Echt een bizar gezicht... een kaarsrecht front en ineens waait het als een bezetene...quote:
Er zit heel veel hagel in !quote:Op maandag 25 mei 2009 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie de meldingen binnekomen van stormschade idd....
zit er ook hagel bij? dan kan ik nog even wat jonge planten in veiligheid brengen...
Is het niet zo dat als je langs de verschillende landen gaat op de AM dat je juist kan horen uit welke hoek de onweer komt?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:42 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Hmm ik heb kutgeluid altijd op lege AM frequenties, een hele irritante zoem/brom krijg ik hier, zowel op mijn normale radio als mijn wekkerradio. Zit wss op een gare hoek ofzo.
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef Fredo55 het volgende:
Bij een vliegtuigcrash op vliegveld Midden-Zeeland zijn maandagavond zeer waarschijnlijk meerdere doden gevallen.
Even na 21:00 uur werden de blusgroep Arnemuiden en een hulpverleningsvoertuig uit Middelburg gealarmeerd. Ook zijn twee ambulances en twee traumahelikopters uitgerukt naar het incident.
Het zou gaan om een klein geel vliegtuigje. Volgens de politie houdt het noodweer dat over de provincie trekt mogelijk verband met de oorzaak van het ongeval.
En het regent schademeldingen nu uit Rijnmond/Westland/Haaglanden.... gaat goed tkeerquote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef Fredo55 het volgende:
Bij een vliegtuigcrash op vliegveld Midden-Zeeland zijn maandagavond zeer waarschijnlijk meerdere doden gevallen.
Even na 21:00 uur werden de blusgroep Arnemuiden en een hulpverleningsvoertuig uit Middelburg gealarmeerd. Ook zijn twee ambulances en twee traumahelikopters uitgerukt naar het incident.
Het zou gaan om een klein geel vliegtuigje. Volgens de politie houdt het noodweer dat over de provincie trekt mogelijk verband met de oorzaak van het ongeval.
Ik hoor idd de Britse zender wel goed, ik hoor niet eens een Duitse, en het Franse gebrabbel zit vol met gekraakt, zal daar eens even naar luisteren. Maar dat ik de Duitse niet eens ontvang betekent dat ik niet al te best zit voor het ontvangst, heb ook moeite met veel kortegolf zenders.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Big_Yin het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je langs de verschillende landen gaat op de AM dat je juist kan horen uit welke hoek de onweer komt?
Als je nu naar Duitse zenders luisterd op de AM zal je niets of weinig horen maar als je richting Belgie of Frankrijk luisterd zal je meer horen horen aan gekraak.
De ontlading zit tussen de ontvanger en zender in.
Jeetje.... Ik had wel beknelling vliegveld voorbij zien komen maar dit is echt erg.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef Fredo55 het volgende:
't is avondquote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef RiKe het volgende:
Leiden nog angstvallig rustig, wordt wel steeds donkerder!
Mooie wolkquote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef kidkash19 het volgende:
Niet de meest duidelijke foto maar dit is Rdam Zuid 10 min geleden
[ afbeelding ]
Zoiets verwachtte ik al, met die windstoten.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jeetje.... Ik had wel beknelling vliegveld voorbij zien komen maar dit is echt erg.
Helaas toch wel dus......quote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef JohnFoK het volgende:
mm hoop dat deze melding niks te maken heeft met het noodweer in zeeland.
LIFELINER 3 traumahelikopter . A1 Callandweg Arnemuiden MKA Zeeland.
In stevenshof is het begonnen hoor, Ik hoor je zoquote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef RiKe het volgende:
Leiden nog angstvallig rustig, wordt wel steeds donkerder!
Jakkes, het kwam uiteindelijk toch iets te rap dichtbij dan waarschijnlijk. Wind kun je in zo'n klein vliegtuigje ook niet opvangen denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik al, met die windstoten.
Waarschijnlijk 2 doden.
Inderdaad stephanquote:Op maandag 25 mei 2009 21:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
In stevenshof is het begonnen hoor, Ik hoor je zo
hyeb k foto's van.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Echt een bizar gezicht... een kaarsrecht front en ineens waait het als een bezetene...
k stond ff op de groeninx-zoelen viaductquote:
Dank, hoef ik die foto niet meer te makenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef Sj0rSz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was een uurtje geleden in de buurt van TilburgOp hetzelfde moment ging het helemaal los in Zeeland
de regen is inmiddels wat gaan liggen, maar er komen nog zat flitsen langs iigquote:Op maandag 25 mei 2009 22:02 schreef RoelerMF het volgende:
Het was even rustig, maar het keert terug! Zeker 4/5 flitsen zojuist achter elkaar boven Den Haag
Toen ik het postte ging het hier ook los, heb wel wat materiaal nu maar veel stelt het niet voor.quote:
Ik zit in de Vinex, dus ik mis sowieso het mooiste!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
de regen is inmiddels wat gaan liggen, maar er komen nog zat flitsen langs iig
ah, ik zit een kwartiertje fietsen van de kust vandaan, dat scheeltquote:Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik zit in de Vinex, dus ik mis sowieso het mooiste!
Ja die sloeg weer bij mij in de buurt in!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef StephanL het volgende:
Harde klap in Leiden/Voorschoten
Denk dat we nu het ergste gehad hebben.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef Hukkie het volgende:
Hier in Leiden, gaat flink tekeer, aardig rood ook op de buienradar (die het dus weer doet).
Noordwijk, Vinkeveldquote:Op maandag 25 mei 2009 22:04 schreef RiKe het volgende:
Frank waar zit jij dan?
Ik herken die buurt een beetje....
15km boven Leiden komt de storm net aan! Zag de flitsen al wel vanuit de verte, nu is het echt pikdonker (5 minuten later)! Zie geen fuck meer, behalve dan af en toe een flits.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef Hukkie het volgende:
Hier in Leiden, gaat flink tekeer, aardig rood ook op de buienradar (die het dus weer doet).
Ja hoor, voorlopig nog niets te doen hier imho.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef henkde_j het volgende:
Kan ik hier in Groningen nog een vuurkorf-feestje beginnen, of is dat een gevalletje "beter van niet"?
Hier kwam het en het was pik donker. Dit is nog lichtquote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Boven Amsterdam centrum (vanaf noord gezien)
Heel rustig en bijna windstil.
Ik ook niet, volgens buienradar duurt dat nog wel een uurtje (als we er iets van mee krijgen)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:08 schreef Frambozenpudding het volgende:
Hmm, hier in Zeist nog geen druppel en flits gezien...
Zou dat rode gebied nog over groningen trekken ?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja hoor, voorlopig nog niets te doen hier imho.
Nee, blijft in het westen denk ik, misschien morgen maar vandaag echt niet meer.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Zou dat rode gebied nog over groningen trekken ?
omg dat ziet er creepy uitquote:Op maandag 25 mei 2009 22:19 schreef Party_P het volgende:
Voor live beelden:
http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/
Mooi idd.quote:
Wow.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:19 schreef Party_P het volgende:
Voor live beelden:
http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/
zou t dan nog kracht hebben?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:24 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Mooi idd.
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=laatstebeeld
Er komt wel 'n shitload aanZal wel tegen de ochtend worden voor dat Zuid-NL aandoet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |