Jaaaa daar issie dan, het langverwachte pakket!
Let asjeblieft niet op de rommel en de vieze spiegel.. Ik zal zeggen dat het een keer schoongemaakt moet worden
Dit is niet mijn eigen kamer!!! Just so you know 
![]()
Iemand anders had duidelijk ook zitten wachten op dit pakket

![]()
De inhoud

![]()
Uitgestald op het bed
![]()
Ik vind ze heel mooi, maar ze doen pijn aan mijn voeten en bovendien zakt het bandje af. Die zou ik dus nooit dragen. Jammer, want ze zien er wel

uit. Helaas, deze gaat
retour![]()
Mooi truitje, fijn stofje ook, alleen een niet flatterend model voor mijn figuur.. Helaas, deze gaat
retourEen rijtje singlets die ik hou

:
![]()
Donkerbruin
![]()
Mistgroen
![]()
Donkerblauw
(en ook nog een lichtroze, maar die schijnt een beetje door op de foto

Die draag ik dan in combi met de donkerblauwe

)
![]()
De paarse sporttop uit de sale is gemaakt van een heeeeerlijk stofje, maar het flatteert niet echt (understatement). Helaas, deze gaat
retour![]()
Het zwarte vest van 4,90 is echt

Zit echt lekker, fijn stofje enzo

Riempje eromheen en ik ben helemaal

(deze hou ik dus

)
![]()
Zwart blazertje, deze blijft!!

![]()
Wit blazertje, ook deze blijft

![]()
Twijfelgevalletje.. Ik vind de kleur leuk en volgens mij kan ik de kleur ook goed hebben.. Alleen vraag ik me af of het wel zo flatterend is bij mijn buik? Jullie mening graag over dit shirtje van 4,90

!
![]()
Voorkant
![]()
Achterkant
Deze vind ik heel erg leuk

Ik had verwacht dat ik 'm niet zou vinden staan ofzo, maar hij staat best leuk

Ook deze blijft!
![]()
De jurk die ik al maanden wilde hebben, blijkt de flater van de bestelling te zijn. De kleuren zijn flets en het model is ook niet bepaald je van het (zie foto

). Deze gaat
retour.
Tot slot:
![]()
Ik wist dus
niet dat dit een taillerok was

Wat een vreselijk ding. Op de heup is ie echt

maar in de taille ziet het er echt niet uit. Nee, deze gaat
retour.
![]()
Deze is een stukje langer dan op de plaatjes en dat maakt het weer zo'n onflatteus geval

Op zich zit ie best lekker, maar ik voel me er niet fijn in. Deze gaat ook
retour.
Deze laatste plaatjes heb ik maar even gepost ipv de foto's, die zijn echt zooooo oncharmant dat ik ze zelfs niet wil plaatsen
De uiteindelijke schade is ¤ 106,20 (ex twijfelgevalletje) op een totale bestelling van ¤ 237,92. Ik ga alleen nog wel even vragen of ik de 25% korting op een artikel naar keuze op een ander artikel mag toepassen, want die zat nu op de schoenen en die gaan retour
.