abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69434048
Wow, wat ben ik dan braaf met mijn bestelling van 35 euro Hoop voor je dat het jurkje precies goed zit, want hij is in het echt ook net zo geweldig als op het plaatje (of eigenlijk nog leuker, de rok valt heel mooi en sierlijk wijd zeg maar)
pi_69434209
Sorry jojoortje voor het posten van de jurk haha
Ik heb een bestelling met 5 jurkjes liggen nu en ik wil die ene die ik poste nog er bij
moest alleen de helft van mezel terug leggen want ik zat zo'n 100 euro boven mn budget haha
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:59:00 #103
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_69434509
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:09 schreef Daph_ het volgende:
Jaaaa daar issie dan, het langverwachte pakket! Let asjeblieft niet op de rommel en de vieze spiegel.. Ik zal zeggen dat het een keer schoongemaakt moet worden Dit is niet mijn eigen kamer!!! Just so you know

[ afbeelding ]

Iemand anders had duidelijk ook zitten wachten op dit pakket

[ afbeelding ]

De inhoud

[ afbeelding ]

Uitgestald op het bed

[ afbeelding ]

Ik vind ze heel mooi, maar ze doen pijn aan mijn voeten en bovendien zakt het bandje af. Die zou ik dus nooit dragen. Jammer, want ze zien er wel uit. Helaas, deze gaat retour

[ afbeelding ]

Mooi truitje, fijn stofje ook, alleen een niet flatterend model voor mijn figuur.. Helaas, deze gaat retour

Een rijtje singlets die ik hou :

[ afbeelding ]

Donkerbruin

[ afbeelding ]

Mistgroen

[ afbeelding ]

Donkerblauw

(en ook nog een lichtroze, maar die schijnt een beetje door op de foto Die draag ik dan in combi met de donkerblauwe )

[ afbeelding ]

De paarse sporttop uit de sale is gemaakt van een heeeeerlijk stofje, maar het flatteert niet echt (understatement). Helaas, deze gaat retour

[ afbeelding ]

Het zwarte vest van 4,90 is echt Zit echt lekker, fijn stofje enzo Riempje eromheen en ik ben helemaal (deze hou ik dus )

[ afbeelding ]

Zwart blazertje, deze blijft!!

[ afbeelding ]

Wit blazertje, ook deze blijft

[ afbeelding ]

Twijfelgevalletje.. Ik vind de kleur leuk en volgens mij kan ik de kleur ook goed hebben.. Alleen vraag ik me af of het wel zo flatterend is bij mijn buik? Jullie mening graag over dit shirtje van 4,90 !

[ afbeelding ]
Voorkant

[ afbeelding ]
Achterkant

Deze vind ik heel erg leuk Ik had verwacht dat ik 'm niet zou vinden staan ofzo, maar hij staat best leuk Ook deze blijft!

[ afbeelding ]

De jurk die ik al maanden wilde hebben, blijkt de flater van de bestelling te zijn. De kleuren zijn flets en het model is ook niet bepaald je van het (zie foto ). Deze gaat retour.

Tot slot:

[ afbeelding ]

Ik wist dus niet dat dit een taillerok was Wat een vreselijk ding. Op de heup is ie echt maar in de taille ziet het er echt niet uit. Nee, deze gaat retour.

[ afbeelding ]

Deze is een stukje langer dan op de plaatjes en dat maakt het weer zo'n onflatteus geval Op zich zit ie best lekker, maar ik voel me er niet fijn in. Deze gaat ook retour.

Deze laatste plaatjes heb ik maar even gepost ipv de foto's, die zijn echt zooooo oncharmant dat ik ze zelfs niet wil plaatsen

De uiteindelijke schade is ¤ 106,20 (ex twijfelgevalletje) op een totale bestelling van ¤ 237,92. Ik ga alleen nog wel even vragen of ik de 25% korting op een artikel naar keuze op een ander artikel mag toepassen, want die zat nu op de schoenen en die gaan retour .
die topjes die je in het het mintgroen, donkerblauw, roze etc hebt die had ik ook besteld, had een xs maar die waren echt veels te groot bij mij. echt superkut, want ik had er eentje bij hollister gekocht in amerika, en die zit echt heerlijk maar die verkopen ze niet meer op hun site, dus toen ik ze bij de h&M zag was ik best blij enzo, maar toch terug moeten sturen, want ik vond ze zo dicht bij je oksels aan zitten, of heb ik gewoon zo'n raar figuur?
pi_69435157
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef liefie_ het volgende:
Sorry jojoortje voor het posten van de jurk haha
Ik heb een bestelling met 5 jurkjes liggen nu en ik wil die ene die ik poste nog er bij
moest alleen de helft van mezel terug leggen want ik zat zo'n 100 euro boven mn budget haha
Ik kan me nog net inhouden
Noot noot.
pi_69437324

is deze broek het waard om vroeg op te staan? Hijs uitverkocht
ook al niet
pi_69437627
Die heb ik in het wit, zit prima
Volgens mij is dat linnen...dus bestel een maatje kleiner..hij gaat bij de kont anders zo zakken na een tijdje
pi_69437738
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef Linnie20v het volgende:
Die heb ik in het wit, zit prima
Volgens mij is dat linnen...dus bestel een maatje kleiner..hij gaat bij de kont anders zo zakken na een tijdje
Kleiner dan maat 34 is er niet Ach ja en als ie er niet meer in 34 komt, jammer dan maar geen bestelling
ook al niet
pi_69438083
Succes met de zoektocht
pi_69443325
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Oh kut
Nouja, hij staat nog op begin juni, en uhhh ik kan hem altijd met een zwart topje/hemdje eronder aantrekken
Nee

Ik heb hem zelfs met een huidkleurig hemdje geprobeerd zo gaaf vond ik hem, maar zelfs dat zag je er door heen. Toen gekeken of ik iets voor er overheen had (blouse of vestje) wat leuk combineerde maar dat had ik niet, hopelijk jij wel want de print is zo ik was gewoon boos dat het niks was, kon er zelfs niet in slapen want het was een ruw stofje.

@Daph fiet fieuw!! Ik vind het twijfelgeval best kunnen hoor, volgens mij heb jij gewoon buik issues van toen je meer woog, want je hebt helemaal geen buik meer en dát is dus het enige wat ik zie in zulke shirts

Mijn bestelling is eindelijk in behandeling genomen zou het nu veilig zijn om weer in de sale te kijken of zal ik nog maar even wachten?
pi_69443648
Dipkip dat is lief

Over die bestelling die in behandeling is genomen; ik heb gelijk toen ik dat zag dat jurkje erbij gegooid, dus ik denk dat het wel veilig is

Vanochtend ging ik hoopvol weer in de shop kijken, maar de armbanden die ik in het vorige topic postte zijn alwéér uitverkocht (3e ochtend op rij en ze staan er pas sinds maandag op!) De rok heb ik opgegeven, want ik denk dat alle shopaholics die via de webshop shoppen azen op de rok met drie lagen tule

Ik heb vandaag mijn gestreepte lange blouse aan En hij staat me goed, al zeg ik het zelf
pi_69443998
Je bestelling is in behandelin 26.05.2009 30,75 4,90 35,65
pi_69444021
En ik ging net kijken of er nog wat leuks was dat ik erbij wilde
pi_69444046
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik had gewaarschuwd !
[..]

Oh grappig haha.. Die paarse vind ik juist niet leuk staan omdat het lijkt alsof mijn borsten nog 2 cupmaten groter zijn ofzo (en ze zijn normaal al niet aan de kleine kant) Misschien is het op deze foto duidelijker te zien: http://i40.tinypic.com/2hd4lef.jpg

Whehe grappig dat je dat zegt over dat vest, daar voel ik me namelijk echt geweldig in Ik hou hem lekker toch
als ze op je knieen hadden gehangen oke, maar ze zijn mooi rond (dat klinkt raar he uit mijn mond )
pi_69444052
Whoeehoeee!!

Bestellingen in behandeling
pi_69444065
Lol er staat een jurk in van de kerstcollectie die toen al van 40 naar 30 euro was gegaan en nu nog maar 20 is, maar die heb ik al lang. Issie zo lelijk dan, dat ze hem niet kwijtraken

pi_69444085
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:42 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

als ze op je knieen hadden gehangen oke, maar ze zijn mooi rond (dat klinkt raar he uit mijn mond )
Hihi het klinkt wel een beetje vreemd ook als iemand anders het gezegd zou hebben hoor maar ik begrijp wat je bedoelt hoor
pi_69444097
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:43 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Lol er staat een jurk in van de kerstcollectie die toen al van 40 naar 30 euro was gegaan en nu nog maar 20 is, maar die heb ik al lang. Issie zo lelijk dan, dat ze hem niet kwijtraken

[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk, maar ik zou echt niet weten wanneer ik zo'n jurkje aan zou doen
pi_69444103
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:43 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

[ afbeelding ]
Ik bestel die steeds niet omdat ik denk dat er wel wat mis mee zal zijn
pi_69444115
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:45 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind hem leuk, maar ik zou echt niet weten wanneer ik zo'n jurkje aan zou doen
Nou, met kerst!
pi_69444131
Ik had hem aan op een familiefeestje. Ja er was wel iets mis mee, die bandjes zitten met like 1 steekje vastgenaaid en dan verder alleen met zo'n haakje in een lusje (lol, snap je?) En dat lusje is van zo'n gladde stof dat die bandjes dus in no time los waren en ik steeds strapless rondliep Maar mamslief heeft ze vastgenaaid en verder is er niets mis mee
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:49:20 #121
238582 Modepopje
Styleguide.nl
pi_69444145
Daarom bestellen mensen 'm niet Alleen met Kerst dragen is beetje zonde van het geld. Tenzij je jaren in dezelfde jurk gaat lopen. Ik vind hem gewoon too much voor andere dagen.
Neem een kijkje op de vernieuwde Styleguide! www.styleguide.nl
pi_69444224
Ik denk nooit na over wanneer ik iets kan dragen Maar op zich, hij is minder glitterig en kerstig dan op het plaatje, dat viel me mee! Hij is echt cute in het echt en het kan op zich prima voor gewone feestjes enzo. Ik heb hem zelfs wel een keer zomaar naar school aangehad
pi_69444288
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:46 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nou, met kerst!
Ik had voor kerst al een andere outfit!

Met kerst zou ik m dan misschien wel aantrekken, maar de rest van het jaar hangt ie dan in de kast niks te doen.. Nee, dat vind ik zonde
pi_69444349
Maar omg in behandeling genoemen, en net nu zijn die best wel leuke jeans voor maar 10 euro er wel in mijn maat Terwijl jeans zo ongeveer het enige zijn wat ik wel écht nodig had

Nouja pech dan, heb ik heb in Keulen en Berlijn ook nog wat te shoppen.

Ooooww als mijn bestelling volgende week al geleverd zou worden he, dan is hij er nog voor ik op vakantie ga
pi_69444833
Nou ik net vroeg op om nog zo'n jurkje te scoren
hebben ze hem nog niet (of weer niet)
maar ik heb wel 4 andere dingen bijgevoegd dit is killing!!
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:29:00 #126
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69444910
Nou die van mij staat NOG STEEDS op manco....
Begrijp niet waarom dat zo lang moet duren...

Ga tussen de middag maar even shoppen bij Vero Moda zag net in de etalage heel wat leuke dingen!
pi_69445450
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef liefie_ het volgende:
Nou ik net vroeg op om nog zo'n jurkje te scoren
hebben ze hem nog niet (of weer niet)
maar ik heb wel 4 andere dingen bijgevoegd dit is killing!!
I know, was eigenlijk superblij dat mijn bestelling in behandeling was genomen Anders had ik er van alles bijgedaan vanochtend..
pi_69446161
Heb je maat 38 of meer en wil je het idee geven dat je hoogzwanger bent van ten minste tweelingen, draag dan deze jurk:

pi_69446254
pi_69446268
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:51 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

[..]

I know, was eigenlijk superblij dat mijn bestelling in behandeling was genomen Anders had ik er van alles bijgedaan vanochtend..
rna echt zo terug naar bed waar mn lief nog was
me helemaal schuldig voelend en zo
hij zo is dit de dip na je shot? verslaafde
pi_69446599
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:29 schreef Starlie het volgende:
Nou die van mij staat NOG STEEDS op manco....
Begrijp niet waarom dat zo lang moet duren...

Ga tussen de middag maar even shoppen bij Vero Moda zag net in de etalage heel wat leuke dingen!
Bij mij staat hij ook nog steeds manco al 6 dagen!!!!! hoelang is dat bij jou al?
Heeft iemand anders dit nog meegemaakt?????
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:36:42 #132
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69446919
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:28 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Bij mij staat hij ook nog steeds manco al 6 dagen!!!!! hoelang is dat bij jou al?
Heeft iemand anders dit nog meegemaakt?????
Bij mij ook 6 dagen, en daarvoor stond hij al een tijdje op in behandeling genomen..
Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt, normaal staat hij 1 a 2 dagen op manco...
pi_69447071
Ik heb een keer een bestelling gehad die ruim anderhalve week op manco stond, dus ik vond mijn huidige bestelling (ik geloof 6 dagen op manco) erg snel
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:46:02 #134
123170 alors
zlata1234
pi_69447226
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Deliah het volgende:
Heb je maat 38 of meer en wil je het idee geven dat je hoogzwanger bent van ten minste tweelingen, draag dan deze jurk:

[ afbeelding ]
Is die niet erg kort? Ik vind em verder wel leuk, maar ik heb het idee dat ik in mn blote kont sta wanneer ik zou bukken...
know'm sayin?
word? word.
pi_69449190
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Deliah het volgende:

[ afbeelding ]
Noot noot.
pi_69449272
Ik durf niet meer te kijken in de shop. Ben bang dat ik wat leuks zie
Dus ik durf hier ook eigenlijk niet te kijken, want jullie posten veel te leuke kleren
Noot noot.
pi_69449435
Oh en trouwens... Als jullie dit shirtje ergens zien hangen:

(Wat Lucy Liu aan heeft!)
Dan eeeuh PM me maar ofzo... Damn, die is zo leuk
Noot noot.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:46:46 #138
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69449480
Tis stom man. Als ik ziek ben wil ik gewoon leuk online shoppen, maar er staat gewoon totaal niks leuks nu! Pft.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_69450547
Even offtopic, voor de mensen die toen meegeleefd hebben. Ik ben vanochtend geslaagd voor mijn bromfietsexamen.
pi_69450597
Inderdaad. Eikels. Een deel van mn bestelling is trouwens uitgesteld zo mooi hoe ze als het hun handiger uitkomt gewoon dingen later leveren, maar als je zelf een leuk topje uit de sale vist dan is het ineens OMG ZO INGEWIKKELD dat ze opnieuw moeten beginnen _!
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:14:43 #141
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69450625
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Even offtopic, voor de mensen die toen meegeleefd hebben. Ik ben vanochtend geslaagd voor mijn bromfietsexamen.
Jeujjjj!!! Gefeliiii!!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_69450646
quote:
JOEHOEHOE!!!! super!!! Zal die domme CBS koe leren
pi_69450671
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:46 schreef Enfermera het volgende:
Tis stom man. Als ik ziek ben wil ik gewoon leuk online shoppen, maar er staat gewoon totaal niks leuks nu! Pft.
Lucy Liu's truitje of dat er niks leuks in de shop staat?
quote:
Goed bezig!
Noot noot.
pi_69450676
CBS? Hm. Hoe heten die lui nou ook al weer? Ik heb nooit boetes
pi_69450695
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
CBR?
Noot noot.
pi_69451323
quote:
Gefeliciteerd!!
pi_69451773
Pfff, ik wacht nou ook al super lang op mijn bestelling. Maargoed, ben benieuwd. Heb onder andere deze besteld.

Ik zie nu ook dat ie in deze kleur niet meer verkrijgbaar is, dus hopelijk pas ik 'm.

Als ik 'm niet pas zal ik het even zeggen, misschien dat iemand anders dan interesse heeft.
pi_69451942
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Smart_ass het volgende:
Pfff, ik wacht nou ook al super lang op mijn bestelling. Maargoed, ben benieuwd. Heb onder andere deze besteld.

[ afbeelding ]

Ik zie nu ook dat ie in deze kleur niet meer verkrijgbaar is, dus hopelijk pas ik 'm.

Als ik 'm niet pas zal ik het even zeggen, misschien dat iemand anders dan interesse heeft.
Ik dacht ook .. Maar eenmaal in de winkel toen ik hem aanhad . ik heb maat 34 maar vond hem zegmaar, uh ja hoe zeg je dat, een beetje vuilniszakachtig staan

In het wit en roze in 34 .. Gelukkig komt die roze half juni, dan ben ik terug van vakantie dus komt allemaal mooi uit. Hopen dat ik centjes overhou zit ik me nu te bedenken
ook al niet
pi_69452175
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef Jojoortje het volgende:
CBR?
Ja!! Ik had even een dom moment.
pi_69452284
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
Boetes krijg je trouwens niet van het CBR, maar van het CJIB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo