Deze bedoel je: http://translate.google.nl/translate_t#quote:Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zware onweersbuien met hagel, veel neerslag en windstoten.
(om de Google-vertaling van het Tsjechisch naar het Nederlands maar eens te interpreteren)
Nope, maar ik snapte niet waarom het in Tsjechië rood was en eromheen niets vermeld was.quote:
Ik weet niet waar Rotterdam volgens jou ligt.. maar niet bij het rode gedeelte iig:quote:Op maandag 25 mei 2009 20:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Het geval dat in Midden frankrijk is gaat naar ons land toe
edit: volgens buienradar.nl is een rood gebied er boven rotterdam 22:15
Ah mooi, Tholen binnenkort onder vuur?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef Fredo55 het volgende:
Flinke boemkolen richting oost, ijskap richting west.
Pics komen zo.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah mooi, Tholen binnenkort onder vuur?![]()
(pics?)
wie weet later vannacht nog...quote:
Net-wel of net-niet verhaal hier.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Als die bui nu even iets verder naar Rechts draait !!
Hoeft maar 1cm op de kaart naar rechtsquote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Aan het vierkantje te zien moet hij voor jou wel een flink stuk naar rechts...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop het voor je!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:08 schreef horned_reaper het volgende:
Rotterdam gaat straks flink wat onweer krijgenom 22 uur !
Is er nog wat uit die donkere lucht gevallen die ik hier vanuit het noord-westen en jij wss in het noorden ziet?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef elkravo het volgende:
Stilte voor de storm nu lijkt het... (Rotterdam)
k denk dat die rdam nét schamptquote:
Ik durf het niet zo te zeggen, hij is ineens erg van trekrichting veranderd, hij kan zomaar nog een stukje oostelijker gaan in plaats van noordelijk en dan denk ik wel dat ie het net haalt.quote:
graagquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Nee, want de buien zijn langzaam naar rechts aan het rekken.
Dus hopelijk de volle laag
Ja idd, gewoon lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Bring it on! Zwijndrecht hier.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |