I know, was eigenlijk superblij dat mijn bestelling in behandeling was genomenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef liefie_ het volgende:
Nou ik net vroeg op om nog zo'n jurkje te scoren
hebben ze hem nog niet (of weer niet)
maar ik heb wel 4 andere dingen bijgevoegddit is killing!!
rna echt zo terug naar bed waar mn lief nog wasquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:51 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
I know, was eigenlijk superblij dat mijn bestelling in behandeling was genomenAnders had ik er van alles bijgedaan vanochtend..
Bij mij staat hij ook nog steeds manco al 6 dagen!!!!! hoelang is dat bij jou al?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:29 schreef Starlie het volgende:
Nou die van mij staat NOG STEEDS op manco....![]()
Begrijp niet waarom dat zo lang moet duren...![]()
Ga tussen de middag maar even shoppen bij Vero Moda zag net in de etalage heel wat leuke dingen!
Bij mij ook 6 dagen, en daarvoor stond hij al een tijdje op in behandeling genomen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:28 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook nog steeds manco al 6 dagen!!!!! hoelang is dat bij jou al?
Heeft iemand anders dit nog meegemaakt?????
Is die niet erg kort? Ik vind em verder wel leuk, maar ik heb het idee dat ik in mn blote kont sta wanneer ik zou bukken...quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Deliah het volgende:
Heb je maat 38 of meer en wil je het idee geven dat je hoogzwanger bent van ten minste tweelingen, draag dan deze jurk:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Deliah het volgende:
Heb je maat 38 of meer en wil je het idee geven dat je hoogzwanger bent van ten minste tweelingen, draag dan deze jurk:
[ afbeelding ]
Jeujjjj!!! Gefeliiii!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Even offtopic, voor de mensen die toen meegeleefd hebben. Ik ben vanochtend geslaagd voor mijn bromfietsexamen.
JOEHOEHOE!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Even offtopic, voor de mensen die toen meegeleefd hebben. Ik ben vanochtend geslaagd voor mijn bromfietsexamen.
Lucy Liu's truitje of dat er niks leuks in de shop staat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:46 schreef Enfermera het volgende:
Tis stom man. Als ik ziek ben wil ik gewoon leuk online shoppen, maar er staat gewoon totaal niks leuks nu!Pft.
Goed bezig!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
CBR?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
CBS? Hm. Hoe heten die lui nou ook al weer? Ik heb nooit boetes
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik dacht ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Smart_ass het volgende:
Pfff, ik wacht nou ook al super lang op mijn bestelling. Maargoed, ben benieuwd. Heb onder andere deze besteld.
[ afbeelding ]
Ik zie nu ook dat ie in deze kleur niet meer verkrijgbaar is, dus hopelijk pas ik 'm.
Als ik 'm niet pas zal ik het even zeggen, misschien dat iemand anders dan interesse heeft.
Boetes krijg je trouwens niet van het CBR, maar van het CJIBquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
CBS? Hm. Hoe heten die lui nou ook al weer? Ik heb nooit boetes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |