Toch nog naar het buitenland.quote:Trainingskamp Feyenoord dit jaar in Limburg
25 mei 2009 K Feyenoord.nl
Feyenoord.nl meldt dat de club in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een trainingskamp belegt in Limburg vlak bij Venlo. De selectie vertrekt op maandag 6 juli en keert op zaterdag 11 juli terug. Tijdens het trainingskamp staan twee oefenwedstrijden op het programma. De eerste is op woensdag 8 juli om 19:00 uur tegen Limburgia en de tweede op zaterdag 11 juli op 16:00 uur tegen VVV-Venlo.
Voorafgaand aan het trainingskamp speelt Feyenoord drie oefenwedstrijden. Na de eerste training op zondag 21 juni, vindt het eerste oefenduel op zaterdag 27 juni om 16:00 uur plaats op Varkenoord tegen Sportclub Feyenoord. Op dinsdag 30 juni volgt een uitwedstrijd tegen WRW Brielle om 19:30 uur. Zaterdag 4 juli staat er een treffen met Barendrecht op het programma, de aftrap is dan om 16:00 uur.
quote:
iddquote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef Erasmusch het volgende:
Nu we geen Europees spelen kan de boat trip naar Ipswich weer doorgaan
Jep. Gudde zou B2 spelers moeten laten halen zodat we nog meer schuld hebben.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Ritmo het volgende:
Derksen heeft gelijk. Gudde maakt het B2 onmogelijk om beleid te voeren. Gelukkig meldt hij ook dat het ontslag van Gudde eraan komt.
Liever hem als dudek of gentenaar. Nog liever velthuizen maarja als er geen geld is houd het op.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Merkie het volgende:
En Mulder wordt waarschijnlijk eerste keeper als er geen geld is voor een nieuwe keeper.
Zelf vindt hij dat hij er rijp voor is. Het slaat natuurlijk wel ergens op, er is geen rooie cent om uit te geven, dan moet je het doen met wat je hebt.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef Ritmo het volgende:
Mulder eerste keeper dus toch.Dit slaat toch nergens meer op? Beenhakker riep eerst dat Mulder nog niet geschikt was voor het eerste en nu opeens wel. Die jongen gaat kapot bij het eerste.
Verdraai de waarheid niet man, Gudde maakt helemaal niks onmogelijk. Of denk je dat hij ¤30 miljoen heeft weggesluisd bij Feyenoord naar een geheime bankrekening in Zwitserland?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Ritmo het volgende:
Derksen heeft gelijk. Gudde maakt het B2 onmogelijk om beleid te voeren. Gelukkig meldt hij ook dat het ontslag van Gudde eraan komt.
Nou wat heb ik er weer een zin inquote:Op maandag 25 mei 2009 21:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blijft toch vaag dat over vier weken alweer de eerste training is.
Heb er alweer zin in.
Die jongen mag gewoon geen fouten gaan maken, dat kan Feyenoord zich niet permiteren.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zelf vindt hij dat hij er rijp voor is. Het slaat natuurlijk wel ergens op, er is geen rooie cent om uit te geven, dan moet je het doen met wat je hebt.
Dat zei Derksen niet hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Ritmo het volgende:
Ok, dan doen we geen keeper.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die jongen mag gewoon geen fouten gaan maken, dat kan Feyenoord zich niet permiteren.
Als een directeur volgens jou niets hoeft te doen, waarom hebben we er dan uberhaupt een?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verdraai de waarheid niet man, Gudde maakt helemaal niks onmogelijk. Of denk je dat hij ¤30 miljoen heeft weggesluisd bij Feyenoord naar een geheime bankrekening in Zwitserland?
Waar zeg ik dat een directeur niks hoeft te doen? Heb je je pilletjes weer eens vergeten in te nemen? Want je ziet weer allemaal dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als een directeur volgens jou niets hoeft te doen, waarom hebben we er dan uberhaupt een?
Een Vogelzang had ze vast alle touwtjes in handen gegeven voor 10 miljoen. Uiteraard.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:55 schreef Ritmo het volgende:
Overigens: als Gudde geen oplossing voor deze situatie heeft moet ie gewoon opstappen. Hij blokkeert de investeerders.
Derksen zegt dat als Beenhakker na veel moeite met een transfervrije goede speler aan komt zetten, dat ie dan van Gudde te horen krijgt dat we die niet kunnen halen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat een directeur niks hoeft te doen? Heb je je pilletjes weer eens vergeten in te nemen? Want je ziet weer allemaal dingen die er niet zijn.
1. Derksen heeft niet gezegd dat Gudde het B2 onmogelijk maakt.
2. Ik heb niet gezegd dat een directeur niets hoeft te doen.
Je bent glashard aan het liegen nu.
Het is veel triester dan veel mensen de directie komend seizoen weer een kans geven.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een Vogelzang had ze vast alle touwtjes in handen gegeven voor 10 miljoen. Uiteraard.
Je slaat echt door met dat gezeur op Gudde, het begin echt triest te worden.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Derksen zegt dat als Beenhakker na veel moeite met een transfervrije goede speler aan komt zetten, dat ie dan van Gudde te horen krijgt dat we die niet kunnen halen.
Bovendien heeft de directie ervoor gezorgd dat de investeerders weg zijn gelopen terwijl ze geen enkel alternatief hadden.
Een kans geven? Ze hebben gewoon een contract en beter Gudde dan niemand. Dan gebeurt er namelijk helemaal niks. Als er nou een capabele vervanger klaar staat die meteen wil instappen, maar die is er ook niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is veel triester dan veel mensen de directie komend seizoen weer een kans geven.
En dus blokkeert Gudde de transfer? Of denk je dat we met een andere directeur Messi kunnen contracteren?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Derksen zegt dat als Beenhakker na veel moeite met een transfervrije goede speler aan komt zetten, dat ie dan van Gudde te horen krijgt dat we die niet kunnen halen.
De investeerders zijn niet weggelopen.quote:Bovendien heeft de directie ervoor gezorgd dat de investeerders weg zijn gelopen.
Oke, stel Gudde is je held en laat het toe. Dan halen we 3 transfervrije spelers voor allen een miljoen salaris en behoorlijk wat tekenkosten. Schuld naar zo'n 25 miljoen en wiens schuld zou dat zijn volgens jou?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bovendien heeft de directie ervoor gezorgd dat de investeerders weg zijn gelopen terwijl ze geen enkel alternatief hadden.
Ze zijn niet weggelopen, Feyenoord heeft de onderhandelingen gestaakt om met andere investeerders verder te gaanquote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en wie is daar mede verantwoordelijk voor? Eerst blunderen en vervolgens zeggen: "tsja de supporters moeten maar leren leven met de gevolgen". Daar zitten en tegen B2 zeggen dat er geen geld is en we niets kunnen kan ik ook nog wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sjongejonge. Als Gudde zegt dat er geen transfervrije spelers gehaald kunnen worden, dan zegt hij dat waarschijnlijk omdat euh... er geen geld is? Het is maar een idee hoor.
Dan is een heel ander punt. Gudde blokkeert geen transfers.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en wie is daar mede verantwoordelijk voor? Eerst blunderen en vervolgens zeggen: "tsja de supporters moeten maar leren leven met de gevolgen". Daar zitten en tegen B2 zeggen dat er geen geld is en we niets kunnen kan ik ook nog wel.
Zo bedoel ik het niet. Hij heeft blijkbaar cijfers achtergehouden, op vele vlakken inschattingsfouten gemaakt en hij heeft de boel totaal niet in de hand. Al die dingen hebben er samen voor gezorgd dat we in deze situatie zitten. Dus of hij lost het op (wat ie niet kan), of hij trekt z'n conclusies en stapt op. Hij zit hoe dan ook fout in deze situatie, net als Jacobs.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Oke, stel Gudde is je held en laat het toe. Dan halen we 3 transfervrije spelers voor allen een miljoen salaris en behoorlijk wat tekenkosten. Schuld naar zo'n 25 miljoen en wiens schuld zou dat zijn volgens jou?
Tja....
Indirect wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan is een heel ander punt. Gudde blokkeert geen transfers.
Indirect zijn er wel meer oorzaken lijkt me. Gudde mag dan wel incapabel zijn, hij zal echt niet de intentie hebben om Feyenoord kapot te maken, iets wat jij wel lijkt te willen zeggen.quote:
Wat een onzin, Gudde zal de allerbeste bedoelingen hebben en het is waarschijnlijk een aardige vent maar door te blijven zitten brengt hij Feyenoord schade toe. Dat ie niet opstapt neem ik hem meer kwalijk dan z'n fouten want die heeft ie ook niet bewust gemaakt met de gedachte: laat ik Feyenoord eens flink kapot maken.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Indirect zijn er wel meer oorzaken lijkt me. Gudde mag dan wel incapabel zijn, hij zal echt niet de intentie hebben om Feyenoord kapot te maken, iets wat jij wel lijkt te willen zeggen.
Er is één concreet groepje geweest met Peridon. Ze wouden 2 van de 5 zetels van de directie voor iets waarvan niemand wist hoeveel geld het zou worden en wie dat geld erin zou stoppen. Je kan wel maanden blijven praten, maar als je na zoveel tijd nog geen zekerheden hebt, moet je ze gewoon de deur wijzen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:05 schreef Kopbal het volgende:
Ritmo heeft in zekere zin wel gelijk. Ik heb ook het gevoel dat die Gudde de hele boel blokkeert.
Wat hadden we te verliezen als die investeerders wat macht kregen? Het zijn geen Arabieren die Feyenoord als speeltje zien maar supporters met enorme kennis van zaken die Feyenoord zo snel mogelijk naar de top willen krijgen, en in elk geval weer gezond.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Er is één concreet groepje geweest met Peridon. Ze wouden 2 van de 5 zetels van de directie voor iets waarvan niemand wist hoeveel geld het zou worden en wie dat geld erin zou stoppen. Je kan wel maanden blijven praten, maar als je na zoveel tijd nog geen zekerheden hebt, moet je ze gewoon de deur wijzen.
Verder blijkt volgens geruchten dat er nog steeds een groep investeerders is.
Tevens bepaalt Gudde niet zelf even of die investeerders welkom zijn of niet. Dat doet de hele directie, en die zijn toch wel een aantal mannen rijk.
Exact, maar dan blokkeert hij de boel toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef Ritmo het volgende:
maar door te blijven zitten brengt hij Feyenoord schade toe. Dat ie niet opstapt neem ik hem meer kwalijk dan z'n fouten want die heeft ie ook niet bewust gemaakt met de gedachte: laat ik Feyenoord eens flink kapot maken.
Precies.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Exact, maar dan blokkeert hij de boel toch?
Moet ik verdomme een keer met hoofdletters in de OP zetten dat ik Gudde niet verantwoordelijk stel voor deze schulden? Althans, niet hoofdverantwoordelijk. Maar hij is gewoon duidelijk niet geschikt om de situatie te verbeteren.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef Juk het volgende:
Nogmaals Ritmo, Gudde is helemaal geen dictator.
Ik snap niet dat jij blijft volharden in het feit dat Gudde, en Gudde alleen, verantwoordelijk is voor dit beleid.
Mee eens, ook opzouten met die zooi.quote:Die directie trouwens, volgens mij zitten daar mensen die nog van het GKL tijdperk zijn? En als dat zo is, zijn die dan niet de rode draad door dit verhaal? Enkele jaren verder en het bootje heeft zijn koers nog niet verlegd, terwijl iedereen ziet dat we op ramkoers liggen. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen die gepasseerd is sinds toen niet aan dat roer heeft zitten trekken.
2 van de 5 zetels is teveel macht voor een schamele 15 miljoen waarmee geen schuld werd afgelost maar nieuwe spelers werden gehaald. Nieuwe spelers is extra salaris is meer schuld in een kortere tijd.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat hadden we te verliezen als die investeerders wat macht kregen? Het zijn geen Arabieren die Feyenoord als speeltje zien maar supporters met enorme kennis van zaken die Feyenoord zo snel mogelijk naar de top willen krijgen, en in elk geval weer gezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |