die topjes die je in het het mintgroen, donkerblauw, roze etc hebt die had ik ook besteld, had een xs maar die waren echt veels te groot bij mij. echt superkut, want ik had er eentje bij hollister gekocht in amerika, en die zit echt heerlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:09 schreef Daph_ het volgende:
Jaaaa daar issie dan, het langverwachte pakket! Let asjeblieft niet op de rommel en de vieze spiegel.. Ik zal zeggen dat het een keer schoongemaakt moet wordenDit is niet mijn eigen kamer!!! Just so you know
[ afbeelding ]
Iemand anders had duidelijk ook zitten wachten op dit pakket
[ afbeelding ]
De inhoud
[ afbeelding ]
Uitgestald op het bed![]()
[ afbeelding ]
Ik vind ze heel mooi, maar ze doen pijn aan mijn voeten en bovendien zakt het bandje af. Die zou ik dus nooit dragen. Jammer, want ze zien er weluit. Helaas, deze gaat retour
[ afbeelding ]
Mooi truitje, fijn stofje ook, alleen een niet flatterend model voor mijn figuur.. Helaas, deze gaat retour
Een rijtje singlets die ik hou:
[ afbeelding ]
Donkerbruin
[ afbeelding ]
Mistgroen
[ afbeelding ]
Donkerblauw
(en ook nog een lichtroze, maar die schijnt een beetje door op de fotoDie draag ik dan in combi met de donkerblauwe
)
[ afbeelding ]
De paarse sporttop uit de sale is gemaakt van een heeeeerlijk stofje, maar het flatteert niet echt (understatement). Helaas, deze gaat retour
[ afbeelding ]
Het zwarte vest van 4,90 is echt![]()
![]()
Zit echt lekker, fijn stofje enzo
Riempje eromheen en ik ben helemaal
(deze hou ik dus
)
[ afbeelding ]
Zwart blazertje, deze blijft!!
[ afbeelding ]
Wit blazertje, ook deze blijft![]()
[ afbeelding ]
Twijfelgevalletje.. Ik vind de kleur leuk en volgens mij kan ik de kleur ook goed hebben.. Alleen vraag ik me af of het wel zo flatterend is bij mijn buik? Jullie mening graag over dit shirtje van 4,90!
[ afbeelding ]
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
Deze vind ik heel erg leukIk had verwacht dat ik 'm niet zou vinden staan ofzo, maar hij staat best leuk
Ook deze blijft!
[ afbeelding ]
De jurk die ik al maanden wilde hebben, blijkt de flater van de bestelling te zijn. De kleuren zijn flets en het model is ook niet bepaald je van het (zie foto). Deze gaat retour.
Tot slot:
[ afbeelding ]
Ik wist dus niet dat dit een taillerok wasWat een vreselijk ding. Op de heup is ie echt
maar in de taille ziet het er echt niet uit. Nee, deze gaat retour.
[ afbeelding ]
Deze is een stukje langer dan op de plaatjes en dat maakt het weer zo'n onflatteus gevalOp zich zit ie best lekker, maar ik voel me er niet fijn in. Deze gaat ook retour.
Deze laatste plaatjes heb ik maar even gepost ipv de foto's, die zijn echt zooooo oncharmant dat ik ze zelfs niet wil plaatsen
De uiteindelijke schade is ¤ 106,20 (ex twijfelgevalletje) op een totale bestelling van ¤ 237,92. Ik ga alleen nog wel even vragen of ik de 25% korting op een artikel naar keuze op een ander artikel mag toepassen, want die zat nu op de schoenen en die gaan retour.
Ik kan me nog net inhoudenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef liefie_ het volgende:
Sorry jojoortje voor het posten van de jurkhaha
Ik heb een bestelling met 5 jurkjes liggen nu en ik wil die ene die ik poste nog er bij
moest alleen de helft van mezel terug leggen want ik zat zo'n 100 euro boven mn budget haha
Kleiner dan maat 34 is er nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef Linnie20v het volgende:
Die heb ik in het wit, zit prima
Volgens mij is dat linnen...dus bestel een maatje kleiner..hij gaat bij de kont anders zo zakken na een tijdje
Neequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Oh kut
Nouja, hij staat nog op begin juni, en uhhh ik kan hem altijd met een zwart topje/hemdje eronder aantrekken![]()
als ze op je knieen hadden gehangen oke, maar ze zijn mooi rondquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had gewaarschuwd!
[..]
Oh grappig haha.. Die paarse vind ik juist niet leuk staan omdat het lijkt alsof mijn borsten nog 2 cupmaten groter zijn ofzo (en ze zijn normaal al niet aan de kleine kant)Misschien is het op deze foto duidelijker te zien: http://i40.tinypic.com/2hd4lef.jpg
Whehe grappig dat je dat zegt over dat vest, daar voel ik me namelijk echt geweldig inIk hou hem lekker toch
Hihi het klinkt wel een beetje vreemd ook als iemand anders het gezegd zou hebben hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als ze op je knieen hadden gehangen oke, maar ze zijn mooi rond(dat klinkt raar he uit mijn mond
)
Ik vind hem leuk, maar ik zou echt niet weten wanneer ik zo'n jurkje aan zou doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:43 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Lol er staat een jurk in van de kerstcollectie die toen al van 40 naar 30 euro was gegaan en nu nog maar 20 is, maar die heb ik al lang. Issie zo lelijk dan, dat ze hem niet kwijtraken
[ afbeelding ]
Ik bestel die steeds niet omdat ik denk dat er wel wat mis mee zal zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:43 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Lol er staat een jurk in van de kerstcollectie die toen al van 40 naar 30 euro was gegaan en nu nog maar 20 is, maar die heb ik al lang. Issie zo lelijk dan, dat ze hem niet kwijtraken
[ afbeelding ]
Nou, met kerst!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:45 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind hem leuk, maar ik zou echt niet weten wanneer ik zo'n jurkje aan zou doen
quote:
I know, was eigenlijk superblij dat mijn bestelling in behandeling was genomenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef liefie_ het volgende:
Nou ik net vroeg op om nog zo'n jurkje te scoren
hebben ze hem nog niet (of weer niet)
maar ik heb wel 4 andere dingen bijgevoegddit is killing!!
rna echt zo terug naar bed waar mn lief nog wasquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:51 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
I know, was eigenlijk superblij dat mijn bestelling in behandeling was genomenAnders had ik er van alles bijgedaan vanochtend..
Bij mij staat hij ook nog steeds manco al 6 dagen!!!!! hoelang is dat bij jou al?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:29 schreef Starlie het volgende:
Nou die van mij staat NOG STEEDS op manco....![]()
Begrijp niet waarom dat zo lang moet duren...![]()
Ga tussen de middag maar even shoppen bij Vero Moda zag net in de etalage heel wat leuke dingen!
Bij mij ook 6 dagen, en daarvoor stond hij al een tijdje op in behandeling genomen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:28 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook nog steeds manco al 6 dagen!!!!! hoelang is dat bij jou al?
Heeft iemand anders dit nog meegemaakt?????
Is die niet erg kort? Ik vind em verder wel leuk, maar ik heb het idee dat ik in mn blote kont sta wanneer ik zou bukken...quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Deliah het volgende:
Heb je maat 38 of meer en wil je het idee geven dat je hoogzwanger bent van ten minste tweelingen, draag dan deze jurk:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Deliah het volgende:
Heb je maat 38 of meer en wil je het idee geven dat je hoogzwanger bent van ten minste tweelingen, draag dan deze jurk:
[ afbeelding ]
Jeujjjj!!! Gefeliiii!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Even offtopic, voor de mensen die toen meegeleefd hebben. Ik ben vanochtend geslaagd voor mijn bromfietsexamen.
JOEHOEHOE!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Even offtopic, voor de mensen die toen meegeleefd hebben. Ik ben vanochtend geslaagd voor mijn bromfietsexamen.
Lucy Liu's truitje of dat er niks leuks in de shop staat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:46 schreef Enfermera het volgende:
Tis stom man. Als ik ziek ben wil ik gewoon leuk online shoppen, maar er staat gewoon totaal niks leuks nu!Pft.
Goed bezig!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
CBR?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
CBS? Hm. Hoe heten die lui nou ook al weer? Ik heb nooit boetes
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik dacht ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Smart_ass het volgende:
Pfff, ik wacht nou ook al super lang op mijn bestelling. Maargoed, ben benieuwd. Heb onder andere deze besteld.
[ afbeelding ]
Ik zie nu ook dat ie in deze kleur niet meer verkrijgbaar is, dus hopelijk pas ik 'm.
Als ik 'm niet pas zal ik het even zeggen, misschien dat iemand anders dan interesse heeft.
Boetes krijg je trouwens niet van het CBR, maar van het CJIBquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
CBS? Hm. Hoe heten die lui nou ook al weer? Ik heb nooit boetes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |