abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69421326
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:56 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Het duurt wel erg lang nu, normaal komt de pakketjesman altijd om kwart voor 12 maar hij is nog niet geweest.. *tromgeroffel*
En Daph is je pakketje eral??
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:24:49 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69421470
Trouwens, even een ideetje; is het niet handig om een fok wiki pagina voor dit topic te maken zodat iedereen altijd een nieuw topic aan kan maken? Ik heb zelf alleen geen idee hoe je dat maakt, magoed.. Het leek me wel een goed idee
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_69422008
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:24 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, even een ideetje; is het niet handig om een fok wiki pagina voor dit topic te maken zodat iedereen altijd een nieuw topic aan kan maken? Ik heb zelf alleen geen idee hoe je dat maakt, magoed.. Het leek me wel een goed idee
Lijkt me slim weet alleen niet hoe...
Vanochtend moesti k ook ineens nieuw topic aanmake omdat de andere gesloten was. Ik had alleen geen idee hoe. Dat is ook te zien het hele begin stuk van normaal staat er niet in...
Is fijn alsje ergens kunt zien/ lezen hoe dat moet.
pi_69422462
Pakket gespot naast mijn bureau
pi_69422642
TVP

@ Debsterr, je leest dit waarschijnlijk niet meer vandaag maar is die koopavond vanaf 18.00uur? En komt iedereen binnen?
pi_69423744
Hoelang duurt het normaal gesproken voordat je bestelling er is wanneer op de site staat aangegeven dat ie in behandeling is? Er staat namelijk ook dat ik geen artikelen heb die nog geleverd moeten worden, dus ik ga er vanuit dat het onderweg is.
pi_69423803
Dat wisselt, soms 2 dagen, soms meer dan een week.

Mijn retour is verwerkt en dat is fijn, ik ben alleen vergeten om een euro verzendkosten mee over te boeken? Wat nu? Er staat nog een nieuwe bestelling, kan ik het dan verrekenen?
pi_69423818
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Smart_ass het volgende:
Hoelang duurt het normaal gesproken voordat je bestelling er is wanneer op de site staat aangegeven dat ie in behandeling is?
volgens de h en m site 5 tot 10 dagennormaal gesproken is dit ook altijd zo. Ben bang alleen bij mij deze keer niet staat al ruim 5 dagen op manco
pi_69423845
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:55 schreef Daph_ het volgende:
Pakket gespot naast mijn bureau
En leuke dingetjes??? Of veel terug??
pi_69424301
Oh, hier zijn we.
pi_69425290
Jaaaa daar issie dan, het langverwachte pakket! Let asjeblieft niet op de rommel en de vieze spiegel.. Ik zal zeggen dat het een keer schoongemaakt moet worden Dit is niet mijn eigen kamer!!! Just so you know

Iemand anders had duidelijk ook zitten wachten op dit pakket

De inhoud

Uitgestald op het bed

Ik vind ze heel mooi, maar ze doen pijn aan mijn voeten en bovendien zakt het bandje af. Die zou ik dus nooit dragen. Jammer, want ze zien er wel uit. Helaas, deze gaat retour

Mooi truitje, fijn stofje ook, alleen een niet flatterend model voor mijn figuur.. Helaas, deze gaat retour

Een rijtje singlets die ik hou :

Donkerbruin

Mistgroen

Donkerblauw

(en ook nog een lichtroze, maar die schijnt een beetje door op de foto Die draag ik dan in combi met de donkerblauwe )

De paarse sporttop uit de sale is gemaakt van een heeeeerlijk stofje, maar het flatteert niet echt (understatement). Helaas, deze gaat retour

Het zwarte vest van 4,90 is echt Zit echt lekker, fijn stofje enzo Riempje eromheen en ik ben helemaal (deze hou ik dus )

Zwart blazertje, deze blijft!!

Wit blazertje, ook deze blijft

Twijfelgevalletje.. Ik vind de kleur leuk en volgens mij kan ik de kleur ook goed hebben.. Alleen vraag ik me af of het wel zo flatterend is bij mijn buik? Jullie mening graag over dit shirtje van 4,90 !

Voorkant

Achterkant

Deze vind ik heel erg leuk Ik had verwacht dat ik 'm niet zou vinden staan ofzo, maar hij staat best leuk Ook deze blijft!

De jurk die ik al maanden wilde hebben, blijkt de flater van de bestelling te zijn. De kleuren zijn flets en het model is ook niet bepaald je van het (zie foto ). Deze gaat retour.

Tot slot:

Ik wist dus niet dat dit een taillerok was Wat een vreselijk ding. Op de heup is ie echt maar in de taille ziet het er echt niet uit. Nee, deze gaat retour.

Deze is een stukje langer dan op de plaatjes en dat maakt het weer zo'n onflatteus geval Op zich zit ie best lekker, maar ik voel me er niet fijn in. Deze gaat ook retour.

Deze laatste plaatjes heb ik maar even gepost ipv de foto's, die zijn echt zooooo oncharmant dat ik ze zelfs niet wil plaatsen

De uiteindelijke schade is ¤ 106,20 (ex twijfelgevalletje) op een totale bestelling van ¤ 237,92. Ik ga alleen nog wel even vragen of ik de 25% korting op een artikel naar keuze op een ander artikel mag toepassen, want die zat nu op de schoenen en die gaan retour .
pi_69425677
Dat twijfel shirtje vind ik ook een beetje twijfelachtig denk ik. Dat gestreepte blousje is leuk! Is die er nog?

Leuk al die foto's
pi_69425924
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:22 schreef Joels het volgende:
Dat twijfel shirtje vind ik ook een beetje twijfelachtig denk ik. Dat gestreepte blousje is leuk! Is die er nog?

Leuk al die foto's
Uhu dat had ik inderdaad ook Hij zit wel superlekker, fijn stofje..

Dat blouseje zie ik zo niet staan en als ik de artikelcode via het bestelformulier invul geeft ie inderdaad uitverkocht.. Je kunt morgenochtend anders even kijken in de shop? De artikelcode is 77-8134 en hij kost 19,90
pi_69426238
Ik vind het twijfelgevalletje leuk Kleur staat je inderdaad goed en ik vind het zeker niet onflatteus, ik heb niet het idee dat het je buik accentueert ofzo. Leuke foto's allemaal!

Dat zwarte vest van 4,90 staat je onwijs leuk! Ik krijg hem ook van vriendlief, maar dan in turquoise.

Oh, en volgens mij heb jij in de zon gelegen met een singlet aan
pi_69426295
En welke jurk was dat dan? Ik herken hem helemaal niet..
pi_69426364
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik vind het twijfelgevalletje leuk Kleur staat je inderdaad goed en ik vind het zeker niet onflatteus, ik heb niet het idee dat het je buik accentueert ofzo. Leuke foto's allemaal!

Dat zwarte vest van 4,90 staat je onwijs leuk! Ik krijg hem ook van vriendlief, maar dan in turquoise.

Oh, en volgens mij heb jij in de zon gelegen met een singlet aan
Thanks!

Ja dat vest is echt geweldig.. Je ziet het niet zo goed omdat ik een zwarte broek aan heb maar hij valt ook niet hobbezakkerig rondom mijn heupen ofzo Ik wil hem ook in turkoise maar eigenlijk ben ik te gierig om er 15 euro voor betalen als het ook voor 5 kan .

En eh, dat klopt; zaterdag heb ik een uurtje in de tuin gezeten met een boek. Meeeeen ik was zo rood als een overrijpe tomaat Gaat nu wel beter, hoewel het nog wel een beetje pijn doet en jeukt
pi_69426411
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:40 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
En welke jurk was dat dan? Ik herken hem helemaal niet..
Deze .

pi_69427194
Die streepjesblouse wel houden hoor.
pi_69427884
Die is inderdaad wel heel anders dan op het plaatje! Zonde..
Ja ben blij dat dat vestje flatteus valt, ik ben ook eh, nogal breed op de heupen
pi_69427960
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:05 schreef 3lmo het volgende:
Die streepjesblouse wel houden hoor.
Doe ik ook Die vind ik leuker dan verwacht
pi_69428065
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:22 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die is inderdaad wel heel anders dan op het plaatje! Zonde..
Ja ben blij dat dat vestje flatteus valt, ik ben ook eh, nogal breed op de heupen
Haha

Het is een dun stofje, dus je moet geen dik vest verwachten, maar het is wel een lekker zacht stofje Ik denk dat dit vestje minder mooi valt bij meiden die heel weinig heup hebben, maargoed misschien valt ie bij hun ook erg leuk
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:36:14 #72
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69428406
Ohhh Daph leuke dingetjes hoor! En die jurk is inderdaad verschrikkelijk... Wat ziet die er in het echt anders uit dan in de shop man!
Maarre, dat blauwe shirtje vind ik echt stoer staan bij je! Zeker met zo'n mooi bruin huidje
Leukleuk!
pi_69428686
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh Daph leuke dingetjes hoor! En die jurk is inderdaad verschrikkelijk... Wat ziet die er in het echt anders uit dan in de shop man!
Maarre, dat blauwe shirtje vind ik echt stoer staan bij je! Zeker met zo'n mooi bruin huidje
Leukleuk!
Zenkjoeee

Bedoel je het donkerblauwe singletje of dat twijfeltruitje? De kleur is idd leuk, dat viel me alles mee Ik had verwacht dat het me heel bleek zou maken
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:45:17 #74
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69428818
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:42 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Zenkjoeee

Bedoel je het donkerblauwe singletje of dat twijfeltruitje? De kleur is idd leuk, dat viel me alles mee Ik had verwacht dat het me heel bleek zou maken
Ik bedoel dat lichtblauwe rimpelshirtje, die vind ik je echt goed staan! En dat overhemd achtige ding, met die vouwen op je rug vind ik ook super
Haha, nou nu je zo bruin bent echt niet hoor
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:47:16 #75
123170 alors
zlata1234
pi_69428900
tvp
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')