En Daph is je pakketje eral??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]Het duurt wel erg lang nu, normaal komt de pakketjesman altijd om kwart voor 12 maar hij is nog niet geweest.. *tromgeroffel*
Lijkt me slim weet alleen niet hoe...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:24 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, even een ideetje; is het niet handig om een fok wiki pagina voor dit topic te maken zodat iedereen altijd een nieuw topic aan kan maken?Ik heb zelf alleen geen idee hoe je dat maakt, magoed..
Het leek me wel een goed idee
volgens de h en m site 5 tot 10 dagennormaal gesproken is dit ook altijd zo. Ben bang alleen bij mij deze keer niet staat al ruim 5 dagen op mancoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Smart_ass het volgende:
Hoelang duurt het normaal gesproken voordat je bestelling er is wanneer op de site staat aangegeven dat ie in behandeling is?
Uhu dat had ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:22 schreef Joels het volgende:
Dat twijfel shirtje vind ik ook een beetje twijfelachtig denk ik. Dat gestreepte blousje is leuk! Is die er nog?
Leuk al die foto's
Thanks!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik vind het twijfelgevalletje leukKleur staat je inderdaad goed en ik vind het zeker niet onflatteus, ik heb niet het idee dat het je buik accentueert ofzo. Leuke foto's allemaal!
Dat zwarte vest van 4,90 staat je onwijs leuk! Ik krijg hem ook van vriendlief, maar dan in turquoise.
Oh, en volgens mij heb jij in de zon gelegen met een singlet aan
Dezequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:40 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
En welke jurk was dat dan? Ik herken hem helemaal niet..
Hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:22 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die is inderdaad wel heel anders dan op het plaatje! Zonde..
Ja ben blij dat dat vestje flatteus valt, ik ben ook eh, nogal breed op de heupen![]()
Zenkjoeeequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh Daph leuke dingetjes hoor!En die jurk is inderdaad verschrikkelijk... Wat ziet die er in het echt anders uit dan in de shop man!
![]()
Maarre, dat blauwe shirtje vind ik echt stoer staan bij je!Zeker met zo'n mooi bruin huidje
![]()
Leukleuk!
Ik bedoel dat lichtblauwe rimpelshirtje, die vind ik je echt goed staan! En dat overhemd achtige ding, met die vouwen op je rug vind ik ook superquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zenkjoeee![]()
Bedoel je het donkerblauwe singletje of dat twijfeltruitje?De kleur is idd leuk, dat viel me alles mee
Ik had verwacht dat het me heel bleek zou maken
Ah ja het twijfelgevalletje!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik bedoel dat lichtblauwe rimpelshirtje, die vind ik je echt goed staan! En dat overhemd achtige ding, met die vouwen op je rug vind ik ook super
Haha, nou nu je zo bruin bent echt niet hoor![]()
Oh ohww nu is wel je levertijd weer met een week opgeschoven he want die orderpickers daar hebben een week extra nodig voor dat ene mutsje!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
En een muts erbij gegooid voor 2 euro ("handig voor straks in de winter")![]()
En nu hou ik echt op (want alles wat heel goedkoop en echt leuk is heb ik nu)
Nicequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah ja het twijfelgevalletje!
Dat overhemdding heeft mijn hart gestolenVolgens mij stond ie in de sale een keer (weet ik niet zeker) en toen heb ik 'm besteld zo van 'nwah, volgens mij istie wel leuk' maar hij is dus veeel leuker dan ik dacht
*is heppie met haar bestelling*
Whehe stiekem ben ik nog steeds een beetje rood ipv bruin, maar het is mooi dat het overkomt alsof ik al een mooi kleurtje heb![]()
Hihi, ik vind juist dat topje helemaal niets, en dat vest heel leukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef Kleintje19 het volgende:
daph_
ik vind dit shirtje:
http://i43.tinypic.com/ibe1yb.jpg
je serieus echt geweldig staan, dat zwarte 4,90 vest daarintegen echt nietheb hem bij niemand nog gezien waarvan ik zeg goh leuk, vind t een fout vest.
Jammer ik heb hem vanmorgen besteld en had er enorm zin inquote:
Ik had gewaarschuwdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Psych-case het volgende:
Oehoe Daph je blazertjessss! Die heb ik ook!Helemaal leuk dat ding!
Moest wel lachen om die vlek-spiegel-foto's want ik dacht huh wat is mijn beeldscherm vies en begon te wrijven met mijn mouw!
Oh grappig haha.. Die paarse vind ik juist niet leuk staan omdat het lijkt alsof mijn borsten nog 2 cupmaten groter zijn ofzo (en ze zijn normaal al niet aan de kleine kant)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef Kleintje19 het volgende:
daph_
ik vind dit shirtje:
http://i43.tinypic.com/ibe1yb.jpg
je serieus echt geweldig staan, dat zwarte 4,90 vest daarintegen echt nietheb hem bij niemand nog gezien waarvan ik zeg goh leuk, vind t een fout vest.
Ja dat was weer een meevallerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NiceDas idd ff geluk hebben! Soms kunnen dingen echt enorm leuk zijn terwijl je in eerste instantie denkt van niet
Haha jaa mooi tochwel voorzichtig he, volgende keer goed insmeren! Ben momenteel ook met een opdracht voor school bezig, onderzoek naar het zongedrag van mensen en de kans op huidkanker enzo
![]()
True, hoewel ik wel blij ben dat ze een maatje kleiner zijn dan toen ik 20 kg zwaarder was. Maakt het allemaal wat makkelijker (met kleding kopen en sporten)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:34 schreef liefie_ het volgende:
Grote borsten zijn goed ben ik zelf altijd van mening
Ik zit nu heeel erg te twijfelen of ik ook zo'n vest wil
als ze nog te scoren zijn
Dat vind ik niet zo brutaal hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Daph mag ik brutaal zijn en vragen hoe lang jij bent en in welke maat je dat vest hebt besteld?Duurt nog een weekje voordat mijn vriend hierheen komt (en mijn vestje meeneemt) en ik ben zoooo benieuwd hoe hij gaat vallen
Hihi een beetjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo brutaal hoorIk ben 1.75 lang en heb maat M besteld (normaal gesproken heb ik in confectiemaat maat 40). Does this help?
Ik bestel altijd alles in dezelfde maat, das ook een beetje zelf (en bankrekening)beschermingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:45 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Hihi een beetjeIk ben precies evenlang en heb dezelfde maat, maar had hem voor de zekerheid in L besteld omdat ik bang was dat ie klein zou vallen (ik heb dat soms bij H&M, dat ik ineens L moet
) Dan zal hij wel iets te groot zijn
Ik zit nu te twijfelen of ie nog in M bij mijn bestelling gaat
Dan lig ik wel weer onderop, maar dan heb ik em in 2 maten want die van mn vriend kan niet meer terug.
Ach fuck it, ik zie wel hoe ie valt bij me
Ooooh ja ik denk dat ik wel geluk moet hebben bij dat jurkje. Hij moet echt overal goed zitten, anders is het geen gezicht. Wel goed nieuws dat die wat wijder is aan de bovenkant, want normaal gesproken zit het daar altijd te strakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:04 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die top heb ik gepast, die is fijn!
Oh en jojoortje? Jij kwam toch met dat geruite strapless jurkje dat je besteld hebt? Ik herinnerde me vanmiddag dat ik die al kende, namelijk van in de winkel! Ik heb hem toen gepast en hij viel in mijn eigen maat veel te groot (als in, ik kon het hele bovenstuk tot op mn middel omklappen) en bij een maat kleiner zat ie bij mijn taile en heupen goed, maar bovenaan nog steeds behoorlijk wijd. Ik herinnerde het me vanmiddag pas weer, dus ik hoop voor je dat hij jou bij toeval wel in je eigen maat past en dat je enorme tieten hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |