abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69421326
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:56 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Het duurt wel erg lang nu, normaal komt de pakketjesman altijd om kwart voor 12 maar hij is nog niet geweest.. *tromgeroffel*
En Daph is je pakketje eral??
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:24:49 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69421470
Trouwens, even een ideetje; is het niet handig om een fok wiki pagina voor dit topic te maken zodat iedereen altijd een nieuw topic aan kan maken? Ik heb zelf alleen geen idee hoe je dat maakt, magoed.. Het leek me wel een goed idee
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_69422008
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:24 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, even een ideetje; is het niet handig om een fok wiki pagina voor dit topic te maken zodat iedereen altijd een nieuw topic aan kan maken? Ik heb zelf alleen geen idee hoe je dat maakt, magoed.. Het leek me wel een goed idee
Lijkt me slim weet alleen niet hoe...
Vanochtend moesti k ook ineens nieuw topic aanmake omdat de andere gesloten was. Ik had alleen geen idee hoe. Dat is ook te zien het hele begin stuk van normaal staat er niet in...
Is fijn alsje ergens kunt zien/ lezen hoe dat moet.
pi_69422462
Pakket gespot naast mijn bureau
pi_69422642
TVP

@ Debsterr, je leest dit waarschijnlijk niet meer vandaag maar is die koopavond vanaf 18.00uur? En komt iedereen binnen?
pi_69423744
Hoelang duurt het normaal gesproken voordat je bestelling er is wanneer op de site staat aangegeven dat ie in behandeling is? Er staat namelijk ook dat ik geen artikelen heb die nog geleverd moeten worden, dus ik ga er vanuit dat het onderweg is.
pi_69423803
Dat wisselt, soms 2 dagen, soms meer dan een week.

Mijn retour is verwerkt en dat is fijn, ik ben alleen vergeten om een euro verzendkosten mee over te boeken? Wat nu? Er staat nog een nieuwe bestelling, kan ik het dan verrekenen?
pi_69423818
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Smart_ass het volgende:
Hoelang duurt het normaal gesproken voordat je bestelling er is wanneer op de site staat aangegeven dat ie in behandeling is?
volgens de h en m site 5 tot 10 dagennormaal gesproken is dit ook altijd zo. Ben bang alleen bij mij deze keer niet staat al ruim 5 dagen op manco
pi_69423845
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:55 schreef Daph_ het volgende:
Pakket gespot naast mijn bureau
En leuke dingetjes??? Of veel terug??
pi_69424301
Oh, hier zijn we.
pi_69425290
Jaaaa daar issie dan, het langverwachte pakket! Let asjeblieft niet op de rommel en de vieze spiegel.. Ik zal zeggen dat het een keer schoongemaakt moet worden Dit is niet mijn eigen kamer!!! Just so you know

Iemand anders had duidelijk ook zitten wachten op dit pakket

De inhoud

Uitgestald op het bed

Ik vind ze heel mooi, maar ze doen pijn aan mijn voeten en bovendien zakt het bandje af. Die zou ik dus nooit dragen. Jammer, want ze zien er wel uit. Helaas, deze gaat retour

Mooi truitje, fijn stofje ook, alleen een niet flatterend model voor mijn figuur.. Helaas, deze gaat retour

Een rijtje singlets die ik hou :

Donkerbruin

Mistgroen

Donkerblauw

(en ook nog een lichtroze, maar die schijnt een beetje door op de foto Die draag ik dan in combi met de donkerblauwe )

De paarse sporttop uit de sale is gemaakt van een heeeeerlijk stofje, maar het flatteert niet echt (understatement). Helaas, deze gaat retour

Het zwarte vest van 4,90 is echt Zit echt lekker, fijn stofje enzo Riempje eromheen en ik ben helemaal (deze hou ik dus )

Zwart blazertje, deze blijft!!

Wit blazertje, ook deze blijft

Twijfelgevalletje.. Ik vind de kleur leuk en volgens mij kan ik de kleur ook goed hebben.. Alleen vraag ik me af of het wel zo flatterend is bij mijn buik? Jullie mening graag over dit shirtje van 4,90 !

Voorkant

Achterkant

Deze vind ik heel erg leuk Ik had verwacht dat ik 'm niet zou vinden staan ofzo, maar hij staat best leuk Ook deze blijft!

De jurk die ik al maanden wilde hebben, blijkt de flater van de bestelling te zijn. De kleuren zijn flets en het model is ook niet bepaald je van het (zie foto ). Deze gaat retour.

Tot slot:

Ik wist dus niet dat dit een taillerok was Wat een vreselijk ding. Op de heup is ie echt maar in de taille ziet het er echt niet uit. Nee, deze gaat retour.

Deze is een stukje langer dan op de plaatjes en dat maakt het weer zo'n onflatteus geval Op zich zit ie best lekker, maar ik voel me er niet fijn in. Deze gaat ook retour.

Deze laatste plaatjes heb ik maar even gepost ipv de foto's, die zijn echt zooooo oncharmant dat ik ze zelfs niet wil plaatsen

De uiteindelijke schade is ¤ 106,20 (ex twijfelgevalletje) op een totale bestelling van ¤ 237,92. Ik ga alleen nog wel even vragen of ik de 25% korting op een artikel naar keuze op een ander artikel mag toepassen, want die zat nu op de schoenen en die gaan retour .
pi_69425677
Dat twijfel shirtje vind ik ook een beetje twijfelachtig denk ik. Dat gestreepte blousje is leuk! Is die er nog?

Leuk al die foto's
pi_69425924
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:22 schreef Joels het volgende:
Dat twijfel shirtje vind ik ook een beetje twijfelachtig denk ik. Dat gestreepte blousje is leuk! Is die er nog?

Leuk al die foto's
Uhu dat had ik inderdaad ook Hij zit wel superlekker, fijn stofje..

Dat blouseje zie ik zo niet staan en als ik de artikelcode via het bestelformulier invul geeft ie inderdaad uitverkocht.. Je kunt morgenochtend anders even kijken in de shop? De artikelcode is 77-8134 en hij kost 19,90
pi_69426238
Ik vind het twijfelgevalletje leuk Kleur staat je inderdaad goed en ik vind het zeker niet onflatteus, ik heb niet het idee dat het je buik accentueert ofzo. Leuke foto's allemaal!

Dat zwarte vest van 4,90 staat je onwijs leuk! Ik krijg hem ook van vriendlief, maar dan in turquoise.

Oh, en volgens mij heb jij in de zon gelegen met een singlet aan
pi_69426295
En welke jurk was dat dan? Ik herken hem helemaal niet..
pi_69426364
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik vind het twijfelgevalletje leuk Kleur staat je inderdaad goed en ik vind het zeker niet onflatteus, ik heb niet het idee dat het je buik accentueert ofzo. Leuke foto's allemaal!

Dat zwarte vest van 4,90 staat je onwijs leuk! Ik krijg hem ook van vriendlief, maar dan in turquoise.

Oh, en volgens mij heb jij in de zon gelegen met een singlet aan
Thanks!

Ja dat vest is echt geweldig.. Je ziet het niet zo goed omdat ik een zwarte broek aan heb maar hij valt ook niet hobbezakkerig rondom mijn heupen ofzo Ik wil hem ook in turkoise maar eigenlijk ben ik te gierig om er 15 euro voor betalen als het ook voor 5 kan .

En eh, dat klopt; zaterdag heb ik een uurtje in de tuin gezeten met een boek. Meeeeen ik was zo rood als een overrijpe tomaat Gaat nu wel beter, hoewel het nog wel een beetje pijn doet en jeukt
pi_69426411
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:40 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
En welke jurk was dat dan? Ik herken hem helemaal niet..
Deze .

pi_69427194
Die streepjesblouse wel houden hoor.
pi_69427884
Die is inderdaad wel heel anders dan op het plaatje! Zonde..
Ja ben blij dat dat vestje flatteus valt, ik ben ook eh, nogal breed op de heupen
pi_69427960
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:05 schreef 3lmo het volgende:
Die streepjesblouse wel houden hoor.
Doe ik ook Die vind ik leuker dan verwacht
pi_69428065
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:22 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die is inderdaad wel heel anders dan op het plaatje! Zonde..
Ja ben blij dat dat vestje flatteus valt, ik ben ook eh, nogal breed op de heupen
Haha

Het is een dun stofje, dus je moet geen dik vest verwachten, maar het is wel een lekker zacht stofje Ik denk dat dit vestje minder mooi valt bij meiden die heel weinig heup hebben, maargoed misschien valt ie bij hun ook erg leuk
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:36:14 #72
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69428406
Ohhh Daph leuke dingetjes hoor! En die jurk is inderdaad verschrikkelijk... Wat ziet die er in het echt anders uit dan in de shop man!
Maarre, dat blauwe shirtje vind ik echt stoer staan bij je! Zeker met zo'n mooi bruin huidje
Leukleuk!
pi_69428686
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh Daph leuke dingetjes hoor! En die jurk is inderdaad verschrikkelijk... Wat ziet die er in het echt anders uit dan in de shop man!
Maarre, dat blauwe shirtje vind ik echt stoer staan bij je! Zeker met zo'n mooi bruin huidje
Leukleuk!
Zenkjoeee

Bedoel je het donkerblauwe singletje of dat twijfeltruitje? De kleur is idd leuk, dat viel me alles mee Ik had verwacht dat het me heel bleek zou maken
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:45:17 #74
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69428818
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:42 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Zenkjoeee

Bedoel je het donkerblauwe singletje of dat twijfeltruitje? De kleur is idd leuk, dat viel me alles mee Ik had verwacht dat het me heel bleek zou maken
Ik bedoel dat lichtblauwe rimpelshirtje, die vind ik je echt goed staan! En dat overhemd achtige ding, met die vouwen op je rug vind ik ook super
Haha, nou nu je zo bruin bent echt niet hoor
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:47:16 #75
123170 alors
zlata1234
pi_69428900
tvp
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:47:16 #76
123170 alors
zlata1234
pi_69428901
-

één is genoeg.
know'm sayin?
word? word.
pi_69429009
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:45 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik bedoel dat lichtblauwe rimpelshirtje, die vind ik je echt goed staan! En dat overhemd achtige ding, met die vouwen op je rug vind ik ook super
Haha, nou nu je zo bruin bent echt niet hoor
Ah ja het twijfelgevalletje!

Dat overhemdding heeft mijn hart gestolen Volgens mij stond ie in de sale een keer (weet ik niet zeker) en toen heb ik 'm besteld zo van 'nwah, volgens mij istie wel leuk' maar hij is dus veeel leuker dan ik dacht *is heppie met haar bestelling*

Whehe stiekem ben ik nog steeds een beetje rood ipv bruin, maar het is mooi dat het overkomt alsof ik al een mooi kleurtje heb
pi_69429690
Ik heb de MW tas besteld! Gisteren! En hij is nu al verstuurd!

w00000000000000000t!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:05:38 #79
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69429703
Oehoe Daph je blazertjessss! Die heb ik ook! Helemaal leuk dat ding!
Moest wel lachen om die vlek-spiegel-foto's want ik dacht huh wat is mijn beeldscherm vies en begon te wrijven met mijn mouw!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_69429717
daph_
ik vind dit shirtje:
http://i43.tinypic.com/ibe1yb.jpg
je serieus echt geweldig staan, dat zwarte 4,90 vest daarintegen echt niet heb hem bij niemand nog gezien waarvan ik zeg goh leuk, vind t een fout vest.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:08:55 #81
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69429837
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
En een muts erbij gegooid voor 2 euro ("handig voor straks in de winter")

En nu hou ik echt op (want alles wat heel goedkoop en echt leuk is heb ik nu )
Oh ohww nu is wel je levertijd weer met een week opgeschoven he want die orderpickers daar hebben een week extra nodig voor dat ene mutsje!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:26:53 #82
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69430746
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:50 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ah ja het twijfelgevalletje!

Dat overhemdding heeft mijn hart gestolen Volgens mij stond ie in de sale een keer (weet ik niet zeker) en toen heb ik 'm besteld zo van 'nwah, volgens mij istie wel leuk' maar hij is dus veeel leuker dan ik dacht *is heppie met haar bestelling*

Whehe stiekem ben ik nog steeds een beetje rood ipv bruin, maar het is mooi dat het overkomt alsof ik al een mooi kleurtje heb
Nice Das idd ff geluk hebben! Soms kunnen dingen echt enorm leuk zijn terwijl je in eerste instantie denkt van niet
Haha jaa mooi toch wel voorzichtig he, volgende keer goed insmeren! Ben momenteel ook met een opdracht voor school bezig, onderzoek naar het zongedrag van mensen en de kans op huidkanker enzo
pi_69430890
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef Kleintje19 het volgende:
daph_
ik vind dit shirtje:
je serieus echt geweldig staan, dat zwarte 4,90 vest daarintegen echt niet heb hem bij niemand nog gezien waarvan ik zeg goh leuk, vind t een fout vest.
Hihi, ik vind juist dat topje helemaal niets, en dat vest heel leuk Dat topje vind ik eigenlijk best lelijk, al staat het haar niet verkeerd ofzo.
pi_69430908
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:43 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Deze .

[ afbeelding ]
Jammer ik heb hem vanmorgen besteld en had er enorm zin in
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_69431032
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Psych-case het volgende:
Oehoe Daph je blazertjessss! Die heb ik ook! Helemaal leuk dat ding!
Moest wel lachen om die vlek-spiegel-foto's want ik dacht huh wat is mijn beeldscherm vies en begon te wrijven met mijn mouw!
Ik had gewaarschuwd !
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef Kleintje19 het volgende:
daph_
ik vind dit shirtje:
Oh grappig haha.. Die paarse vind ik juist niet leuk staan omdat het lijkt alsof mijn borsten nog 2 cupmaten groter zijn ofzo (en ze zijn normaal al niet aan de kleine kant) Misschien is het op deze foto duidelijker te zien: http://i40.tinypic.com/2hd4lef.jpg

Whehe grappig dat je dat zegt over dat vest, daar voel ik me namelijk echt geweldig in Ik hou hem lekker toch
pi_69431082
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nice Das idd ff geluk hebben! Soms kunnen dingen echt enorm leuk zijn terwijl je in eerste instantie denkt van niet
Haha jaa mooi toch wel voorzichtig he, volgende keer goed insmeren! Ben momenteel ook met een opdracht voor school bezig, onderzoek naar het zongedrag van mensen en de kans op huidkanker enzo
Ja dat was weer een meevaller

Ja ik zal de volgende keer goed smeren.. Het mooie is dat ik mijn vriend (die ging wielrennen) hielp herinneren dat hij zich moest insmeren en ík degene was die verbrand was
pi_69431108
Grote borsten zijn goed ben ik zelf altijd van mening

Ik zit nu heeel erg te twijfelen of ik ook zo'n vest wil
als ze nog te scoren zijn
pi_69431317
Daph mag ik brutaal zijn en vragen hoe lang jij bent en in welke maat je dat vest hebt besteld? Duurt nog een weekje voordat mijn vriend hierheen komt (en mijn vestje meeneemt) en ik ben zoooo benieuwd hoe hij gaat vallen
pi_69431396
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:34 schreef liefie_ het volgende:
Grote borsten zijn goed ben ik zelf altijd van mening

Ik zit nu heeel erg te twijfelen of ik ook zo'n vest wil
als ze nog te scoren zijn
True, hoewel ik wel blij ben dat ze een maatje kleiner zijn dan toen ik 20 kg zwaarder was. Maakt het allemaal wat makkelijker (met kleding kopen en sporten)
pi_69431442
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:39 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Daph mag ik brutaal zijn en vragen hoe lang jij bent en in welke maat je dat vest hebt besteld? Duurt nog een weekje voordat mijn vriend hierheen komt (en mijn vestje meeneemt) en ik ben zoooo benieuwd hoe hij gaat vallen
Dat vind ik niet zo brutaal hoor Ik ben 1.75 lang en heb maat M besteld (normaal gesproken heb ik in confectiemaat maat 40). Does this help?
pi_69431456
die van mij zijn onwijs mega en soms ook wel lastig ja maar het de mooiheid en briljantheid van ze weegt nog altijd zwaar op tegen de ongemakken

Tot zo ver de ontboezemingen van liefie voor vandaag
pi_69431509
Wel goed dat je zo veel bent afgevallen trouwens
Ik moet ook zooo nodig op dieet
pi_69431609
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo brutaal hoor Ik ben 1.75 lang en heb maat M besteld (normaal gesproken heb ik in confectiemaat maat 40). Does this help?
Hihi een beetje Ik ben precies evenlang en heb dezelfde maat, maar had hem voor de zekerheid in L besteld omdat ik bang was dat ie klein zou vallen (ik heb dat soms bij H&M, dat ik ineens L moet ) Dan zal hij wel iets te groot zijn Ik zit nu te twijfelen of ie nog in M bij mijn bestelling gaat Dan lig ik wel weer onderop, maar dan heb ik em in 2 maten want die van mn vriend kan niet meer terug.

Ach fuck it, ik zie wel hoe ie valt bij me
pi_69431628
Omg smileyoverkill, note to self: eerst op preview klikken en dan posten.
pi_69431768
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:45 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

[..]

Hihi een beetje Ik ben precies evenlang en heb dezelfde maat, maar had hem voor de zekerheid in L besteld omdat ik bang was dat ie klein zou vallen (ik heb dat soms bij H&M, dat ik ineens L moet ) Dan zal hij wel iets te groot zijn Ik zit nu te twijfelen of ie nog in M bij mijn bestelling gaat Dan lig ik wel weer onderop, maar dan heb ik em in 2 maten want die van mn vriend kan niet meer terug.

Ach fuck it, ik zie wel hoe ie valt bij me
Ik bestel altijd alles in dezelfde maat, das ook een beetje zelf (en bankrekening)bescherming

Wel leuk dattie bij je vriend zijn bestelling zit.. Krijg je hem of kon je niet wachten tot je eigen bestelling?

Oh en trouwens, niks beters dan een goede smileyoverkill

pi_69432184
Deez

En

Vandaag besteld!! ben benieuwd
pi_69432217
Nou volgens mij krijg ik hem (weet ik niet meer ) maar hij ging toen bestellen omdat hij kleding nodig had, en toen bestelde hij dat mee omdat ik dacht dat ik toch niet binnenkort ging bestellen en alleen dat dingetje van 5 euro wilde. Little did I know dat ik binnen een week ofzo weer zou hebben besteld. Ze zetten er altijd zo dreigend bij: "Zolang de voorraad strekt", en ik lees dat dan weer als "OMG bestel nu want volgende week issie uitverkocht en dan heb je eeuwig spijt want hij is vet leuk"

Maar dat vest ligt er nu tenminste al bij hem, en de rest van mijn spullen komt pas begin juni op z'n vroegst. (okay, dat is volgende week, in theorie, maar dat gaat hem echt niet worden als hij nu nog niet in behandeling is genomen)
pi_69432287
Die top heb ik gepast, die is fijn!

Oh en jojoortje? Jij kwam toch met dat geruite strapless jurkje dat je besteld hebt? Ik herinnerde me vanmiddag dat ik die al kende, namelijk van in de winkel! Ik heb hem toen gepast en hij viel in mijn eigen maat veel te groot (als in, ik kon het hele bovenstuk tot op mn middel omklappen) en bij een maat kleiner zat ie bij mijn taile en heupen goed, maar bovenaan nog steeds behoorlijk wijd. Ik herinnerde het me vanmiddag pas weer, dus ik hoop voor je dat hij jou bij toeval wel in je eigen maat past en dat je enorme tieten hebt

[ Bericht 1% gewijzigd door AllOfTheSameBlood op 26-05-2009 21:09:45 ]
pi_69432453
AOTSB

Klinkt bekend Ik hoop voor je dat hij ook gewoon goed zit als je hem in L hebt!

Ik ga even bedenken wanneer ik mijn spullen retour kan doen
pi_69433775
Jezus wat gaan jullie hard En Daph, leuke foto's! En wat valt dat jurkje tegen zeg Zat ook te twijfelen of ik hem zou bestellen, toch maar niet gedaan
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:04 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die top heb ik gepast, die is fijn!

Oh en jojoortje? Jij kwam toch met dat geruite strapless jurkje dat je besteld hebt? Ik herinnerde me vanmiddag dat ik die al kende, namelijk van in de winkel! Ik heb hem toen gepast en hij viel in mijn eigen maat veel te groot (als in, ik kon het hele bovenstuk tot op mn middel omklappen) en bij een maat kleiner zat ie bij mijn taile en heupen goed, maar bovenaan nog steeds behoorlijk wijd. Ik herinnerde het me vanmiddag pas weer, dus ik hoop voor je dat hij jou bij toeval wel in je eigen maat past en dat je enorme tieten hebt
Ooooh ja ik denk dat ik wel geluk moet hebben bij dat jurkje. Hij moet echt overal goed zitten, anders is het geen gezicht. Wel goed nieuws dat die wat wijder is aan de bovenkant, want normaal gesproken zit het daar altijd te strak

Heb nu een bestelling van rond de 190 euro staan. ZEVEN jurkjes, oogschaduw, BH en een string.
En nu was iemand weer fijn bezig hier in het topic om NOG een leuk jurkje te posten, die bruine! (Die ook in het zwart is! Jaja, heel duidelijk, maar jullie snappen me wel ) Maar ik wacht wel eerst totdat alles in behandeling is genomen, anders moet ik weer zo lang wachten
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')