quote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-05-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-05-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 26-05-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 26-05-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
quote:Voorgemeld en gescand op rit 26-05-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
I know, ik hem me ook voorgenomen om nu echt niet meer bij te bestellenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:02 schreef Daph_ het volgende:
Haha dan gaat je bestelling weer onder aan de lijst![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:39 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
I know, ik hem me ook voorgenomen om nu echt niet meer bij te bestellenMaar ik zag nog een leuk shirtje voor 2,90!
Volgens mij kun je je post nog editten en er de OP in plakkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:39 schreef dieske87 het volgende:
Ik zie alleen dat ik iets goed fout heb gedaan met het starten van een nieuw topic ik ben vergeten de links en het plaatje erin te zetten
Nou heeeeel leuk is een groot woordquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
On the other hand, wie zou een shirtje voor 2,90 laten liggen als dat heel leuk is!
En hoe doe ik dat???quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je post nog editten en er de OP in plakkenNo biggy trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:32 schreef liefie_ het volgende:
ik ben echt verliefd op deze nu
Helaas was mijn maat al weg
Morgen nog even snel proberen
[ afbeelding ]
Dat is nieuw geloof ik, zodat je je pakketje nog beter kan volgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:06 schreef Daph_ het volgende:
Hee, deze ken ik nog niet, die staat er nu ook bij:
[..]
Nice!quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef Starlie het volgende:
Van mij mogen ze die shop trouwens wel weer vol gooien met wat nieuwe dingen... Wat nu bij nieuw staat is niet echt aan mij besteed...
Sterkte met je nek danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
Mijn plan was eigenlijk om vanmorgen vroeg de sale te plunderen, maar toen ik vannacht mn kussen omdraaide schoot het in mn nekZit nu lekker aan de naproxen & valium
![]()
![]()
Maargoed, morgenochtend wellicht een nieuwe poging. Als ik niet te suf ben
![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sterkte met je nek dan
Pakket is er nog niet, Track en Trace geeft aan dat ie onderweg is en mijn zusje heeft ook nog niet gesmst dat het pakket er is, dus ik wacht in spanning af..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!
ik wacht ook met spanning af, haha!Ben benieuwd!
Omdat ik gisteren een nieuwe bestelling heb geplaatst, maar mijne was nog niet in behandeling genomen. Volgens berichten uit het vorige topic ben ik nu onderaan de stapel gegooidquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:49 schreef Daph_ het volgende:
Een nieuwe? Een dag nádat mijn bestelling in behandeling was genomen heb ik een jurkje bij mijn nalevering gedaan. Die kwam toch pas eind juni, dus dat kon bestEen echt nieuwe eind april, die komt dus nu
Why?
Nee ik heb bewust gewacht tot de eerste in behandeling was genomen want anders duurde het me te langquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren een nieuwe bestelling heb geplaatst, maar mijne was nog niet in behandeling genomen. Volgens berichten uit het vorige topic ben ik nu onderaan de stapel gegooid
Dus was even nieuwsgierig of jij ook een nieuwe bestelling pas had geplaatst
Ja, maar het wordt telkens verschoven ofzoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:27 schreef liefie_ het volgende:serieus?
Dan zou ik er toch ff achteraan gaan bellen en zo
Oooh zonde dat je daarvoor je bestelling laat verschuiven, ik vond die ook geweldig en had hem bij mn vorige bestelling zitten. Dat is echt het allerdoorzichtigste shirtje wat H&M ooit gemaakt heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:50 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Nou heeeeel leuk is een groot woordMaar toch, 2,90
[ afbeelding ]
Maar hij staat nog op begin juni, dus ik klamp me wel vast aan de illusie dat ze hem ook daadwerkelijk dan leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |