nee lushforumdipkipje! ik heb nog niet gemaild. Ik ben wel boos, heel boos.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:44 schreef Dipkip het volgende:
Carnivorous, wat een rotstreek... Heb je al gemailt??
[..]
Geen idee! Ik ben 25 dus lijkt me dat ik uitgegroeid ben. Misschien was het een nalevering_!
Maar nu zijn ze weer uit mn mandje gegooid dusontopic he, jaha
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:44 schreef Dipkip het volgende:
Carnivorous, wat een rotstreek... Heb je al gemailt??
[..]
Geen idee! Ik ben 25 dus lijkt me dat ik uitgegroeid ben. Misschien was het een nalevering_!
Maar nu zijn ze weer uit mn mandje gegooid dusontopic he, jaha
Moet je even in het vorige topic van de H&M kijken, daar staan in de OP de links naar de andere topicposts waar je de plaatjes kan vinden!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:29 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik hoorde dat iemand de herfst/winter catalogus heeft ingescand en op fok heeft gezet. maar ik kan em niet vinden
Omdat ze de zogenaamde mooie 'site' moeten 'onderhouden'. Ik vraag me ook echt af wat ze nou doen in die uren dat je niet kan inloggen, want je ziet niet iets veranderen ofzo...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Waarom
is
er
alweer
onderhoud
aan
de
website
waardoor
je
niet
kunt
inloggen
![]()
![]()
Hoe kan ik nou vredig slapen als ik niet nog nét even kan kijken of niet heul toevallig plotseling spontaan de status van mijn bestelling is veranderd
Ja Bedankt ik heb ze gevonden. Nu is er nog een vraag; een meisje vraagt om de artikelen-codes van de volgende items. de-code voor de 'heide-paarse' trui was zichtbaar maar de rest van de codes niet. De armband en de ring staan op paginas die niet zijn ingescand. Alvast bedankt !quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:55 schreef Enfermera het volgende:
Moet je even in het vorige topic van de H&M kijken
I know. Ik ook altijdquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:29 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Nee precies, en het is altijd van 23.00-0.00, precies de tijden dat ik nog net even wil kijken
Ze zijn dan bezig met het verwerken van betalingen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:Waarom
is
er
alweer
onderhoud
aan
de
website
waardoor
je
niet
kunt
inloggen
![]()
![]()
Hoe kan ik nou vredig slapen als ik niet nog nét even kan kijken of niet heul toevallig plotseling spontaan de status van mijn bestelling is veranderd
Laat ze mijn bestelling eens verwerkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef C.herry het volgende:
[..]
Ze zijn dan bezig met het verwerken van betalingen.
Balen zeg... misschien kun je het beter zelf gaan halen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:14 schreef dieske87 het volgende:
Voor de verandering is mijn bestellling nog steeds manco!!![]()
![]()
Die lichte spijkerbroek met die zakken erop zit echt heerlijk ik heb hem ook!
O ja!!!! Dank je!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:52 schreef Linnie20v het volgende:
Kijken bij Divided...daar staan ze gewoon
quote:Nog niet geleverde artikelen
Hier kun je het tijdstip van levering, het aantal, de betalingswijze en het bezorgadres wijzigen van de artikelen die nog niet zijn geleverd.
Je bestelling wordt behandeld, probeer het binnenkort opnieuw a.u.b.
Die onderste spijkerbroek heb ik ook, fijn dingquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:56 schreef Kleintje19 het volgende:
HAHA! gevangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2de is uitverkocht zie ik nu netdus die niet
GRRRRR > ik mis ineens wat artikelen, is het in behandeling genomen, ik had duidelijk alles op half juli gezet *stuurt mail* want nu mis ik t jurkje van me moeder en krijg ik wéér 2 leveringen..
Dat rokje heb ik juist in mijn 'gewone' maat besteldquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:52 schreef Starlie het volgende:
Nou ik heb maar weer wat nieuwe dingen besteld...
Deze heb ik maar in een maatje kleiner besteld want volgens mij valt hij wel groot...
[ afbeelding ]
Deze wilde ik eigenlijk in Taupe hebben.. maar die is opperdepop in mijn maat... dus die komt later nog wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mijn vriend:
[ afbeelding ]
Hmm... gezellige kleurtjes he!!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef alors het volgende:Zet er eens wat nieuws op zeg, en dan bedoel ik niet 2 bikini's en een zonnebril
Hahahahahahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Deliah het volgende:
[..]
Het is wel een hele harige bikini [ afbeelding ].
Volgens mij heb je daar borsthaar effect mee, maarja daarom hebben ze hem waarschijnlijk ook zo liggen en niet bij een model aangedaan...quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Deliah het volgende:
[..]
Het is wel een hele harige bikini [ afbeelding ].
Ik ben dol op die kleur... staat goed bij zwart en wit, en op een spijkerbroek!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:04 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zo leuk.Twijfel alleen aan de kleur.
Ja ik vind de kleur zelf ook erg mooi. Die wittige leek me ook leuk, maar die is uitverkocht, dus dat maakt de keuze wat makkelijker.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik ben dol op die kleur... staat goed bij zwart en wit, en op een spijkerbroek!!!
Wat bedoelen ze hier eigenlijk mee? Mag je binnen een bepaalde tijd maar voor een bepaald bedrag bestellen ofzo?quote:Wij leveren je hele bestelling, ook als het totaalbedrag de limiet overschrijdt waarvoor je op dit moment kunt kopen via Betaling ná levering. Wanneer je je pakket ophaalt betaal je alleen het bedrag wat boven je limiet uitkomt. H&M betaalt in dit geval de rembourskosten voor je.
Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen.
Twee collega's hebben hem, hij staat echt leukquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef liefie_ het volgende:
Dat rokje dat daph en starlie besteld hebben he
Valt dat een beetje?
Ik dacht dat het echt van die goedkope stretch stof zou zijn waardoor het echt een flubberding is en zo
Zo eentje met korte mouwtjes, heel simpel, 15 euro? Die heb ik iig, heel erg fijn is diequote:Op donderdag 28 mei 2009 @ 13:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb net een super lief bolertje gekocht bij de divided winkel
Zal straks eens een foto maken, wat nu moet ik de trein halen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |