkelijker.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik ben dol op die kleur... staat goed bij zwart en wit, en op een spijkerbroek!!!
Wat bedoelen ze hier eigenlijk mee? Mag je binnen een bepaalde tijd maar voor een bepaald bedrag bestellen ofzo?quote:Wij leveren je hele bestelling, ook als het totaalbedrag de limiet overschrijdt waarvoor je op dit moment kunt kopen via Betaling ná levering. Wanneer je je pakket ophaalt betaal je alleen het bedrag wat boven je limiet uitkomt. H&M betaalt in dit geval de rembourskosten voor je.
Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen.
Twee collega's hebben hem, hij staat echt leukquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef liefie_ het volgende:
Dat rokje dat daph en starlie besteld hebben he
Valt dat een beetje?
Ik dacht dat het echt van die goedkope stretch stof zou zijn waardoor het echt een flubberding is en zo
Zo eentje met korte mouwtjes, heel simpel, 15 euro? Die heb ik iig, heel erg fijn is diequote:Op donderdag 28 mei 2009 @ 13:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb net een super lief bolertje gekocht bij de divided winkel
Zal straks eens een foto maken, wat nu moet ik de trein halen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |