als er nou eens voor die 2 zetels de gehele schuld word weggenomen ( 24 miljoen volgens Gudde ) dan kun je aankomend seizoen al een goede stap zetten richting herstel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
2 van de 5 zetels is teveel macht voor een schamele 15 miljoen waarmee geen schuld werd afgelost maar nieuwe spelers werden gehaald. Nieuwe spelers is extra salaris is meer schuld in een kortere tijd.
Kappen met kopen voordat de schuld weg is.
Vind het nog steeds veel zeggenschap voor weinig geld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:54 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
als er nou eens voor die 2 zetels de gehele schuld word weggenomen ( 24 miljoen volgens Gudde ) dan kun je aankomend seizoen al een goede stap zetten richting herstel.
snap ook wel dat ze liever niet geld in een bodemloze put willen gooien maar uiteindelijk help je Feyenoord alleen als de schuld weg is en er weer geld kan worden gemaakt..
zolang we eindelijk eens schuldenvrij zijn , maakt het me niet zoveel uit wie er op welke zetel zit.... beter iemand die zijn eigen geld in de gaten wil houden dan de puinbakken die er hun status aan verlenen..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind het nog steeds veel zeggenschap voor weinig geld.
Maargoed, ligt er ook aan wie ze op die 2 zetels zetten. Heb weinig vertrouwen in Perridon en z'n Trust-meuk.
Ik vind het beter dan veel zeggenschap voor geen geld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind het nog steeds veel zeggenschap voor weinig geld.
Heb liever iemand met verstand van zaken als iemand die krampachtig aan z'n laatste euro'tje blijft trekken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
zolang we eindelijk eens schuldenvrij zijn , maakt het me niet zoveel uit wie er op welke zetel zit.... beter iemand die zijn eigen geld in de gaten wil houden dan de puinbakken die er hun status aan verlenen..
Ah, dus je moet voor iedere jodenfooi je club maar verpatsen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik vind het beter dan veel zeggenschap voor geen geld.
Je club verpatsen? Kom op zeg, ze krijgen een paar zeteltjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, dus je moet voor iedere jodenfooi je club maar verpatsen?
Dat was, meen ik, 1 van de 2 zetels die ze wilden hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je club verpatsen? Kom op zeg, ze krijgen een paar zeteltjes.Zolang ze zich maar niet te sterk gaan inmengen in het technische beleid.
Ok heb je een punt mee, maar ik vind het geen slechte bijkomstigheid dat er voor de verandering eens mensen die wat van zaken doen weten in de RvC zouden zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
2 van de 5 zetels is teveel macht voor een schamele 15 miljoen waarmee geen schuld werd afgelost maar nieuwe spelers werden gehaald. Nieuwe spelers is extra salaris is meer schuld in een kortere tijd.
Dat is onzin natuurlijk, anders kun je de komende jaren geen enkele speler kopen.quote:Kappen met kopen voordat de schuld weg is.
Ja, precies. 1 van de heren zou de baas willen zijn over Beenhakker. Als dat gerucht waar is mogen ze van mij ook mooi wegblijven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat was, meen ik, 1 van de 2 zetels die ze wilden hebben
Dat is nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ok heb je een punt mee, maar ik vind het geen slechte bijkomstigheid dat er voor de verandering eens mensen die wat van zaken doen weten in de RvC zouden zitten.
Dus?quote:[..]
Dat is onzin natuurlijk, anders kun je de komende jaren geen enkele speler kopen.
om nog maar te zwijgen van de (gedwonge) verkoop van K2quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had intussen wel al een artikel verwacht over hoe het nu allemaal echt is ontstaan, met rijtjes aan en verkopen erbij enzo over de laatste 5 jaar oid?
Het is ook nog maar eens goed geweest dat die transfer van Drenthe er bij zat.
En dat wouden ze wel. Kijk dat ze het commercieel op de kaart gaan zetten prima maar qua voetbal moet je Been en Hakkert de vrije hand geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je club verpatsen? Kom op zeg, ze krijgen een paar zeteltjes.Zolang ze zich maar niet te sterk gaan inmengen in het technische beleid.
]quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En dat wouden ze wel. Kijk dat ze het commercieel op de kaart gaan zetten prima maar qua voetbal moet je Been en Hakkert de vrije hand geven.
Daar wacht ik al 10 jaar op.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had intussen wel al een artikel verwacht over hoe het nu allemaal echt is ontstaan, met rijtjes aan en verkopen erbij enzo over de laatste 5 jaar oid?
En het AD zit in de pocket bij Feijenoord, dus ja. Weinig hoop op een echt diepgaand onderzoek...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:31 schreef dill het volgende:
[..]
Daar wacht ik al 10 jaar op.
Een stukje Zembla-journalistiek o.i.d. waarmee de onderste steen wordt bovengehaald. Maar die hoop heb ik al opgegeven hoor. Zolang Derksen Jorien blijft verdedigen zal bijv. de VI nooit met het echte verhaal naar buiten komen.
En de rest is niet goed genoeg ingevoerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
En het AD zit in de pocket bij Feijenoord, dus ja. Weinig hoop op een echt diepgaand onderzoek...
Rijnmond heeft daar de middelen niet voor lijkt mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:38 schreef Kopbal het volgende:
Kan Rijnmond niet een keer een docu maken, Schelvis weet toch ook wel het één en ander.
quote:TREURNIS TROEF
mei 24th, 2009
Gisteravond laat kwam ik aan op Schiphol. Zonder mijn geliefde te begroeten was mijn eerrste vraag aan een vriend die mij afhaalde: "Hoe staat Feyenoord ervoor?"
Hij vertelde mij dat hij alles op D.V.D. had gezet. Die schijfjes heb ik (met heel veel doorspoelen) zojuist bekeken.
Mijn conclusie: De overbetaalde. zogenaamde gelouterde vedetten, hebben niet gebracht wat zij gezien hun miljoenen salaris verplicht waren. Landzaat, De Cler, Gio en Makaay zijn 'over the hill'.
De doelpunten van Makaay hebben dit seizoen meer dan 100.000 Euro gekost. Daaronder zaten dan ook nog de nodige penalty's. Verder is hij vooral onzichtbaar.
Feyenoord is terminal ziek. Geen infectie, wat Jomanda ons wijs zou maken. Welnee, zwaar kanker. De grootste kankergezwellen vinden we in de persoon van de voormalig marktkoopman, gemeente-ambtenaartje, Ajax-supporter, Eric Guude, met in zijn kielzog lulletje rozenwater Casio Onno. Die twee mogen mijn hond nog niet uitlaten, laat staan mijn bromfiets (die ik niet heb) schoonmaken.
Die Gudde beleeft zijn 'finest hour' wanneer hij met een bos bloemen het veld op mag. Dan glimt dat armoedige ponem van hem van trots. Dat sjappie heeft dan een glimlach van oor tot oor. Een schande dat een prachtige club als Feyenoord zo'n zielig burgermannetje als algemeen directeur in dienst heeft. Volkomen ongeloofwaardig is dit onderkruipertje. Geef mij dan maar een Grote Kale Leider!
Een paar maanden geleden werd de samenwerking met Excelsior opgezegd. Nu moeten Pastoor en Lammers weggepromoveerd worden naar Woudenstein. Excelsior is ineens weer belangrijk.
De voormalig belastingambtenaar is ook drastisch aan het bezuinigen. De telefoonkosten moeten omlaag. Dat had hij tegen Professor Bosz moeten zeggen, die heeft voor een vermogen verbeld. Daar had een aardige spits voor aangetrokken kunnen worden. Om van de snoepreisjes van de heren Jansen, Bosz c.s. maar te zwijgen… Ook die Marokkaanse postbode van 5 miljoen kan gevoegelijk op het conto van Professor Uchgelenstein geschreven worden. Koning balverlies op oranje schoenen…
De kas is leeg. Gudde liegt over de hoogte van de schulden. De investeerders hebben terecht geen vertrouwen in deze minkukel. Het legioen laat zich alles gelaten welgevallen. Wel hebben ze 2x 90 minuten gezongen dat de moeder van Lurling zich liggend staande houdt, i.p.v. te scanderen dat die Gudde en Jacobs zo snel mogelijk moeten oprotten. Laat hen dan ook die commissaris Van Well met zijn drankprobleem meenemen. "Met Mario kan je lachen…" vernamen wij diverse malen uit zijn naar drank riekende mond. Jammer genoeg, heeft Mario weinig te lachen…
Conclusie: De vriendenclub van Professor Bosz, maar hij zelf vooral, heeft Feyenoord naar de kloten geholpen. De spelers (de zogenaamde vedetten) spelen net zoals de voor 3 ton aangetrokken Vlemming spreekt: EMOTIELOOS!
Trots vertelde Gudde dat er al weer 30.000 seizoenskaarten zijn verkocht. Hij vertelde er niet bij dat er nog steeds geld geleend moet worden om de gigantische salarissen te betalen.
Nogmaals: Feyenoord is terminaal ziek en blijft dat zolang de kankergezwellen Gudde en Jacobs niet weggestraald zijn…
Ik wens u allen een mooie zomer toe. Mij hoort u niet meer voor aanvang van het nieuwe seizoen. Dit Feyenoord is niet waard om er nog veel woorden aan vuil te maken. We krijgen nu een overgangsseizoen. Dat is net zo iets als 'een beetje zwanger'.
Maar ja, we blijven Feyenoorders, al is het niet voor je lol…
quote:Leo Beenhakker twijfelt over toekomst
Datum: 26-05-2009
Bron: FR-Fans.nl
Leo Beenhakker is er niet meer zo zeker van of hij wel de juiste man is die Feyenoord uit de brand moet helpen. De ervaren trainer helpt Feyenoord momenteel als technisch adviseur, maar door het gebrek aan geld van de Rotterdamse club heeft Beenhakker weinig mogelijkheden.
Zo had Beenhakker zijn hoop gevestigd op een transfervrije Pool, maar hoorde hij van de Feyenoorddirectie dat transfervrije spelers halen zelfs onmogelijk was. Feyenoord kan echter geen nieuwe druk op de loonlijst aan.
Leo Beenhakker besloot Feyenoord enkele maanden geleden te helpen als technisch adviseur. Dat betekende dat hij in dienst van de Rotterdamse club treedde, alleen zonder contract, geld en een vaste baan. Daardoor kon hij de baan met zijn bondscoachschap bij Polen combineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |